Wij, maar vooral de meiden, hebben enorm genoten! Het weer zat enorm mee, het park was werkelijk waar prachtig en ik vond het geweldig om al die kinderen nu eindelijk in het echt te zien.
Ik ben verschrikkelijk, enorm gevallen voor Jordy, jeetje wat een heerlijk ventje
![]()
Ik was zwaar onder de indruk van het ondeugende snoetje van Noah (daar krijg je je handen nog aan vol Tex
![]()
), en alle andere kinderen waren zeker niet minder speciaal.
Om het met de woorden van Iris samen te vatten " een heleboel babies kwamen bij mij he mama? Jetse, nogeeniris, Ive, mijn Ezra en Amber die geen druifjes mag en mijn mama heeft vies gemaakt."
Iris was ook nog zwaar onder de indruk van het prinsessekindje (Janneke) en haar zusje
![]()
Ik heb ongelooflijk gelachen, vooral als je zag dat kinderen onbekommerd doorspeelden als er 4 megalenzen op hen werden gericht. Behalve Noah, die ging er even goed voor zitten
Bar, nog even speciaal voor jullie, ik vond jullie allebei heel erg dapper dat jullie zijn gekomen. Dat moet niet makkelijk zijn geweest. Ik heb het ook even te kwaad gehad dat ik dat mooie bidprentje van Thijs kreeg, en het moment dat de foto's werden uitgedeeld was ook heel ontroerend.
Dikke kus voor jullie
Eva's schoenen gaan de komende week op de kachel, hopen dat ze ooit droog worden.
![]()
Eva vond het water toch wel het allerleukste aan de hele dag, hoewel de draaimolen er vlak achter aan kwam.
Iris vond alle babies het mooist, en de bambi's.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥