Dat viel mij laatst ook op ja, was blij verrastquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:55 schreef tajine het volgende:
bdw de munster van ah is best wel goed hoor!!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:06 schreef RvdLinden het volgende:
cheddar cheese, vd mc donalds natuurlijk
Cheddar kan zeker wel lekker zijn, mits je de goede hebt die in Nederland bijna niet te krijgen zijn. Ik stel voor dat je eens naar Groot-Britannië gaat, echte cheddar koopt en dan nog eens je mening verkondigt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:08 schreef tajine het volgende:
idd cheddar is helemaal nix,mijn kaasboer wil het geen eens verkopen om dat hij het bagger vind!!
Ik heb geen idee wat tete de moibne is, maar Tête de Moine is wel te schaven hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:55 schreef tajine het volgende:
je kan toch alleen maar tete de moibne af schafen??? kan me niet voorstellen dat je daar een blokje van neemt!!! ga st paunt proberen bedankt voor je tip
kan je hier ook kopen hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:43 schreef P.U.N.T het volgende:
http://vacherin-montdor.ch/
Ik kom regel matig in de Franse alpen & Zwitserland dit is een van mijn favoriete kasen die ik ook altijd wel mee naar NL neem.
Er bestaat zo iets als de edit knop he? Die is niet voor niets gemaakt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:36 schreef tajine het volgende:
plaatselijke
Je bent me voor!quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:39 schreef tajine het volgende:
de kaasboer in mijn woonplaats ,is super goed maar na 6 uur is ah een goed alternatief.
gistern le montagnard gekocht,een super lekker kaasje uit krankrijk van koemelk,nog al duidelijk van smaak maar ow zo lekker echt een aanrader!!
Laat je de kaas wel goed op kamertemperatuur komen? Daar kan het soms aan liggen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:30 schreef 7th_wave het volgende:ik ben vaak teleurgesteld door de smaak van luxe kazen. het is me vaak iets te eenvoudig, of in het geval van schimmelkazen te sterk
Die is erg lekker. Wij hebben zo'n schilapparaatquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat tete de moibne is, maar Tête de Moine is wel te schaven hoorIk bedoel dan ook niet dikke plakke schaven. Kijk hier eens rond http://www.tetedemoine.ch/fr.aspx
En oh ja, met de [afbeelding] knop kan je een post wijzigen![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Cheddar kan zeker wel lekker zijn, mits je de goede hebt die in Nederland bijna niet te krijgen zijn. Ik stel voor dat je eens naar Groot-Britannië gaat, echte cheddar koopt en dan nog eens je mening verkondigt.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die is erg lekker. Wij hebben zo'n schilapparaat.
Een kaasliefhebber vindt dat niet stinken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die Tete de Moine voor buiten openen (of aan het eind van de avond als iedereen weg moet...)
Erg he, maar sinds ik een half uur geleden hier gepost heb denk ik alleen nog maar aan een goed plankje kaas!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:47 schreef tajine het volgende:
hou jij eens ff op thomas het kwijl loopt uit me mond !!!! welke trapist vind jij lekker st joseph vind ik lekker
Tete de Moine is goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:47 schreef Brentmeister het volgende:
Tête de Moine! Sowieso erg lekker maar nog lekkerder om af te schavenBleu D'Auvergne, wat zachter en romiger dan Roquefort.
Roquefort is geen droge kaas, wij krijgen 'm binnen in plastic waar 'ie bijna in een zak vocht dobbert. Het wordt gerijpt in de grotten van Roquefort waar een bepaald klimaat heerst, en enorme roggebroden zorgen er voor dat die kenmerkende schimmel zich in de Roquefort vestigd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:23 schreef Thomasumo het volgende:
zoiezo de Roquefort maar dan niet zo'n kleffe natte van de AH. Een echt goede van de kaasboer.
Gevulde briequote:Op zaterdag 23 september 2006 12:52 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar bij de AH hebben ze brie, waar in het midden boursin, of iig een soort van kruidenboter, in zit (een laagje in het midden)... Een vriend kwam met de tip, en hij viel idd wel in de smaak ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |