quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ik had al wat info opgezogd.
Grapjurk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef FIawless het volgende:
wat is daar fout aan?
opzoggen op·zog·genquote:
Damn, ik ging toch kijken in m'n Van Dale.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
opzoggen op·zog·gen
overgank. werkw.; zogd op; h. opgezogd
woordvormen:
1 (informatie) door intensief bestuderen tot zich nemen.
synoniemen: blokken, klossen.
Dolf had voor zijn tentamen de leerstof zorgvuldig opgezogd
Pestert!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:37 schreef LXIV het volgende:
Dat was nu net de bedoeling.
Een Maikuuulisme!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:42 schreef Gripper het volgende:
De maikuuulismen zijn soms wel om te grimlachen (grimlachen is ook al een leuke vind ik zelf) maar hij maakt ze bewust, dus dan gaat de term spelfout niet op.
groentersquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een Maikuuulisme!![]()
Probeer dat eens in een brede context te definiëren!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Frollo het volgende:
Maikuuulismen zijn zeker grappig
Tjeh gek, in principe zou ik niet te hendig hard roepen dat ik ze leuk vind. Merjeh, gedane zaken nemen geen keer.quote:
Dat is inderdaad creatief taalgebruik en dient in de ONZ context zeker toegejuicht te worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
groenters
bananers
kleers
toensjus
zoeen
dat soort uitspraken![]()
In dezelfde categorie valt dan wel, alhoewel niet op het forum gesignaleerd, de advertentietekst:quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:07 schreef Treinhomo het volgende:
Niet echt origineel, wél tragi-komisch:
'Verkeerd in goede staat'.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Baan1980 het volgende:
Soms denk, wat is de wereld toch vreet!!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:42 schreef piepster het volgende:
In een CUL topic over broodbakken: "voeg de mail toe..."
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:22 schreef matjas het volgende:
Ik dacht dat bij stijgende rente de huizen prijzen ook stijgde....![]()
Ik moest ook lachenquote:
Klassiekquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
Het hilarische 'Rijger'-topic natuurlijk...
Dat doet me denken aan Pauwpauwo broodjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
Reigersquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
Hoewel dit volgens mij meer een typo is gezien de rest van de postquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:34 schreef hestria het volgende:
en mama maar weer zwemmen, wand ja ze zakt als een baksteen,
Relatief gezien valt het wel mee.quote:Op zondag 17 september 2006 10:53 schreef Q. het volgende:
Wat zijn er toch een boel domme mensen op FOK!
Vond ik ook leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:10 schreef divided het volgende:
[...]
ik was verplan hem dit seizoen nog te dragen en volgend jaar opzoek naar iets nieuws.
Ja, dat was ook een mooie.quote:
We hebben allebei in dat topic zitten 'baggeren' over spelfouten. Is er later allemaal uitgeknipt.quote:Op zondag 17 september 2006 11:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een mooie.
Ik herinner me nog zoiets uit een topic, maar ik weet niet meer wat het was en ik kan het niet meer vinden.
Oh ja, het is dat jassentopic.quote:Op zondag 17 september 2006 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hebben allebei in dat topic zitten 'baggeren' over spelfouten. Is er later allemaal uitgeknipt.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 04:48 schreef Xords het volgende:
wat zal er gebeuren als z'n moeder overleid?
quote:Op zondag 17 september 2006 15:33 schreef Ogrefish het volgende:
[...]
Deze week ga ik haar mee uit vragen via een telefonisch geschpreck. [...]
TS beweert dat het een afko is van ventilator. Dus of het dan nog fout is...quote:
Het hangt in de lucht...quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef E.T. het volgende:
(kom veel van zuke fouten tegen de laatste dagen)
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
[...]
En denken jullie dan dat Bush en concerten een nekschot krijgen?![]()
Wat een overbodige spatie al niet kan doen!quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef Dana85 het volgende:
Rosa? Dorothea?
Dan zijn ze wel heel veel kilo's afgevallen. Definitely niet één van deze twee.
Misschien is het Sjors wel die Nick nog steeds straft voor de verkrachting. Of zijn Martine en Sjors samen gespannen en moorden ze samen de familie Sanders uit.![]()
Ik gok (en hoop) op Martine. Let the bith be back!
Laat staan een verkeerd onderwerp.quote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef DaMart het volgende:
Wat een overbodige spatie al niet kan doen!
Daar las ik helemaal overheen door die andere fout!quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Laat staan een verkeerd onderwerp.
'Zijn' Vs 'Hebben'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |