Achja Cherrylips, hij gaat wel meerdere seizoenen mee als je geluk hebtquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vorig jaar een groene lange jas bij de H&M gekochtHij is best lelijk maar hij was maar ¤40 en het was al december, had hem dus wel een beetje nodig
Maar zoals met alles van de H&M, begon ook deze jas in april langzaamaan uit elkaar te vallen, vooral de voering liet aan alle kanten los. Het is te maken, maar ik ga toch op zoek naar een andere. Ik had een hele mooie gezien bij de
esprit
die nog precies paste ook, maar die kostte ¤130
ja ok, als ik er 2 jaar mee doe (of langer) heb ik dat geld er natuurlijk weer uitquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:31 schreef miki het volgende:
[..]
Achja Cherrylips, hij gaat wel meerdere seizoenen mee als je geluk hebt![]()
Mijn H&M winterjas gaat dit jaar zijn vierde of vijfde winter in.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vorig jaar een groene lange jas bij de H&M gekochtHij is best lelijk maar hij was maar ¤40 en het was al december, had hem dus wel een beetje nodig
Maar zoals met alles van de H&M, begon ook deze jas in april langzaamaan uit elkaar te vallen, vooral de voering liet aan alle kanten los. Het is te maken, maar ik ga toch op zoek naar een andere. Ik had een hele mooie gezien bij de
esprit
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mijn H&M winterjas gaat dit jaar zijn vierde of vijfde winter in.
De linker is ook niet bepaald warm...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Guu het volgende:
Ik heb de rechter, alleen dan in (lichter) grijs:
[afbeelding]
Winterjassen horen niet precies te passen maar moeten een tikkeltje ruimer zijn. In de winter draag je tenslotte geen flinterdunne truitjes....quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef CherryLips het volgende:
esprit
Weet ik, ik had vrijdag al een sweater aan toen ik hem paste en toen had ik nog iets ruimte over voor als ik een dikkere trui aan zou hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Winterjassen horen niet precies te passen maar moeten een tikkeltje ruimer zijn. In de winter draag je tenslotte geen flinterdunne truitjes....
Ach je leeft maar 1 keerquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik, ik had vrijdag al een sweater aan toen ik hem paste en toen had ik nog iets ruimte over voor als ik een dikkere trui aan zou hebben.Ik ben er helemaal verliefd op. Vorig jaar was ik verliefd op een roze jas van Protest, maar die was ¤80, dus dat heb ik ook maar niet gedaan.
Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef amaranta het volgende:
zwarte magika...
volgens mij is dat nergens te koop...dit was volgens mij een paar jaar geleden in...
dan zal het wel weer in zijn.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denken
dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik had een Columbia jas van ong. 200 euro waar ik iets meer dan 2 jaar mee heb gedaan. Vlak voor mijn wintersport is die eigenlijk een beetje verneukt doordat ik m verkeerd heb gewassen
Heb nu een dunne winterjas van Haglöfs, die ik af en toe gebruik voor school enzo.
Een wat oudere winterjas die ik gebruik voor wanneer ik ga stappen enzo.
Een lange zwarte nette jas voor over mijn pak, wanneer het weer wat minder is.
En ik heb twee weken geleden deze beauty gekocht
[afbeelding]
Dank jequote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |