Achja Cherrylips, hij gaat wel meerdere seizoenen mee als je geluk hebtquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vorig jaar een groene lange jas bij de H&M gekochtHij is best lelijk maar hij was maar ¤40 en het was al december, had hem dus wel een beetje nodig
Maar zoals met alles van de H&M, begon ook deze jas in april langzaamaan uit elkaar te vallen, vooral de voering liet aan alle kanten los. Het is te maken, maar ik ga toch op zoek naar een andere. Ik had een hele mooie gezien bij de
esprit
die nog precies paste ook, maar die kostte ¤130
ja ok, als ik er 2 jaar mee doe (of langer) heb ik dat geld er natuurlijk weer uitquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:31 schreef miki het volgende:
[..]
Achja Cherrylips, hij gaat wel meerdere seizoenen mee als je geluk hebt![]()
Mijn H&M winterjas gaat dit jaar zijn vierde of vijfde winter in.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vorig jaar een groene lange jas bij de H&M gekochtHij is best lelijk maar hij was maar ¤40 en het was al december, had hem dus wel een beetje nodig
Maar zoals met alles van de H&M, begon ook deze jas in april langzaamaan uit elkaar te vallen, vooral de voering liet aan alle kanten los. Het is te maken, maar ik ga toch op zoek naar een andere. Ik had een hele mooie gezien bij de
esprit
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mijn H&M winterjas gaat dit jaar zijn vierde of vijfde winter in.
De linker is ook niet bepaald warm...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Guu het volgende:
Ik heb de rechter, alleen dan in (lichter) grijs:
[afbeelding]
Winterjassen horen niet precies te passen maar moeten een tikkeltje ruimer zijn. In de winter draag je tenslotte geen flinterdunne truitjes....quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef CherryLips het volgende:
esprit
Weet ik, ik had vrijdag al een sweater aan toen ik hem paste en toen had ik nog iets ruimte over voor als ik een dikkere trui aan zou hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Winterjassen horen niet precies te passen maar moeten een tikkeltje ruimer zijn. In de winter draag je tenslotte geen flinterdunne truitjes....
Ach je leeft maar 1 keerquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik, ik had vrijdag al een sweater aan toen ik hem paste en toen had ik nog iets ruimte over voor als ik een dikkere trui aan zou hebben.Ik ben er helemaal verliefd op. Vorig jaar was ik verliefd op een roze jas van Protest, maar die was ¤80, dus dat heb ik ook maar niet gedaan.
Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef amaranta het volgende:
zwarte magika...
volgens mij is dat nergens te koop...dit was volgens mij een paar jaar geleden in...
dan zal het wel weer in zijn.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik hou me totaal niet bezig met wat er in is.. maar ik zag heel wat jassen met bontranden in de winkels afgelopen weekend, dus deze moeten dan ook nog ergens te krijgen zijn zou je denken
dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik had een Columbia jas van ong. 200 euro waar ik iets meer dan 2 jaar mee heb gedaan. Vlak voor mijn wintersport is die eigenlijk een beetje verneukt doordat ik m verkeerd heb gewassen
Heb nu een dunne winterjas van Haglöfs, die ik af en toe gebruik voor school enzo.
Een wat oudere winterjas die ik gebruik voor wanneer ik ga stappen enzo.
Een lange zwarte nette jas voor over mijn pak, wanneer het weer wat minder is.
En ik heb twee weken geleden deze beauty gekocht
[afbeelding]
Dank jequote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
dat is echt een vette jas en die zoek ik al een tijdje, waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
ik heb zo'n winterjas maar dan in het bruin. Hij is alweer van 3 winters terug dacht ik, misschien wel van 4.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb al een paar jaar dezelfde, gewoon zo'n lange zwarte wollen jas van de WE. Ik ben nu op zoek naar zoiets als dit, iemand een idee waar ze mooie verkopen?
[afbeelding]
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:05 schreef Houzer het volgende:
Ik heb deze gister besteld.
Jasje van Armani. Het is alleen geen winterjas volgens mij.
[afbeelding]
Omdat dan de helft al weg is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:10 schreef Wojworshebn het volgende:
Waarom denken mensen er in godsnaam nu al aan om een winterjas te kopen. Dat doe ik pas als ik verrek van de kou wanneer ik naar het cafe fiets.
Betaal je daar nou voor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:05 schreef Houzer het volgende:
Ik heb deze gister besteld.
Jasje van Armani. Het is alleen geen winterjas volgens mij.
[afbeelding]
Tnx, het is echt een hele vette jas maar 225 euro vind ik net iets te veel. Misschien de sale maar afwachten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik heb m gekocht in de The North Face winkel in Amsterdam. Die zit in de Kalvertoren (aan het einde van de Kalverstraat, mocht je het je afvragen) en dan op de 1e verdieping. Dit model is de Venture Jacket (klik en dan de laatste)
Edit: hij kost ¤ 225,-
Zag op internet dat hij bij Bever Zwerfsport al iets van 190 euro was. Het is de nieuwe collectie, dus die zal pas in maart ofzo in de uitverkoop komen, als ze dan al niet uitverkocht zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx, het is echt een hele vette jas maar 225 euro vind ik net iets te veel. Misschien de sale maar afwachten.
Toch niet van die slaapzakken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:01 schreef dewitteparel het volgende:
ze hebben nu bij de H&M alleen van die enorme lange jassendaar loopt straks iedereen dus weer in...
130 euro, dat vind ik gewoon normaal hoor, voor een winterjasquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef CherryLips het volgende:
esprit
Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Guu het volgende:
Ik heb de rechter, alleen dan in (lichter) grijs:
[afbeelding]
wat kosten die jassen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een Woolrich parka...
[afbeelding]
Hier heb je 'em voor ¤110,-quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:14 schreef BigB het volgende:
[..]
wat kosten die jassen als ik vragen mag?
Dat is toch geen echte Woolrich Parka? Dacht dat die zo rond de 500-600 euro waren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:17 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hier heb je 'em voor ¤110,-
klik hier
Oh, dat weet ik niet. Heb ik geen verstand vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat is toch geen echte Woolrich Parka? Dacht dat die zo rond de 500-600 euro waren.
Is die jas eigenlijk van regenjas stof of een ander materiaal? Ik heb op internet al wat leuke jassen gezien voor leuke prijzen. Binnekort maar eens even naar een winkel met the north face jassen gaan en eens kijken welk model ik precies wil en dan ff op internet zoeken. Scheelt aanzienlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:35 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Zag op internet dat hij bij Bever Zwerfsport al iets van 190 euro was. Het is de nieuwe collectie, dus die zal pas in maart ofzo in de uitverkoop komen, als ze dan al niet uitverkocht zijn
Het is een waterdichte jas. Niet van dat gladde regenjassen-stof. Het is van best stevig materiaal gemaakt. Is ook een sort-of snowboard jasquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is die jas eigenlijk van regenjas stof of een ander materiaal? Ik heb op internet al wat leuke jassen gezien voor leuke prijzen. Binnekort maar eens even naar een winkel met the north face jassen gaan en eens kijken welk model ik precies wil en dan ff op internet zoeken. Scheelt aanzienlijk.
Tnx dat wilde ik ff weten. Want ik wil niet zo'n lullig regenjas stofje. Maar die stevigere stof is wel super mooi. Zaterdag ff in een winkel in de buurt kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Het is een waterdichte jas. Niet van dat gladde regenjassen-stof. Het is van best stevig materiaal gemaakt. Is ook een sort-of snowboard jas( incl. sneeuwvanger) Hij heeft geen Gore-Tex, anders was ie nog iets van 100 euro duurder geweest
quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:29 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je die gekocht?![]()
waar kan je die in de winkel kopen? of alleen online te bestellen?quote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik wil een nieuwe, maar ik twijfel nog tussen deze
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
Gewoon te koop in de winkel hoor, maar de foto's heb ik even gelinked vanaf de e-store van tommy.quote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waar kan je die in de winkel kopen? of alleen online te bestellen?
Die onderste heb ik, alleen dan van Wrangler, en een mooiere bontkraag (vind ik). Had mijne voor ¤30,- Maar is wel een fijn, warm ding.quote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik wil een nieuwe, maar ik twijfel nog tussen deze
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 19:29 schreef XiChico het volgende:
[..]
Die onderste heb ik, alleen dan van Wrangler, en een mooiere bontkraag (vind ik). Had mijne voor ¤30,- Maar is wel een fijn, warm ding.
Een vriendin van me heeft deze jas gehad... Tsja, over het algemeen is The North Face gewoon een goed en degelijk merk. Maar dit is wel van dunne stof gemaakt. Als je er voorzichtig mee bent kun je hier lang van genietenquote:Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef Lief-visje het volgende:
heeft iemand ervaring met de winterjassen van The North Face ? Ik wil misschien deze kopen
http://www.thenorthface.com/opencms/opencms/tnf/gear.jsp?site=EU&model=A254
maar als deze jassen snel stuk gaan is het natuurlijk zonde van het geld.
Hier ook zijn derde of vierde.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mijn H&M winterjas gaat dit jaar zijn vierde of vijfde winter in.
Gisteren was ik bij kathmandu in utrecht geweest, daar hadden ze een hele north face hoek, alleen niet echt de jas die ik zoek, of die venture jack. Zaterdag dus maar even bij mij in de buurt kijken of ze hem daar wel hebben of een ander model dat ik erg mooi vindt. En dan maar even op internet zoeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx dat wilde ik ff weten. Want ik wil niet zo'n lullig regenjas stofje. Maar die stevigere stof is wel super mooi. Zaterdag ff in een winkel in de buurt kijken.
Bij bever sport verkopen ze ook north face !quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gisteren was ik bij kathmandu in utrecht geweest, daar hadden ze een hele north face hoek, alleen niet echt de jas die ik zoek, of die venture jack. Zaterdag dus maar even bij mij in de buurt kijken of ze hem daar wel hebben of een ander model dat ik erg mooi vindt. En dan maar even op internet zoeken.
Ik heb al verschillende winkels afgegaan en nergens hadden ze die jas. Zou je misschien wat foto's kunnen maken van een veture jacket?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:35 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Zag op internet dat hij bij Bever Zwerfsport al iets van 190 euro was. Het is de nieuwe collectie, dus die zal pas in maart ofzo in de uitverkoop komen, als ze dan al niet uitverkocht zijn
Hee, die heb ik ook nog ergens liggen...zo'n lekkere waxjas voor het paardrijdenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Solitarias het volgende:
De inmiddels vele malen opgeknapte Barbour Moorland houdt mij al meer dan 10 jaar warm (met de jachtzak op de rug - om de buit tijdens het jagen in mee te nemen...)
Superfijne jas, water- en winddicht en een Engelse klassieker.
[afbeelding]
Ik heb nog geen foto's van mijzelf in m'n nieuwe jas, omdat het weer niet echt mee wou werkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende winkels afgegaan en nergens hadden ze die jas. Zou je misschien wat foto's kunnen maken van een veture jacket?
Ja ik kom dus niet echt vaak meer in amsterdam. Ben bij de beversport vestiging geweest net. Alleen daar hadden ze niet echt veel. Maar klopt het dat het best wel een dun jasje is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's van mijzelf in m'n nieuwe jas, omdat het weer niet echt mee wou werken
Je moet gewoon naar een The North Face winkel gaan (in Adam bijvoorbeeld) of naar een winkel die ook The North Face verkoopt. De North Face winkel in Adam is trouwens gewoon een onderdeel van de Bever Zwerfsport!
En dan moet je dus vragen naar een Hyvent jas. Hyvent is een systeem, ontworpen door TNF zelf. Dus geen dure Gore membraan. En het model is dan Venture. Hij ziet er gewoon zo uit als de foto die ik eerder heb gepost.
Het is niet echt een dikke jas neequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja ik kom dus niet echt vaak meer in amsterdam. Ben bij de beversport vestiging geweest net. Alleen daar hadden ze niet echt veel. Maar klopt het dat het best wel een dun jasje is?
Ik heb ze ontvangen. Tnx.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hmmm... kom er net achter dat de foto die ik op de eerste pagina niet echt gelijk is aan wat ik hier hen hangenIk heb wat foto's voor je gemaakt en ik kan ze wel mailen, als je dat wilt?
wat vindt je hier dan mooi aan? dit bedoel ik niet zo sarcastisch als dat het klinktquote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef matthijst het volgende:
Ook op zoek. Dit vind ik tot nu toe de mooiste: Columbia, Perry, 199,-
[afbeelding]
Als ik er eentje kan vinden met precies die kleuren enzo, sure, maar een ander is ook goed. Wil al een flinke tijd zo'n ding, voor hij ermee ging lopenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:40 schreef matthijst het volgende:
Een Dr. House jas?
Ik heb ze gezien en ik zie er toch maar vanaf. Vind het toch iets te veel een dun regenjasje. Tnx voor je moeite.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hmmm... kom er net achter dat de foto die ik op de eerste pagina niet echt gelijk is aan wat ik hier hen hangenIk heb wat foto's voor je gemaakt en ik kan ze wel mailen, als je dat wilt?
Hehe, ik zoek een blauwe jas met donsvulling en niet al teveel vage fratsen die een beetje stevig is ook nog.....quote:Op donderdag 28 september 2006 09:48 schreef LoggedIn het volgende:
wat vindt je hier dan mooi aan? dit bedoel ik niet zo sarcastisch als dat het klinkt
maar goed dat je dat erbij zegtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik heb 2 weken terug een leren jas gekocht van Chasin' ,
Klikkert
Hij glimt in het echt minder dan op het plaatje.
Ik heb al zo'n 4 jaar een wollen winterjas maar heb daar nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:17 schreef VeX- het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een winterjas gekocht bij de H&M. Waar ik toen, jammergenoeg, geen rekening mee had gehouden is dat wol niet bijzonder goed tegen regen kan. Als er wat regendruppels op komen gaat hij wat vreemd ruiken. Net alsof er wat verschroeid is. Dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar een nieuwe winterjas. Degene die ik nu heb houd ik dan wel voor de herfst of dagen dat het niet regent.
Ziet er goed uit! Ik hou wel van zulke modellen, wat getailleerder dan de meeste winterjassen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:51 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag deze gekochtZit echt lekker
Ben de naam van de winkel vergetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef Inspirit het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Ik hou wel van zulke modellen, wat getailleerder dan de meeste winterjassen.
Waar heb je die gekocht?![]()
![]()
heb ook zo een maar dan wat langer .. zit echt heel lekker/warm en zoon dubbele rij knopen ziet er altijd gaaf uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:51 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Wat een afschuwelijke Youp van 't Hek jasquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Solitarias het volgende:
De inmiddels vele malen opgeknapte Barbour Moorland houdt mij al meer dan 10 jaar warm (met de jachtzak op de rug - om de buit tijdens het jagen in mee te nemen...)
Superfijne jas, water- en winddicht en een Engelse klassieker.
[afbeelding]
Heb ook zo'n soort jas gekocht (nouja vrouwelijk model dan) ook iets langer. Mooie dingen zijn datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:51 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Nice SI jas, 2 collecties oud als ik me niet vergis toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:53 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
best wel vet, alleen vind ik leren jassen doorgaans niet zo warm. of ze moeten goed gevoerd zijn..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik heb 2 weken terug een leren jas gekocht van Chasin' ,
Klikkert
Hij glimt in het echt minder dan op het plaatje.
winter 06quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:43 schreef 045casual het volgende:
[..]
Nice SI jas, 2 collecties oud als ik me niet vergis toch?
Deze is wel vet. Waar en hoe duur?quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:33 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
Deze Dickies gaat mij warmhouden![]()
Bij de Britain, 120 euroquote:
Ook eigenlijk duurder dan wat ik er voor uit wou gevenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Bij de Britain, 120 euroWel duurder dan ik wou, maar hij is echt stevig, dus denk er wel fff mee te doen
![]()
Volgens mij zag ik hem voor 100 bij de Beijenkorf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Bij de Britain, 120 euroWel duurder dan ik wou, maar hij is echt stevig, dus denk er wel fff mee te doen
![]()
Ik zoek nog zo'n jas voor erbij!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef Maxxieh het volgende:
Dit is 1 van mijn 2 winterjassen:
[afbeelding]
Zonder die trui eronder hoor en hij is tevens getailleerd!:)
Heb er ook nog een van Energie, kort modelletje (kan er geen foto van vinden).
Die ga ik ook halen. Puik jasjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef L.Mo het volgende:
[..]
![]()
die is ook nog wel leukquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef Maxxieh het volgende:
Dit is 1 van mijn 2 winterjassen:
[afbeelding]
Zonder die trui eronder hoor en hij is tevens getailleerd!:)
Heb er ook nog een van Energie, kort modelletje (kan er geen foto van vinden).
w00t! Die lijkt precies op mijn Carhartt Ranger Jacket:quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:33 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
wow, die lijken zoveel op elkaar, dat kan geen toeval zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef hydraulix het volgende:
[..]
w00t! Die lijkt precies op mijn Carhartt Ranger Jacket:
[afbeelding]
(alleen heb ik het in donkerblauwe camouflagekleuren, 'camo wood').
Vind het wel een tof model natuurlijkl
Hehe ik denk niet dat je die dior hebt voor 500 euroquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef aceHigh het volgende:
Ik ben van plan om nu een leren jas te kopen en later als het echt koud wordt nog een wat langere jas.
Die leren jas moet een redelijk strak zittend kort model zijn van zwart leer. Dus geen wijde vormeloze zak zoals ze op de zwarte markt en in de meeste leer speciaalzaken verkopen. Voor een goede kwaliteits jas wil ik tot ongeveer 500 euro gaan.
Iemand suggesties voor merken of winkels waar ze die verkopen?
Zoiets dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ding! Waar heb je die vandaan, en wat kost het?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef hydraulix het volgende:
[..]
w00t! Die lijkt precies op mijn Carhartt Ranger Jacket:
[afbeelding]
(alleen heb ik het in donkerblauwe camouflagekleuren, 'camo wood').
Vind het wel een tof model natuurlijkl
Sorry voor de late reactie, maar ik heb hem gehaald bij de H&M voor 80 euro.. Een nadeel van die jas is alleen die knoopjes, die waren bij mij niet zo goed bevestigd. Maar er is vast wel iemand in je buurt die handig is met naald en draad!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Ik zoek nog zo'n jas voor erbij!
Waar heb je hem gekocht en wat is de prijs?
Thanx! Ik heb het bij de Carhartt Store gehaald in Amsterdam (Hartenstraat 18). Was ¤200,-quote:Op zondag 12 november 2006 17:57 schreef Robocock het volgende:
Mooi ding! Waar heb je die vandaan, en wat kost het?![]()
The North Face verkopen ze bij o.a. bij Perry Sport en in Amsterdam hebben ze zelfs een eigen winkel. Als je er minder geld voor over hebt zou ik eens kijken bij de Bijenkorf of een andere sportzaak.quote:Op zondag 24 december 2006 16:52 schreef Stansfield het volgende:
Even weer een schopje voor dit topic.
Na een lange tijd in mijn tussen jas gelopen te hebben wordt het daar nu toch echt te koud voor. En heb ik mijn standaard g-star winterjas maar weer uit de kast gehaald. Alleen ben ik die toch echt wel een beetje erg zat nu. En zie je ook op elke straathoek wel iemand die die aan heeft. Nu ben ik eigenlijk een beetje op zoek naar een mooie niet zo standaard winterjas. Dus niet van g-star of dat soort merken.
Ik zat zelf eerst aan een north face jas te denken maar die zijn wel weer tering duur. Iemand nog andere ideen? Of winkels waar ik zou kunnen kijken in Utrecht of Amsterdam?
Hijs was 225 euroquote:Op zondag 24 december 2006 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Welk model heb je en hoeveel heb je er voor betaald?
mooi jasje! Dus te koop bij britain/bijenkorf?quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:33 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
Ik hou niet zo van een bondkraagje maar zal woensdag eens in Utrecht kijken. Bij kathmandu hebben ze geloof ik wel aardig wat the north face.quote:Op zondag 24 december 2006 17:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hijs was 225 euro
dit is hem overigens is wel het vrouwen model aangezien ik een vrouw ben
http://www.thenorthface.com/opencms/opencms/tnf/gear.jsp?site=EU&model=AMA1
goede vraag, ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waar in Amsterdam vind ik de wat meer getailleerde jassen/mantels?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dus. Geen blazer, maar echt als jas bruikbaar en voor +- 100 euro. Iemand enig idee?
waar gehaald? (prijs?) die lijkt wel op die van dickiesquote:Op zondag 24 december 2006 19:58 schreef Roellio het volgende:
Ik heb deze, maar dan in bruine camo-tinten
[afbeelding]
Lekker warm!
Carhartt store in A'dam. 200 euro.quote:Op zondag 24 december 2006 20:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waar gehaald? (prijs?) die lijkt wel op die van dickies
Fraai. Zijn ze d'r ook in het donkergrijs of zwart?quote:Op zondag 24 december 2006 19:58 schreef Roellio het volgende:
Ik heb deze, maar dan in bruine camo-tinten
[afbeelding]
Lekker warm!
ben ik eigenlijk ook best benieuwd naar, maar dan in de omgeving Den Boschquote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waar in Amsterdam vind ik de wat meer getailleerde jassen/mantels?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dus. Geen blazer, maar echt als jas bruikbaar en voor +- 100 euro. Iemand enig idee?
quote:Op maandag 25 december 2006 13:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fraai. Zijn ze d'r ook in het donkergrijs of zwart?
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Stansfield het volgende:
Net een nieuwe jas gekocht. Van the north face. Zal vanavond wel ff foto's maken. Was 200 afgeprijst naar 179 en nog eens 30% korting. Dus 125 euro. Superdeal.
jezus teringquote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje matige foto maar goed de meeste weten wel hoe een jas van the north face eruit ziet.
Mooie jas van Peuterey. Waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef Fashion4life het volgende:
Ik koop eigenlijk ieder seizoen wel minstens 1 nieuwe jas.. zo ook deze winter;
Ik heb 2 weken geleden deze jas gekocht van het merk PEUTEREY (http://www.peuterey.it/):
[afbeelding]
EN vandaag deze jas gekocht van DSquared2 (http://www.dsquared2.com/)
[afbeelding]
Gr.Niels.
die heb ik ook alleen dan in het zwartquote:
Die heb ik ook!! Lekkere jas, warm en comfortabel!quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:33 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |