abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41803568
Ik heb nog even getwijfeld of ik dit onder een kloon zou posten of niet. Maar ik heb besloten het toch maar onder mijn eigen account te doen aangezien dit verhaal bij mij hoort.

Toen ik 2 jaar oud was ben ik aangereden door een stadsbus. Na een lange tijd in het ziekenhuis gelegen te hebben bleek dat ik nooit meer normaal zou kunnen lopen. Voor altijd zou ik mank lopen en mijn linkerbeen zou er erg veminkt uitzien. Omdat ik pas 2 jaar was heb ik het bijzonder goed kunnen accepteren.

Ik werd ouder en rond mij twaalfde begon de pubertijd bij mij. Daarbij komend ook de gevoelens voor meisjes en de onzekerheid over mijn handicap. Eigenlijk had ik niet verwacht dat ik ooit een meisje zou krijgen. Maar toen ik 15 was heb ik er toch eentje ontmoet die wat verder keek dan alleen vriendschap.

Ik had haar op een feestje bij een vriend ontmoet en het klikte meteen. Ze was mooi, 14 jaar en het verbaasde mij dat ze zelfs ietswat in mij geinteresseerd was. We spraken wat af en 2 weken later hadden we wat met elkaar.
Ik was verliefd zoals je aleen maar verliefd kan zijn als je nog een jonge tiener bent. Het voelde alsof zij de liefde van mijn leven zou zijn ( ja ik weet het, maar ik was 15).

Na een relatie van 8 maanden is zij verkracht toen ze uitging. De jongen die het gedaan heeft is nooit gepakt.
Ik zag haar langzaam afglijden. Hoe ze depressief werd, steeds verdrietiger. Zelfs ik kon haar niet troosten

2 maanden na de verkrachting ging ik haar opzoeken. Ze woonde bij haar zus. Toen ik het apprtement binnen ging vond ik dat er al een veemde geur hing. Ik ging naar de slaapkamer en daar lag ze in haar eigen kots omringd door losse pilletjes en flesjes. Levenloos. Ik heb de ambulance nog gebeld maar het was te laat.
Ik heb het aan haar zus moeten vertellen.

Nu ik 18 ben dacht ik dat ik eroverheen was. Maar verdomme ik mis haar zo. Iedere dag nog. Het doet de laaste dagen zo een pijn. Ik ben nog steeds een beetje verliefd op haar. Ik wou dat ik haar nog kon vasthouden. Ik zie haar gezicht zelfs nog voor me hoe ze op dat bed lag. Ik wou dat ik er makkelijker overheen kwam.

Alvast bedankt voor het lezen van het lange verhaal, ik moest het even kwijt.
pi_41803702
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gezien je topichistory neem ik dit verhaal niet serieus .
Misschien daarom de twijfel voor een kloon?

wat een kutverhaal ja, misschien moet je je hart eens luchten bij een psycholoog of psychiater. Op school zijn er ook mensen die je voor dit soort dingen kan benaderen.
pi_41803753
Damn, als je hier niet de gek met ons aansteekt is het wel een ingrijpende situatie.
pi_41803776
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:59 schreef mrkanarie het volgende:
Damn, als je hier niet de gek met ons aansteekt is het wel een ingrijpende situatie.
Aangrijpende ja, hoop niet dat je hier de spot mee drijft.

Zoniet, zoek professionele hulp.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:03:35 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41803857
Wat de rest zegt inderdaad, dit is een behoorlijk aangrijpende situatie waar je ook niet zomaar overheen zal kunnen komen. Misschien dat het kan helpen eens professionele hulp te zoeken, al is het maar om je verhaal eens goed kwijt te kunnen en tips te ontvangen over hoe je dit kan leren verwerken.
Mensen die ervoor opgeleid zijn zullen je toch altijd net wat beter kunnen helpen dan via een forum, lijkt me zo.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41803866
Ik had het bij nader inzien toch onder een kloon moeten posten.
Geloof me ik laat mijn gevoel spreken. Ik lurk veel op dit Subforum en omdat ik een ONZ-poster ben betekend het niet dat ik alle subforums als ONZ zie. Ik heb nooit gebaggerd in R&P en heb nooit hier een onzinnig topic geopend.
pi_41804008
Verlies is een moeilijk iets, het enige dat je kan helpen is acceptatie, de ruimte ervoor geven en er de tijd voornemen. Erover praten wil ook vaak goed helpen. Succes en sterkte ermee.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_41804241
TS, ik heb nog nooit eerder posts van je gezien, en ik wil je vooral veel sterkte wensen en inderdaad, zoek professionele hulp. Zoiets als dit verwerk je niet zomaar in je eentje.
pi_41804423
TS, ik laat het topic nog even open als je het goed vindt.

Mensen, kappen met het gezeur of het echt is of niet. Het staat hier, ik ga ervan uit dat het echt is en wil dat het zo behandeld wordt.
pi_41804532
Ok is goed. Het is een serieus topic.

@ alle mensen over de proffesionele hulp. Jullie hebben wel een beetje gelijk. Misschien wordt het tijd om met iemand erover te praten.
pi_41804576
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:11 schreef razzberry het volgende:
Gooi er maar een slotje op. Het is toch een fout geweest hier met mijn verhaal aan te kloppen.
Een reputatie wordt op Fok blijkbaar al heel snel gevormd.
Waar er één iets schrijf op een publiek forum zullen al snel miljoenen critici over vallen. Daar moet je tegen kunnen als je je verhaal de wereld in schopt. Dat jij je gevoelens blootlegt wil nog niet zeggen dat ze meteen begrepen worden door elke simpele ziel.

Enfin, triest verhaal en ik hoop dat het enige rust gaf het op te schrijven.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 14 september 2006 @ 16:29:30 #12
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41804582
quote:
Gooi er maar een slotje op. Het is toch een fout geweest hier met mijn verhaal aan te kloppen.
welnee, niks slotje, schijt hebben aan de fokkers die je niet geloven, er zijn er ook die je wel serieus nemen.

Het lijkt me heel erg, wat jij hebt meegemaakt. Hoe lang geleden is dit allemaal gebeurd? heb je er uberhaupt wel over gepraat?

Ik denk idd dat wat anderen ook al zeggen, dat het geen kwaad zou kunnen met dit verhaal eens naar een 'professioneel' iemand te gaan, of iig iemand die je hiermee kan helpen. Misschien kun je eens naar je huisarts ofzo, wellicht kan hij je verder helpen?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_41804588
Wat maakt het nu uit of het waar is of niet, er zullen ongetwijfeld wel meer mensen in deze situatie verkeren die misschien ook dit forum lezen. Als je er niks nuttigs wil neerzetten voor diegene die hem geopend heeft, doe het dan voor diegene die misschien wel in deze situatie zit maar er niks mee doet.
pi_41804632
Wel vreemd dat je haar niet eerder opgezocht hebt
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:33:39 #15
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41804706
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef razzberry het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld of ik dit onder een kloon zou posten of niet. Maar ik heb besloten het toch maar onder mijn eigen account te doen aangezien dit verhaal bij mij hoort.

Toen ik 2 jaar oud was ben ik aangereden door een stadsbus. Na een lange tijd in het ziekenhuis gelegen te hebben bleek dat ik nooit meer normaal zou kunnen lopen. Voor altijd zou ik mank lopen en mijn linkerbeen zou er erg veminkt uitzien. Omdat ik pas 2 jaar was heb ik het bijzonder goed kunnen accepteren.

Ik werd ouder en rond mij twaalfde begon de pubertijd bij mij. Daarbij komend ook de gevoelens voor meisjes en de onzekerheid over mijn handicap. Eigenlijk had ik niet verwacht dat ik ooit een meisje zou krijgen. Maar toen ik 15 was heb ik er toch eentje ontmoet die wat verder keek dan alleen vriendschap.

Ik had haar op een feestje bij een vriend ontmoet en het klikte meteen. Ze was mooi, 14 jaar en het verbaasde mij dat ze zelfs ietswat in mij geinteresseerd was. We spraken wat af en 2 weken later hadden we wat met elkaar.
Ik was verliefd zoals je aleen maar verliefd kan zijn als je nog een jonge tiener bent. Het voelde alsof zij de liefde van mijn leven zou zijn ( ja ik weet het, maar ik was 15).

Na een relatie van 8 maanden is zij verkracht toen ze uitging. De jongen die het gedaan heeft is nooit gepakt.
Ik zag haar langzaam afglijden. Hoe ze depressief werd, steeds verdrietiger. Zelfs ik kon haar niet troosten

2 maanden na de verkrachting ging ik haar opzoeken. Ze woonde bij haar zus. Toen ik het apprtement binnen ging vond ik dat er al een veemde geur hing. Ik ging naar de slaapkamer en daar lag ze in haar eigen kots omringd door losse pilletjes en flesjes. Levenloos. Ik heb de ambulance nog gebeld maar het was te laat.
Ik heb het aan haar zus moeten vertellen.

Nu ik 18 ben dacht ik dat ik eroverheen was. Maar verdomme ik mis haar zo. Iedere dag nog. Het doet de laaste dagen zo een pijn. Ik ben nog steeds een beetje verliefd op haar. Ik wou dat ik haar nog kon vasthouden. Ik zie haar gezicht zelfs nog voor me hoe ze op dat bed lag. Ik wou dat ik er makkelijker overheen kwam.

Alvast bedankt voor het lezen van het lange verhaal, ik moest het even kwijt.
erg klote voor je man.

mijn eerste vriendinnetje heeft ook zelfmoord gepleegd... dit vergeet je je rest van je leven niet meer.
en de pijn gaat niet weg en het word ook niet minder!

als je erover wil praten kan je me altijd op msn toevoegen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41804731
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:31 schreef Intermec het volgende:
Wel vreemd dat je haar niet eerder opgezocht hebt
Nee, ik boedoel het meer in de trant dat ik haar weer ging opzoeken. Ik had haar 3 dagen daarvoor nog gesprokren en ze zat heel erg in de put. Ik had nog gezegd dat ze maar eens met een psycholoog moet gaan praten. Ik had al wat info opgezogd. Ze zei dat ze het niet wist of ze het zou doen. Toen ik wegging heb ik haar nog laten beloven hulp te zoeken (zo van doe het voor mij.) en dat is de laatste keer dat ik haar sprak.
pi_41804800
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

erg klote voor je man.

mijn eerste vriendinnetje heeft ook zelfmoord gepleegd... dit vergeet je je rest van je leven niet meer.
en de pijn gaat niet weg en het word ook niet minder!

als je erover wil praten kan je me altijd op msn toevoegen
Bedankt man. Waren jullie nog verliefd op elkaar. Ik bedoel was het in een periode dat je nog van die verliefde gevoelens had.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:42:24 #18
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41804995
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:36 schreef razzberry het volgende:

[..]

Bedankt man. Waren jullie nog verliefd op elkaar. Ik bedoel was het in een periode dat je nog van die verliefde gevoelens had.
nee het was 2 maanden uit.. maar waren nog wel goeie vrienden... ik weet ook niet waarom ze het gedaan heeft
stay frosty
pi_41805100
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nee het was 2 maanden uit.. maar waren nog wel goeie vrienden... ik weet ook niet waarom ze het gedaan heeft
Dat lijkt me nog erger om met die twijfels ook nog te zitten.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:47:03 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41805145
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:45 schreef razzberry het volgende:

[..]

Dat lijkt me nog erger om met die twijfels ook nog te zitten.
ik heb er ook erg lang last van gehad... maar ik kan er nu goed mee leven.

ik heb nu weer 1.5 jaar een relatie en hou veel van der... alleen ze is niet me ware liefde.... die is er niet meer...en zal er ook nooit meer zijn.
stay frosty
pi_41805170
Damn, kan me goed voorstellen dat dit wel erg moeilijk voor je is. Vooral omdat het je eerste liefde was. Net als wat iedereen zegt is het misschien het beste dat je er met iemand over gaat praten die je kan helpen. Een verkrachting is ook zeer ingrijpend op iemands leven, en dit zal altijd in gedachten blijven, met hulp kan dit wel minder worden, maar het blijft altijd bij je.
Maar dat meisje heeft toen gewoon geen andere uitweg gezien, dus heeft maar een eind aan der leven gemaakt, eigenlijk heel egoistisch, maar dat ziet zo'n meisje op dat moment natuurlijk niet in.
pi_41805213
Mijn eerste vriendinnetje heeft ook zelfmoord proberen te plegen, maar dat is niet gelukt.. ik weet nog wel dat ik er ook erg kapot van was (toen was ik ook 14 zoiets.)
pi_41805232
ok goed als het echt is....
waarom committe je vriendin suicide dan? en hoe kwam jij dat huis binnen dan? en wat bedoel je met een "vreemde geur"?
  donderdag 14 september 2006 @ 16:50:30 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41805274
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
waarom committe je vriendin suicide dan? en hoe kwam jij dat huis binnen dan? en wat bedoel je met een "vreemde geur"?
rare vragen stel jij
  donderdag 14 september 2006 @ 16:51:14 #25
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41805296
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:47 schreef Poogie het volgende:
Damn, kan me goed voorstellen dat dit wel erg moeilijk voor je is. Vooral omdat het je eerste liefde was. Net als wat iedereen zegt is het misschien het beste dat je er met iemand over gaat praten die je kan helpen. Een verkrachting is ook zeer ingrijpend op iemands leven, en dit zal altijd in gedachten blijven, met hulp kan dit wel minder worden, maar het blijft altijd bij je.
Maar dat meisje heeft toen gewoon geen andere uitweg gezien, dus heeft maar een eind aan der leven gemaakt, eigenlijk heel egoistisch, maar dat ziet zo'n meisje op dat moment natuurlijk niet in.
Dat hoor ik wel vaker inderdaad, dat zelfmoord egoïstisch is. Maar is de mens dan niet van nature egoïstisch? Waarom zou je in leven blijven voor anderen als je het zelf niet meer ziet zitten?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41805414
quote:
Misschien omdat ik een sleutel had?. We waren best wel close. Ze had weinig contact met haar ouders en woonde bij haar zus. Het was ook een beetje haar huis en als zij er nog niet was kon ik alvis binnen zitten of met wat vienden chillen daar. De vreemde geur was een soort kots geur. Ik vond het vreemd omdat ik zo snel geen kots had gezien. Dus vandaar.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:55:06 #27
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41805451
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef Litso het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker inderdaad, dat zelfmoord egoïstisch is. Maar is de mens dan niet van nature egoïstisch? Waarom zou je in leven blijven voor anderen als je het zelf niet meer ziet zitten?
vind ik ook. Het is nog altijd je eigen leven in in principe vind ik dat iemand daar zelf over moet kunnen beslissen. Een vriendinnetje van mij haar vader heeft zelfmoord gepleegd, zij heeft hem ook gevonden.

Ze heeft het hem nooit kwalijk genomen en had begrip voo zijn beslissing, hoe verdrietig ook. Toen ze dat aan mij vertelde heb ik mijn mening over het 'egoisme' van zelfmoord bijgesteld...als iemand nu echt niet meer verder wil, moet die persoon dan toch verder om zijn dierbaren geen verdriet te doen?

Maar da's eigenlijk een beetje offtopic
pi_41805493
quote:
wat bedoel je met een "vreemde geur"?
Wel eens kots geroken? Van een paar uurtjes oud? Of een dagje? 'Sniefijn hoor
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_41805530
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op het eind het helemaal niet zag zitten. Dat het nooit meer goed zou komen. En dat zelfs ik of haar zus het niet meer goed konden maken. Dat we beter af zouden zijn zonder een depressief iemand. En dat de dood alle pijn zou wegnemen. In haar optiek was het niet egoistisch.

Was ze maar wat meer egoistisch, dan had ze nog om hulp gevraagd.
pi_41805683
Denk dat het te maken heeft met het feit dat je nooit echt 'afscheid' hebt kunnen nemen van d'r. Ze is heel abrupt uit het leven gehaald wat niet te vergeiljken is met bijvoorbeeld het uitgaan van de relatie wat ook al lastig kan zijn.

balen
M'n signature, wat doe je :{
pi_41807724
Sterkte TS..
hi
pi_41808210
Wow, heftig verhaal. Ik ga vanuit dat het serieus is vanwege het feit dat je het hier post. Als het niet serieus is; ook goed.

Als ik je iets mag aanraden, dan is het wel professionele hulp in vorm van een psycholoog.
pi_41810241
quote:
Tja, denk dat dat toch wel je eigen schuld is.

Ik ga er maar vanauit dat je verhaal waar is, gewoon omdat ik niet wil geloven dat er echt mensen zijn die dit verzinnen.

Maar zoek hulp, praat met mensen en probeer dit alles een plaatst te geven.
Succes daarmee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_41810372
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:04 schreef razzberry het volgende:
Geloof me ik laat mijn gevoel spreken. Ik lurk veel op dit Subforum en omdat ik een ONZ-poster ben betekend het niet dat ik alle subforums als ONZ zie. Ik heb nooit gebaggerd in R&P en heb nooit hier een onzinnig topic geopend.
Als je de waarheid hebt verteld is dit een heel aangrijpend verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je die beelden nog voor je ziet omdat je zo van dat meisje hebt gehouden. Afschuwelijk wat men haar heeft aangedaan en indirect jou ook.
pi_41810452
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik morgen maar even naar de maatschappelijk werker op school ga. Misschien weet hij iemand om mee te praten.
pi_41810495
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:04 schreef razzberry het volgende:
Jong, trek je toch niet zoveel aan van die stress mongolen.

Erg nare situatie, kan er verder weinig meer over zeggen dan wat al meerdere malen boven mij vermeld is: zoek idd prof. hulp. Die hebben er uiteindelijk voor geleerd.

Sterkte iig.
pi_41818955
Tjee, wat erg zeg. Het klinkt bijna traumatisch, dat vinden van je vriendin toen ze dood in bed lag en het feit dat je het beeld daarvan nog steeds op je netvlies hebt staan. Heel goed dat je je hebt voorgenomen om er met een mentor op school over te praten. Ik kan me voorstellen dat je met een hoop onbeantwoorde vragen zit, bijv. of je het had kunnen voorkomen. Na drie jaar is het de hoogste tijd dat je hulp gaat krijgen, want wat je hebt meegemaakt is niet niks.
pi_41820187
Zo, het topic even opgeschoond .
pi_41820234
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
Tjee, wat erg zeg. Het klinkt bijna traumatisch, dat vinden van je vriendin toen ze dood in bed lag en het feit dat je het beeld daarvan nog steeds op je netvlies hebt staan. Heel goed dat je je hebt voorgenomen om er met een mentor op school over te praten. Ik kan me voorstellen dat je met een hoop onbeantwoorde vragen zit, bijv. of je het had kunnen voorkomen. Na drie jaar is het de hoogste tijd dat je hulp gaat krijgen, want wat je hebt meegemaakt is niet niks.
Wat hierboven gezegd word.. idd erg goed dat je er met je mentor over gaat hebben. Zoiets moet verwerkt worden anders kan het mis gaan. Maar weet niemand anders hier van af?
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:17:16 #40
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_41821820
jezus sterkte.... ik zou echt doodgaan als ik zo mn vriendin had gezien
pi_41830329
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik heb nu weer 1.5 jaar een relatie en hou veel van der... alleen ze is niet me ware liefde.... die is er niet meer...en zal er ook nooit meer zijn.
Dat lijkt me een heel erg naar gevoel en zware belasting voor je huidige partner... zeker als je nog zo jong bent
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_41830592
Best een heftig verhaal..
Veel sterkte ermee!
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:43:16 #43
11102 knep
Mountainfreak
pi_41833667
Tjee, heftig verhaal ja .
Beste tip lijkt me inderdaad een gesprek met een professioneel iemand.
Sterkte!
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:43:10 #44
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41846808
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef razzberry het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik morgen maar even naar de maatschappelijk werker op school ga. Misschien weet hij iemand om mee te praten.
hoe is het gegaan?
stay frosty
pi_41847652
zow...echt heftig verhaal. Goed dat je hulp gaat zoeken. Dit is echt niet niks..
iig superveel sterkte gewenst.
pi_41848599
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hoe is het gegaan?
Even een update dan maar. Ik ben bij de maatschappelijk werker bij mij op school geweest en heb mijn verhaal gedaan.
Na een lang gesprek dacht hij er het volgende over:

Hij vond dat ik best eens met een psycholoog kon praten om de gevoelens wat te laten rusten.
Waarschijnlijk heb ik toch trauma opgelopen omdat ik haar zo gezien heb. En aangezien ik alles moest
afhandelen heb ik nooit tijd gehad het zelf te verwerken. Geen slachtofferhulp en geen duidelijkheid wat er precies met haar gebeurd is tussen de tijd dat ik haar vond en de begravenis.

Omdat ik met mijn ouders er niet goed over kon praten (Zij dachten dat het gewoon een vriendin was niet mijn vriendin.)
heb ik ook daar geen verwerking kunnen vinden. Vrienden wisten ervan maar wisten niet wat er in mij afspeelde.

Ik heb nooit goed afscheid kunnen nemen en dat breekt zich nu op. Ook is er nog het schuldgevoel.
Hij zei dat ik mij meer schuldiger voel dan ik zou toegeven. Ik zou het mezelf verwijten dat ik de depressie niet serieus heb genomen en dat ik er niet altijd voor haar was.

Als laaste trok hij nog een conclusie die ik zelf nog niet onder ogen had kunnen izien. Mijn opstelling tegenover vrouwen sinds de gebeurtenis. Met mijn laatste vriendin is het uitgegaan vanwege mijn moeilijkheid haar liefde te geven. Ik zag haar meer als iemand voor de sex en status dan als mijn liefde. Ik stelde bijna alles boven haar. Volgens hem wil ik niet meer om iemand geven. Bang om diegen kwijt te raken. Dat daar mijn genadeloze mentaliteit die ik er sindsdien op na hou vandaan komt.

Ik had dit alles nog nooit zo gezien maar ik ben het met hem eens. Er word voor een geprek met een psycoholoog gezorgd. Hij denkt dat ik daar een beetje rust kan vinden door gewoon alles te vertellen en er over na te denken.
Dit gesprek heeft mij toch een beetje rust bezorgd.
pi_41861845
Ik denk dat het grootste probleem is dat alles zo abrupt is opgehouden. Zij heeft het niet uitgemaakt, jij hebt het niet uitgemaakt, alles is opeens opgehouden. Daardoor kan je de periode niet afsluiten, omdat te vraag 'What if...' nog te veel aanwezig is.

Top dat je waarschijnlijk met een psycholoog gaat praten; hoop dat dat helpt.
pi_41948924
Dit is misschien wel een van de weinig situaties waarbij ik niet denk 'TS moet zich niet zo aanstellen'.

Damn zeg, ik moet er niet aan denken dat dit gebeurt bij iemand waar je om geeft. Of erger nog, iemand van wie je houdt. Het moet ongelovelijk machteloos voelen, om iemand zo te zien afglijden, iemand die je zo graag wilt helpen, terwijl er niets is wat je kan doen. Dat ze dan uiteindelijk is overleden moet als het ultieme falen voelen: je hebt degene van wie je het meeste hield niet kunnen redden.

Hoe dan ook TS, om je een hart onder de riem te steken: er is niets wat jij anders had kunnen doen. Ze is niet overleden doordat jij iets nagelaten hebt te doen, dat is haar eigen keuze geweest. Misschien helpt het je om er vrede mee te krijgen als je bedenkt dat de tijd die ze met jou heeft gehad waarschijnlijk de mooiste tijd van haar leven is geweest.

Ik wens je het allerbeste.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:24:15 #49
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_41949329
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef razzberry het volgende:

[..]

[update]
Klinkt als een steekhoudend verhaal. Zoiets heftigs en aangrijpends zou bij iedereen sporen achterlaten denk ik.
Iig fijn dat het gesprek je al wat rust bezorgd. Denk dat je die rust nog wel meer gaat ervaren na verloop van tijd.

Veel sterkte toegewenst!
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:03:40 #50
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_41952111
iemand missen is een keuze

net zoals alle andere gevoelens.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:05:13 #51
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41952168
goedzo
stay frosty
  dinsdag 26 september 2006 @ 07:27:28 #52
158416 Hunppaporo
Minä olen Humppaporo
pi_42133059
Wat een verschrikkelijke ervaring. Ik kan me voorstellen dat je er nog steeds moeite mee hebt. en wens je heel veel sterkte bij de verwerking.... sowieso hebben eerste liefdes iets speciaals, die vergeet je niet zomaar. In jouw geval is het einde wel heel plotseling gekomen en je hebt geen mogelijkheid om haar nog eens gewoon terug te zien.

Leven is soms zo shitty... gelukkig soms ook heel erg de moeite waard.
Sterkte!
pi_42134862
Je moet praten over dit soort dingen met mensen die er verstand van hebben.

En vergeet nooit dat je gevoel ook een emotie is waar je mee moeten leren omgaan, in positieve zin en in negatieve zin. Je moet pijn en vreugde op waarde kunnen schatten als ze komen. Niet overschatten, en niet onderschatten.

In elk geval sterkte met alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')