abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2006 @ 19:58:32 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41811005
Knofje Ik vind het altijd een beetje de vrouwelijke versie van Kai. Ik wil die dvd ook en aangezien Kai bijna jarig is heb ik een mooi excuus om eens op bol.com rond te neuzen.

Fijn dat Djulian zo stoer was vandaag. Nou maar hopen dat die uitslag snel komt.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41811168
Knopje (aldus Fleur) is hier ook altijd het wachten waard. En ook hier in de ochtend vanuit bed...inderdaad samen lekker wakker worden.
  donderdag 14 september 2006 @ 20:05:35 #103
3142 m@x
pi_41811255
In bed tv kijken lijkt me heerlijk maar Kai heeft niet helemaal door hoe het zou moeten werken. Volgens hem moet je dan met je vingertjes in ogen prikken, aan haren trekken, heel hard gillen en na 5 minuten dollen gaan jengelen dat je er uit wil
pi_41811701
Ik ken Knofje nog helemaal niet, moet wel zeggen dat Sara ook nooit TV kijkt, er nog geen behoefte aan heeft Ben nu wel heel benieuwd!

Dinsdag gaan we met Sara naar de dokter, de plekjes en vlekjes laten nakijken en hopelijk krijgen we een verwijzing voor bloedonderzoek naar allergieeen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 14 september 2006 @ 20:17:00 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_41811771
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef m@x het volgende:
In bed tv kijken lijkt me heerlijk maar Kai heeft niet helemaal door hoe het zou moeten werken. Volgens hem moet je dan met je vingertjes in ogen prikken, aan haren trekken, heel hard gillen en na 5 minuten dollen gaan jengelen dat je er uit wil
heeeej!!!! dat ken ik
stormy waters...
sailin'
pi_41811877
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef Belana het volgende:

[..]

heeeej!!!! dat ken ik
hebben we nu dan toch een verschil in meiden en jongens ontdekt..... of hebben we er wel meiden tussen zitten die niet rustig kunnen tutten in bed....en hebben we er ook jongens tussen zitten die wel lekker bij papa/mama in bed kunnen kroelen...
  donderdag 14 september 2006 @ 20:23:51 #107
3142 m@x
pi_41812038
Kai is gek op tv-kijken. Hij vindt "bluusuus, dga, nijntjah en po" (Blues Clues, Dora, Nijntje en de Teletubbies) prachtig en ook kroelen vindt hij heerlijk...................alleen niet in bed
  donderdag 14 september 2006 @ 20:24:34 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_41812073
Liam is dol op knuffelen, alleen duurt het 2 tellen idd, geen geduld, geen rust. er moet gespeeld worden, dingen worden gedaan die niet mogen, overal aangezeten worden, alles ontdekken en we gaan aankleden he? naar beneden he? en dan televisie kijken

was vandaag trouwens nog wel een heel lief dingetje (ja er waren er wel meer, heus ) op een gegeven moment staat er nog een restje fles van ezra die hij net had gehad, zegt Liam: wil je Ezra eruit halen mama (uit de box) wil Ezra voeren en dat deed ie. Ezra had al genoeg gehad, maar het ging om het idee
stormy waters...
sailin'
pi_41812234
Mijn 'jongen' kan heel erg uitgebreid in bed liggen en tv kijken. Dat dan weer wel
Helaas is hij wel erg vroeg wakker meestal.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 14 september 2006 @ 20:29:31 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41812280
Knofje is zooo leuk vind ik! Iris vind het ook fantastisch.
Ze heeft laatst ook voor het eerst Blues Clues gezien, en ze ging gelijk ook met een notitieblokje en een potloodje op de bank zitten. Toen ik vroeg wat ze ging doen vertelde ze dat ze ook "bloes kloes" was.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41812321
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Belana het volgende:
Liam is dol op knuffelen, alleen duurt het 2 tellen idd, geen geduld, geen rust. er moet gespeeld worden, dingen worden gedaan die niet mogen, overal aangezeten worden, alles ontdekken en we gaan aankleden he? naar beneden he? en dan televisie kijken

was vandaag trouwens nog wel een heel lief dingetje (ja er waren er wel meer, heus ) op een gegeven moment staat er nog een restje fles van ezra die hij net had gehad, zegt Liam: wil je Ezra eruit halen mama (uit de box) wil Ezra voeren en dat deed ie. Ezra had al genoeg gehad, maar het ging om het idee
Toch wel lekker dat je na 'zo'n' dag even kunt terug kijken en kunt concluderen dat het niet alleen maar ellende was wat je die dag voelde. Dat je dus ook een moment van vertederd kijken hebt mogen meemaken...

*stuurt nog wat happy thoughts jouw kant op*

Fleur is redelijk opgeknapt. Ze heeft echter op een halve boterham de rest van de dag niets gegeten en in totaal 1 beker met drinken en 150 ml melk binnen. En of de melk binnen blijft moeten we nog afwachten. Toen ik ze in bed legde vroeg ze nog of ze niet ging spugen. Ik heb daar niet op geantwoord, maar wel gevraagd of ze een bak wilde. En dat wilde ze. Dus nu ligt ze met spuugbak in bed. Dat scheelde in haar angst voor het spugen. Ze weet dat ze er niets aan kan doen en dat ik het allemaal wel was, maar ik kan me voorstellen dat het gevoel van het spugen niet lekker is.
  Jubileum moderator donderdag 14 september 2006 @ 21:51:58 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41816088
Anitra ik lees nu pas hoe dapper Djulian is geweest, goed hoor! Wanneer kun je de uitslagen verwachten?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41816606
Anitra, mooi dat Djulian zo flink geweest is, is voor jezelf ook veel fijner en rustiger!

Knofje is leuk, ik heb het van de week voor het eerst gezien, was om een uur of 5 's middags. 'S morgens om die tijd ligt die kleine nog heerlijk te slapen, meestal wordt ze zo rond 9:00 wakker en op de dagen dat ik werk gaan we al om 8 uur s morgens de deur uit en gaat de tv niet aan.

Ze kijtk alleen af en toe teletubbies en soms zandkasteel. We hebben een dvd van nijntje, daar is ze wel helemaal verliefd op, vooral op het beginliedje (wat dan ook rustig 10X achter elkaar gespeeld moet worden) Oh en sesamstraat kijkt ze ook als ik thuis ben, vindt ze ook heel leuk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 14 september 2006 @ 22:13:20 #114
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41817075
Hier ook een enorm Knofje gek moet er zelf ook erg om lachen. Omdat er zoveel verandert in dezelfde scenes zo verkleed knofje zich tig keer heeft ze weer laarzen aan dan weer een andere kleur jas en moeders pakken verkleuren spontaan in beeld Het enige nadeel van knofje is het kopie gedrag van mijn dochter, van de week kwam duimen ter sprake en ja hoor madam loopt dan met de duim in der snufferd.

Djulian je bent een toppertje
pi_41818012
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef kozakken het volgende:
07:49 Knofje (ned 3)
12:58 Knofje (ned 3)
17:04 Knofje (ned 1)

-edit: geplukt uit de tv gids online van omroep.nl-
ahh tnx! die van 17.04u wist ik niet! dat is hier wel een optie (soms).
pi_41819462
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef Lois het volgende:
Anitra ik lees nu pas hoe dapper Djulian is geweest, goed hoor! Wanneer kun je de uitslagen verwachten?
We krijgen 5 oktober de uitslagen. er kan nog gebeld worden voor het geval ze het hersenfilmpje in totale rust willen hebben, maar het leek dat ze genoeg hadden en dat hij rustig gelegen had.
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 21:03:22 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_41845760
Hier ook een knofje gek, maar ik ben het zelf
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:15:19 #118
103793 kozakken
Living the life
pi_41846075
Uhm.. ik dus ook mous. (En Jonne doet gelukkig met me mee )
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:30:01 #119
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41848036
Even een jubelpostje hoor...

Zeg dames, die zoon van mij, da's echt zo'n verschrikkelijk leuk jongetje. Ik kan er gewoon niet over uit! Bijna anderhalf is ie al en ik vind hem zo groot en stoer worden. Met z'n lange haartjes en z'n mond vol tanden rent en springt ie het hele huis door. Hij is echt precies zoals ik altijd had gehoopt en gedacht dat een kindje van mij zou worden: spontaan, brutaal, wild, een beetje ongecoordineerd, fysiek, supervrolijk, heel open en bijzonder grappig. Oh ja, en stronteigenwijs en ongehoorzaam. Soms dus een ongeleid projectiel, maar hij klopt zo helemaal en precies bij mij. Als gegoten gewoon. Dat is echt heel bijzonder vind ik.
's Avonds heeft ie z'n dolle uurtje en dan draait ie draaien wij helemaal door. Verstoppen, van de bank af springen duiken, zich in mama's armen storten, zich door papa door de lucht laten smijten, doen alsof ie onbedaarlijk de slappe lach heeft, als een stofzuigertje de overgebeleven rozijntjes van de grond zuigen , doldraaien tot ie neerstort. Kortom: tussen 20.00 en 21.00uur is het een gekkenhuis bij ons!

Ik post niet zo heel vaak over Julius, maar ik realiseer me dat dat vooral komt omdat het gewoon heel erg goed gaat (en dat ik dat wel even wil posten). Het klopt, in alles! Het is ware liefde tussen mama en Julius. En hij wordt nog steeds elke dag leuker en liever (om maar weer een cliche uit de kast te trekken ).
Ook bij de oppasmoeder, waar hij sinds 3 weken heen gaat, doet ie het super. De eerste twee keer was het nog gillen bij het afscheid nemen, maar nu zwaait meneer me vrolijk uit en gooit de deur met een klap voor m'n neus dicht. En het gezin is echt verzot op hem, ze kunnen bijna niet stoppen met verhalen vertellen als ik hem kom halen 's middags. Tussen de middag gaat ie mee naar het overbliijven en dan eet ie z'n boterham tussen de andere kindjes aan tafel en wordt verzorgd en bemoederd door kleine kleutermeisjes.
En, en, en... zo kan ik nog wel een bladzijde of miljoen volkrassen met lievigheden over mijn kleine monster. Hij weigert alleen pertinent zijn fruit. Fijngemaakt en vermengd met yoghurt krijg ik er soms wat in, maar meestal blijft het bij kijken en smijten. En hij zegt nog relatief weinig.. Alleen 'mama', 'die' (voor alle objecten en situaties te gebruiken, multifunctioneel en dus erg handig voor de luie dreumes ) en het hele assortiment aan boerderij (en exotische!) dieren. Maar ook dat klopt weer. Hij is nu zo bezig met z'n lijfje en wat ie daar allemaal mee kan. Die taal is gewoon nog te genuanceerd voor hem, te priegelig. Groots moet het zijn, groots en meeslepend. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Oh ja, en hij geeft zoentjes vol overgave! (Aan iedereen die ze hebben wil... )

Zo, dat was het.
Doei!

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 15-09-2006 22:41:10 ]
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 22:45:14 #120
81992 Githa
pi_41848456
Nog een zoenert
Rens, wat schrijf je ongelooflijk lief en leuk over die kleine Julius

Ik moet er gewoon ff diep van zuchten...ben eigenlijk al flink in de emosfeer. Heb vanavond met Oma afgesproken dat Jordy er over 1,5 week mag blijven slapen en nu ...nu heb ik spijt Ik bedenk me ineens vanalles wat fout kan gaan enzo, maar ik heb me voorgenomen om het toch door te zetten na een wat wel en niet mag gesprek met oma want eigenlijk is het voor mama best goed
pi_41848551
Wat een lief verhaal Renzell

Anitra, goed dat Djulian zich zo stoer gehouden heeft! En 5 oktober is al wel vrij snel gelukkig.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:52:16 #122
105888 renzell
pi_41848665
Githa, ik weet niet of ik iets heb gemist (vandaar mijn voorzichtige post), maar.... is er een probleem met Oma of is Jordy gewoon nog nooit uit logeren is geweest?
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:53:24 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_41848686
Renzell, wat een heerlijk verhaal over je mooie knul
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:56:22 #124
105888 renzell
pi_41848776
Ja, maar hij is ook zo lief!
Dit verhaal is slechts het topje van de ijsberg, het moest er gewoon even uit.
pi_41849292
ik geloof 't meteen renzell, het lijkt mij ook zó'n heerlijk jongetje (voor zover ik dat vanaf deze kant van internet kan beoordelen dan . super dat 't zo goed gaat allemaal. en grappig dat ie mee gaat naar het overblijven, hoe zit die constructie dan? is die gastmoeder ook nog overblijfmoeder op school?

anna hoeft eindelijk sinds een paar weken gelukkig ook niet meer zo heel erg te huilen als we weggaan bij 't kinderdagverblijf. dat vind ik extra fijn, omdat ze nu net bij de peuters zit. bij de babietjes was er altijd wel een juf om haar te troosten op zo'n moment, maar de peutergroep is gewoon groter en de leidsters zijn er ook wat zakelijker. bovendien is piet daar natuurlijk ook, misschien voor haar ook wel fijn. ze heeft 't er de 1e 2 dagen geweldig gedaan, zelfs goed geslapen in die grote slaapzaal. (ik dacht vantevoren echt dat zij daar nooit zou kunnen slapen maar ze maakt braaf haar uurtjes. ).
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 23:16:36 #126
81992 Githa
pi_41849475
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef renzell het volgende:
Githa, ik weet niet of ik iets heb gemist (vandaar mijn voorzichtige post), maar.... is er een probleem met Oma of is Jordy gewoon nog nooit uit logeren is geweest?
Van allebei een beetje, al gaat het de laatste tijd wel erg goed hoor, daar ga ik ook maar niet over uitwijde
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:30:29 #127
105888 renzell
pi_41849926
De oppasmams heeft zelf een zoontje van 7, Just(us) en is op zijn school overblijfmoeder van een kleutergroep. Juul gaat daar dus mee naartoe tijdens de lunch. Tot grote blijdschap van (met name) de meisjes. Die ontfermen zich als ware moedertjes over hem en dat laat mijn kleine meneer Strick zich zonder enige schroom welgevallen. Hij is gegombardeerd tot het kleine prinsje van de kleutergoep en gedeit goed in die positie. Na de luch kan Juul ofwel thuis, ofwel in de wagen slapen, ligt er aan of er kilometers gemaakt gaan worden die dag. Om 15.-00uur moeten de grote kids weer opgehaald uit school, die zijn vaak tussen 6 en 8 jaar en ook dat gaat prima samen met die kleine benjamin. Dwz: zij spelen en Juul speelt zijn eigen spel ,daar doorheen en tussendoor. Soms kruist alles elkaar even allemaal en dan is een het onoverzichtelijk gekkenhuis. Maar ten ale tijden is het er gezellig.

Fijn Bix; dat het afscheid van Anna niet meer zo;n drama is. Dit moet toch een hele geruststelling zijn of niet?
pi_41850057
Renzell ik kwam vandaag trouwens op de pc nog foto's van de meet tegen, heb jij een mailadres waar ik ze naar toe kan sturen, want volgens mij heb ik dat nog niet gedaan Jullie moeten mij ook gewoon op mijn donder geven hoor als ik zulke dingen vergeet

Djulian had de onderzoeken toch als heftig ervaren merkte we vannacht. Hij was diverse keren wakker geworden en dan hoorde je hem ff gillen. Dus hem troosten en hij sliep zo weer verder. Soms wou ik kunnen zien waar hij van droomt zodat je zijn angst weg kon nemen.
Vandaag was hij erg vrolijk.
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:34:42 #129
105888 renzell
pi_41850065
Hoe dan ook, Anna klint stoer! Applaus voor Anna!
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:45:10 #130
105888 renzell
pi_41850410
Githa: Gewoon door die zure appal heen bijten! Het gaat je uiteindlijk zo veel rust opleveren, echt! Zo'n eerste keer is hel, de tweede keer maak je je om alles zorgen, de derde keer bellen ze zelf al dat je je geen zorgen hoeft te maken, de vierde keer bel jij om ze te vragen of je je zorgen moet maken . En dan na een keer of tien denk je 's ochtends: hmmm, uitslapen samen, wat heerlijk! Kan ie niet nog een dagje extra? Komt helemaal goed meis!!! Een JA, met overtuiging! Zet hem op, gewoon maar doen, zomaar in het diepe.
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:46:22 #131
105888 renzell
pi_41850453
renzell@hazenproducties.nl

Dank!
pi_41850965
handige tante die oppasmoeder van julius. klinkt gezellig allemaal. en ze moet ook over flink wat organisatietalent beschikken lijkt me, knap hoor.

ja, anna is een stoere dame. echt bezorgd was ik nooit over dat huilen van anna, mede omdat ik wist dat ze daar goed getroost werd en al snel weer vrolijk ging spelen. nu was/is 't natuurlijk toch weer even afwachten hoe deze nieuwe situatie voor haar zal werken.

githa, ik kan me je twijfels over logeren goed indenken, maar het is inderdaad uiteindelijk vast ook erg fijn, voor alle partijen! succes ermee.
pi_41853819
Hier nog iemand met een dreumesje...
Grote Zus is geboren op 10 mei 2005, dus nu 16 maand oud, maar al een enorme deugeniet!
Handen en ogen tekort hebben we met haar!
Katia, wahm van 3 mooie meiden.
Draagdoekenblog!
  zaterdag 16 september 2006 @ 08:21:45 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41855497
Renzell, heerlijk dat alles zo goed voelt!!!!

Even nog een Mariapraatje. Als Storm een beetje melk spuugt, zegt ze steevast:
"Stommer, niet melk omkiepen!"

Zo leuk is het.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 08:58:05 #135
81992 Githa
pi_41855693
Sugar

Tucana welkom hier
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:03:32 #136
105888 renzell
pi_41855713
Nou ja Maria! Wat lief!

Githa; sorry, waarschijnlijk weet ik inderdaad niet genoeg van je situatie om te kunnen zeggen: wel doen! (of niet doen). Maar mij heeft dat logeren bij Opa en Oma echt ongelooflijk veel rust opgeleverd. Ik vind het ook fantastisch om te zien hoe ze een steeds grotere rol vervullen in het leven (en de opvoeding) van mijn zoon en hoe hij (en zij) daarvan genieten.

Tucana, welkom!
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 09:14:57 #137
81992 Githa
pi_41855808
Wij gingen wel avondjes weg enzo, maar dag gingen we Jordy daarna altijd weer ophalen.
Nu is oma helemaal gek van Jordy en Jordy ook van haar, maar ze heeft soms van die 'rare' streken, die ze ondanks onze waarschuwingen toch gewoon doet. Zoals ik zei gaat dat al veel beter, maar het wantrouwen zit er dan toch een beetje.
Maar ergens vind ik dat oma's óók best een nachtje van hun kleinkindje mogen genieten, dus ik moet daar gewoon doorheen.
Maar ik zie Jordy bijv. al helemaal de nacht doorbrengen onder een dekbed tussen hun in dus ik moet ze echt gewoon zeer hard op hun hart drukken dat ze dat niet moeten doen.

Het was ook meer wat 'klagen' van mijn kant hoor Renzell, kan ik iig ergens heen met die ongerustheid
pi_41855907
Wat schrijf je lief en leuk over Juul, Renzell!
Wat is het heerlijk om zo van je mannetje te genieten. Ik ken dat hoor
Kan het alleen niet zo mooi opschrijven.

Maria Snap ook niet dat Stommer dat doet hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41856076
Githa, kan me indenken dat je het eng vindt hoor. Maar Renz heeft geleijk, komt echt goed, en dan kun je op den duur ook lekker genieten van een avond en ochtend alleen.

Renz, wat is Juul een heerlijk ventie he

En Sugar, die opmerkingen van Maria, 'Stommer'

En Saranieuws: Sara heeft gister 4 stapjes losgezet
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 09:57:18 #140
81992 Githa
pi_41856192
Sara WAUW je loopt gewoon
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:59:21 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_41856209
Maria is grappig

Sara al 4 stapjes wow die is er vlot bij
stormy waters...
sailin'
pi_41856244
Ik ben ook helemaal trotser dan trots Mijn meissie wordt groot...
Sara
Merel
Ukje
pi_41856429
Julius wat een geweldig lief verhaal renzell!

Sara wat knap al 4 stapjes los gezet!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:39:51 #144
105888 renzell
pi_41856734
Ik vind Saartje ook een knapperd!
pi_41856753
Saar wat knap!!

* Vicky gaat zich alvast heeeeeeeeeel voorzichtig inlezen.... nog een klein maandje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41857922
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:11 schreef Tucana het volgende:
Hier nog iemand met een dreumesje...
Grote Zus is geboren op 10 mei 2005, dus nu 16 maand oud, maar al een enorme deugeniet!
Handen en ogen tekort hebben we met haar!
welkom hier tucana & dreumes. wat een leuke naam heb je dr gegeven.
pi_41857953
geweldig saar!

en zo lief maria over stommer
pi_41862269
Nou even een updatje van michelle,

Sinds de zondag maakt ze 2 woord zinnen, au daan(vingertje zat klem) , mama deze, (zij vond de schoen die ik aan het zoeken was) , en koeke/ijs/drinke ete,(ze wil weer eens snaaien).

Ze is tijdens de vakantie reglmatig zelf het zwembad ingesprongen(2 meter diep en zonder bandjes ), en mama maar weer zwemmen, wand ja ze zakt als een baksteen, maar komt dan boven met een big smile op haar gezicht van dat was leuk, en springt er weer opnieuw in.

Als ze moet plassen en in haar blote kont loopt, tilt ze haar kleding op, gaat door haar hurken en gaat plassen(en maakt pssssst geluiden), maar ze wil nog niet op een potje plassen, die gebruikt ze liever als hoedje.

Iedereen krijgt kusjes, ze loopt van de een naar de andere, komt eerst met haar bolletje, en geeft dan zelf een kusje

ze wacht tegenwoordig met eten tot we hebben gebeden, en legt dan zelf haar bestekje weg en vouwt haar handjes, ze klets nog wel mee met het gebed maar goed

En dan het belangrijkste tijdens de heenreis zijn we om 24:00 uur vertrokken en heeft ze 6 uur doorgeslapen, toen moesten we tanken en werd ze wakker, stop gemaakt van anderhalf uur en daarna doorgereden zonder problemen.
Op de terugreis zijn we om 22:00 uur vertrokken, ze heeft 2,5 uur geslapen daarna werd ze wakker en wou niet meer slapen, dus hebben we 00:30 getankt en even wat gegeten en gedronken, en daarna is ze tot 7:30 in slaap geweest, 20 min voor we thuis waren werd zij wakker, pakje drinken en koekje en we konden verder. Ze heeft het dus heel goed gedaan.

Oja en dan de minder leuke ontwikkelingen van de vakantie:

Als het eten niet snel genoeg komt word er onder de kreet ete ete met vork en mes op tafel gemept ,
Als ze verstoppertje wilt spelen aan tafel, trekt ze het tafel kleed over haar hoofd heen , Gevolg: 3 glazen wijn en 1 bak chips compleet omgekeerd. ,
Zodra ze een vliegen mep ziet, kun je gaan rennen, die zijn namelijk om mee te meppen ,
Het is leuk om kei hard te gillen en van de een naar de ander te rennen.
Ze kan boos kijken, dat is dan wel weer lief om te zien
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 september 2006 @ 14:41:45 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41862425
Githa, en anderen: bij het Voedingscentrum staat een BMI-meter voor kinderen. Die is simpel in te vullen en overzichtelijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41864180
[trotse moedermodus]

Noah heeft net, denk ik, een zin gezegd van maar liefst 4 woorden!
We stonden op het punt naar oma te gaan, en ik rende nog even naar boven om iets te pakken. Noah mij steeds roepen en toen zei ie ineens: "Mama mee hmmnja oma" Dat hmmnja is min of meer onverstaanbaar gemompel. Maar 's ochtends riep ie ook al steeds "hmmnja oma" dus ik denk dat ie "naar oma" bedoelt
Ik vind het zo knap, want hij zegt nog bijna geen zinnetjes, af en toe 2 woorden samengevoegd, 'die hebbuh' en 'die ja' enzow. En dan ineens zo'n zin! Wat gaat het dan weer hard ineens! Mijn knappe kindje

[/trotse moedermodus]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')