ze speelde ook al geregeld graag bij de peuters mee, dus ze vindt het er wel leuk. het is hier overigens de standaard leeftijd waarop ze de overstap maken (tenzij het kind er echt nog niet aan toe is). ik vind 't ook erg vroeg hoor, dat veilige babygroepje had ik haar ook nog wel een tijdje gegund. maar er zitten meer jonge peuters in de 'giraffen'groep (waar piet ook in zit!), ze is sociaal erg handig en kan zich prima vermaken, dus ik denk dat ze er wel snel gewend zal zijn. maar die lieve, lieve babygroep juffen, die ga IK zelfs missen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:26 schreef texelonia het volgende:
hihi Maria
Anna al naar de peuters wat snel alWas Anna al uitgekeken op de babygroep?
Ja kan ik me wel voorstellen, ze wordt zo snel groot dan ineens he. Ik vind Noah een beetje ertussenin vallen nu. De babygroep is niet echt meer uitdagend voor hem volgens mij, maar bij peuters zijn ze vaak zo groot al en wild en druk. Nou denk ik wel dat Noah dat helemaal het einde vindtquote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef bixister het volgende:
ze speelde ook al geregeld graag bij de peuters mee, dus ze vindt het er wel leuk. het is hier overigens de standaard leeftijd waarop ze de overstap maken (tenzij het kind er echt nog niet aan toe is). ik vind 't ook erg vroeg hoor, dat veilige babygroepje had ik haar ook nog wel een tijdje gegund. maar er zitten meer jonge peuters in de 'giraffen'groep (waar piet ook in zit!), ze is sociaal erg handig en kan zich prima vermaken, dus ik denk dat ze er wel snel gewend zal zijn. maar die lieve, lieve babygroep juffen, die ga IK zelfs missen.
oh Isa, wat een aanstekelijk filmpje inderdaad!!
Dit is wat ik gisteren dus schreef....nou, kijk uit met wat je wenst!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef chacama het volgende:
Bar
Het is trouwens inderdaad hier ook herkenbaar.was gisterennacht niet thuis en ik heb toen boven het bedje van Fleur gehangen met de gedacht van wordt maar wakker dan mag je lekker bij mij in bed liggen. Maar helaas ze sliep door en werd vanochtend pas op kwart over zeven wakker. Toen hebben we wel nog lekker een klein uurtje samen op bed liggen kroelen en tv kijken. Heerlijk even een speciaal momentje met haar.
Helemaal mee eens... Als ik de buurjongetjes bij me heb, vind ik dat die ook altijd veel aanweziger dan Isa. En dan beschouwd ik die als bijna eigen kindjes... Weet het niet precies te omschrijven, maar ik heb het gevoel dat meisjes rustiger kunnen zijn. Alhoewel ik de uitzondering die de regel bevestigd soms wel in huis lijk te hebben. Mevrouw heeft een zeer sterke eigen wilquote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef melonovy het volgende:
misschien is het niet de baby, of de dreumes, maar zijn onze zonen zo ... lastig.
Jongen eisen denk ik veel meer tijd, energie en aandacht op dan meisjes, of niet?
misschien niet meer, maar anders. Ik kan Fleur zo af en toe ook achter het behang willen plakken, en vind haar dan dus ook niet zo liefquote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef melonovy het volgende:
misschien is het niet de baby, of de dreumes, maar zijn onze zonen zo ... lastig.
Jongen eisen denk ik veel meer tijd, energie en aandacht op dan meisjes, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dubbel zie ik.quote:KNOFJE
Knofje is een meisje van vier (en een half). Ze is veel bij haar mama thuis. Maar samen met haar knuffelpop Flut valt er genoeg te beleven in en om het huis. Knofje is vanaf 4 september weer te zien in het ochtend (07:45 uur) en tussen de middagblok (12:45 uur) van KRO Kindertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |