abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 10:42:27 #51
81992 Githa
pi_41763540
Ja echt hé...dan heb je zomaar ineens dat onbedwingbare gevoel om te knuffelen
Jordy werd trouwens pas om kwart voor 10 wakker

Gister trouwens gelachen, mijn schoonbroer was jarig en wij waren daar op visite.
Nu waren er nog meer kindjes en de knuffelkont die Jordy is, liep ze allemaal achterna om te kroelen
Alleen vonden de kindjes het een beetje eng worden, zo'n 'stalker' hij liep ook echt steeds met gestrekte armpjes en getuite lipjes achter ze aan en die kindjes maar rennen
pi_41763634
Ik zie het al helemaal voor me Githa....alleen heb ik er nu wel een beetje een zombie-beeld bij gekregen...zullen die gestrekte armen wel zijn....En wooh tot kwart voor 10 slapen. Dat is hier nog nooit gebeurd.
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 10:48:25 #53
81992 Githa
pi_41763734
Hahaha, nou dat 'zombie' idee zit er niet eens zo ver vanaf.
Hij gaf ook echt niet op, het leek wel een soort van 'kroeltikkertje' en Jordy was de tikker
pi_41768816
Githa. dat knuffelgevoel herken ik wel oow wat liev, tot kwart voor 10 uitslapen herken ik helaas amper

Wij gaan morgenochtend de HA bellen voor Saartje. Ze is heel lang eczeemvrij geweest maar het komt weer op, en nu heeft ze er af en aan ook rode vlekkerige uitslag in haar gezicht bij. We kunnen er maar niet achterkomen wat het nou veroorzaakt, dus we gaan vragen voor wat testen. De HA zei destijds dat dat na het eerste jaar beter kon (meer kans op een duidelijke uitslag).
Ben heel benieuwd.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41769190
Jordy Ik zie het helemaal voor me.

Myhron kan ook zo enthousisast doen naar andere, vaak veel oudere kinderen. In de speeltuin of op het pleintje ofzo. Gisteren zat ik met haar in het parkje bij ons naast en er waren een stuk of 8 jongetjes aan het voetballen. Dan zit ze helemaal te joelen en te lachen en in haar handjes te klappen en het liefst kruipt ze er naar toe om 'mee te doen'.

Alleen vinden de meeste jongetjes van een jaar of 10 niet zo veel aan baby's dat moet ze zelf nog door krijgen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 13 september 2006 @ 14:55:46 #56
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41770746
Even binnenvallen, maar had ik al verteld hoe maria haar broertje noemt vanaf dag 1 dat ie er is?
Stommer!

Net als "wammer" (warm) en "ammer" (arm), draait ze bij Storm de letters om. En dan klinkt het liefdevol: "Kijk, Stommer, Maria grote zus, goed puzzel maakt!"
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 13 september 2006 @ 15:10:46 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41771119
Whahahaaa wat grappig Sugar!!
  woensdag 13 september 2006 @ 16:50:13 #58
103793 kozakken
Living the life
pi_41773999
Oh Maria Wat heerlijk zeg!
  woensdag 13 september 2006 @ 16:57:53 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_41774275

wat lief trouwens hoe ze ermee bezig is

Liam bemoeit zich niet zo met Ezra, alleen soms. hij vind hem wel lief hoor en kan heel lief zijn hoofdje aaien soms, maar meestal vind ie het wel best.

hoe gaat dat met Jonne?
stormy waters...
sailin'
pi_41774330
arme stommer! jullie hebben 't er gewoon om gedaan sugar!

nog even een hoeraatje voor de tanden van jordy! hoera!

piet begint nu ineens met 'waarom'vragen. gisteren echt heel veel, en dat je 'm ook bijna zíet denken 'maar waarom is dat dan zo?' erg grappig hoor (vind ik nu nog, haha).

anna neemt vandaag officieel afscheid van de babygroep van 't kdv. ik moest vanmorgen enorm m'n best doen om niet in snikken uit te barsten toen ik haar juffen even persoonlijk bedankte. zijn zulke schatten! maar ja, kleine meisjes worden groot en bij de peuters zal ze zich ook heus wel vermaken. (*zucht*)

pi_41775222
hihi Maria

Anna al naar de peuters wat snel al Was Anna al uitgekeken op de babygroep?
Noah speelt tegenwoordig meer bij de peuters dan bij de baby's volgens mij. Soms zelfs hele dagen denk ik. Peuters zitten op de 1e verdieping en baby's op de 2e verdieping, dus komen we altijd langs de peuters. Als Noah dan meteen wil spelen daar dan kan dat gewoon en soms is ie er dan dus nog/weer als Micha hem gaat ophalen. Vraag me af of en zo ja wanneer hij dan officieel 'over' gaat. Want er zijn ook kinderen van meer dan 2 jaar die nog bij de baby's zitten... Geen idee wat hun richtlijnen daarvoor zijn. Binnenkort maar eens vragn anders
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 13 september 2006 @ 18:01:10 #62
103793 kozakken
Living the life
pi_41776262
Jonne vindt Jonne errug leuk. (Romme trouwens ook ) Hij kan echt aan het spelen zijn en dan even ophouden om bij Romme in de wandelwagen te kijken. (Waar Romme nog lekker veel in slaapt overdag)
Of wanneer meneer zo 's ochtends (te vroeg trouwens, nu hij vroeger wakker wordt door het gehuil van Romme) meteen verordent dat Romme OOK in bed moet komen. Of hij wil Romme op schoot of hem de fles geven.

Maar soms slaat de jaloezie toch ook wel even toe. Vooral wanneer Romme op schoot zit voor fles, boertje of na-bulk moment. Dan wil Jonne ook opeens op schoot.
Soms probeer ik dan maar Romme wat opzij te schuiven en mijn andere been ter beschikking van Jonne te stellen. Dat gaat eigenlijk nog steeds wonderwel goed.
De grootste irritaties bij Jonne richting Romme bevinden zich vooral op het geluidsvlak. "Hij huilt" kan Jonne dan heel verstoord roepen. (Ja Jonne, dat was mama ook niet ontgaan )

Maar in zijn gewone spel kan Jonne zich prima zonder Romme redden. Scheelt ook wel dat Romme nog veel slaapt en relatief rustig is.

[ Bericht 8% gewijzigd door kozakken op 13-09-2006 20:06:37 (typfout gemaakt) ]
  Jubileum moderator woensdag 13 september 2006 @ 19:46:15 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41779709
Stommer
Dan lig je toch ook elke keer om van het lachen als je dat hoort

Piet nu al aan de waarom vragen? Wat wijs! Iris is meer van de "waar komt.... vandaan?"
Zo hadden wij laatst de vraag waar water vandaan komt. Nou, uit de kraan schat. Neeeheeee mam, daarvoor, voor het uit de kraan komt. Eh.... uit de grond Iris. Ow......... hoe dan?

Nog even en ik mag online gaan opzoeken hoe dingen werken om antwoord te kunnen geven
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 september 2006 @ 20:07:00 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_41780465
je mag ook zeggen "weet ik niet" hoor lois
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 september 2006 @ 21:00:25 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41782326
Isa vindt koekjes bakken leuk

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41782657
Wat superleuk gedaan Sjeen! En wat ziet het er gezellig uit!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41782834
Superfilmpje Sjeen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 13 september 2006 @ 21:13:19 #68
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41782843
Ik krijg trek! Misschien gaat renzell Julius morgen ook wel koekjes bakken.
pi_41787956
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:26 schreef texelonia het volgende:
hihi Maria
Anna al naar de peuters wat snel al Was Anna al uitgekeken op de babygroep?
ze speelde ook al geregeld graag bij de peuters mee, dus ze vindt het er wel leuk. het is hier overigens de standaard leeftijd waarop ze de overstap maken (tenzij het kind er echt nog niet aan toe is). ik vind 't ook erg vroeg hoor, dat veilige babygroepje had ik haar ook nog wel een tijdje gegund. maar er zitten meer jonge peuters in de 'giraffen'groep (waar piet ook in zit!), ze is sociaal erg handig en kan zich prima vermaken, dus ik denk dat ze er wel snel gewend zal zijn. maar die lieve, lieve babygroep juffen, die ga IK zelfs missen.

oh Isa, wat een aanstekelijk filmpje inderdaad!!
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2006 @ 08:25:57 #70
81992 Githa
pi_41792270
Anitra en Djulian succes vandaag met alle testen
  donderdag 14 september 2006 @ 08:35:23 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41792400
Anitra we denken hier aan jullie
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41793214
quote:
Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef bixister het volgende:
ze speelde ook al geregeld graag bij de peuters mee, dus ze vindt het er wel leuk. het is hier overigens de standaard leeftijd waarop ze de overstap maken (tenzij het kind er echt nog niet aan toe is). ik vind 't ook erg vroeg hoor, dat veilige babygroepje had ik haar ook nog wel een tijdje gegund. maar er zitten meer jonge peuters in de 'giraffen'groep (waar piet ook in zit!), ze is sociaal erg handig en kan zich prima vermaken, dus ik denk dat ze er wel snel gewend zal zijn. maar die lieve, lieve babygroep juffen, die ga IK zelfs missen.

oh Isa, wat een aanstekelijk filmpje inderdaad!!
Ja kan ik me wel voorstellen, ze wordt zo snel groot dan ineens he. Ik vind Noah een beetje ertussenin vallen nu. De babygroep is niet echt meer uitdagend voor hem volgens mij, maar bij peuters zijn ze vaak zo groot al en wild en druk. Nou denk ik wel dat Noah dat helemaal het einde vindt Maar het is toch best een overgang ineens.
De leidsters bij ons wisselen trouwens nogal of ze boven en beneden zijn, op een paar na, dus die hoeven we dan nog niet te missen

Wel grappig dat Anna bij Piet op de groep komt. Ben benieuwd hoe dat gaat
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41794829
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef chacama het volgende:
Bar

Het is trouwens inderdaad hier ook herkenbaar. was gisterennacht niet thuis en ik heb toen boven het bedje van Fleur gehangen met de gedacht van wordt maar wakker dan mag je lekker bij mij in bed liggen. Maar helaas ze sliep door en werd vanochtend pas op kwart over zeven wakker. Toen hebben we wel nog lekker een klein uurtje samen op bed liggen kroelen en tv kijken. Heerlijk even een speciaal momentje met haar.
Dit is wat ik gisteren dus schreef....nou, kijk uit met wat je wenst!!!

Fleur heeft gisteren eerst haar eigen bedje onder gespuugd en vervolgens dat mij nog eens. Uiteindelijk zijn we samen (ik had naar de logeerkamer verbannen ) tegen 12 uur in slaap gevallen. Een zeer onrustige slaap, omdat Fleur veel waker werd uit angst dat ze weer moest spugen.... Vanochtend leek het goed te gaan, maar toen ik op het punt stond om naar mijn werk te gaan, kwam al het drinken van die ochtend en het ene kaakje wat ze wilde eten er net zo hard weer uit. Enige voordeel nu was dat ze het aan voelde komen en het netjes in een bak ging.... Ze ligt nu dus bij de oppas met haar kleedje (gelukkig was er daar nog eentje) en speen op de bank... En ik ben aan het werk en wordt gek van de hormonster aangevoerde zorgen om mijn meisje.....

Anna over naar de Peuters....spannend lekker spelen en keten..

Anitra en Djulian succes met de tests.

Isa lekker hoor....gaan we dat over twee weken ook doen? Fleur vind koekjes bakken ook erg leuk, vooral het leeglikken van de beslagkom is ze erg goed in als het om chocoladekoekjes gaat.....
  donderdag 14 september 2006 @ 14:31:25 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_41801265
ik heb vandaag weer een draak van een peuter. kan ook niet anderes want de laatste tijd is ie heeeeeel vroeg wakker en hij is dus gewoon doodmoe. hij ligt nu voor de 2e keer op bed vandaag.
ik lees veel over de nieuwe moeders met een 2e kindje die het zwaar vinden met hun baby, ik vind het juist zwaar met Liam nu. de hele dag lang corrigeren, nee zeggen, het zijn echt gevechten. en dan probeer ik mijn geduld maar te bewaren, maar toevallig vandaag lukt dat ook weer ff minder en op zulke dagen kan ik echt een hekel aan Liam hebben. neem dat niet te zwaar op, het is gewoon ff dat gevoel van "ik vind jou niet leuk zo". dat vind ik heel moeilijk.
stormy waters...
sailin'
pi_41801365
misschien is het niet de baby, of de dreumes, maar zijn onze zonen zo ... lastig.
Jongen eisen denk ik veel meer tijd, energie en aandacht op dan meisjes, of niet?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 14:43:31 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41801613
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef melonovy het volgende:
misschien is het niet de baby, of de dreumes, maar zijn onze zonen zo ... lastig.
Jongen eisen denk ik veel meer tijd, energie en aandacht op dan meisjes, of niet?
Helemaal mee eens... Als ik de buurjongetjes bij me heb, vind ik dat die ook altijd veel aanweziger dan Isa. En dan beschouwd ik die als bijna eigen kindjes... Weet het niet precies te omschrijven, maar ik heb het gevoel dat meisjes rustiger kunnen zijn. Alhoewel ik de uitzondering die de regel bevestigd soms wel in huis lijk te hebben. Mevrouw heeft een zeer sterke eigen wil
pi_41801783
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef melonovy het volgende:
misschien niet meer, maar anders. Ik kan Fleur zo af en toe ook achter het behang willen plakken, en vind haar dan dus ook niet zo lief Belana.... Maar ze kan zeuren...Mama, wil je dit met me doen, mag ik schilderen, kun je me helpen. Mag ik jou helpen, mag ik tv kijken. En misschien zijn jongens dan net anders. Ik weet het niet, heb er geen ervaring mee, maar ik kan me wel de frustratie voorstellen. Vooral het feit dat je niet BOOS wilt worden, maar gewoon wilt dat ie doet wat jij zegt/vraagt. Want het is toch niet teveel gevraagd om even zelf te spelen, om niet zoveel rotzooi te maken, en om niet zo veel herrie te schoppen..... Oftewel om gewoon lief te zijn en mama te helpen op de goede manier.....

En Belana zoals je zelf al zegt...hij is moe, maar jij ook. En dat heeft een wisselwerking. Probeer niet te veel van hem te eisen, maar maak het makkelijk. Wat vind ie leuk en waar is hij / jij rustig onder. En als dat een uur lang Bob de bouwer kijken dan is dat maar zo. Ondertussen rust hij een beetje uit en jij dus ook. Maar ook niet teveel keuzes geven kan helpen als ze moe zijn.....alhoewel ik Fleur vooral de mogelijkheid moet geven om iets zelf te willen als ze moe is, want anders flits ze enorm. Als ik dan bijvoorbeeld beslis dat ik mee ga om te helpen met pyjama aandoen, dan kan dat net het zetje zijn NEEEEEEEEEE, dat WIL IK ZELUF DOEN!!! en dan moet ik dat ook maar laten, want anders zijn we een half uur verder en heb ik een peuter die nog verder op is en nog steeds geen pyjama aan heeft. Laat ik ze doen, dan komt er meestal na 2 minuten een piepstemmetje vragen voor een handje hulp....

Jeetje wat een verhaal..... om alleen maar te zeggen dat ik je frustratie begrijp.
  donderdag 14 september 2006 @ 15:19:20 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_41802575
ik vind het zo erg dat ik het af en toe zo voel, maar ik heb er ff allemaal zo zat van
het is ook wel weer tijd dat ik aan het werk ga denk ik, even andere dingen. ik heb altijd al gezegd dat fulltime mama zijn niks voor mij is, het breekt gewoon ff op. maar dit is een dag waarvan ik blij zal zijn als ie om is, zo'n dag dat je je man in de armen vliegt en daarna een warm bad gaat nemen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 september 2006 @ 15:19:58 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_41802591
morgen is alles weer goed hoor, we hebben alle 2 een off-day denk ik.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 september 2006 @ 15:22:48 #80
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41802669
Belana sterkte! Voor vandaag. Morgen schijnt de zon weer, besluit ik, dus dan heb je het niet nodig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41802942
Jongetjes zijn handenbinders

Wij zijn weer thuis.
Vanmorgen begonnen met bloedprikken en meneer gaf geen kick
Daarna hadden we het hartfilmpje en daar was hij zo van onder de indruk dat hij stil bleef liggen. Hij vond het helemaal niks, maar ook hier gaf hij geen kick, wat een stoere jongen is het!!
Vanmiddag hadden we het hersenfilmpje en dat was het zwaarste voor hem. Hij kreeg een muts op en dat vond hij nog wel leuk, maar toen hij de krassen met gel kreeg (voor de geleiding) werd het een stuk minder prettig. Hij zou een half uur stil moeten liggen. Na een tijdje kreeg hij flitsen en dat vond hij geweldig en lag te giechelen op het bed. Daarna nog wat liggen en na 20 minuten was meneer het zat en begon te huilen. Laborant is naar de arts gegaan en gevraagd of ze genoeg hadden en het was oke. Hij ging gelijk mee helpen met de elektroden van zijn handen en oren af te pulken.
Het was enorm vermoeiend en hij heeft zich super gehouden! Zo'n stoere vent is hij! In de winkel heeft hij een autootje gekregen en toen was hij alles al weer vergeten.
Nu is het afwachten op de uitslagen.
  donderdag 14 september 2006 @ 15:33:40 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_41803027
fijn dat dat gedeelte goed geegaan is en achter de rug is anitra

ik bedenk me ook dat ik zelf nogal van de rel ben door al 2 wken verbouwing hier te hebben... steeds van die mannen over de vloer, ik kan de tuin niet in met al dat gereedschap enzo... dat helpt niet.
stormy waters...
sailin'
pi_41803324
wat zijn dat dan, die flitsen, anitra? knap hoor hoe hij zich gehouden heeft!

belana, balen zulke dagen ertussen maar ze gaan gelukkig ook weer voorbij. hopelijk is die verbouwing nu snel klaar, lijkt me inderdaad pittig om dat er zomaar even bij te hebben nu.
pi_41803414
Hij kreeg verschillende flitsen uit een stroboscoop, zo'n disco ding zal ik maar zeggen
Dat is omdat epilepsie vaak reageerd op snelle en felle lichtflitsen en zo kunnen ze kijken hoe de hersens er op reageren.
  donderdag 14 september 2006 @ 15:48:47 #85
103793 kozakken
Living the life
pi_41803434
Er zijn hier wel wat zoenen op z'n plek, denk ik maar.
Voor Belana EN voor onrustige en nog niet op z'n plekke Liam
Voor Sugar en je weg wennend met twee zulke verschillende kindjes qua leeftijd en qua behoefte
En voor Anitra en zeker voor Djulian (Jonne heeft ook zo'n onderzoek gehad. Bedoel je zo'n muts?)

Jonne is momenteel (tja, je moet toch wat zo 's ochtends ) in de ban van Dora, Diego en vooral.... Blues Clues.
Echt, dan pakt hij 's middags een stukje papier, zet een streepje en komt heel blij naar me toe en vermeldt vol trots: Bluus Kluus
Nu had ik een vel stickers gekocht met daarop disneyfiguren met... raadt u het al? de pootafdruk van Pluto.
Dus Jonne helemaal in extase: Bluus Kluus!! Bluus Kluus!!
pi_41803592
Ja die bedoelen we alleen was die groene net te klein dus hij kreeg de geel/groene een maatje groter
Ik durf dat niet, foto's maken in het ziekenhuis
pi_41803685
hoeft toch ook niet? ik had er ook wel een dubbel gevoel over laatst trouwens hoor.

haha jonne met z'n bluus kluus!

ik vind knofje zo leuk, hebben we laatst toevallig een keer gezien, en piet zat ook met open mond te kijken. maar 't is zo vroeg! (kwart voor 8 geloof ik). zo ongezellig om dan de tv al aan te zetten.
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 16:08:15 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41803947
Dat kijken wij samen in bed, Knofje, is ons nog even samen lekker wakker worden moment
  donderdag 14 september 2006 @ 16:09:52 #89
103793 kozakken
Living the life
pi_41803999
Hier wordt er dus ook knofje gekeken. echt, daar word ik zelf ook zo vrolijk van!
Die tijd is hier ook 'in bed kijk tijd' Net zoals bij jullie Sjeen
(was van de week een babietje geboren. Echt, zo lief gedaan )

Foto's in het ziekenhuis was bij ons juist wel heel prettig. Zo kon kozakkenman (die niet mee was) precies zien hoe het allemaal ging en kon ik het een aantal mensen om me heen ook beter uitleggen.
pi_41804268
Wij kijken Knofje in bed of tijdens het aankleden. De commode staat nu in onze slaapkamer ivm met de baby en de TV staat ernaast. Erg handig nu met Morris

Ik vind het ook erg leuk. Ben benieuwd wanneer de mama nou eens gaat bevallen van die baby die bijna in haar keel zit
pi_41804392
allemaal TV in de slaapkamer!
hebben wij niet. (niet dat ik dat zo mis overigens ).

en die baby zit idd erg hoog!
  donderdag 14 september 2006 @ 16:25:59 #92
103793 kozakken
Living the life
pi_41804461
De baby is er al
Maar ze zijn weer overnieuw begonnen (of ergens tussenin)
Ik zatlag echt met de tranen hoog te kijken hoor. Het was zo mooi gedaan.

Niet lezen wanneer je niet wil weten wat en hoe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:38:58 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41804882
Ho! Weet iemand dan ook hoe laat het komt steeds? Het komt namelijk wel 3 keer per dag!
pi_41804991
Knofje... Mijn vriendinnetje heeft ze allemaal op dvd, ik vind het zo leuk gemaakt. Dat liedje wat ze zingt ook, als het begint. En Luuke lijkt het ook leuk te vinden. En wat het leukste is... Knofje heeft hetzelfde behang als ik vroeger had, maar dan in het zilver!

En vanochgtend zag ik een hele rare (nieuwe??) Barbapapa. Heel raar, met andere stemmen enzo.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 14 september 2006 @ 16:43:37 #95
103793 kozakken
Living the life
pi_41805034
07:49 Knofje (ned 3)
12:58 Knofje (ned 3)
17:04 Knofje (ned 1)

-edit: geplukt uit de tv gids online van omroep.nl-

pi_41805044
quote:
KNOFJE

Knofje is een meisje van vier (en een half). Ze is veel bij haar mama thuis. Maar samen met haar knuffelpop Flut valt er genoeg te beleven in en om het huis. Knofje is vanaf 4 september weer te zien in het ochtend (07:45 uur) en tussen de middagblok (12:45 uur) van KRO Kindertijd.
Oh, dubbel zie ik.

Ja die barbapapa vind ik heel stom. Ik zie sowieso niet in waarom er een ander liedje moest. En die stemmetjes
  donderdag 14 september 2006 @ 16:44:47 #97
103793 kozakken
Living the life
pi_41805076
Oh, die dvd wil ik ook!! (maar nee, echt voor Jonne hoor )
  donderdag 14 september 2006 @ 16:46:32 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_41805122
knofje vinden wij ook erg leuk, Liam verteld altijd al dat het een meisje is van 4 jaar
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 september 2006 @ 19:22:45 #99
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41809685
Wij hebben Knofje op dvd..

En dat slaapliedje zing ik elke keer als Hanne naar bed gaat. (voor Wilyan ook trouwens )

Noche noche doesjie klein,
droemi droemi zaaaaacht.
Suja suja kindje klein,
luna luna naaacht...

Al zing ik de eerste regel voor Hanne iets anders:
Koesjie koesjie krummie fijn,
droemi droemi zaaaaacht.
Suja suja kindje klein,
luna luna naaacht...

(Koesen is fries voor slapen ofzoiets)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 14 september 2006 @ 19:39:15 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41810417
Anitra fijn dat Djulian zich zo goed hield
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')