Excuses, dat heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:30 schreef Githa het volgende:
Ik kon geen nieuw deel vinden, dus maar een geopend.
Volgend weekend... want ook nu is ze weer zonder speen gaan slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:57 schreef chacama het volgende:
Isa wat goed....kun je dat Fleur laten zien.....
Ze heeft gisteren ook met verbazing naar een slapend kindje zonder speen zitten kijken, maar ze zei niets....stel je voor....
Nou, we zullen zien.... voor vandaag wist ze in elk geval niet hoe snel ze d'r speen moest zoeken. Maar het goede nieuws is dat ze 's middags minder slaapt en nu dus 's avonds beter en eerder in slaap valt......quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volgend weekend... want ook nu is ze weer zonder speen gaan slapen![]()
ze speelde ook al geregeld graag bij de peuters mee, dus ze vindt het er wel leuk. het is hier overigens de standaard leeftijd waarop ze de overstap maken (tenzij het kind er echt nog niet aan toe is). ik vind 't ook erg vroeg hoor, dat veilige babygroepje had ik haar ook nog wel een tijdje gegund. maar er zitten meer jonge peuters in de 'giraffen'groep (waar piet ook in zit!), ze is sociaal erg handig en kan zich prima vermaken, dus ik denk dat ze er wel snel gewend zal zijn. maar die lieve, lieve babygroep juffen, die ga IK zelfs missen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:26 schreef texelonia het volgende:
hihi Maria
Anna al naar de peuters wat snel alWas Anna al uitgekeken op de babygroep?
Ja kan ik me wel voorstellen, ze wordt zo snel groot dan ineens he. Ik vind Noah een beetje ertussenin vallen nu. De babygroep is niet echt meer uitdagend voor hem volgens mij, maar bij peuters zijn ze vaak zo groot al en wild en druk. Nou denk ik wel dat Noah dat helemaal het einde vindtquote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef bixister het volgende:
ze speelde ook al geregeld graag bij de peuters mee, dus ze vindt het er wel leuk. het is hier overigens de standaard leeftijd waarop ze de overstap maken (tenzij het kind er echt nog niet aan toe is). ik vind 't ook erg vroeg hoor, dat veilige babygroepje had ik haar ook nog wel een tijdje gegund. maar er zitten meer jonge peuters in de 'giraffen'groep (waar piet ook in zit!), ze is sociaal erg handig en kan zich prima vermaken, dus ik denk dat ze er wel snel gewend zal zijn. maar die lieve, lieve babygroep juffen, die ga IK zelfs missen.
oh Isa, wat een aanstekelijk filmpje inderdaad!!
Dit is wat ik gisteren dus schreef....nou, kijk uit met wat je wenst!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef chacama het volgende:
Bar
Het is trouwens inderdaad hier ook herkenbaar.was gisterennacht niet thuis en ik heb toen boven het bedje van Fleur gehangen met de gedacht van wordt maar wakker dan mag je lekker bij mij in bed liggen. Maar helaas ze sliep door en werd vanochtend pas op kwart over zeven wakker. Toen hebben we wel nog lekker een klein uurtje samen op bed liggen kroelen en tv kijken. Heerlijk even een speciaal momentje met haar.
Helemaal mee eens... Als ik de buurjongetjes bij me heb, vind ik dat die ook altijd veel aanweziger dan Isa. En dan beschouwd ik die als bijna eigen kindjes... Weet het niet precies te omschrijven, maar ik heb het gevoel dat meisjes rustiger kunnen zijn. Alhoewel ik de uitzondering die de regel bevestigd soms wel in huis lijk te hebben. Mevrouw heeft een zeer sterke eigen wilquote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef melonovy het volgende:
misschien is het niet de baby, of de dreumes, maar zijn onze zonen zo ... lastig.
Jongen eisen denk ik veel meer tijd, energie en aandacht op dan meisjes, of niet?
misschien niet meer, maar anders. Ik kan Fleur zo af en toe ook achter het behang willen plakken, en vind haar dan dus ook niet zo liefquote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef melonovy het volgende:
misschien is het niet de baby, of de dreumes, maar zijn onze zonen zo ... lastig.
Jongen eisen denk ik veel meer tijd, energie en aandacht op dan meisjes, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dubbel zie ik.quote:KNOFJE
Knofje is een meisje van vier (en een half). Ze is veel bij haar mama thuis. Maar samen met haar knuffelpop Flut valt er genoeg te beleven in en om het huis. Knofje is vanaf 4 september weer te zien in het ochtend (07:45 uur) en tussen de middagblok (12:45 uur) van KRO Kindertijd.
heeeej!!!! dat ken ikquote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef m@x het volgende:
In bed tv kijken lijkt me heerlijk maar Kai heeft niet helemaal door hoe het zou moeten werken. Volgens hem moet je dan met je vingertjes in ogen prikken, aan haren trekken, heel hard gillen en na 5 minuten dollen gaan jengelen dat je er uit wil
hebben we nu dan toch een verschil in meiden en jongens ontdekt..... of hebben we er wel meiden tussen zitten die niet rustig kunnen tutten in bed....en hebben we er ook jongens tussen zitten die wel lekker bij papa/mama in bed kunnen kroelen...quote:
Toch wel lekker dat je na 'zo'n' dag even kunt terug kijken en kunt concluderen dat het niet alleen maar ellende was wat je die dag voelde. Dat je dus ook een moment van vertederd kijken hebt mogen meemaken...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Belana het volgende:
Liam is dol op knuffelen, alleen duurt het 2 tellen idd, geen geduld, geen rust. er moet gespeeld worden, dingen worden gedaan die niet mogen, overal aangezeten worden, alles ontdekken en we gaan aankleden he? naar beneden he? en dan televisie kijken
was vandaag trouwens nog wel een heel lief dingetje (ja er waren er wel meer, heus) op een gegeven moment staat er nog een restje fles van ezra die hij net had gehad, zegt Liam: wil je Ezra eruit halen mama (uit de box) wil Ezra voeren
en dat deed ie. Ezra had al genoeg gehad, maar het ging om het idee
ahh tnx! die van 17.04u wist ik niet! dat is hier wel een optie (soms).quote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef kozakken het volgende:
07:49 Knofje (ned 3)
12:58 Knofje (ned 3)
17:04 Knofje (ned 1)
-edit: geplukt uit de tv gids online van omroep.nl-
We krijgen 5 oktober de uitslagen. er kan nog gebeld worden voor het geval ze het hersenfilmpje in totale rust willen hebben, maar het leek dat ze genoeg hadden en dat hij rustig gelegen had.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef Lois het volgende:
Anitra ik lees nu pas hoe dapper Djulian is geweest, goed hoor! Wanneer kun je de uitslagen verwachten?
Van allebei een beetje, al gaat het de laatste tijd wel erg goed hoor, daar ga ik ook maar niet over uitwijdequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef renzell het volgende:
Githa, ik weet niet of ik iets heb gemist (vandaar mijn voorzichtige post), maar.... is er een probleem met Oma of is Jordy gewoon nog nooit uit logeren is geweest?
welkom hier tucana & dreumes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:11 schreef Tucana het volgende:
Hier nog iemand met een dreumesje...
Grote Zus is geboren op 10 mei 2005, dus nu 16 maand oud, maar al een enorme deugeniet!
Handen en ogen tekort hebben we met haar!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef bixister het volgende:
[..]
welkom hier tucana & dreumes.wat een leuke naam heb je dr gegeven.
![]()
Michelle staat erin Hestria!quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef hestria het volgende:
michelle is nu 18 maanden, ze is dus van 8 maart 2005, ze staat nog niet in de lijst ik weet ook niet hoe ik haar er in moet zetten.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is ineens ook zo groot geworden weer, alles verandert zo snel aan een kindje. Iedere avond als de deur dichtgaat klimt ze uit bed om veel meer knuffels en popjes mee naar bed te nemen dan toegestaan is.
Ze is ook erg gek op opmaken en vooral lippenstift opdoen En ze houdt van kettitings, mooie jurks en roze.
Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:
Ik weet dat Saskia 'vlekken' krijgt (vooruitlopend op een netelroos-aanval) van nep-danoontjes en Gold-kiwi. (helaas voor Saskia, want ze is gek op die kiwi's).
Bij dat nep-danoontje was 't echt een uur daarna dat ze vlekkerig werd.. De laatste keer bij de kiwi (was afgelopen week volgens mij) was 't ook vrij snel daarna.
Netelroos is ook een allergische reactie op 'iets' (en dat kan van alles zijn, tot een bepaald conserveermiddel aan toe). Dus ik denk wel dat 't mogelijk is, dat er meer uitslag komt na het drinken van iets. Wellicht dat een stofje in de roosvicee iets 'triggert'.
Succes!
Ooh wat zielig Sugar! Heeft Wouter ook gehad toen ie anderhalf was. Loszittende tandjes gaan vanzelf weer vast zitten, maar ze mag dan voorlopig geen harde dingen kauwen (zéker niet in een appel bijten), tot ze weer goed vast zitten. En dat stukje eraf is heel jammer.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:16 schreef Sugar het volgende:
Oh, aaah, oh! Maria is gevallen op haar tandjes.
![]()
Stukje eraf en volgens Sebas zitten ze los (boventandjes).
Ze zijn nu naar de tandarts, ik vind het zo zielig!![]()
Netelroos gaan ze in veel gevallen niet eens op zoek (ca 50% van de gevallen). De overige 50% proberen ze met allergietesten achter de oorzaak te komen. Helaas komen ze daar in de meeste gevallen niet achterquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Fuente het volgende:
[..]
Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?
Dat kan ze idd, en dat vind ik ook heel knap en lief en fijn! Maar op de peutergroep van het kdv (zit ze sinds 2 maanden) praat ze haast niet. Dat vind ik rot, hoorde het van de week pas voor het eerst. Ze moet daar echt nog helemaal loskomen. Want Maria praat thuis en op alle plekken waar ik met haar kom, juist de héle dag door! Het is haar handelsmerk haast. Een stille Maria vind ik verontrustend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:26 schreef Suzanna het volgende:
Mariaatje...wat naar zeg! Ze kan zich zo goed uitdrukken Sugar, echt lief vind ik dat
...
in fritessaus zit vooral minder olie/vet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef poemojn het volgende:
In mayonaise zit vaak ei, in fritessaus toch niet? In elk geval krijgt Myrthe het er ook wel eens van.
Let wel dat de bloedtest niet altijd betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef Fuente het volgende:
Lishe, ik zou ook voor Ikea gaan denk ik, als je zo'n bedje hebt. En anders prenatal, of via internet iets bestellen?
Wij hebben de uitslag van de voedselallergietest van Sara gekregen. Er kwam dus helemaal niets uit, dwz, ze reageerde zo'n klein beetje dat je het geen allergie kan noemen.
Aan de ene kant fijn, maar zo zijn we nog geen stap verder natuurlijk.Zelf hebben we al uitgevogeld dat ze allergisch is voor rozenbottel, met hulp van hieren verder maar zien hoe het zich ontwikkeld.
Klopt, zei de dokter ook, kan best zijn dattie vals negatief is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Let wel dat de bloedtest niet altijd betrouwbaar zijn.
Positief is wel zeker maar negeatief wil niet zeggen dat het niet toch een allergie kan zijn.
Ik las dta jullie een voedseldagboek bijhoudenZou dat wel even door blijven doen.
kus voor saartje![]()
Volgens mij doe je dat goed hoor. Als je het gaat goedpraten geef je hem tegenstrijdige signalen. Dus laten blijken dat het niet mag wat hij doet, maar troosten mag natuurlijk bestquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef texelonia het volgende:
En hoe doen jullie dat als bijv de papa hem streng toespreekt, en kind komt huilend naar jou toe?
Ik wil de vader niet afvallen natuurlijk, maar vind het ook zielig hem te laten huilen, af te wijzenWat ik nu meestal doe is hem wel oppakken en troosten, daarbij herhalend dat dat idd niet mag, enzow. Hem dus wel troosten zonder hem z'n zin te geven. Maar of dat pedagogisch verantwoord is...?
Wat lief zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef livelink het volgende:
Inderdaad herkenbaar, Tex. Ik heb niet echt tips, want eigenlijk modder ik meestal maar wat aan met dit soort fases.
Job had vannacht kennelijk een hele leuke droom. We hoorden hem ineens schateren in zijn bedje en toen we gingen kijken lag hij diep in slaap te lachen zoals hij lacht als we hem kietelen. Was zo grappig om zo'n slapend, uitbundend lachend jochie te zien en te horen. En waar hij nou van heeft gedroomd......????
dat vind ik best streng.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef kozakken het volgende:
Als kozakkenman moppert komt Jonne standaard bij mij uithuilen.
Dan probeer ik geen oogcontact te maken en hem terug te sturen naar papa. Want die was met hem aan het praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |