abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:14:04 #201
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41966107
Ik zie alleen wat kleurverschillen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:18:23 #202
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41966318
Inderdaad weinig verschil.....allebei erug lief.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:25:05 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41966658
Schattig Allebei
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41966949
livelink, piet is ook helemaal niet gevoelig voor beloningen of welke stimulans dan ook wanneer het om pot/wc gaat. bij hem hebben we wel heel stellig gebracht dat kinderen van 3 een paar keer per dag naar de wc gaan. op z'n 3e verjaardag vroeg hij er zelf meteen om (terwijl hij de dagen ervoor nog pertinent weigerde), en hij gaat nu redelijk gewillig 3xdaags op de wc zitten, met wisselend resultaat. de stickers doen 'm niet veel, hij vindt 't maar niks dat er niet iedere keer een kadootje bij hoort. (bij 6 stickers een klein kadootje). maar hij begint 't nu wel steeds beter door te krijgen, plassen op de wc gaat in ieder geval steeds vaker goed en hij geeft 't nu soms ook zelf aan. niet altijd op tijd, maar allez. poepen op de wc vindt ie nog wat eng, dat houdt hij volgens mij bewust tegen. het nieuwste potjesboekje in ons bezit helpt ook wel een beetje geloof ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:39:42 #205
13151 crew  Rewimo
pi_41967356
Bix, een vriendin van me heeft een keer een gat in de luier geknipt bij haar zoontje. Eerst een poosje met een gewone luier aan op de wc gezet als hij moest poepen. Toen stiekem een keer een gat achter in de luier geknipt en van die dag af was het geen probleem meer Vond het wel een creatieve oplossing
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:46:40 #206
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41967662
Die tip van Rewimo werkte bij ons buurmeisje ook goed.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41968168
En sommigen houden een stuk wc-papier tegen de anus om tegendruk te geven zodat 't niet zo plonst. Je kunt veel kanten op als moeder die je je vast niet voorgesteld had voor je moeder werd.

Lief die bedfoto's van Isa en Jolie.
Myrthe slaapt met wisselende hoeveelheid knuffels en minimaal twee boekjes, 'Jip en Janneke' en 'Schaapje is weg' waaruit elke avond eerst voorgelezen moet worden. Daarna mag ze nog zelf lezen en dan valt ze altijd in slaap.
pi_41968247
haha wat een geweldige foto poemojn!

en hmm, een gat in de luier!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 23:04:56 #209
13151 crew  Rewimo
pi_41968382
Hahahaha, die foto, geweldig
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 11:52:50 #210
81992 Githa
pi_41978579
Haahaha, Poemojn geweldige foto!

Jordy stond net aan tafel een boekje te lezen en ondertussen wat te brabbelen, komt er ineens "eeen, tjeee, djieeee, jiiieeee, ijjjjj,eeeeees,eeeeeef" uit
Ik was zo verbaasd en trots... wilde ik even delen..
  woensdag 20 september 2006 @ 12:01:02 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41978818
Dat potjesboekje heb ik ook, maar dan in de vrouwelijke versie (indertijd voor Katja gekocht). Tijd voor een mannelijke versie dus. En een toespeling maken naar zijn verjaardag is inderdaad ook een goed idee.

Poemojn , maar ik vind het ook echt een hele lieve foto

Jordy , wat ga je ineens hard
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 20 september 2006 @ 12:30:00 #212
103793 kozakken
Living the life
pi_41979703
Oeh.. dat verjaardagsidee is idd slim gevonden. (Dan heb ik nog een half jaar )
pi_41981321
Nou vanmorgen haalde manlief Sara uit bed, geen vlekje meer te zien. Na haar ochtendslaapje belde hij me op school, ze zit helemaal onder de vlekjes. Vanmiddag om 15:10 moeten we weer naar de HA, ze ligt nu lekker te slapen. Ze heeft ookg geen verhoging, niets eigenlijk.
Deze vlekjes had ze gisteren ook al:

Nu zijn ze duidelijker te zien en met veel meer, op d'r gezichtje, armpjes, beentjes, buikje..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41992712
Fuente hoe ging het bij de huisarts?
Wel fijn dat Sara er in elk geval geen last van blijkt te hebben.

En Jordy al tellen Wat knap, vond ik van Anna trouwens ook zo knap!
Noah doet "één, tien, vieh"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator woensdag 20 september 2006 @ 20:05:46 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41992743
Wat zij de huisarts Fuente?

Poemojn die foto !!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41992952
De HA heeft er even goed naar gekeken, het is geen 5e of 6e ziekte, waarschijnlijk ook geen uitslag n.a.v. een allergie (dat zou er anders uitzien en jeuken). Waarschijnlijk heeft ze een virusje gehad en doordat haar weerstand niet optimaal is heeft ze er vlekjes van gekregen. Ze heeft ook een schimmelinfectie, had al een tijdje last van luieruitslag, af en aan, maar laatste week ging het niet goed weg. Dus daar hebben we een zalfje voor gekregen.
Al met al niets ernstigs gelukkig en Sara heeft er ook geen last van qua jeuk enzo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41993345
Oh dat is fijn Fuente!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 20 september 2006 @ 20:49:41 #218
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41994603
Gelukkig maar Fuente
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator woensdag 20 september 2006 @ 21:01:20 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41995040
Dat valt gelukkig weer alles mee Fuente.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_42000638
Zo lange dag, maar het begin was voor hier het belangrijkste. Fleurs CB bezoek voor haar 3 jaar. Het ging helemaal super. Thuis riep ze nog dat ze niet wilde dat het eng was, maar niets was minder waar. Het wegen was goed 13,7 kilo lengte goed 97 cm. Dus qua lengte in de lijn en qua gewicht ietsje eronder. Verder heeft ze lekker laten zien dat ze weet wat blokken bouwen is en dat ze het onderste plaatje voor de ogentest kon zien. Verder lekker geklets met de verpleegkundige en bij het weggaan niet meer met me mee willen. Nee, hoor mama ik wil nog even spelen....heerlijk. Thuis bij papa heeft ze verslag gedaan. 'Ik mocht spelen en het was niet eng'. Nou, mooi. Volgende keer gaat ze dus gewillig mee en dan krijgt ze een prik..... oeps...Duurt nog een jaar....
  donderdag 21 september 2006 @ 19:16:08 #221
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42023354
Oh, aaah, oh! Maria is gevallen op haar tandjes.
Stukje eraf en volgens Sebas zitten ze los (boventandjes).
Ze zijn nu naar de tandarts, ik vind het zo zielig!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_42023399
Sugar, wat erg! Moet dat arme kleine ding ook nog naar de tandarts
Sterkte ermee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42023920
Sinds een paar weken hebben wij een potje in huis. Benthe speelde er eerst alleen maar mee, speelgoed erin en eruit. Ineens vorige week ging ze erop zitten met kleding aan. Vandaag moesten haar kleertjes uit omdat ze een plas moest doen. Er kwam geen plas. Maar zouden dit de eerste tekenen zijn van beginnende zindelijkheid? Of hoop ik nu te erg?
  donderdag 21 september 2006 @ 19:44:35 #224
3011 E.T.
pi_42024205
Ik hoop met je mee, Stiekemurd..

Oef, gevallen op de tandjes
Saskia is vanmiddag ook hard gevallen, tand door de lip, neus geschaafd, voorhoofd geschaafd (sja, tegen een glijbaan op lopen kan ook wel eens fout gaan). Maar ben eigenlijk vergeten te kijken naar d'r tandjes Was meer bezig met het stelpen van 't bloeden en ijsjes geven zodat d'r lippen ophielden met bloeden..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 19:47:35 #225
13151 crew  Rewimo
pi_42024305
Bah wat een nare ongelukjes Beterschap voor alletwee!
pi_42025214
Saskia en Maria

Sara zit nog steeds onder de uitslag, haar beentjes zitten nu ook onder. Op het kdv zeiden ze dat ze het idee hadden dat het erger werd nadat ze gedronken had? Ze heeft roosvicee gehad daar, dat krijgt ze thuis en bij opa en oma ook wel eens, nooit iets raars bij gemerkt.
We hebben besloten alles op te gaan schrijven wat ze eet, zodat we duidelijk hebben wat ze binnenkrijgt en eventueel kunnen terugkijken.
Weet iemand of dit kan, meer uitslag na het drinken van iets? De vlekjes werden er zeg maar groter van, dachten zij.
Ik zit al te googlen voor info, maar is zo lastig als je niet weet wat je zoekt
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 september 2006 @ 20:26:32 #227
3011 E.T.
pi_42025697
Ik weet dat Saskia 'vlekken' krijgt (vooruitlopend op een netelroos-aanval) van nep-danoontjes en Gold-kiwi. (helaas voor Saskia, want ze is gek op die kiwi's).
Bij dat nep-danoontje was 't echt een uur daarna dat ze vlekkerig werd.. De laatste keer bij de kiwi (was afgelopen week volgens mij) was 't ook vrij snel daarna.

Netelroos is ook een allergische reactie op 'iets' (en dat kan van alles zijn, tot een bepaald conserveermiddel aan toe). Dus ik denk wel dat 't mogelijk is, dat er meer uitslag komt na het drinken van iets. Wellicht dat een stofje in de roosvicee iets 'triggert'.

Succes!
pi_42026372
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:
Ik weet dat Saskia 'vlekken' krijgt (vooruitlopend op een netelroos-aanval) van nep-danoontjes en Gold-kiwi. (helaas voor Saskia, want ze is gek op die kiwi's).
Bij dat nep-danoontje was 't echt een uur daarna dat ze vlekkerig werd.. De laatste keer bij de kiwi (was afgelopen week volgens mij) was 't ook vrij snel daarna.

Netelroos is ook een allergische reactie op 'iets' (en dat kan van alles zijn, tot een bepaald conserveermiddel aan toe). Dus ik denk wel dat 't mogelijk is, dat er meer uitslag komt na het drinken van iets. Wellicht dat een stofje in de roosvicee iets 'triggert'.

Succes!
Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 21 september 2006 @ 20:51:38 #229
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42026710
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:16 schreef Sugar het volgende:
Oh, aaah, oh! Maria is gevallen op haar tandjes.
Stukje eraf en volgens Sebas zitten ze los (boventandjes).
Ze zijn nu naar de tandarts, ik vind het zo zielig!
Ooh wat zielig Sugar! Heeft Wouter ook gehad toen ie anderhalf was. Loszittende tandjes gaan vanzelf weer vast zitten, maar ze mag dan voorlopig geen harde dingen kauwen (zéker niet in een appel bijten), tot ze weer goed vast zitten. En dat stukje eraf is heel jammer. Het kan trouwens zijn dat na een tijdje het tandje een beetje gaat verkleuren (licht grijzig zeg maar), maar dat hoeft niet. Kusje voor Maria.
  donderdag 21 september 2006 @ 20:53:08 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42026779
Ook een kusje voor Saskia!
  donderdag 21 september 2006 @ 21:23:24 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42027860
Kijk eens naar rozenbottel. Dat zit in veel kinderdrankjes, zou het zomaar kunnen zijn.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:54:18 #232
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42029249
Zijn ze er al weer Sugar? Arme Maria

Ach gossie Saskia ook al een glijer
pi_42029844
och jee marialiefje wat lees ik nu. hopelijk valt de schade mee en de pijn ook.
saskia hopelijk niet ook tanden-toestanden. altijd weer griezelig inderdaad. beterschap voor de pijnlijke plekken.
en arme fuente met haar vlekjes, rot is dat! succes met puzzelen naar de boosdoener(s).
  donderdag 21 september 2006 @ 22:50:10 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_42032039
Oh Sugar wat eng en zielig klinkt dat. Ik hoop dat het meevalt!
  donderdag 21 september 2006 @ 23:34:44 #235
3011 E.T.
pi_42033884
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Fuente het volgende:

[..]

Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?
Netelroos gaan ze in veel gevallen niet eens op zoek (ca 50% van de gevallen). De overige 50% proberen ze met allergietesten achter de oorzaak te komen. Helaas komen ze daar in de meeste gevallen niet achter
Hier is het dus gewoon 'hopen' dat ze ondertussen genoeg weerstand tegen dat middel opbouwt, en tot die tijd niet geven.
  vrijdag 22 september 2006 @ 07:44:29 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42038461
Er is dus idd een stukje van een tand af en die tand zit ook los een beetje. Ze kan er nog niks mee eten, doet pijn zegt ze. Zo zielig.
Inderdaad, spuug, hij kan blauwig worden, zei de tandarts ook. Hij zei niks over wat ze mag eten, dus wel goed dat jij dat nog zegt. Moet haar dus echt hapjes geven met een vork of lepel, zodat ze met haar kiezen weer kan kauwen? En veel zachte dingen? En hoe controleer ik dan of ie weer vastzit? Ik durf er niet aan te komen! Maar Sebas wel denk ik, dus moet hij dat maar opknappen.

Ze was echt zo zielig en toch dapper: "Mneer Maria tandjes kijken, speen uit mond, kan niet tandjes kijken mneer".

Hopelijk heeft Saskia haar tandjes wel vastzitten en nog heel?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 september 2006 @ 07:55:02 #237
13151 crew  Rewimo
pi_42038523
Ach, wat zielig voor Maria Ik zou haar inderdaad maar een poosje zacht eten geven, pap, brood zonder korstjes, fruit pureren of raspen...

Een vriendinnetje van Christan op het kdv was ook gevallen, daar hebben ze de voortandjes moeten trekken Overigens een vreemd gezicht, een tweejarige die eruit ziet of ze aan het wisselen is
pi_42038757
Mariaatje... wat naar zeg! Ze kan zich zo goed uitdrukken Sugar, echt lief vind ik dat ...

Noa heeft trouwens ook een stukje van een ondertandje af (mijn zus zag het) en dat was me helemaal niet opgevallen! Heel vreemd...
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:33:12 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42038814
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:26 schreef Suzanna het volgende:
Mariaatje... wat naar zeg! Ze kan zich zo goed uitdrukken Sugar, echt lief vind ik dat ...
Dat kan ze idd, en dat vind ik ook heel knap en lief en fijn! Maar op de peutergroep van het kdv (zit ze sinds 2 maanden) praat ze haast niet. Dat vind ik rot, hoorde het van de week pas voor het eerst. Ze moet daar echt nog helemaal loskomen. Want Maria praat thuis en op alle plekken waar ik met haar kom, juist de héle dag door! Het is haar handelsmerk haast. Een stille Maria vind ik verontrustend.
Maar gisteren zei de leidster wel dat het steeds meer kwam, dat praten, dus hopelijk voelt ze zich daar ook snel zo thuis dat ze de oren van ieders hoofd kletst!
pi_42038903
Bij 'ons' duurt het vaak een hele tijd voor de tweejarigen loskomen Sugar. Komt ook omdat ze samen met driejarigen in een groep zitten. Maar als ze gaan praten, is het vaak meteen heel veel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:45:09 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42038933
Yppy, bedoel je ook de tweejarigen die al heel veel praten? Dus die het wel al heel lang kunnen, volzinnen enzo?
Want op de babygroep praatte ze ook de héle dag!
pi_42038971
Ja, peuters die thuis wel veel kletsen, maar als ze binnenkomen zijn ze ineens stil en krijg je er bijna niks uit. En als ze dan praten, inderdaad volzinnen. (wat ze thuis ook al konden) Ik denk dat het komt omdat ze ineens de kleinsten zijn in een vreemde omgeving. De peuters van 3,5 jaar weten natuurlijk precies hoe alles werkt, wanneer ze eten en drinken, wat het leukste speelgoed is, welke auto's het hardste rijden enz. Die kleintjes zijn dan onder de indruk. Na een tijdje zijn ze gewend, kennen ze de andere kinderen en dan zijn ze heel anders.
We krijgen soms ook vragen van een basisschool. Dan gingen ze bij ons weg als kletskoppen en druktemakers en daar zijn ze weer heel stil. Bijna altijd draait dat daar ook weer bij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:50:20 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42038988
Ja, logisch ook wel. Goed om te weten dat het bij veel kindjes zo werkt!
pi_42039037
Ah Maria, heldin bij de tandarts ! Sugar, lijkt me best moeilijk inderdaad als je dat merkt op het kdv. Wel fijn dat ze inmiddels wat loskomt!

Leah, Rozenbottel kan het idd zijn. Ze heeft die uitslag rond haar mond in dezelfde tijd gekregen dat wij haar wel eens multivit. siroop van C1000 gaven (kwamen we gisteravond achter). Net ff de ingredienten gechecked, en er zit idd rozenbottel in, en dat zal ook wel in roosvicee zitten he?
Thnx allemaal voor de tips! Wij gaan iig een voedingsdagboek bijhouden voorlopig, kunnen we rustig terugkijken wanneer ze uitslag krijgt.
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:02:05 #245
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_42040212
Hoi iedereen,

Normaal gesproken lurk ik eigenlijk alleen maar, ik weet nooit zo goed wat te zeggen. En zoveel zit ik niet achter de computer, dus veel tijd heb ik ook niet om te reageren (meelezen doe ik meestal op mijn mobieltje, maar typen daarop gaat niet zo makkelijk).

Maar, sinds een paar dagen gaat Nicole naar het kinderdagverblijf.. Dus nu zit ik op mijn werk en kan ik wat typen (uhmm, ok, het hoort niet natuurlijk )
Nicole vind het KDV maar niks. Ze is 2 ochtendjes geweest, de eerste ochtend ging goed, de tweede ochtend wilde Nicole alleen maar bij de leidsters op schoot. Woensdag is ze voor het eerst een hele dag geweest. Drama bij het afscheid nemen (ze kroop mamaaaaa brullend achter me aan). Om half 3 werd ik gebeld, of ik Nicole kon komen ophalen. Ze had weinig geslapen en had het niet meer naar haar zin. Nu heeft papa haar gebracht, maar spelen wilde ze niet. Ben dus heel benieuwd hoe het nu gaat.
De leidsters zeiden dat 14 maanden niet zo'n hele handige leeftijd is om je kind naar het KDV te brengen. Zijn er meer mensen die hun kindje rond die leeftijd voor het eerst naar een KDV hebben gebracht en hoe ging dat??

Zal nu toch eens proberen wat vaker te reageren
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 10:39:47 #246
81992 Githa
pi_42040960
Gos Maria, een dikke zoen voor jou
en Saskia ook gevallen

Snow, leuk dat je weer even komt meekletsen.. Het is natuurlijk ook even wennen en met 14 maanden hebben ze daar misschien wat meer moeite mee, komt vast allemaal goed
Hoe is het verder met Nicole? .... fotootje ?
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:47:57 #247
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_42041133
Met Nicole gaat het verder prima...
Ze is al een echte dreumes aan het zijn. Los stappen doet ze nog niet, meer dan 2 stapjes lukt nog niet. Qua praten is het mama, papa en dan een hele hoop dierengeluiden. Het is wel te merken dat praten steeds beter gaat, ik begin nu (soms) echt te begrijpen wat ze wil. Vragende oogjes, een wijzend vingertje en dan ui.. da da.. kwak kwak betekend het dakterras op, kijken of de zwanen er zijn...

Wat het kdv betreft, tja, ik vind het erg moeilijk. Vind het vervelend voor Nicole dat ze het niet naar haar zin heeft en vervelend voor de leidsters dat ze zich zo met Nicole moeten bezig houden. Ben dan bang dat ze mijn kind helemaal niet leuk vinden en dat ze haar liever niet zien ofzo (ik geef toe, ik denk af en toe te veel voor anderen hoor)...

Enne, een fotootje van onze boef terwijl ze lekker meesmult van de bbq:
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 10:53:41 #248
81992 Githa
pi_42041287
Ohw, dat denken voor andere zo herkenbaar en ohw, zo lastig voor jezelf!
Die mensen krijgen ervoor betaald Snowww en het zal vast niet de eerste dreumes zijn die wat moeite heeft. Ik denk dat ze best wat inlevingsvermogen hebben en kunnen meevoelen met Nicole.
Het is een hele mooie meid Snowww
pi_42041362
spannend snowww, hopelijk vindt ze 't vandaag alweer wat leuker daar. en leuk om weer van je te lezen!

fuente, roosvicee is er in allerlei varianten, misschien had ze de ene keer die met rozebottel en de andere keer zonder?

maria toch, voorzichtig maar aan met je losse tandje.

en sugar, wel herkenbaar, dat verschil in gedrag in een andere omgeving/groep. hier zie ik ook best een groot verschil in piets gedrag thuis en op 't kdv. belangrijkste voorbeeld op dit moment: als hij pijn heeft dan zal hij dat thuis meteen melden (kan al piepen om een scheet die dwars zit bij wijze van spreken) terwijl hij daar echt helemaal niks zegt, en ze soms pas erg laat ontdekken dat er iets is (bijvoorbeeld een keer gebeten door een ander jongetje, of vorige week een hele diepe schaafwond op z'n elleboog). aan de ene kant natuurlijk wel stoer dat ie zich daar zo groot houdt, maar ik vind het ook een beetje verontrustend: voelt hij zich daar dan niet veilig genoeg om daarmee naar een van de juffen te stappen? binnenkort bij de ouderavond ga ik het zeker aankaarten. toen piet er net zat (ook net 2 jaar) praatte hij daar ook veel minder dan thuis. inmiddels doet ie dat wel hoor, het was ook een kwestie van wennen. en anna is nu dus ook sinds vorige week in die groep begonnen, tot nu toe lijkt het heel goed te gaan. maar of ze daar ook zoveel zingt en praat als bij de babies (daar hoefde de radio nooit aan als anna er was ) weet ik eigenlijk niet precies, zal ik eens vragen.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:25:01 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42042172
Ach Maria, wat naar zeg, gevallen en stukje tand eraf Maar zo te horen was ze heel dapper!

Snowww wat leuk om weer iets van Nicole te lezen. Wat is ze al groot geworden echt al een heel dametje En dat wennen op het kdv zal vast wel goedkomen, heeft alleen even tijd nodig. Maar het is wel even heel rot nu natuurlijk. Sterkte ermee!

Nog even iets over die uitslag/allergie enzow, Noah heeft sinds kort opeens dat ie rondom zijn mond helemaal rood wordt van de mayonaise. Voorheen had ie dat nooit, komt ook niet door één bepaald merk ofzow, maar zomaar opeens heeft ie dat. Het ziet er wel zielig uit maar volgens mij heeft ie er geen last van, gelukkig. Hebben meer kindjes dit?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')