Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:
Ik weet dat Saskia 'vlekken' krijgt (vooruitlopend op een netelroos-aanval) van nep-danoontjes en Gold-kiwi. (helaas voor Saskia, want ze is gek op die kiwi's).
Bij dat nep-danoontje was 't echt een uur daarna dat ze vlekkerig werd.. De laatste keer bij de kiwi (was afgelopen week volgens mij) was 't ook vrij snel daarna.
Netelroos is ook een allergische reactie op 'iets' (en dat kan van alles zijn, tot een bepaald conserveermiddel aan toe). Dus ik denk wel dat 't mogelijk is, dat er meer uitslag komt na het drinken van iets. Wellicht dat een stofje in de roosvicee iets 'triggert'.
Succes!
Ooh wat zielig Sugar! Heeft Wouter ook gehad toen ie anderhalf was. Loszittende tandjes gaan vanzelf weer vast zitten, maar ze mag dan voorlopig geen harde dingen kauwen (zéker niet in een appel bijten), tot ze weer goed vast zitten. En dat stukje eraf is heel jammer.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:16 schreef Sugar het volgende:
Oh, aaah, oh! Maria is gevallen op haar tandjes.
![]()
Stukje eraf en volgens Sebas zitten ze los (boventandjes).
Ze zijn nu naar de tandarts, ik vind het zo zielig!![]()
Netelroos gaan ze in veel gevallen niet eens op zoek (ca 50% van de gevallen). De overige 50% proberen ze met allergietesten achter de oorzaak te komen. Helaas komen ze daar in de meeste gevallen niet achterquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Fuente het volgende:
[..]
Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?
Dat kan ze idd, en dat vind ik ook heel knap en lief en fijn! Maar op de peutergroep van het kdv (zit ze sinds 2 maanden) praat ze haast niet. Dat vind ik rot, hoorde het van de week pas voor het eerst. Ze moet daar echt nog helemaal loskomen. Want Maria praat thuis en op alle plekken waar ik met haar kom, juist de héle dag door! Het is haar handelsmerk haast. Een stille Maria vind ik verontrustend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:26 schreef Suzanna het volgende:
Mariaatje...wat naar zeg! Ze kan zich zo goed uitdrukken Sugar, echt lief vind ik dat
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |