quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef bixister het volgende:
[..]
welkom hier tucana & dreumes.wat een leuke naam heb je dr gegeven.
![]()
Michelle staat erin Hestria!quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef hestria het volgende:
michelle is nu 18 maanden, ze is dus van 8 maart 2005, ze staat nog niet in de lijst ik weet ook niet hoe ik haar er in moet zetten.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is ineens ook zo groot geworden weer, alles verandert zo snel aan een kindje. Iedere avond als de deur dichtgaat klimt ze uit bed om veel meer knuffels en popjes mee naar bed te nemen dan toegestaan is.
Ze is ook erg gek op opmaken en vooral lippenstift opdoen En ze houdt van kettitings, mooie jurks en roze.
Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:
Ik weet dat Saskia 'vlekken' krijgt (vooruitlopend op een netelroos-aanval) van nep-danoontjes en Gold-kiwi. (helaas voor Saskia, want ze is gek op die kiwi's).
Bij dat nep-danoontje was 't echt een uur daarna dat ze vlekkerig werd.. De laatste keer bij de kiwi (was afgelopen week volgens mij) was 't ook vrij snel daarna.
Netelroos is ook een allergische reactie op 'iets' (en dat kan van alles zijn, tot een bepaald conserveermiddel aan toe). Dus ik denk wel dat 't mogelijk is, dat er meer uitslag komt na het drinken van iets. Wellicht dat een stofje in de roosvicee iets 'triggert'.
Succes!
Ooh wat zielig Sugar! Heeft Wouter ook gehad toen ie anderhalf was. Loszittende tandjes gaan vanzelf weer vast zitten, maar ze mag dan voorlopig geen harde dingen kauwen (zéker niet in een appel bijten), tot ze weer goed vast zitten. En dat stukje eraf is heel jammer.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:16 schreef Sugar het volgende:
Oh, aaah, oh! Maria is gevallen op haar tandjes.
![]()
Stukje eraf en volgens Sebas zitten ze los (boventandjes).
Ze zijn nu naar de tandarts, ik vind het zo zielig!![]()
Netelroos gaan ze in veel gevallen niet eens op zoek (ca 50% van de gevallen). De overige 50% proberen ze met allergietesten achter de oorzaak te komen. Helaas komen ze daar in de meeste gevallen niet achterquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Fuente het volgende:
[..]
Thnx voor de info. Hoe kom je er nou ooit achter wat de oorzaak is? Ik denk idd dan alles opschrijven he?
Dat kan ze idd, en dat vind ik ook heel knap en lief en fijn! Maar op de peutergroep van het kdv (zit ze sinds 2 maanden) praat ze haast niet. Dat vind ik rot, hoorde het van de week pas voor het eerst. Ze moet daar echt nog helemaal loskomen. Want Maria praat thuis en op alle plekken waar ik met haar kom, juist de héle dag door! Het is haar handelsmerk haast. Een stille Maria vind ik verontrustend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:26 schreef Suzanna het volgende:
Mariaatje...wat naar zeg! Ze kan zich zo goed uitdrukken Sugar, echt lief vind ik dat
...
in fritessaus zit vooral minder olie/vet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef poemojn het volgende:
In mayonaise zit vaak ei, in fritessaus toch niet? In elk geval krijgt Myrthe het er ook wel eens van.
Let wel dat de bloedtest niet altijd betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef Fuente het volgende:
Lishe, ik zou ook voor Ikea gaan denk ik, als je zo'n bedje hebt. En anders prenatal, of via internet iets bestellen?
Wij hebben de uitslag van de voedselallergietest van Sara gekregen. Er kwam dus helemaal niets uit, dwz, ze reageerde zo'n klein beetje dat je het geen allergie kan noemen.
Aan de ene kant fijn, maar zo zijn we nog geen stap verder natuurlijk.Zelf hebben we al uitgevogeld dat ze allergisch is voor rozenbottel, met hulp van hieren verder maar zien hoe het zich ontwikkeld.
Klopt, zei de dokter ook, kan best zijn dattie vals negatief is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Let wel dat de bloedtest niet altijd betrouwbaar zijn.
Positief is wel zeker maar negeatief wil niet zeggen dat het niet toch een allergie kan zijn.
Ik las dta jullie een voedseldagboek bijhoudenZou dat wel even door blijven doen.
kus voor saartje![]()
Volgens mij doe je dat goed hoor. Als je het gaat goedpraten geef je hem tegenstrijdige signalen. Dus laten blijken dat het niet mag wat hij doet, maar troosten mag natuurlijk bestquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef texelonia het volgende:
En hoe doen jullie dat als bijv de papa hem streng toespreekt, en kind komt huilend naar jou toe?
Ik wil de vader niet afvallen natuurlijk, maar vind het ook zielig hem te laten huilen, af te wijzenWat ik nu meestal doe is hem wel oppakken en troosten, daarbij herhalend dat dat idd niet mag, enzow. Hem dus wel troosten zonder hem z'n zin te geven. Maar of dat pedagogisch verantwoord is...?
Wat lief zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef livelink het volgende:
Inderdaad herkenbaar, Tex. Ik heb niet echt tips, want eigenlijk modder ik meestal maar wat aan met dit soort fases.
Job had vannacht kennelijk een hele leuke droom. We hoorden hem ineens schateren in zijn bedje en toen we gingen kijken lag hij diep in slaap te lachen zoals hij lacht als we hem kietelen. Was zo grappig om zo'n slapend, uitbundend lachend jochie te zien en te horen. En waar hij nou van heeft gedroomd......????
dat vind ik best streng.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef kozakken het volgende:
Als kozakkenman moppert komt Jonne standaard bij mij uithuilen.
Dan probeer ik geen oogcontact te maken en hem terug te sturen naar papa. Want die was met hem aan het praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |