abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:26:31 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41864295
Wat lief en knap texelonia
En Renzell had ook al zulke leuke trotse verhalen! Hartstikke leuk om te lezen hoor.
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:32:46 #152
103793 kozakken
Living the life
pi_41864407
Hestria, wat een leuke verhalen!
En Renzell, ben al weg van Julius. Maar je verhalen maken hem nog veel leuker
En Tex. Wat leuk he
En Maria, jij kunt er wat van!

Jonne hier ook.
Als Jonne erg miauwt, piept, zeurt dan zeggen we altijd. Je hoeft niet te piepen, piepen is voor de... Muisjes!
Maar ja, onze kleine grote man Romme piept aardig wat af. Wel op een andere toonhoogte, maar toch.
Dus Jonne geheel verstoord: Romme piept -en boos kijkt-
Zo van: He, wat ik niet mag, mag hij ook niet!

Ondertussen zit Jonne met 39,5 koorts op de bank Brum en Nijntje te kijken. Net twee kinderasperintjes gegeven en die lijken nu aan te slaan. Maar ja.. ik moest echt even snel nieuwe halen omdat ze op waren en kozakkenman is vandaag en morgen op volleykamp met de jeugd. Dus ik dacht, buuf even bij de twee jongens.. maar ja, buuf was er niet. Maar buurman gelukkig wel. Dus die heeft heel lief samen met Jonne even naar Nijntje zitten kijken. En Jonne was echt een beetje overstuur van de koorts. Zo schattig, zo'n grote man naast zo'n klein kereltje onder de dekens..
Dus nu maar hopen dat het vanavond/vannacht niet erger wordt.
(Oh en Renzell, wat mooi zoals je schrijft dat hij geworden is wat je hoopte van z'n karakter. Dat geldt hier ook een beetje. Ik kan ook zo intens genieten van herkenbaarheid van mezelf of van kozakkenman.)
  Jubileum moderator zaterdag 16 september 2006 @ 20:54:39 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41870266
Wat een heerlijke genietverhalen

Kozakken beterschap voor je mannetje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41872692
Beterschap voor Jonne!

Hoe oud is Michelle eigenlijk? Ze staat niet in de lijst toch? En welkom hier

Stommer Dat is echt een leuke verbastering!

Wat leuk Tex
pi_41875382
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef bixister het volgende:

[..]

welkom hier tucana & dreumes. wat een leuke naam heb je dr gegeven.

bedankt voor de lieve verwelkoming allemaal!
Katia, wahm van 3 mooie meiden.
Draagdoekenblog!
  zondag 17 september 2006 @ 12:53:50 #156
156412 hestria
erg gastvrij
pi_41885077
michelle is nu 18 maanden, ze is dus van 8 maart 2005, ze staat nog niet in de lijst ik weet ook niet hoe ik haar er in moet zetten.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 17 september 2006 @ 12:57:17 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_41885235
vraag het even aan de modjes in het MOD topic hestria
stormy waters...
sailin'
pi_41885977
Djulian probeert te springen Het lukt alleen niet, het lijkt net een kreupel paardje dat over een balkje probeert te springen. Hij gaat door zijn knieen, gaat snel omhoog en dan denk je, ja hij gaat nu echt springen en je ziet dan 1 been omhoog komen en als die op de grond is nummer 2. En hij kijkt dan zo trots
pi_41893689
grappig anitra, anna doet dat ook, en roept er steeds 'ping!' of 'pingen!' bij. en zo fanatiek dat ze regelmatig valt. maar het lukt al steeds beter.
  zondag 17 september 2006 @ 18:33:39 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41896025
Ik zie het helemaal voor me hoe Djulian en Anna aan het springen zijn
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 17 september 2006 @ 19:37:41 #161
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41897977
Knap hoor Anna en Djulian! Springen zit er hier voorlopig nog niet in maar Kai kan opeens weer allerlei andere 'kunstjes'. Van de week zei ik tegen hem dat hij in bad moest en binnen no-time was meneer boven. Zomaar opeens, helemaal zelf de trap op Vandaag zat hij te spelen met een plastic beertje waar ooit een ijsje in heeft gezeten en toen zei hij opeens "mama, beer, ijs". Ik vind het zo knap dat hij zoiets nog weet, terwijl het echt al een maand geleden is dat hij dat ijsje heeft gekregen. Mijn kind wordt zo snel groot
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator zondag 17 september 2006 @ 20:28:12 #162
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41899656
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef hestria het volgende:
michelle is nu 18 maanden, ze is dus van 8 maart 2005, ze staat nog niet in de lijst ik weet ook niet hoe ik haar er in moet zetten.
Michelle staat erin Hestria!

Springen het is zo onwijs leuk om te zien!

Kai wat ga je ineens hard joh
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41899856
Wat goed Kai!

En jij ook nog welkom Tucana
  zondag 17 september 2006 @ 22:35:16 #164
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41904321
Och Bar . Wat is het toch erg! Dikke

Ik ken dat gevoel heel erg goed Githa! Vannacht werd Julius huilend wakker en Sander had 'dienst'. Dus hij eruit (het was nog heel vroeg, 5 of 6 uur denk ik). Even later was ie al weer terug. Niks aan de hand dus, denk ik slapend. Draai ik me een kwartier later om, ligt er een klein, slapend jongetje in z'n oranje slaapzakje tussen ons in. Zo lief! Dat gebeurt hier echt nooit! Maar om je de waarheid te vertellen, zou ik hem het liefst elke nacht tussen ons in leggen. Gewoon, om lekker tegenaan te knuffelen.
  zondag 17 september 2006 @ 22:48:39 #165
105888 renzell
pi_41904835
Hij is trouwens keihard gevallen, mijn monster, echt keihard! Zo zielig! Hij slipte over wat water in de badkamer en knalde toen met zijn achterhoofd precies op de rand van de (stenen) drempel. Gillen was het, direct gillen of zijn leven er vanaf hing. Geen lucht meer krijgen, maar toch doorgillen. Een knalblauwe bult zat per direct op zijn koppie, echt een fikse joekel was het en meneer huilde dikke tranen met tuiten. Ik kon hem alleen maar tegen me aan klemmen om niet meer los te laten, net zolang tot ie rustig was en alleen nog maar aan het nasnikken. Poeh ja, daar werd ik even meteen geconfronteerd met de keerzijde van de medaille van zo'n spontaan, onvoorzichtig, enthousiast, maar ook ongeleid projectiel dat de mijne is. En dan is dit vast nog maar het begin schat ik zo in. Dat beloofd nog heel wat builen schrammen, bulten en wellicht zo hier en daar wat gebroken armen en benen. Maar dat klop ik NU af (op mijn ikeabureau Telt dat ook? )
  zondag 17 september 2006 @ 22:49:02 #166
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41904841
M@X wat klinkt dat allemaal super stoer van Kai

Welkom natuurlijk alle nieuwe aanmeldmama's

Ben zo gelukkig met mijn dochter elke dag is weer een feestje De driftbuien nemen langzaamaan af en ze wordt zo'n gezellig brabbelkont met ook hier de tittuh (zitten) en de pis (vis). Meen waar blijft de tijd van een frummeltje wat in je armen ligt naar een mooie steeds meer wordende zelfstandige dame. Ben gewoon verliefd maar dan op mijn eigen meissie
  zondag 17 september 2006 @ 22:54:53 #167
3142 m@x
pi_41905045
He bah Renzell. Die ongelukjes vind ik altijd zo rot. Kai had zichzelf vanmorgen klem gezet met zijn hoofd tussen de schuifpui en dat deed ook behoorlijk zeer. Brullen was het, zo zielig. Zoals jij ook al zegt, dit is pas het begin. Misschien handig om de EHBO-kist maar goed te bevoorraden met pleisters, jodium en ijskompressen

Gelamineerde pulp is vast ook ooit ongelakt hout geweest dus ik denk dat je daar ook wel op mag afkloppen
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 22:55:30 #168
43556 miss_dynastie
pi_41905061
Ahhh Julius
  zondag 17 september 2006 @ 23:05:33 #169
105888 renzell
pi_41905520
Ja hoor, ook gelamineerde pulp komt in den beginnen van een boom, dus dat zal wel snor zitten met het afkloppen.
Ik was trouwens gek genoeg met mijj eerste post hierboven aan het reageren op Bar en Githa, maar ik zie die betreffende posts helemaal niet meer. Koek koek! Zal toch wel een ander topic zijn geweest, ofzo, snap het niet meer. Nou jaaaaa, tijd om te slapen dan maar. Bijslapen bijslapen bijslapen.
  zondag 17 september 2006 @ 23:05:54 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41905538
Kai wat goed

En arme Julius wat vreselijk naar dat soort dingen altijd...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 17 september 2006 @ 23:10:53 #171
105888 renzell
pi_41905739
Kai ook een lekker knalzoentje dan!

Juul wil tegenwoordig tongzoentjes geven... Dwz: hij steekt zijn tongetje uit (en wij dus ook) en dan wil ie ze even tegen elkaaer geduwd hebben, soms ook met z'n allen. "Samen tongen met het hele gezin." wordt dan ook de verantwoordde titel voor mijn eerste boek.

Sleepze!
  zondag 17 september 2006 @ 23:11:20 #172
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41905757
Ach gossie die kleine Julius
  zondag 17 september 2006 @ 23:13:33 #173
3142 m@x
pi_41905830
Hier nog zo'n zoenerd. Hij zoent met iedereen en af en toe moeten we hem er echt van weerhouden om wildvreemden vol op de mond te pakken. Mijn kind, de sloerie

Wanneer komen er weer wat verse Zoë foto's? Ik vind het altijd zo'n lekker levendig grietje
pi_41911988
Is vast goed voor de weerstand Renzell!

Wij hebben een jongetje dat juist best goed uitkijkt. Niet dat hij heel erg voorzichtig is met alles maar hij kijkt meestal gewoon goed. Maar vorige week liep hij op en of ander klimtoestel en dacht dat zijn vader achter hem aan kwam. Hij moest lachen en begon te rennen, gleed uit en viel vervolgens met een misselijkmakende klap 1,5 meter naar beneden plat op zijn rug. Gelukkig wel in het zand maar ik had zowat een hartverzakking. Brullen natuurlijk, maar gelukkig geen schade. Maar mijn hemel wat kan een mens daarvan schrikken. En idd bedacht ik me dat dit nog maar het begin is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 08:25:05 #175
81992 Githa
pi_41912006
Kai en Julius, zoenen is cooool!
Dat was idd een post ofwat terug renzell, maaruh ik weet nog waar je het over hebt en het is zooooooo lekker om nog even te mogen knuffelen in bed

Julius en flinke buil op je hoofd....
Hier laatst ook een flinke buil in de badkamer hoor Jordy gaat hier thuis meestal in bad, maar laatst waren we bij mij zus en de kids gingen alle drie even onder de douche na een dagje in het zand spelen. Nou.... een compleet drama ! gillen, krijsen, schoppen en slaan waardoor ik zo'n ingesopt kindje niet goed vast kon houden en * floep* daar lag hij met zijn voorhoofd op de tegels
En na dit weekend zien zijn beentjes eruit vol schrammen, vlekken en blauwe plekken. We zijn het weekend naar een terrasje geweest midden in het bos met daarbij een peuterspeeltuin enzo, meneer heeft zich uitgeleefd
Het is een echte vent iig
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 september 2006 @ 08:27:53 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41912030
Wij noemen dat "echte jongensbenen", Githa Dat zet hier een eventueel drama al gauw om in een trotse grijns
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 08:32:30 #177
81992 Githa
pi_41912088
Die ga ik onthouden Rewimo
Nu deert het hem allemaal niet, hij gaat gewoon door. Staat hij middenin de zandbak op een verhoging en roept hij "eeeen, teeeeeej" en dan hup, springt hij naar beneden. Kijkt even rond wie dat gezien heeft geeft de 'babietjes' een kroel en begeeft zich tussen de stoere mannen 7/8 jaar en dan ga je vooral niet huilen als ze je omverlopen of je per toeval een schep zand op je hoofd krijgt.
  maandag 18 september 2006 @ 09:23:48 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41912803
Dan had ik vroeger ook 'echte jongensbenen'
Mijn zus verheugt zich trouwens enorm op het moment dat Noah z'n eerste pleisters op z'n knietjes krijgt Staat bijna te juichen als meneer is gevallen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 18 september 2006 @ 09:33:35 #179
3142 m@x
pi_41912944
Wat een schrik snoopy. Als ik Kai af en toe met de grote jongens zie ravotten dan houd ik mijn hart vast. Het ergste is dat hij het vaak nog wint ook. Meneer wordt nu een beetje overmoedig. Ik laat hem maar. Ooit komt hij wel iemand tegen die sterker is en hem niet laat winnen en misschien wordt hij dan wat voorzichtiger.

Kai is trouwens helemaal pleisterverslaafd. Hij wordt helemaal lekgestoken door de muggen en heeft de neiging om zich tot bloedens toe open te krabben (iedereen denkt dat hij weer waterpokken heeft ) en om dat te voorkomen plakken we er af en toe een pleister op. Hij vindt ze alleen zo mooi dat hij bij het minste geringste "mama, Taai, au, pleistah" roept.
  maandag 18 september 2006 @ 11:32:14 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41915246
Ooo, wat vrolijk word ik van die jubelverhalen hier! Mag ik meeglunderen?
Luuke is in brabant logeren. En gisteren mocht ze met mijn zus mee naar de Beekse Bergen. Ze heeft iedereen ingepalmd .. (Ze waren met een groep van 20 vrienden en kinderen.) En ze heeft 2 uur (!) gelopen, gerend en gespeeld. Ik vind dat echt heel lang, een echte tocht! En niet 1 keer gezeurd of vervelend geweest. Ze kan nu wel een leeuw nadoen hoorde ik aan de telefoon, dus da's dan wel weer eng.
En ze wordt zo groot. Echt een mini-kleuter al. Met d'r maniertjes. Ze trekt 1 arm op als ze ergens snel heen wil. En ze zingt een raar zelfbedacht liedje over een vis. Laatst kwamen we haar vriend tegen bij het winkelcentrum. Ik werd bij moeders gedumpt en madam vloog met haar liefde heel het plein over. Zij vallen, hij troosten, zij boos, hij boos. Kussen, lachen . Heerlijk!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 18 september 2006 @ 11:33:23 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41915278
En pleisters op kinderbeentjes zijn zo grappig! En stoer!
en ik moet lachen om jouw zus Tex, mijn moeder en zus hebben ook allemaal van die rare dingen waar ze naar uitkijken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 18 september 2006 @ 22:11:33 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41934283
Jolie is ineens ook zo groot geworden weer, alles verandert zo snel aan een kindje. Iedere avond als de deur dichtgaat klimt ze uit bed om veel meer knuffels en popjes mee naar bed te nemen dan toegestaan is.

Ze is ook erg gek op opmaken en vooral lippenstift opdoen En ze houdt van kettitings, mooie jurks en roze.
  Licht Ontvlambaar maandag 18 september 2006 @ 22:29:23 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41935086
Jolietje Ik heb net zes boekjes onder Isa uitgevist... En ze heeft ook veel te veel knuffels in bed. Weet je, ze lijkt eigenlijk best op je Alleen deelt ze je voorkeur voor roze niet zo

Arme Kai, ook al zo lek gestoken... Hier werd vorige week ook al gevraagd of ze weer de waterpokken had...
En Snoopy, zo'n val doet je altijd schrikken... Jongensbeentjes, dat zal ik Isa maar niet vertellen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 18 september 2006 @ 22:42:44 #184
103793 kozakken
Living the life
pi_41935653
Oh Jolie Wat ben je toch een heerlijk meisje.

Hier wordt er op zich niet zo heel veel mee het bed in genomen. Wel een tuitbeker met water en wat knuffels die ik dan toch echt de dag erna diep diep onder de dekens vandaan vis Soms ook boekjes verspreid door het hele bed, bedenk ik me net. Of dan heeft hij lekker het licht voor zichzelf aangedaan.
En hij ligt meestal met een been onder het dekbed uit of heerlijk dwars over de breedte.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 september 2006 @ 23:11:31 #185
13151 crew  Rewimo
pi_41936673
Da's best een lange fase, met die knuffels

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41937197
jolie

en christan ook nog zo lief met een bed vol knuffels. wat een heerlijke foto rewimo!

anna begint ook zo haar voorkeuren te krijgen qua knuffels. of eigenlijk: gewone knuffels doen haar niet zoveel meer maar póppen... daar is ze helemaal gek van momenteel. liefst 3 poppen mee in bed, en dan zegt ze 'ssst, de pop moet slapen' (en gaat ze liedjes voor ze zingen). ik vind 't zo grappig!

en verder is ze dol op tekenen, met een pen en een notitieblokje kan ze echt uren zoet zijn. tegenwoordig telt ze er ook nog bij. 't is natuurlijk maar gewoon opdreunen van een reeksje maar 't ziet er zo wijsneuzerig uit.
pi_41937303
Jolie en Cristan

Hier ook 2 verzamelaars hoor

Bix Anna kan gewoon al tot 14 tellen. Ik schreef vandaag nog in kleuters dat Bo bij dertien over gaat tot 30, 40 enz. Ik vind het best knap!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41937668
ja ik vind 't ook knap. maar ze heeft ook een belachelijk goed geheugen voor liedjes enzo, ze zingt het hele abc-lied bijvoorbeeld mee. maar om nou te zeggen dat ze 't alfabet kent...
  maandag 18 september 2006 @ 23:50:56 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41938181
Knuffels/speelgoed mee naar bed!
Wij kennen dat dus helemaal niet van Freek, maar Dreumes heeft een liefde voor badspeeltjes op het moment, en die heten allemaal Kwaak. Blijkbaar. Omdat ik het dus niet ken, en een beetje eng vond (straks bijt ze er een stuk uit), dacht ik slim te zijn, en het in diepe slaap te kunnen verwijderen. Ik vis een eendje uit zijn hand, en werd beloond met een heftige verontwaardigde "KWAAK!!!! Mama, niet KWAAK!!"

Affijn, ik kind weer in slaap gesust, nog een poging om eens te verwijderen, weer een hysterische "Kwaak!"
Het dreumesje ligt nu te slapen met een eend, twee kikkers, en een dolfijn . 't Zal wel loslopen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:10:04 #190
105888 renzell
pi_41938816
Lishe; wat lief, Luuke het leeuwtje. En wat knap en stoer dat ze gewoon uren met de troep mee is gelopen!

Christan met dat onderbroekje. Zo groot al en toch ook zo'n kleintje nog.

Jolie is ook zo'n lieverdje. Gewoon een kopietje van de pop die naast haar ligt. Die haartjes. ik wil ook dat Julius zoveel popjes en diertjes mee in bed neemt. Het kan hem alleen geen biet schelen. Popjes of geen popjes, het is hem om het even. Het is meer mijn idee van geborgenheid en gezelligheid , dan dat hij er iets om geeft. Ja ja, het zijn net mensen, zo met hun eigen ideeen over de wereld.

Leah; hier ook een kwakende dreumes. Maar dat de jouwe het in z'n slaap doet, is wel echt heel schattig.
pi_41948907
Ik geniet van alle mooie verhalen hier, en de foto's van de knuffelkindjes , super!

Sara en papa en mama zijn vanmorgen bij de dokter geweest. De dokter heeft even naar de vlekjes rond Sara's mondje gekeken maar kon er niet echt wat van maken Ondertussen was Sara overal aan het frunnikken en kletsen en doen.
De HA vond het toch verstandig om een bloedonderzoek voor voedselallergieeen te doen, dus gingen wij meteen maar door naar de prikpoli.Daar heel eventjes wachten, en toen bloedprikken. Sara huilde heel even, vooral omdat een van de mevrouwen haar armpje hard vasthield, het prikken zelf gaf ze geen kik van, zit ze gewoon naar te kijken, maakt d'r niets uit, mijn stoere meid !
Maandag kunnen we bellen voor de uitslagen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 13:26:24 #192
13151 crew  Rewimo
pi_41949385
Ben benieuwd of er iets uitkomt, Fuente

Ik vind het wel grappig om te zien hoe Christan en Jolie in hetzelfde bedje liggen. Christan groeit er wel zo'n beetje uit nu, hij zit bijna klem
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:41:07 #193
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41949847
Wat een heerlijke verhalen weer. Ook hier worden boeken, knuffels en weet ik wat nog meer mee in het bed gesjouwd. Ben elke avond wel even bezig om alles recht te krijgen en eruit. En dan heeft madam nog de eigenschap op van slaaprichting te wisselen. En aangezien ik ze niet meer kan/mag tillen, pak ik dan maar de deken op en draai die naar de andere kant om ze vervolgens toe te dekken.....
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:00:32 #194
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41951980
Heel herkenbaar, al die knuffels. Junah's bed heeft een standaard inhoud een stuk of tien knuffels, een stuk of zes kussentjes en een boekje.
Als we haar laten plassen rond een uurtje of elf 's avonds, is ze echt boos als we het boekje weghalen, daar ligt ze namelijk altijd met haar hand op
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:14:00 #195
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41955648
Even nog een happy en trots berichtje.... bel net met de oppas en hoor Fleur op de achtergrond met een van de jongere (1,5) oppaskindjes bezig.
- kom, maar gaan we samen boekje lezen.....(heel verhaal over Lala en Po volgt)
- Oh, je hebt een snottebel, even doekje pakken...
- Hij wil er niet uit....oh, ja nu heb ik hem....kijk, bah he...even weggooien.
- Kom, maar gaan we weer verder lezen.....
Ik was zoooooo wat wordt mijn kleine meisje toch groot en oh, zo zorgzaam.......
* hoopt stilletjes dat het straks met de baby erbij ook zo gaat*
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:21:27 #196
37150 livelink
pi_41963520
Lief, Chacama. Zo gaat het vast ook wel met de nieuwe baby.

Ik heb hier een dreumes in huis die naturistenneigingen heeft. Hij gooit telkens al zijn kleren inclusief luier uit. Hij vertikt het echter om op de wc of op het potje te plassen, dus hij plast echt alles onder
Net heb ik dus al zijn bedknuffeltjes gewassen en dat zijn allemaal knuffels met muziekjes erin, die dus niet in de wasmachine kunnen.

Ik weet bijna zeker dat het een kwestie is van 1 keer per ongeluk op de wc of het potje plassen en dan is hij van zijn angst af. Maar hoe kom ik zover dat hij het een eerste keer doet . Ik vind dat zindelijk worden echt een worsteling.
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:47:27 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41964732
Jeetje moeilijk. De angst voor de pot/wc overwinnen. Fleur deed wel in het begin poppen en knuffels op de wc laten plassen. Misschien is er een knuffel (plastic) waar wat water in kan en een gaatje aan de onderkant die het voor kan doen..... Is even het eerste waar ik op kom.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 21:49:26 #198
81992 Githa
pi_41964840
Hier ook knuffels met muziekjes, maar die gaan allemaal gewoon mee de wasmachine in tot nu toe doen ze het nog goed...

Over zindelijkheids training kan ik nog niet echt mee praten, Jordy heeft één keer op het potje geplast en dat was meer per ongeluk.
We zijn pas bij het aangeven dat hij gepoept heeft "BLEEEGH! poep"

Chacama, wat lief! dat gaat vast goed komen, al is het natuurlijk heel erg leuk om voor kindjes te zorgen die niet mee naar huis hoeven, a la opa en oma stijl
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:51:25 #199
37150 livelink
pi_41964943
Ja, ik heb zo'n pop met een potje waar een echte plas uitkomt. Een groot succes, die pop plast ook de hele boel onder en gaat ook niet op het potje.

Bij Job is het een kwestie van zijn geestkracht breken (dat klinkt wel heel rot, maar dat is wel de term die ik zoek). Dus het moet op een heel onbewaakt moment of als hij heel moe is of zo.

Dat jochie heeft zo'n sterke wil, dat is niet te geloven. En beloningen helpen bij hem totaal niet. Hij is compleet ongevoelig voor dat soort dingen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 september 2006 @ 22:05:31 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41965687
Zoek de verschillen
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is ineens ook zo groot geworden weer, alles verandert zo snel aan een kindje. Iedere avond als de deur dichtgaat klimt ze uit bed om veel meer knuffels en popjes mee naar bed te nemen dan toegestaan is.

Ze is ook erg gek op opmaken en vooral lippenstift opdoen En ze houdt van kettitings, mooie jurks en roze.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')