Daar kijk ik nooit op, maar een nekschot is het enigste dat een 'thug' als Bush verdiend!quote:Op zondag 17 september 2006 18:17 schreef augurkenkoning het volgende:
Ga terug naar geen stijl joh, met je nekschot.
Ja, Bush moet zich ook niet bezig houden met concertenquote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
En denken jullie dan dat Bush en concerten een nekschot krijgen?![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
....Loose Change 2nd edition...............
...........bewijzen.........
Loose Change is voor 99% totale onzin. Zit vol met leugens en disinformatie. Get informed:quote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
Na het zien van de documentaire Loose Change 2nd edition weet ik het nu echt zeker
wat ik toch al vermoedde:
9/11 is een vuil complotspelletje geweest van de rotte neo-con regering in de VS.
Er zijn in deze documentaire gewoon bewijzen voor dit gegeven aangereikt
die niet te weerleggen zijn!
Bijvoorbeeld over de 'Boeijng 757', het kleine gat dat dit vliegtuig achterliet,
het verdachte puin verstoppen door de regering, het inbeslag nemen van de zwarte
dozen van de vliegtuigen etc.
Nu nog een vraag aan jullie:
Denken jullie hier dat ooit de waarheid nog boven tafel komt (dus dat 9/11 een complot was)?
En denken jullie dan dat Bush en consorten een nekschot krijgen?![]()
Lulaap!quote:Op zondag 17 september 2006 20:04 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Loose Change is voor 99% totale onzin. Zit vol met leugens en disinformatie. Get informed:
Screw Loose Change: http://video.google.ca/videoplay?docid=-6596630292015140276&hl=en-CA
Fouten in Loose Change: http://internetdetectives.biz/case/loose-change
www.911myths.com
www.debunking911.com
Er zitten 648 bewezen fouten/leugen/disinformatie in Loose Change. Ja daarmee achterhaal je de waarheid wel, not!
Nadeel van al die conspiracydocu's is dat het akelig duidelijk aan 't licht komt wie de minder ontwikkelden zijn in de samenleving.quote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
Na het zien van de documentaire Loose Change 2nd edition weet ik het nu echt zeker
wat ik toch al vermoedde:
9/11 is een vuil complotspelletje geweest van de rotte neo-con regering in de VS.
Er zijn in deze documentaire gewoon bewijzen voor dit gegeven aangereikt
die niet te weerleggen zijn!
Bijvoorbeeld over de 'Boeijng 757', het kleine gat dat dit vliegtuig achterliet,
het verdachte puin verstoppen door de regering, het inbeslag nemen van de zwarte
dozen van de vliegtuigen etc.
Nu nog een vraag aan jullie:
Denken jullie hier dat ooit de waarheid nog boven tafel komt (dus dat 9/11 een complot was)?
En denken jullie dan dat Bush en consorten een nekschot krijgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |