Dude...quote:Op zondag 17 september 2006 15:33 schreef Ogrefish het volgende:
geschpreck
Ik wacht niet omdat ik dan stoer lijk voor mijn vrienden, ik wachtte deze keer wat langer omdat voorgaande keren in deze fase niet goed gingen. Misschien dat het daar aan lag..quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Roquefort het volgende:
Stuur gewoon dat smsje. Je stoere vrienden kun je altijd nog wijs maken dat je daar cool en niet-needy heel lang mee hebt gewacht. Meisjes willen gewoon horen dat ze lief en leuk zijn, basta.
Romantisch... smsje sturen... en dan wachten met bellen tot je de belangrijke zaken in je agenda rond hebt en weet welke restjes tijd je over hebt voor het meisje... Dat ze meteen d'r plaats weet zegt maar.quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb ge-smst. Ik hou jullie op de hoogte (als ik het niet vergeet).
Ik bel pas over twee dagen ofzo omdat ik zelf ook nog even moet kijken hoe mijn week eruit gaat zien met school en werken en zo.
Ik acht het waarschijnlijker dat ze in dat geval de date niet zo'n succes vond.quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Ogrefish het volgende:
ik wachtte deze keer wat langer omdat voorgaande keren in deze fase niet goed gingen. Misschien dat het daar aan lag..
Nou is dat niet wat dramatisch? Ik vind haar heus wel leuk.quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Romantisch... smsje sturen... en dan wachten met bellen tot je de belangrijke zaken in je agenda rond hebt en weet welke restjes tijd je over hebt voor het meisje... Dat ze meteen d'r plaats weet zegt maar.
Nee waren geen dates. Gewoon mee gezoend, verder niks. Maar vond het zelf de moeite waard er mee verder te gaan.quote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik acht het waarschijnlijker dat ze in dat geval de date niet zo'n succes vond.
Sowieso eerst even smsen lijkt me wel wat slimmer. Hoe 'natuurlijk' sommigen ook willen dat je overkomt, je kan ook te graag willend overkomen. Zij moet zich ook beseffen dat ze jou moet 'verdienen'.quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Nou is dat niet wat dramatisch? Ik vind haar heus wel leuk.
[..]
Nee waren geen dates. Gewoon mee gezoend, verder niks. Maar vond het zelf de moeite waard er mee verder te gaan.
Misschien dat ik haar vanavond wel even bel ja. Al die domme spelletjes ook.
ZIe je, zo moeilijk was het allemaal nietquote:Op zondag 17 september 2006 18:38 schreef Ogrefish het volgende:
We hebben een date. (ik heb even gebeld).
quote:Op zondag 17 september 2006 18:38 schreef Ogrefish het volgende:
We hebben een date. (ik heb even gebeld).
Daarom ook dit topic, wegens eerdere ervaringenquote:Op zondag 17 september 2006 21:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Logisch, als ze je direct smste dan kan je altijd reageren. Als jij de 1e stap moet zetten na het uitgaan, kan je beter even wachten. Vrouwen zijn namelijk in veel gevallen verdervelijke wezens die je subtiel moet benaderen, anders geen seks.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Roquefort het volgende:
Stuur gewoon dat smsje.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |