abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41890377
Leuke meid ontmoet. Wil natuurlijk niet 'needy' overkomen, dus niet te snel sms-en. Maar ik wil ook niet overkomen alsof ze me niks kan schelen. Heb vanmorgen een leuke sms van haar gekregen. Wil dus wel wat terugsturen vandaag. Wanneer is het beste, liefdesexperts?

Deze week ga ik haar mee uit vragen via een telefonisch geschpreck. Dat doe ik over twee dagen ofzo. Maar wanneer moet die sms komen? Of maakt dat allemaal geen fuck uit? Wat zijn jullie 'tactieken'? Ik hou niet zo van spelletjes, maar kennelijk werkt het soms wel.
Live from planet Earth. The ocean. Dark water.
pi_41890408
niet gelijk reageren.. lekker laten wachten..
geloof me.. ze gaan je er op een gegeven moment aan houden dat je een seconde later reageert..
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_41890513
Ik hou zelf ook niet van spelletjes, dus doe gewoon wat je zelf het beste lijkt...
Als je een leuke sms hebt gehad, en je wilt graag (direct) reageren, dan doe je dat toch?!
Waarom jezelf vermoeien met nadenken over wanneer het een geschikt tijdstip is om terug te sms'en om niet te "wanhopig/needy" over te komen... alsof je goed overkomt als je het op deze manier aanpakt....
pi_41890554
dude.. de mening van een man en een vrouw
pickit..

Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_41890583
Ik zou gewoon nu een leuk smsje terugsturen, zij zal zich nu ook wel steeds afvragen wanneer je terugsmst. Dus laat dr niet in spanning en sms terug.
pi_41890744
Waarom is dat toch zo'n gedoe altijd? Als ik een smsje stuur vind ik het eigenlijk fijn als ik zsm antwoord krijg. Dat hard to get spelen is imo overrated. Doe gewoon wat goed voelt.
  zondag 17 september 2006 @ 15:53:12 #7
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_41890956
wat is het doel? wat zegt je gevoel?

uh hu
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_41891059
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:33 schreef Ogrefish het volgende:
geschpreck
Dude...

OT: Het maakt allemaal geen fuck uit. Zou je haar überhaupt nog willen als ze jou niet wil, omdat je te vroeg of te laat hebt gesmst?
pi_41891090
Geen spelletje spelen, doe lekker waar je zin in hebt. Als je het leuk vind om haar 10 keer te bellen en te gaan hijgen in haar oor moet je dat ook gewoon doen. Stel dat je zo bent, dan kan ze daar maar beter meteen achter komen. Wellicht houd ze ervan en heb je je ideale partner.
om maar even een extreem voorbeeld te noemen.
Maar waarom over twee dagen bellen? Bel er nu op, over twee dagen heeft ze allemaal weer afspraken staan enzo.
Jupiler is goed
pi_41891175
Wat een kleutergedoe, dat hard-to-get spelen. Als ik iemand leuk vind zeg ik dat en laat ik dat merken. En ik vind het leuk om dat terug te horen/zien/merken.

Iemand die zijn image belangrijker vind dan te laten blijken wat ie voelt, tsssk, dat is geen potentiele partner voor mij. Nog nooit van mijn leven gemerkt dat een vrouw het niet leuk vindt om een aardig berichtje/telefoontje te krijgen, evenmin ooit gemerkt dat ze het extra leuk vinden als dat heel lang duurt. Integendeel.

Stuur gewoon dat smsje. Je stoere vrienden kun je altijd nog wijs maken dat je daar cool en niet-needy heel lang mee hebt gewacht. Meisjes willen gewoon horen dat ze lief en leuk zijn, basta.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_41891180
Ik heb ge-smst. Ik hou jullie op de hoogte (als ik het niet vergeet).

Ik bel pas over twee dagen ofzo omdat ik zelf ook nog even moet kijken hoe mijn week eruit gaat zien met school en werken en zo.
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Roquefort het volgende:
Stuur gewoon dat smsje. Je stoere vrienden kun je altijd nog wijs maken dat je daar cool en niet-needy heel lang mee hebt gewacht. Meisjes willen gewoon horen dat ze lief en leuk zijn, basta.
Ik wacht niet omdat ik dan stoer lijk voor mijn vrienden, ik wachtte deze keer wat langer omdat voorgaande keren in deze fase niet goed gingen. Misschien dat het daar aan lag..
pi_41891211
Ik zou dr gewoon een leuk smsje sturen. gewoon. nu.

niet moeilijk doen gezeik dat je 'needy' overkomt. pff, je weet zelf toch beter, en zij zal er vast ook niks van denken.
pi_41891245
Wat een drama wordt daar altijd van gemaakt.

Dus gewoon op het moment dat je bedenkt dat je diegene nog een keer wil zien.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_41891315
Ik zou trouwens het volgende smsen: "http://forum.fok.nl/topic/914789"

Dan scoor je sowieso.
pi_41891325
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb ge-smst. Ik hou jullie op de hoogte (als ik het niet vergeet).

Ik bel pas over twee dagen ofzo omdat ik zelf ook nog even moet kijken hoe mijn week eruit gaat zien met school en werken en zo.
Romantisch... smsje sturen... en dan wachten met bellen tot je de belangrijke zaken in je agenda rond hebt en weet welke restjes tijd je over hebt voor het meisje... Dat ze meteen d'r plaats weet zegt maar.

Je kunt toch ook bellen omdat je graag haar stem even wilt horen? Is dat niet romantischer dan om over een paar dagen te bellen dat je een vrij plekje hebt gevonden in je drukke agenda? Of is dat te twintigste eeuws gedacht van mij?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_41891348
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Ogrefish het volgende:
ik wachtte deze keer wat langer omdat voorgaande keren in deze fase niet goed gingen. Misschien dat het daar aan lag..
Ik acht het waarschijnlijker dat ze in dat geval de date niet zo'n succes vond.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_41892353
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Romantisch... smsje sturen... en dan wachten met bellen tot je de belangrijke zaken in je agenda rond hebt en weet welke restjes tijd je over hebt voor het meisje... Dat ze meteen d'r plaats weet zegt maar.
Nou is dat niet wat dramatisch? Ik vind haar heus wel leuk.
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik acht het waarschijnlijker dat ze in dat geval de date niet zo'n succes vond.
Nee waren geen dates. Gewoon mee gezoend, verder niks. Maar vond het zelf de moeite waard er mee verder te gaan.

Misschien dat ik haar vanavond wel even bel ja. Al die domme spelletjes ook.
pi_41893139
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef Ogrefish het volgende:

[..]

Nou is dat niet wat dramatisch? Ik vind haar heus wel leuk.
[..]

Nee waren geen dates. Gewoon mee gezoend, verder niks. Maar vond het zelf de moeite waard er mee verder te gaan.

Misschien dat ik haar vanavond wel even bel ja. Al die domme spelletjes ook.
Sowieso eerst even smsen lijkt me wel wat slimmer. Hoe 'natuurlijk' sommigen ook willen dat je overkomt, je kan ook te graag willend overkomen. Zij moet zich ook beseffen dat ze jou moet 'verdienen'.

Om je een voorbeeldje te geven: ik leerde twee weken geleden ook een leuk meisje kennen tijdens de intreeweek van UvA. Weekje lang gesmst samen, waarna ik haar maar eens vroeg of ze misschien samen uit wilde gaan. Haar antwoord: 'Sorry, heb woensdag al met een vriendin afgesproken en ben de hele week niet beschikbaar' (true, ze werkt heel erg veel om geld te sparen). Heb haar toen maar gesmst dat zij mij maar moet smsen over uitgaan als ze een keer tijd en zin heeft. Dit vooral omdat ik het idee had dat ik meer moeite deed voor wat leuk contact dan zij. Ik wilde het initiatief nu dus bij haar leggen.
Een weekje niets gehoord. Geen smsje, niets. En toen, afgelopen vrijdag, opeens een smsje 'Ik ben woensdag vrij... Jij?'

Komt wel goed, dus . Als je jezelf maar niet opdringt.
pi_41895228
er is een verschil tussen haar uit jezelf sms-en meteen 10 minuten nadat je haar hebt gezien, of meteen als je wakker wordt de volgende ochtend. of dat zij je smst en jij smst terug.
Het eerste zou ik niet doen, maar als zij jou sms zie ik geen reden om niet binnen een half uurtje iets terug te sturen. Niets is zo irritant om een smsje te sturen en 10 uur te moeten wachten op een antwoord of iets dergelijks.
..
pi_41896165
We hebben een date. (ik heb even gebeld).
pi_41896687
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:38 schreef Ogrefish het volgende:
ZIe je, zo moeilijk was het allemaal niet .
pi_41898527
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:38 schreef Ogrefish het volgende:
pi_41900659
Gefeliciteerd
pi_41901421
Logisch, als ze je direct smste dan kan je altijd reageren. Als jij de 1e stap moet zetten na het uitgaan, kan je beter even wachten. Vrouwen zijn namelijk in veel gevallen verdervelijke wezens die je subtiel moet benaderen, anders geen seks.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_41906622
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Logisch, als ze je direct smste dan kan je altijd reageren. Als jij de 1e stap moet zetten na het uitgaan, kan je beter even wachten. Vrouwen zijn namelijk in veel gevallen verdervelijke wezens die je subtiel moet benaderen, anders geen seks.
Daarom ook dit topic, wegens eerdere ervaringen Maar tot nu toe gaat het lekker. (drama komt vast later )
pi_41923775
gewoon doen wat en wanneer je dat wilt man... stel dat jullie allebei hard to get zouden spelen, dan horen jullie niks van elkaar!
pi_41925005
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Roquefort het volgende:
Stuur gewoon dat smsje.
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Romantisch... smsje sturen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: