quote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef tonks het volgende:
emo's zijn net gothics maar dan janken ze de hele dag
We hebben ze toevallig op school dus wanneer ik ze zie komt al gauw de vraag naar boven 'waarom?'quote:Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef tonks het volgende:
en waarom vraag je dingen aan emo's die je toevallig tegenkomt.
Net als gothics maar dan jongens die als meisjes gekleed zijn en meisjes die als jongens gekleed zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik heb geen idee wat "een emo" is. Kan iemand het even toelichten misschien?
Daar zou ik ook emotioneel van worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Net als gothics maar dan jongens die als meisjes gekleed zijn en meisjes die als jongens gekleed zijn
Ja, en een beetje naar een bepaalde soort punk muziek luisterenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:04 schreef Ripley het volgende:
ah! met een dweil op je hoofd kom je dus al ver
I call it freedom of expression, they just call me a fag!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
I'm an Emo kid,
non conformist as can be,
you'd be non conformist to if you looked just like me.
I have paint on my nails and make-up on my face.
I'm almost Emo enough to start shaving my legs.
Coz i feel real deep when I'm dressing in drag,
Net als je denkt "nu heb ik alle domme taalfouten wel gezien" kom jij langs. Dit is echt een nieuw dieptepunt hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:49 schreef nouen het volgende:
Alfast
Woon je in friesland?quote:Op zondag 10 september 2006 01:29 schreef C2C het volgende:
t mooie van het dorp waar ik in woon...
echt he
super
serieus
geen emo's, gotics, turken, marrokanen perfect
en dat met 18000 inwoners
True, al denk ik dat iedere EMO fashion is. Eerst was het bij hen 'hip' om skater/gothic weetikveelwat te zijn, nu is het EMO. Zoiets ben je niet vanzelf, dat is groepsindoctrinatie. Allemaal even zielig kijken met zn allenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:14 schreef Yorrit het volgende:
[..]
zij lachen... geen echte emo's dus.
de echte emo huilt alleen.
dit zijn gewoon fashion emo's
Jij bent een EMO?quote:Op zondag 10 september 2006 10:33 schreef seto het volgende:
Echt leuk om te zien hoe iedereen meeloopt met de emo-haat uit Amerika terwijl ze hier amper voorkomen![]()
Precies.quote:Op zondag 10 september 2006 13:24 schreef Bazzel het volgende:
Hier in Nederland heb jij bijna geen emo's zoals in de VS...De kleding en de kapsels zijn overgenomen maar in n afgezwakte versie, stuk minder extreem dus. Verder laten ze dat huilie gedoe ook achterwege, ik heb er iig nog nooit mee te maken gehad, en ik heb er 100-en ontmoet, vooral in Duitsland. (Ik speel in n indie/emo bandje). Je zal in de VS echt wel van die prototypes hebben hebben rondlopen, die echt snijden en huilen en klagen, maar hier loopt dat wel wat los.
Voordat iedereen begint te brullen dat ik vast n emo ben. Nee.
Als ze naar me luisteren en zich naast de Gothics op de brandstapel gaan melden, sure.quote:Op zondag 10 september 2006 13:25 schreef PsyCha het volgende:
emo's zijn hot. punt uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |