SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 03-12-2013 21:39:28 ]
waar ben je dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Drinky het volgende:
Ik ga zo weg fuck dit, mij een eentje vergeten
srs? Reageert ze niet op texts enzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Drinky het volgende:
Ik ga zo weg fuck dit, mij een eentje vergeten
Seto zijn vader sloeg hem altijd, dus hij kan er zelf niks aan doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
Je tyfus oma die ik anaal heb vernedert met een stuk kroepoek tyfus Lonny.
heb geen mobiel Abo hier en op Facebook reageert ze niet. Ben weg over 5 minuten, ga denk ik maar een club opzoeken en een ONS scoren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
srs? Reageert ze niet op texts enzo?
quote:
Ook een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb geen mobiel Abo hier en op Facebook reageert ze niet. Ben weg over 5 minuten, ga denk ik maar een club opzoeken en een ONS scoren.
succesquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb geen mobiel Abo hier en op Facebook reageert ze niet. Ben weg over 5 minuten, ga denk ik maar een club opzoeken en een ONS scoren.
niet zo somber jonge the sky is the limitquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef seto het volgende:
hij komt iig hoger met een 220kg bench dan ik ooit zal komen
bedankt voor deze woorden vriend heb er nu weer helemaal vertrouwen inquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet zo somber jonge the sky is the limit
zo simpel gaat dat freundelike freundquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef seto het volgende:
[..]
bedankt voor deze woorden vriend heb er nu weer helemaal vertrouwen in
fantastisch gewoon dit
zo, that was uncalled for...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jouw crackhead puta madre
[ afbeelding ]
jij moet niet boefje doen tegen mijquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo simpel gaat dat freundelike freund
nou groetjes
[..]
zo, that was uncalled for... [ afbeelding ]
Is dat een jab naar seto?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:00 schreef THEFXR het volgende:
ik zie de pelpinda's weer in de aanbieding, great gains
Een menutje met kleine frisdank van 3liter tikt zeker aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef IrCute het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben al 5 weken niet meer naar de gym geweest, ik eet als een varkentje. Nu heb ik nog 2 weken les en dan finals en ik kan mijzelf er niet tot zetten om ook maar iets te doen.
Ik ben een zwakkeling.
/dagboek
Ik eet eigenlijk helemaal geen fastfood.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een menutje met kleine frisdank van 3liter tikt zeker aan.
Dit is een 1 januari goed voornemen in de makingquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef IrCute het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben al 5 weken niet meer naar de gym geweest, ik eet als een varkentje. Nu heb ik nog 2 weken les en dan finals en ik kan mijzelf er niet tot zetten om ook maar iets te doen.
Ik ben een zwakkeling.
/dagboek
Ik geloof niet in 1 januariquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit is een 1 januari goed voornemen in de making
dit wegeditten, how beta can one man bequote:Op dinsdag 3 december 2013 21:47 schreef seto het volgende:
dat ze bipolair is en zij met het hele asian gedoe begon
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
1 januari is echt hoor. Wat denk jij dat na 31 dec komt dan lol
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
1 januari is echt hoor. Wat denk jij dat na 31 dec komt dan lol
Ik begon te twijfelen of je een seto fanboy was of dat je een sarcastische opmerking maakte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit wegeditten, how beta can one man be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |