Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat een grappige 'humor' allemaal zeg
ik heb ook een vraagquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Hoebeloelje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Je lalt.quote:
spring is in the air??quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
jump
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef Snakey het volgende:
Sterf
Jump is verdampt?quote:
tyft op! mijn topic!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
zijn jullie nu aan het lollen?
Nee, lallen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
zijn jullie nu aan het lollen?
Ik wou deze middag alle custom tagjes weghalenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ah Jump nu ik je hier toch zo tref hč...?
Mag ik mijn tag terug? Zelf Dribbel_ heeft 'm weer.
Dat had ik nou ook. Drie jaar later bleek het de 'origineelste' username te zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
mijn username is alleen maar omdat ik een account maakte met de bedoeling voor een vraagje. Nu heet ik gewoon zo
Hmpfquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wou deze middag alle custom tagjes weghalen
je word te ridder geslagen alleen op fok ke/unnen ze niet zo goed richten dus word je meteen onthoofdquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
hoe zit dat met die tagjes dan, is dat het equivalent van een koninklijk lintje op fok?
Ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:21 schreef zainabber het volgende:
hihi wie van jullie kent de tutorial van patrick jumpen?
wat foutquote:
Jammer dat je ze niet begrijptquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoort die domme opmerkingen toch steeds
Ook goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:22 schreef prupke het volgende:
[..]
nope : zak over je hoofd en u is blind
doe EENSquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:22 schreef prupke het volgende:
[..]
oi je kent me??
zo ja ...doe is wat stiller
tyft nou verdomme op uit m'n topicquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
bagger...slotje
Jullie modjes zijn toch geen linkse lulletjes?
Ik ben met m'n laptop in de tuin gaan staan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
wat fout! Heb je stiekem ook in je kamer meegedaan en zette je hem even op pauze als het niet lukte?
Lul op, lulquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
bagger...slotje
Jullie modjes zijn toch geen linkse lulletjes?
Met een stereo in je scooter?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:26 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Ik ben met m'n laptop in de tuin gaan staan.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tyft nou verdomme op uit m'n topic
maak je eigen maar
In het zuiden lult men toch allemaal zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
doe EENS
je bent je eigen levende bewijs
Aangesloten op die van m'n VW.quote:
neu je moet gewoon weggaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:28 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
krijg ik anders een ban als ik jullie humor niet deelt?
lamequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:28 schreef Houzer het volgende:
Ik drukte net op zoeen link kreeg ik steeds error als ik wat wou posten
Waat stond die link?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:28 schreef Houzer het volgende:
Ik drukte net op zoeen link kreeg ik steeds error als ik wat wou posten
Ik denk eigenlijk dat-ie je een sul vindt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
omdat jij een geindoctrineerde kneus bent?
Jump jij ook al?quote:
jepquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem gozert?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Zachtjjes uitgedrukt maar met kankerschelden enzo mag nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:30 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat-ie je een sul vindt.
in het zuiden lullen wij zonder tquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:28 schreef nikky het volgende:
[..]
In het zuiden lult men toch allemaal zo
niets hoor nikky de forum admin, hij ging mij bevelen uit zijn topic weg te gaan. Dit alles natuurlijk vanwege zijn internetreputatie van vet kewl ens0wquote:
quote:
tobo op schoot in bed tiept niet makkelijkquote:
Ik wil je gewoon hier niet hebben klaar pfunt uit kssstquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
niets hoor nikky de forum admin, hij ging mij bevelen uit zijn topic weg te gaan. Dit alles natuurlijk vanwege zijn internetreputatie van vet kewl ens0w
Doe nou eens lief naar de wereld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zachtjjes uitgedrukt maar met kankerschelden enzo mag niet
Daswas mijn schulde helemaal nie!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij boosdoener, door jouw konk niet posten
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Een nieuwe dag ik krap wat aan mijn zak
hou gewoon je mond en het is okquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon hier niet hebben klaar pfunt uit kssst
Werd je gehax0rt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Daswas mijn schulde helemaal nie!
Da was een andere aap.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:34 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hou gewoon je mond en het is ok
Jaquote:
Je bent zelf een baggeraar dus niet zo zemelen Jump.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |