Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat een grappige 'humor' allemaal zeg
ik heb ook een vraagquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Hoebeloelje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Je lalt.quote:
spring is in the air??quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
jump
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef Snakey het volgende:
Sterf
Jump is verdampt?quote:
tyft op! mijn topic!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
zijn jullie nu aan het lollen?
Nee, lallen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
zijn jullie nu aan het lollen?
Ik wou deze middag alle custom tagjes weghalenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ah Jump nu ik je hier toch zo tref hč...?
Mag ik mijn tag terug? Zelf Dribbel_ heeft 'm weer.
Dat had ik nou ook. Drie jaar later bleek het de 'origineelste' username te zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
mijn username is alleen maar omdat ik een account maakte met de bedoeling voor een vraagje. Nu heet ik gewoon zo
Hmpfquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wou deze middag alle custom tagjes weghalen
je word te ridder geslagen alleen op fok ke/unnen ze niet zo goed richten dus word je meteen onthoofdquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
hoe zit dat met die tagjes dan, is dat het equivalent van een koninklijk lintje op fok?
Ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:21 schreef zainabber het volgende:
hihi wie van jullie kent de tutorial van patrick jumpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |