SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enz enz..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat zou er gebeuren als de aarde 30 keer sneller zou draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enz enz..![]()
![]()
Ik schrijf een boek.
Het heet "Pot".
Het is een autobiografie.
The more I see the less I know the more I try to let it go
Ik was er ook al even hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:00 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Owww, een Fok!-celeberity in mijn topique![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom masturberen vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding].hij was echt leuk
![]()
Realiseer je je dat je zojuist kéihard onder mij geplaatst bent?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik was er ook al even hoor.
En jij bent ?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik was er ook al even hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kunnen vrouwen niet borstkrauwelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, zoals mijn opa al zei, vertrouw niets dat 5 dagen bloed en niet dood gaat![]()
Ik ben er kapot van!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:04 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Realiseer je je dat je zojuist kéihard onder mij geplaatst bent?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:06 schreef santax het volgende:
Waarom heeft een dom blondje in de ochtend pijn in haar navel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kunnen vrouwen niet borstkrauwelen?Waarom heeft een santax smorgens last van zijn ster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, zoals mijn opa al zei, vertrouw niets dat 5 dagen bloed en niet dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
zegt een blondje tegen haar vriendin:
ben blij dat ik niet in China geboren ben...
o..waarom vraagt die vriendin..
nou...ik spreek geen woord ChineesBas heeft gesproken...![]()
zegt een blondje tegen een gast:
lik me lik me vuile lul...
dus die gast begint haar te likken en gillend komt ze klaar..
maar hij is op dreef en propt hem daarna keihard in haar doos en massert stevig haar grote tieten..
hij komt ook klaar en spuit alles in haar gezicht...
ehhh....
(een clou is verplicht?)Bas heeft gesproken...![]()
ehm ja vind ik welquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:20 schreef baskabel4 het volgende:
zegt een blondje tegen een gast:
lik me lik me vuile lul...
dus die gast begint haar te likken en gillend komt ze klaar..
maar hij is op dreef en propt hem daarna keihard in haar doos en massert stevig haar grote tieten..
hij komt ook klaar en spuit alles in haar gezicht...
ehhh....
(een clou is verplicht?)//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Nouw zegt die vriendin maar je hebt wel een chinees kleintjequote:Op vrijdag 6 april 2007 02:12 schreef baskabel4 het volgende:
zegt een blondje tegen haar vriendin:
ben blij dat ik niet in China geboren ben...
o..waarom vraagt die vriendin..
nou...ik spreek geen woord Chinees
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Kom een vrouw bij de dokter.
Zegt de dokter: 'wat is er aan de hand mevrouw'
De vrouw zegt: 'ik ben heel erg vergeetachtig dokter'
Zegt de dokter: 'pardon, wat zei u?'
Zegt de vrouw: '..........'
matig, ik geef het toe.![]()
uh?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:25 schreef santax het volgende:
Kom een vrouw bij de dokter.
Zegt de dokter: 'wat is er aan de hand mevrouw'
De vrouw zegt: 'ik ben heel erg vergeetachtig dokter'
Zegt de dokter: 'pardon, wat zei u?'
Zegt de vrouw: '..........'
ja en toen neukte hij haar?//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Hoe weet je dat een vrouw iets verstandigs gaat zeggen?
Als haar zin begint met: "Mijn man heeft gezegd."
Wat is het verschil tussen vrouwen en foto's?
Foto's zijn ontwikkeld.
Wat heb je nodig om van een driehoek een lijn te maken?
Een ladyshavePauperz![]()
Oke ik schaam mij nu ernstig diep!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:27 schreef santax het volgende:
Zhe-devilll!!!! Ik heb het woord neuken niet in de mond genomen!!! Foei!!
SORRYYYYYYYYYYYY!!!!
Waarom simuleert 90% van alle vrouwen een orgasme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is het Vrijheidsbeeld een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef santax het volgende:
Waarom simuleert 90% van alle vrouwen een orgasme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is het Vrijheidsbeeld een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouwenhatert
Hehe, ik lieg hoor![]()
Ik lief vrouwen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:38 schreef santax het volgende:
Hehe, ik lieg hoor![]()
Ik lief vrouwen wel
vertel dan eens een liefe mopjuh dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmz moet ik goed denken, in de tussentijd krijg je al een mannenmopje....
Waarom zijn honden beter dan mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je 1 miljoen spermatozoïden nodig om 1 eicel te bevruchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hebben mannen gemeen met computers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom lijken mannen op dolfijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil eraan toevoegen dat bovenstaande grapjes tegen mijn principes zijn en integenstelling tot de eerder door mij geplaatste opmerkingen over vrouwen met geen enkel serieus wetenschappelijk aangetoond zijn.![]()
Kortom, ik plaats ze alleen in de hoop te kunnen neuken met Zhe-Devilll![]()
Maar in elke vrouw zit wel iets goeds, je moet het er alleen wel eerst zelf insteken...............quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:48 schreef santax het volgende:
Ps, een echt positieve grap over vrouwen ken ik niet eigenlijk
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....![]()
Hoeveel hersencellen heeft een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Without me, it's just aweso![]()
Hoe heet het vetrandje rond een vagina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet je doen als je vrouw de keuken uit komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Without me, it's just aweso![]()
wat is het verschil tussen een vrouw en een nijlpaard ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Waar hebben vrouwen kroeshaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Without me, it's just aweso
Forum Opties Forumhop: Hop naar: