Een blije rijger om mee af te trappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:49 schreef keterp het volgende:
Bijde stellingen zijn bewezen en juist, ()
Alsof het een ketting is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 @ 18:49 schreef Angelotus het volgende:
Vieze gore stinkpedo! Omhangen die klootzak!
En boycotten heeft de poster zelf al aangegeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef daanski82 het volgende:
GVD ik drink altijd pepsi cola a 0.79 euro cent per 1.5L
en nu kom ik in de winkel en schrik me de tievus raten gif uit mijn lijn 1.27 eurodit is echt van de zotte dat is een verhoging van 0.52 cent.
dit slaat echt nergends op.
en tevends dit heeft helemaal NIETS meer met de invoering van de euro te maken maar gewoon een Ordinaire prijs verhoging.
als ik godverdome aan mijn baas een loonsverhoging vraag dan word ik keihard de deur uitgetrapt.
we moeten pepsi en ook coca colaboycoten want die heeft dit geflikt.
Dat lijkt wel Brian van De Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef jpg97 het volgende:
We hebben bij ons op de zaak iemand die verbastert werkelijk álles!
En ook nog per ongeluk en dan denkt ie dat dat zo hoort
Enkele voorbeelden:
- " Ach jij denkt in hoekjes " ipv " Ach jij denkt in hokjes "
- " Zeg, heb jij een blauwtje opgelopen? " ipv " Zeg, heb jij een blauwtje gelopen? "
- " Hij tapt de moppen zó uit zijn mouw " ipv " Hij schudt de moppen zó uit zijn mouw "
enz. enz.
Elke dag komen er weer een paar nieuwe bij
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef dahei het volgende:
Een lang stuk hout of een verwarmingsbuis hebben hetzelfde affect. Worden die ook als wapens gezien?
Dat "me" overal waar "mijn" wordt bedoeld stoort me ook mateloosquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gewoon een balk in me auto liggen die niet te dik is, dus kan hem als slagwapen gebruiken, ligt achter me stoel, ben al meerdere keren aangehouden en ben er meewegkomen als ik zeg dat ik aan het verbouwen ben en dat dat nog in mijn auto ligt
quote:heey ondanks ik vind dat ik te veel katten heb wil ik er een paar weg doen aan iemand die er goed voor is de katten die ik weg doe zijn goed verzorgt en gegastereert en gesterliseert ze zijn vanaf 1 jaar aud heb je interessen dan kun je mij bellen
Slap lullen met pijnlijke prostituees.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:19 schreef Ginji het volgende:
Er werkt een meisje bij de C1000 hier in de buurt, waar ik altijd een beetje mee loop te auwehoeren (suffe one-liners enzo, je kent het wel) als ik mijn sigaretten haal.
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
medeleiden
Ah, een minimalistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef Catch22- het volgende:
Op Tweakers komt iemand in een reactie aan met een nieuwe variant op sowieso
zoiso
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=1937255
Was het kwaad niet al geschoten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef alpha100 het volgende:
...
Het kwaad was echter al geschiet...
Rosé, roze, U zegt het maar...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet de betreffende uitspraken in het licht van de context zien. Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen, maar dit terzijde. Dat Marokko één grote rose buurt is, daarmee chargeer ik bewust, ik bedoel daarmee dat het de verkeerde kant opgaat, de dubelle moraal in Marokko is angstaanjagend.˛
Rosse zeg ik dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Rosé, roze, U zegt het maar...
Nog redelijk goed voor marktplaats wat betreft spellingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Het mag wel niet, maar ik wilde jullie dit juweeltje van Marktplaats niet onthouden:
En dit dan,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Rosé, roze, U zegt het maar...
is dat een nieuwe uitspraak die ik nog niet ken?quote:Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |