quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:47 schreef flugeltje het volgende:
M'n moeder heeft nog van die boeken voor senioren liggen, misschien heeft ie daar wat aan?
Toe nou. please?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef static het volgende:
Kliekjestopic. Slotje.
zit Tong in een kliekje? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef static het volgende:
Kliekjestopic. Slotje.
Het is inderdaad zo'n mongool die zelfs als de stroom is uitgevallen nog op f5 zit te douwen tot hij weer een nieuwe reactie zietquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
De lieverd zit de hele avond op control apestaartje te drukken en te wachten tot ie het weer doet.
Organiseer eer één dan!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:47 schreef tong80 het volgende:
Er zijn buiten Trein-en vliegtuig spotters, idd al users die er een hobby van maken tong80 te spotten. Het wachten is op een meet.
Het moet een keer goed gaan, wijzig dit bericht i.p.v. reageer...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:04 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Edit:
Oeps, plaatje vergeten...
Wrom krijgk Daphne alsk op Tong 80 goegul?
huh?, 't lijkt Christine wel??![]()
[afbeelding]
Agossie SCHquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
k wil gewoon dat ie op MSN komt zodat ik zelf wat minder eenzaam ben
Ik zou bijna medeleiden met krijgen SCH.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
k wil gewoon dat ie op MSN komt zodat ik zelf wat minder eenzaam ben
ei ei eiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zou bijna medeleiden met krijgen SCH.![]()
Ook voor mensen in een rolstoel die alleen hun hoofd kunnen bewegen?quote:Maar zal ik je eens wat vertellen? Weet je dat er meer is dan Fok en MSN? Je zult me wel niet geloven maar het is zo![]()
Tja, daar zeg je watquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
ei ei ei
[..]
Ook voor mensen in een rolstoel die alleen hun hoofd kunnen bewegen?
Hawking?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
ei ei ei
[..]
Ook voor mensen in een rolstoel die alleen hun hoofd kunnen bewegen?
Als het goed is wordt het morgen of maandag gerepareerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:21 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil ie helemaal niet dat de msn beter wordt![]()
Mooi, dan is SCH ook weer gelukig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het goed is wordt het morgen of maandag gerepareerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |