Omdat het ook Cola isquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom noem je het cola?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:38 schreef Dirktator het volgende:
Het is bewezen dat Pepsi Cola de hersenen dusdanig aantast, dat de beheersing van de Nederlandse taal ten gronde wordt gericht.
Nee Coca Cola, C1000 Cola, River Cola, Lidl Cola, AH Cola, Emte Cola en al die andere cola's dat is geen rotzooiquote:
Ja, dat smaakt idd precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:16 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Gooi gewoon 10 suikerklontjes in een glas water.
Och, als er geen berg suiker in cola zat dronk niemand het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt idd precies hetzelfde.
Ik drink Light of Zeroquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Och, als er geen berg suiker in cola zat dronk niemand het.
Ik wacht op lijn 4 naar A'dam CSquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Pepsi![]()
![]()
Je hebt geen smaak...
3Es is de shit
[afbeelding]
tievus.... raten... nergends... tevends... coten... dome...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef daanski82 het volgende:
GVD ik drink altijd pepsi cola a 0.79 euro cent per 1.5L
en nu kom ik in de winkel en schrik me de tievus raten gif uit mijn lijn 1.27 eurodit is echt van de zotte dat is een verhoging van 0.52 cent.
dit slaat echt nergends op.
en tevends dit heeft helemaal NIETS meer met de invoering van de euro te maken maar gewoon een Ordinaire prijs verhoging.
als ik godverdome aan mijn baas een loonsverhoging vraag dan word ik keihard de deur uitgetrapt.
we moeten pepsi en ook coca colaboycoten want die heeft dit geflikt.
Naast dat Pepsi niet te zuipen is kun jij ook nog niet eens rekenen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef daanski82 het volgende:
GVD ik drink altijd pepsi cola a 0.79 euro cent per 1.5L
en nu kom ik in de winkel en schrik me de tievus raten gif uit mijn lijn 1.27 eurodit is echt van de zotte dat is een verhoging van 0.52 cent.
"uit marktonderzoek is gebleken dat de consument een hogere prijs voor ons product aanvaardbaar vindt en dus stellen we voor om .. <insert>"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:42 schreef NiTiN het volgende:
coca-cola is superieur aan pepsi
helaas hebben die homo's daar de 'revolutionaire' nieuwe fles aangegrepen om weer terug te gaan naar 1 liters maar vooral om het duurder te maken.
En pepsi nu ook. helaasch.
nou dan zit er weer kutpoeder in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink Light of Zero.
Geen korreltje suiker in te bekennen, en vind het lekkerder omdat het niet zo zoet is.
DIE COLA IS VOOR MENSEN DIE WILLEN AFVALLEN, DAAR ZIT GEEN SUIKER IN MAAR ASPARTAAM, DAAR KRIJG JE KANKER VAN, EN VAN KANKER WORD JE HEEL SLANK!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef tritri het volgende:
[..]
nou dan zit er weer kutpoeder in.
![]()
Nou wat een kankeractie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DIE COLA IS VOOR MENSEN DIE WILLEN AFVALLEN, DAAR ZIT GEEN SUIKER IN MAAR ASPARTAAM, DAAR KRIJG JE KANKER VAN, EN VAN KANKER WORD JE HEEL SLANK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om jou dan,want jij bent grappig en ik niet.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:28 schreef tritri het volgende:
[..]
Nou wat een kankeractie.Vriendelijk van je dat je lacht om me, maar het is ongeveer het bekendste grapje uit die ene show van Theo Maassen. Eerlijk hè, dat ik toegeef dat het niet mijn grapje is? Tof ben ik he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om jou dan,want jij bent grappig en ik niet.![]()
.
Fuck Theo, veldmuis FTW!!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vriendelijk van je dat je lacht om me, maar het is ongeveer het bekendste grapje uit die ene show van Theo Maassen. Eerlijk hè, dat ik toegeef dat het niet mijn grapje is? Tof ben ik he?.
Die fles is nieuw. Dat was in die tijd de reden voor Coca cola om die prijs omhoog te gooien. Even wat over kwaliteit en prijs.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef ToT het volgende:
Ik vind Coca Cola het lekkerst, maar sinds die prijsverhoging drink ik gewoon de goedkoopste bocht. Smaakt ook best.
Wel vaag van Pepsi. Ik zou als ik hen was de prijs zo rond de 1 euro houden vanuit een concurrentiepositie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |