Een blije rijger om mee af te trappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:49 schreef keterp het volgende:
Bijde stellingen zijn bewezen en juist, ()
Alsof het een ketting is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 @ 18:49 schreef Angelotus het volgende:
Vieze gore stinkpedo! Omhangen die klootzak!
En boycotten heeft de poster zelf al aangegeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef daanski82 het volgende:
GVD ik drink altijd pepsi cola a 0.79 euro cent per 1.5L
en nu kom ik in de winkel en schrik me de tievus raten gif uit mijn lijn 1.27 eurodit is echt van de zotte dat is een verhoging van 0.52 cent.
dit slaat echt nergends op.
en tevends dit heeft helemaal NIETS meer met de invoering van de euro te maken maar gewoon een Ordinaire prijs verhoging.
als ik godverdome aan mijn baas een loonsverhoging vraag dan word ik keihard de deur uitgetrapt.
we moeten pepsi en ook coca colaboycoten want die heeft dit geflikt.
Dat lijkt wel Brian van De Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef jpg97 het volgende:
We hebben bij ons op de zaak iemand die verbastert werkelijk álles!
En ook nog per ongeluk en dan denkt ie dat dat zo hoort
Enkele voorbeelden:
- " Ach jij denkt in hoekjes " ipv " Ach jij denkt in hokjes "
- " Zeg, heb jij een blauwtje opgelopen? " ipv " Zeg, heb jij een blauwtje gelopen? "
- " Hij tapt de moppen zó uit zijn mouw " ipv " Hij schudt de moppen zó uit zijn mouw "
enz. enz.
Elke dag komen er weer een paar nieuwe bij
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef dahei het volgende:
Een lang stuk hout of een verwarmingsbuis hebben hetzelfde affect. Worden die ook als wapens gezien?
Dat "me" overal waar "mijn" wordt bedoeld stoort me ook mateloosquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gewoon een balk in me auto liggen die niet te dik is, dus kan hem als slagwapen gebruiken, ligt achter me stoel, ben al meerdere keren aangehouden en ben er meewegkomen als ik zeg dat ik aan het verbouwen ben en dat dat nog in mijn auto ligt
quote:heey ondanks ik vind dat ik te veel katten heb wil ik er een paar weg doen aan iemand die er goed voor is de katten die ik weg doe zijn goed verzorgt en gegastereert en gesterliseert ze zijn vanaf 1 jaar aud heb je interessen dan kun je mij bellen
Slap lullen met pijnlijke prostituees.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:19 schreef Ginji het volgende:
Er werkt een meisje bij de C1000 hier in de buurt, waar ik altijd een beetje mee loop te auwehoeren (suffe one-liners enzo, je kent het wel) als ik mijn sigaretten haal.
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
medeleiden
Ah, een minimalistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef Catch22- het volgende:
Op Tweakers komt iemand in een reactie aan met een nieuwe variant op sowieso
zoiso
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=1937255
Was het kwaad niet al geschoten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef alpha100 het volgende:
...
Het kwaad was echter al geschiet...
Rosé, roze, U zegt het maar...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet de betreffende uitspraken in het licht van de context zien. Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen, maar dit terzijde. Dat Marokko één grote rose buurt is, daarmee chargeer ik bewust, ik bedoel daarmee dat het de verkeerde kant opgaat, de dubelle moraal in Marokko is angstaanjagend.²
Rosse zeg ik dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Rosé, roze, U zegt het maar...
Nog redelijk goed voor marktplaats wat betreft spellingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Het mag wel niet, maar ik wilde jullie dit juweeltje van Marktplaats niet onthouden:
En dit dan,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
is dat een nieuwe uitspraak die ik nog niet ken?quote:Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen
Bemerk ook:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dubelle letters blijven moeilijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet de betreffende uitspraken in het licht van de context zien. Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen, maar dit terzijde. Dat Marokko één grote rose buurt is, daarmee chargeer ik bewust, ik bedoel daarmee dat het de verkeerde kant opgaat, de dubelle moraal in Marokko is angstaanjagend.²
Tja, de prijzen schieten omhoog. Kijk eens wat de oorspronkelijke prijs was; dat is niet duur!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:31 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En boycotten heeft de poster zelf al aangegeven.
En dat het niets met de invoering van de euro te maken heeft, anno 2007, is ook een scherpe analyse.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef daanski82 het volgende:
GVD ik drink altijd pepsi cola a 0.79 euro cent per 1.5L
Ik heb wel een leuke uitspraak voor je: "The problem with the French is, they don’t have a word for ‘entrepreneur’..."quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef Elseetje het volgende:
Oh, als dat toch eens zou mogen, taalfouten van Bush! Die zijn leuk
en dan staat er:quote:Het werk
aanstuuren van allround logistiek medewerkers verantwoordelijk voor de kwaliteit reach en heftruck kunnen reiden is een pre! urenregistratie van zijn team beihouden
quote:Talenkennis
Nederlands : mondeling Uitstekend, schriftelijk Uitstekend
Vertraagde romantiekquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:45 schreef BasOne het volgende:
(...)
Je probeert 'close' te worden met een leuk meidje, betaald haar drankjes in een cafe, begeleid haar naar huis etc.
En wat blijkt na een tijdje, ze ziet je als een grote broer O.O
WTF bitch...
Heb je al die tijd, al die moeite gedaan om haar het hof te maken, en an ben je haar grote broer????
En dan komt er een nobody langs, die zei niet kent, behandelt er ruw, en ze ligt binnen de korste keren met hem in het nest???
WTF...
En dan hebik het niet over 14 jarige sltejes die lamlazerus zijn van de breezers, maar over vrouwen van tussen de 22 en 30 jaar.
Wat is dat nou?
Geen vrouw meer die een beetje romantiek meer kan vertragen, avondje uit, bloemen, bonbons... betekent niets meer als er iemand met een grote bek ertussen komt.
Waar doe je in godsnaam dan al die moeite voor.
Een wàt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
We zouden hem idd eens door een houtversnipperaartsts moeten gooien![]()
l-l-l-l-l-l-l-mallotische maloot!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 malloot van deze maloten club maloot genoeg te zijn om dit als een "bevel" tot actie te zien. Het is eerder gebeurt![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder wordt bedoeld dat onder andere het dierenleed niet opweegt tegen de estitische motieven.
'Kwaliteit' was goed geschreven!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:01 schreef D.Rose het volgende:
Niet van het forum, maar van een vacaturesite
[..]
en dan staat er:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef JohnDope het volgende:
Elseetje ga eens echt de wereld verbeteren en ga je niet zitten druk maken over dat kleine bondkraagje aan mijn jas......
Ook niet bepaald vrouwvriendelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
Een vroegere vriending van me ging op een verre vakantie met haar vriend, in een poging om hun relatie te redden.
't Is een bekend (maar flauw) grapje. Geen fout dus, maar opzet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:20 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ook niet bepaald vrouwvriendelijk
O? nooit eerder gehoord/ gelezen in elk geval.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is een bekend (maar flauw) grapje. Geen fout dus, maar opzet.
Ik denk dat het nog erger is dan steenkolenengels, dat bloemkolenengels.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:28 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Vorig jaar naar London geweest voor een concert en moest toen mijn creditcard laten zien bij het ophalen van het kaartje. Mijn handtekening was haast niet te zien dus moest ff in bloemkolen engels uitleggen dat mijn handtekening er echt wel opstond.
Aah, een speelfout!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef koffiegast het volgende:
(Ik vroeg vertaling voor de zin omdat ik de speling wou weten achter de zin desondanks dat ik wist dat het 'ik wist het niet' betekende.)
Althans handig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding]
het mooiste station van Nederland... en houtencastellum is echt te lelijkste... brrrrr
althands de kleinste
Droog, heeft ie de D en T omgedraaidquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:13 schreef Arcee het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilters
Wilders met een T, dan ook maar stam + D. [afbeelding]
Over de inhoud maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
voor elke potje past een deksel.
Maar goed vrouwen zijn compleet achterlijk.
Een vrouw die kind loos is zoek een man die stoer en sterk en enz voor de voorplanting. (hebben ze niet eens door)
Een vrouw die een kind heeft zoekt juist een man die zachtaardige is die het kind mee opvoed.
(en mee betaald met de kosten ook dat hebben ze niet eens door)
Voor de mannen het zelfde
Stoer man is op uit om zijn zaad door te geven voor voortplanting (ook dat hebben ze niet eens door)
Zacht aardige man zoek juist een vrouw om een gezin te stichten en op tevoeden.
Daarom zie je ook meestal een zachtaardige man met een vrouw die meestal al een kind van een vorrige huwelijkof wat dan ook hebben een gelukkige gezin zijn.
Wie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Elseetje het volgende:
Niet van fok, maar vanavond bij zo'n 'de 100 meest...' op RTL5: "Zij is één van de meest aantrekkelijkste actrices..."
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef DaDemoMan het volgende:
Alleen ze kijkt graag Pouw en Witteman dat vind ik nou net een links programma.
Eh, da's een beetje mijn schuld. TS is alleen schuldig aan de stam+d.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:13 schreef Arcee het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilters
Wilders met een T, dan ook maar stam + D. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef sigme het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilders
Met een t graag.
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Wouser het volgende:
Swalmen heeft nog niet eens een dak dus... Swalmen wind
Laptop met waterkoeling en een schutsluis.quote:Op zondag 25 februari 2007 @ 00:45 schreef gias het volgende:
je moet wel dom zijn om een dichte doos te kopen, die klotst als je hem schut
laptop met waterkoeling zeker![]()
Doet me denken aanquote:Op zondag 25 februari 2007 10:19 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Laptop met waterkoeling en een schutsluis.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frank de Grave is het eeuwige talend
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De foto's staan volgtens mij gewoon overal verspreid op gratis plaatjeshosts
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:29 schreef vbmot het volgende:
Lig je lekker in het water en dan komt er zo'n vatsig nijlpaard aanbanjeren met de intentie om het water in te gaan. Ik krijg altijd kotsnijgingen bij het idee dat ik me in hetzelfde water bevind als die vetkwab.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef jaoka het volgende:
[..]
Huilhuil klaag klaag.
Het is Wilders goed recht om dingen aan de kaart te stellen.
Van Daan, van Joost, van Ali... Van Allah?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
Mij lijkt het nou juist wel eens handig om politici te hebben die banden hebben met een land als Marokko, waar veel nieuwe Nederlanders van daan komen - net als met Suriname maar ook net als dat er Friezen en Twenten in de politiek zitten.
We zijn hier van de originele taal- en spelfouten.quote:
het was ook een verkapte tvpquote:Op zondag 25 februari 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We zijn hier van de originele taal- en spelfouten.
Marietje_34 moet nog een hoop leren. Eteleren welteverstaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
precies, maar ts laat de kans niet voorbij gaan om zijn moslimhaat weer ff te kunnen eteleren![]()
Whehe, viel mij ook op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef buachaille het volgende:
Op Tros vermist: het is al zo lang geleden dat we geen contact meer met elkaar hebben gehad![]()
Kan ik niet fout noemen. Is een geval van geoorloofde weglating.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef D.Rose het volgende:
Wendy van Dijk gisteravond:
[...]
"met één druk op de knop gaat het dak open en dicht"
Ik vind het fout, het is immers onjuistquote:Op zondag 25 februari 2007 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan ik niet fout noemen. Is een geval van geoorloofde weglating.
Met een stempel op haar reet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En het aantal mannen met een gekeurde vriendin dan?
Ubermenschideologie.
Nee, dan ga je voorbij aan de weglating. Het lijkt me duidelijk dat wordt bedoeld "met één druk op de knop gaat het dak open en (met één druk op de knop gaat het dak ) dicht" .quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het fout, het is immers onjuist
Yoda?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Staat nergens wat ik vinden iets over.
De Duitser in 'm komt naar boven..quote:Op zondag 25 februari 2007 19:05 schreef skippy22 het volgende:
()
De einige rede waarom ik hem niet iets aan doe is dat ik geen zin heb om in de gevangenis te zitten
Dat is een stuk van m,n slechte duitsere kant die in dit geval na lange tijd "naar boven komt"
Dus we bewaren die agent in burger?!?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]we gaan nu voor jou ook een stille toch houden
![]()
'Happerend' taalgebruik.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Longhorn nog 2 jaar geleden van de tafel is geveegd en helemaal weer van "ground up" is opgebouwd. Uiteindeljik hebben ze en jaar effectief zitten coden. De eerste Beta's waren dus niks waard. En verder je kan iig nog wel minmaal 2 Service Packs verwachten voordat het een beetje fatsoenlijke ondersteuning wil en basis kan leggen voor de gebruikers. Bedrijven zijn over het algemeen niet zo happerig om snel over te stappen.
Het is mij ook duidelijk wat er bedoeld werd, de tekst leent zich echter ook voor een andere opvatting, en ik ben nooit te beroerd iets anders op te vattenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan ga je voorbij aan de weglating. Het lijkt me duidelijk dat wordt bedoeld "met één druk op de knop gaat het dak open en (met één druk op de knop gaat het dak ) dicht" .
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:08 schreef Locusta het volgende:
Niet zo druk over maken...
Gewoon een keer mee uit vragen, om even een cliché uit de kast te trekken: "Ja heb je, nee kun je krijgen"
Het begint me steeds meer op te vallen dat savonds de nieuwe spelling voor 's avonds is.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef JohnDoeTeh2nd het volgende:
(...)
- Pijn is het savonds het ergst.
quote:
De vervoeging van bijvoeglijke naamwoorden is ook best lastig.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef Gimmick het volgende:
Dat werd naar luidt protest uit de markt weer teruggedraaid.
Eventjes de lokale economie spekkenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:04 schreef Melktap het volgende:
over 1 meter bestemming berijkt.
Nah zo goed smaak ik ook niet hoor.
Sjokking!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bron
Ik open nooit zulke topics, maar ik vond dit wel een heel erg schokkerend bericht.
*dumpreden/afknapper; slegt sgrijven en spelluquote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef dvunz het volgende:
not done/afknappers/dumpreden';
-slegt pijpen,kaken niet ver genoeg open,tanden over je eikel
contineu zelfde bewegingen,geen tong gebruiken
-sokken aan houe in bed
en 'morguh' gaat door voor 'goedenmorgen'quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het begint me steeds meer op te vallen dat savonds de nieuwe spelling voor 's avonds is.
Ik heb ook wel moeite met d/t, maar sommige mensen maken het wel heel bondquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is echter wel heel belangrijk wil je uitspraken doen over de welvaardsverdeling en de armoede.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:06 schreef piepster het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog erger is dan steenkolenengels, dat bloemkolenengels.
En dan die verbale halve hersencel.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef INCTRL het volgende:
Amanda heeft vannochtend kokend heette koffie over het gezicht gegooid van Huub. Haar verbale halve hersencel liet haar weer even in de steek........ binnenkort mag ze weer de echte wereld in, waar het werk voor haar in sommige Amsterdamse tenten voor het oprapen zal liggen. Echter zal Brian weer spieren in zijn rechterhand moeten gaan kweken.....Amanda bedankt voor je wijsheid we hebben van je genoten!!![]()
![]()
is dat Nederlands?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dit is echt zo nep, strap er dus niet in.
Je verdient dus 625 per dag met standaard reply's nou duhhhhhvoor 625 kunnen ze per dag 50 sociaal werkplaats gasten mailtjes laten beantwoorden.
Ik wist tot voor kort niet dat die uitdrukking zo verkort kon worden weergegeven.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat van de Eerste Kamer wist ik tot verkort niet totdat ik dat las hier op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |