kijk-ik-weet-iets-over-stations-reactie + subtiele spamquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding]
het mooiste station van Nederland... en houtencastellum is echt te lelijkste... brrrrr
althands de kleinste
Ga toch je site ergens anders spammenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding]
het mooiste station van Nederland... en houtencastellum is echt te lelijkste... brrrrr
althands de kleinste
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
kijk-ik-weet-iets-over-stations-reactie + subtiele spam![]()
google:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef MaLo het volgende:
Kunnen jullie ook foto's posten van jullie lelijke stations? Ik ben nog nooit op Rijswijk of Den Helder-zuid of Sloterdijk geweest
Dit is idd wel heel erg deprimerend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Het station van Oldenzaal is ook lelijk
Je mist het punt gewoonquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef MaLo het volgende:
Kunnen jullie ook foto's posten van jullie lelijke stations? Ik ben nog nooit op Rijswijk of Den Helder-zuid of Sloterdijk geweest
Het wordt wel mooier volgens het plaatje: http://nl.wikipedia.org/w(...)entraalUNStudio.jpegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
Op het moment (tenmisnte de afgelopen 5 jaar en de komende 5 jaar ook nog wel) station a.k.a. bouwput Arnhem
[afbeelding]
Ow zit het zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mist het punt gewoon
Dat station is gebouwd om te lijken op een Philips-radio uit de jaren '60
Echt, bedenk je dat eens, en kijk er dan nogeens naar
wat doet die enorme guillotine daar? voor de zwartreizers?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Het station van Oldenzaal is ook lelijk
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:17 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
wat doet die enorme guillotine daar? voor de zwartreizers?
sowieso is het kut dat je eerst een kilometer om moet lopen voordat je het station uit bentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
Op het moment (tenmisnte de afgelopen 5 jaar en de komende 5 jaar ook nog wel) station a.k.a. bouwput Arnhem
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |