kijk-ik-weet-iets-over-stations-reactie + subtiele spamquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding]
het mooiste station van Nederland... en houtencastellum is echt te lelijkste... brrrrr
althands de kleinste
Ga toch je site ergens anders spammenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding]
het mooiste station van Nederland... en houtencastellum is echt te lelijkste... brrrrr
althands de kleinste
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
kijk-ik-weet-iets-over-stations-reactie + subtiele spam![]()
google:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef MaLo het volgende:
Kunnen jullie ook foto's posten van jullie lelijke stations? Ik ben nog nooit op Rijswijk of Den Helder-zuid of Sloterdijk geweest
Dit is idd wel heel erg deprimerend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Het station van Oldenzaal is ook lelijk
Je mist het punt gewoonquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef MaLo het volgende:
Kunnen jullie ook foto's posten van jullie lelijke stations? Ik ben nog nooit op Rijswijk of Den Helder-zuid of Sloterdijk geweest
Het wordt wel mooier volgens het plaatje: http://nl.wikipedia.org/w(...)entraalUNStudio.jpegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
Op het moment (tenmisnte de afgelopen 5 jaar en de komende 5 jaar ook nog wel) station a.k.a. bouwput Arnhem
[afbeelding]
Ow zit het zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mist het punt gewoon
Dat station is gebouwd om te lijken op een Philips-radio uit de jaren '60
Echt, bedenk je dat eens, en kijk er dan nogeens naar
wat doet die enorme guillotine daar? voor de zwartreizers?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:17 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
wat doet die enorme guillotine daar? voor de zwartreizers?
sowieso is het kut dat je eerst een kilometer om moet lopen voordat je het station uit bentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
Op het moment (tenmisnte de afgelopen 5 jaar en de komende 5 jaar ook nog wel) station a.k.a. bouwput Arnhem
[afbeelding]
Zeer onverkapte spam hoor..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding]
althands de kleinste
Alleen het station maar?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef MaLo het volgende:
Ziet er juist wel lekker sfeervol en verghetto'd uit met al die graff..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:33 schreef TC03 het volgende:
Duidelijk Rotterdam Hofplein.Al is dit station niet meer in gebruik voor treinen, de RandstadRail rijdt/reed er tijdelijk.
[afbeelding]
Die radio's waren ook lelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mist het punt gewoon
Mooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 06:46 schreef Loedertje het volgende:
Dit is het allermooiste station van Nederland.
.quote:
Ja , ik vind hem nu nog mooierquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mist het punt gewoon
quote:Op zondag 25 februari 2007 08:51 schreef haaahaha het volgende:
lol, die foto van het station met die naakte kerel, waar is die?
uhuhquote:Op zondag 25 februari 2007 06:46 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al hoewel het oude station vroeger wel zijn charme had, DAt was op het laatst ook niet meer.quote:
iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef MaLo het volgende:
Barneveld Centrum is niet al te daverend inderdaad, maar Barneveld Noord valt toch wel mee? Zeker nu dat transferium er staat.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:54 schreef bietser het volgende:
Barneveld noord en Barneveld centrum kunnen ook op de lijst
http://stationsweb.brinkster.net/afbeelding.asp?dir=barneveldnoord&num=5
Wat een schitterend gebouw!quote:
Waar heb je het in hemelsnaam overquote:Op zondag 25 februari 2007 10:54 schreef B4CO het volgende:
Tong, verzin een keer wat originelers dan of oneliners OF lemmings.. je kan het best!
Waar is dit?quote:Op zondag 25 februari 2007 06:46 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je zeker doen! Zeer de moeite waardquote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef freako het volgende:
[..]
Wat een schitterend gebouw!. Ik rij er geregeld langs in de trein, maar ik had niet gedacht dat er zo'n gebouw aan vastzat. Toch eens een keer uitstappen dan.
Dat je een keer een kwaliteitstopic moet openen en niet steeds kut-lemmings ( zie Het mooiste station van Nederland. )quote:
Da's Groningenquote:
Wat is er mis met dit topicquote:Op zondag 25 februari 2007 13:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Dat je een keer een kwaliteitstopic moet openen en niet steeds kut-lemmings ( zie Het mooiste station van Nederland. )
![]()
Copy/Paste topics zijn zooo foutquote:Op zondag 25 februari 2007 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit topic
En is deze Openingspost naar uw zin ?
Het grote Johan Cruijff topic. Op naar zijn 60ste verjaardag
Het station is in ieder geval absoluut de moeite waard; het is een van de laatste stations die van binnen nog een originele Jugendstil inrichting heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef freako het volgende:
[..]
Wat een schitterend gebouw!. Ik rij er geregeld langs in de trein, maar ik had niet gedacht dat er zo'n gebouw aan vastzat. Toch eens een keer uitstappen dan.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen het eenzame spoortje ken dat net na de aftakking richting Barneveld centrum ligt. Deze mooie verlichte loopbrug heb ik nog niet gezien. Wil dan ook graag de nominatie van Barneveld noord omzetten naar Waddinxveen noord.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef freako het volgende:
[..]
Barneveld Centrum is niet al te daverend inderdaad, maar Barneveld Noord valt toch wel mee? Zeker nu dat transferium er staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het "station" (een perron met kaartjesautomaat) bevindt zich rechts naast de trap op de onderste foto. Het is het eerste station op de spoorlijn richting Barneveld en Ede-Wageningen, die zich net 100 meter daarvoor heeft afgetakt van de lijn Amersfoort-Apeldoorn. De trein die je daar voorbij ziet razen is de trein Amersfoort-Apeldoorn. Als je op het perron van Barneveld-Noord staat is de bovenste foto je uitzcht (al sta je dan met je rug naar de rails..). Ik heb beroerdere stations gezien.
Nee.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Djeez het volgende:
Ook een lelijk station:
[afbeelding]
Hilversum Sportpark, vlakbij de school waar ik ooit eens op zat, het ATC. Het enige stattion met betonnen dingen voor de bovenleiding, omdat de Duitsers het staal hadden gebruikt voor kanonnen.
Met als gevolg dat dit traject unieke bovenleiding heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Hollandsche Rading heeft ook boogjes. En de Duitsers hadden het staal niet gebruikt voor kanonnen, er was gewoon te weinig staal ten tijde van de electrificering van dat traject
Station Leiden zou toch wel in m'n top 10 lelijkste stations staan.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:38 schreef Extraordinaire het volgende:
Mwoah, een re-de-lijk station; Leiden Centraal!
Dit is geen lemming topicquote:Op zondag 25 februari 2007 13:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Dat je een keer een kwaliteitstopic moet openen en niet steeds kut-lemmings ( zie Het mooiste station van Nederland. )
![]()
Ik kom er toch elke dag langs en zal een paar verantwoorde foto's van nemen als het mooi weer is.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef freako het volgende:
[..]
co-signing your postquote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef lnino het volgende:
[afbeelding]
A'dam Lelylaan.
Op het plaatje ziet het er nog redelijk uit, maar met al die hekken voor de trappen naar de perrons is het net een gevangenis. Volgens mij is dit station ook een keer genomineerd voor lelijkste plek van Nederland, en wmb terecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |