heb ik iets gemistquote:Op zondag 25 februari 2007 05:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb alweer genoeg reacties van je verwijderd in dit topic, doe normaal of post hier niet alstjesblieft.
BasOne maakt anders zijn eigen topic behoorlijk belachelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 05:06 schreef Janetje het volgende:
Sow, creatief modden.
Topic opgeschoond. Doe eens lief
door dit soort reacties kom je een beetje gay over. sorry.quote:Op zondag 25 februari 2007 05:29 schreef BasOne het volgende:
Consigliere pest me al vanaf gisteravond, sleurt er zelfs andere topics bij![]()
Oh god voelt het goed om weer ff 6 jaar oud te zijn![]()
wie wil er doktertje met me spelen
Behalve als het een breezertje betreftquote:Op zondag 25 februari 2007 06:17 schreef Bastard het volgende:
Als ik een drankje betaal voor een vriendin van me ben ik haar toch niet het hof aan het maken..... toch???![]()
Nee, dronken, slight difference, AND I DON'T TAKE IT UP THE ASS.quote:Op zondag 25 februari 2007 06:14 schreef NiTiN het volgende:
[..]
door dit soort reacties kom je een beetje gay over. sorry.
Staat je PM al aan?quote:Op zondag 25 februari 2007 06:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
sheesh lijkt wel een contact advertentie....
Niet gay maar wel slightly metrosexueel.quote:Op zondag 25 februari 2007 06:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, dronken, slight difference, AND I DON'T TAKE IT UP THE ASS.
sheesh, een beetje gevoelige man is gelijk gay -_-
Ben Hetero, hou van vrouwen van tussen de 18 en 50 jaar (ja er zijn verdomd mooie vrouwen boven de dertig, Fran Dresher, Sharon Stone, Catherine Zeta Jones)
Ben romantisch aangelegd, geen macho type...
sheesh lijkt wel een contact advertentie....
Geen hoezo, heb je tips voor me?quote:Op zondag 25 februari 2007 06:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Niet gay maar wel slightly metrosexueel.
Welk merk nagellak gebruik je ?![]()
Wat is metrosexueel?quote:Op zondag 25 februari 2007 06:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Niet gay maar wel slightly metrosexueel.
Welk merk nagellak gebruik je ?![]()
Metrosexuelen zijn mannen die hun "vrouwelijke" kanten laten zien, zonnebankje, maskertje, manicure e.d. terwijl ze niet perse homo zijn. Zeg maar Hans Kraai Jr types.quote:Op zondag 25 februari 2007 06:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is metrosexueel?
Geilen op treinsex?
Ohquote:Op zondag 25 februari 2007 06:50 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Metrosexuelen zijn mannen die hun "vrouwelijke" kanten laten zien, zonnebankje, maskertje, manicure e.d. terwijl ze niet perse homo zijn. Zeg maar Hans Kraai Jr types.![]()
Haat en liefde liggen dicht bijelkaar, kom eens uit de kast !quote:Op zondag 25 februari 2007 06:58 schreef BasOne het volgende:
Ik noem hans kraai Jr gewoon irritant o.O
Kan die vent echt niet uitstaan ....
En nee, ook geen metrosexueel
quote:Op zondag 25 februari 2007 10:51 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik ben het eens met de TS. Het is diep triest gesteld met de vrouwen van tegenwoordig. Dat komt omdat ze in een rol proberen te kruipen die niet voor ze is gemaakt, namelijk de rol van de wereldvrouw, de carrierevrouw, de hoog opgeleide vrouw enzovoort. Ik denk dat het allemaal wel weer goed zal komen, wanneer we bijvoorbeeld vrouwen het stemrecht ontnemen, of het recht om te werken enzovoort.
Wat, dat vrouwen niet romantisch zijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef Scandalous het volgende:
Whehehe de bekendste klacht op Fok. R&P staat er vol mee
Nee,quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat, dat vrouwen niet romantisch zijn?
Dat.quote:Je probeert 'close' te worden met een leuk meidje, betaald haar drankjes in een cafe, begeleid haar naar huis etc.
En wat blijkt na een tijdje, ze ziet je als een grote broer
Ah! Je vriendinnetje is je afgepakt door een negert dus.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef BasOne het volgende:
Maar kom op, nooit meegemaakt?
Leuke meid, probeert haar het hof te maken door drankjes te betalen (en zij vleid lief tegen je aan), uit eten nemen, een filmpje pakken, bosje bloemen.
En ze loopt weg met een grootmuil 'die d'r wel 's effe lekker gaat pakken'.....
ahquote:
O je kan het dus wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:47 schreef BasOne het volgende:
ey if it works for you
Maat van me loopt ook gewoon droog op een meidje af een vraagt doodleuk "sex?"...
Werkt ook nog eens voor em.....
Laatste keer dat ik dat probeerde kreeg ik een knal voor m'n harses en werd ik de kroeg uitgezet
Ik was dan ook straal bezopenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
O je kan het dus wel...
probeer het nog eens, probleem opgelost
Ik hoop toch dat je tevreden bent over je lichaam, anders moet je maar een sex-change doen hoor..quote:Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef Weggeslet het volgende:
Alsof het zo'n pretje is om vrouw te zijn (tegenwoordig).
Huh... Noem es wat nadelige punten op van het vrouw zijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef Weggeslet het volgende:
Alsof het zo'n pretje is om vrouw te zijn (tegenwoordig).
Dit komt mij jammer genoeg maar al te bekend voor...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:45 schreef BasOne het volgende:
Wat is er mis met de vrouwen van tegenwoordig?
Ik ben een nogal romantisch aangelegd persoon, noem het opvoeding of karakter of whatever.
Je probeert 'close' te worden met een leuk meidje, betaald haar drankjes in een cafe, begeleid haar naar huis etc.
En wat blijkt na een tijdje, ze ziet je als een grote broer O.O
WTF bitch...
Heb je al die tijd, al die moeite gedaan om haar het hof te maken, en an ben je haar grote broer????
En dan komt er een nobody langs, die zei niet kent, behandelt er ruw, en ze ligt binnen de korste keren met hem in het nest???
WTF...
En dan hebik het niet over 14 jarige sltejes die lamlazerus zijn van de breezers, maar over vrouwen van tussen de 22 en 30 jaar.
Wat is dat nou?
Geen vrouw meer die een beetje romantiek meer kan vertragen, avondje uit, bloemen, bonbons... betekent niets meer als er iemand met een grote bek ertussen komt.
Waar doe je in godsnaam dan al die moeite voor.
Oké, je hebt er om gevraagd.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:20 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Huh... Noem es wat nadelige punten op van het vrouw zijn?
Desnoods > PM.
Ik vind een lekkere strakke spijkerbroek ook wel geilquote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, je hebt er om gevraagd.
- We moeten er altijd perfect uitzien. Broeken zijn voor zwervers, rokjes zijn 'geil', maar dan moet je er wel tegen kunnen om 'sletje' genoemd te worden
- Ongesteld zijn is niet erg fijn, kinderen krijgen lijkt me ook niet erg fijn
- We worden niet serieus genomen in discussies over voetbal. Ook kunnen we belangrijke dingen niet zien omdat ook het Engelse, Spaanse, Duitse en Italiaanse voetbal gezien moet worden.
- We moeten het huishouden doen, geld verdienen, voor de kinderen zorgen, leren koken, naaien, strijken enz.
- Hoe vaak wachten we niet op een teken van leven van een of andere knul die ons allang vergeten is?
Wat is er wél fijn aan het vrouw zijn dan?
Ik ga het je niet zomaar vertellen wat ik (als man zijnde dan) vind dat er zo tof is aan een vrouw enquote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Weggeslet het volgende:
Als ik een drankje betaal voor een vriendin en ik weet dat ik er geen sex mee krijg, verwacht ik toch op een andere keer dat drankje terugquote:Op zondag 25 februari 2007 06:17 schreef Bastard het volgende:
Als ik een drankje betaal voor een vriendin van me ben ik haar toch niet het hof aan het maken..... toch???![]()
Waarom vertel je het niet? Ik wil het namelijk wel eens weten. Of heb je het over meisjes die hun push-up behaatjes uit de kast pakken, hun (blonde) haar achterover werpen en onschuldig knipperen met de blauwe oogjes om zo iets voor elkander te krijgen?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:08 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik ga het je niet zomaar vertellen wat ik (als man zijnde dan) vind dat er zo tof is aan een vrouw en
wat voor voordelen er zijn voor (vooral mooie) vrouwen op deze wereld.
Er zijn zat meisjes die dat wel weten (blijkt uit hun keuzes en handel en wandel)
Dus ik wil er niet nog es aan bijdragen.
Maar het vrouw zijn lijkt me erg mooi. Vooral als je weet welke voordelen er wel zijn voor jouw als vrouw.
Naar mijn mening is het " Een vrouwen-wereld" Geen "Mannen-wereld"
Mannen dienen de vrouw, niet andersom. Zeker tegenwoordig niet.
Dat heb ik dan weer niet. Dat verwacht ik bij mijn man-vrienden ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Als ik een drankje betaal voor een vriendin en ik weet dat ik er geen sex mee krijg, verwacht ik toch op een andere keer dat drankje terug
Zie de smileyquote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Dat verwacht ik bij mijn man-vrienden ook niet
idd en de meeste vrouwen willen dat niet eensquote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Zie de smileyIk heb er geen problemen mee om een keer een rondje ofzo te geven, maar voor iemand anders als mijn vriendin ga ik niet hele avond drankjes betalen hoor. Lijkt me niet meer als logisch.
1. Dat klopt, maar mannen moeten er "verzorgd" uit zien, tevens je krijgt gratis drankjes als je het goed aanpakt. En volgens mij heb je niet echt een probleem met het woord "slet"quote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, je hebt er om gevraagd.
- We moeten er altijd perfect uitzien. Broeken zijn voor zwervers, rokjes zijn 'geil', maar dan moet je er wel tegen kunnen om 'sletje' genoemd te worden
- Ongesteld zijn is niet erg fijn, kinderen krijgen lijkt me ook niet erg fijn
- We worden niet serieus genomen in discussies over voetbal. Ook kunnen we belangrijke dingen niet zien omdat ook het Engelse, Spaanse, Duitse en Italiaanse voetbal gezien moet worden.
- We moeten het huishouden doen, geld verdienen, voor de kinderen zorgen, leren koken, naaien, strijken enz.
- Hoe vaak wachten we niet op een teken van leven van een of andere knul die ons allang vergeten is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |