Maar niet alle vrouwen zijn dat...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:51 schreef Pony-Lover het volgende:
Dit topic kan wel dicht![]()
![]()
![]()
Zaken als dit kun je beter posten in het grote "Alle vrouwen zijn kankerhoeren-topic" in [F&F] [R&P]
![]()
![]()
![]()
zeik dan nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen zijn dat...
ze zijn helaas weinig te vinden..
Vinger op de zere plek.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef BasOne het volgende:
Maar kom op, nooit meegemaakt?
Leuke meid, probeert haar het hof te maken door drankjes te betalen (en zij vleid lief tegen je aan), uit eten nemen, een filmpje pakken, bosje bloemen.
En ze loopt weg met een grootmuil 'die d'r wel 's effe lekker gaat pakken'.....
En?quote:
Ik zoek maar ik kan niet vindenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt wel wat ouderwetsche opvattingenEn zoek eens vrouwen die wèl vallen op types zoals jij in plaats van de plaatselijke dames die alleen gaan voor het type testosteron-man.
Asl ze je tof genoeg vonden zouden ze wel bier voor jou kopenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
En?
Of eerder, en dergelijke.
Niet drankjes betalen aan de eerste de beste meid die je in de kroeg tegenkomt, niet wat ik bedoelde.
Mschien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:05 schreef cultheld het volgende:
TS, misschien stelt ze dat soort dingen best op prijs, maar ben jij nou net die persoon waar ze alleen een platonische relatie mee wil. Jammer voor je. Ik Bloemen en bonbons (:')) zijn trouwens niet per definitie romantisch: Het ligt er maar net aan wie ze geeft. Misschien had ze bloemen van die andere gozer best leuk gevonden.
Ik ben meestal zo'n grootmuilquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef BasOne het volgende:
Maar kom op, nooit meegemaakt?
Leuke meid, probeert haar het hof te maken door drankjes te betalen (en zij vleid lief tegen je aan), uit eten nemen, een filmpje pakken, bosje bloemen.
En ze loopt weg met een grootmuil 'die d'r wel 's effe lekker gaat pakken'.....
Tot hier geloofde ik je verhaal ook nogquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:13 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mschien.
Als het om 1 of 2 ging, maar ik heb het over tientallen......
Niets leuker dan je verteld te worden 'je bent zo lief, je bent zo aardig, je bent zo romantisch je bent een grote broer voor me' -_-
Waar doe je dan al die moeite voor?
Voorbeeld:
Eenleuke meid, erg leuk, lang haar tot haar welgevormde kontje, ik vraag haar uit voor de film, ze gaat me, etentje idem dito, gezellig romantisch dine voor 2.
We gaan daarna naar een kroeg voor een afzakkertje, komt er een gozer (type bodybuilder) langs, kijkt haar aan, grijpt er vast en zegd doodleuk 'zal ik je de nacht van je leven bezorgen'..
Daarna stond ik alleen in de kroeg..... -_-
Toch is dat en waargebeurt verhaalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tot hier geloofde ik je verhaal ook nog.
Je zou het bijna denken dat ze het willen....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:33 schreef meneer_beer het volgende:
Misschien eerst lief doen en dan helemaal lens slaan dan vind ze je wel lief en wil ze met je neuken
Werkt bij mij wel, ze wil hier de kelder niet meer uit in iedergeval dus kan je nagaan hoe graag ze bij me wil blijvenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken dat ze het willen....
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:38 schreef meneer_beer het volgende:
[..]
Werkt bij mij wel, ze wil hier de kelder niet meer uit in iedergeval dus kan je nagaan hoe graag ze bij me wil blijven![]()
Ook de reden waarom je sinds die tijd nooit meer neukt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens: betaal nooit voor vrouwen de drankjes of weet ik het. Ze zien het als manipulatief: je wilt blijkbaar je weg naar het neuken 'kopen'.
De reden waarom ik nooit meer wat betaal.
mmm nee nee,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens: betaal nooit voor vrouwen de drankjes of weet ik het. Ze zien het als manipulatief: je wilt blijkbaar je weg naar het neuken 'kopen'.
De reden waarom ik nooit meer wat betaal.
Homoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
mmm nee nee,
Sex is imho niet het doel, mischien weer ouderwets.... maar is niet het doel, one night stands, leuk aardig, heb ik altijd afgewezenen, niet omdat ik als maagd het huwelijk inwil, maar omdat ik voel dat het iets speciaals is tussen 2 mensen die van mekaar houden.
En ik heb van veel vrouwen gehouden
En vrouwen kopen door te betalen voor drank... nee, wat ike bedoelde was meer iemand mee uitnemen en dan betalen voor de drankjes, net zoals je uit eten neemt en de rekening betaald.
Krijg je dat weer...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:45 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Homo![]()
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom de vrouwen de laten zitten voor een wat meer macho type. Het "grote broer" verhaal krijgt opeens gestalte....overtuig de dames eens dat je GEEN gay bent.
Afgezien van die klap tegen mijn harses kan een man me op die manier best overtuigen als ik in de stemming benquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Krijg je dat weer...
Ben je romantisch aangelegd, ben je ineens homo -_-
Lief en aardig zijn heeft geen enkele betekenis dus, wat een vrouw wil is dat je naar haar toe loopt, d'r een klap voor d'r harses geeft je broek open trekken zen zeggen 'zuigen kreng'.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Afgezien van die klap tegen mijn harses kan een man me op die manier best overtuigen als ik in de stemming ben![]()
Misschien is die ideale vent wel degene die lief, hoffelijk en attent is, die betaalt voor je drankjes, die de deur voor je open houdt, die een bloemetje meeneemt als hij je komt ophalen en die aan het eind van de avond zijn broek open trekt en zegt "nu zuigen kreng". Mijn man is heel lief en attent etc. maar af en toe wil een vrouw wel eens gewoon ouderwets door het bed heen geneukt worden. Volgens mij mis jij gewoon een macho-genen....hence GAYquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Afgezien van die klap tegen mijn harses kan een man me op die manier best overtuigen als ik in de stemming ben![]()
Of je er vrienden mee maakt weet ik niet, maar mijn man heeft er toch een leuke vrouw (al zeg ik het zelf) aan overgehouden...en ja, baard IS sexy.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
Lief en zachtaardig zijn staat dus gelijk aan homo zijn, wat een vrouw wil is een ruige man die zijn baard laat staan en z'n wijf dwingt....
Nee daar maak je vrienden mee?????
Errrr.. ik ben dat wel, wat je daar beschrijft...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:56 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Misschien is die ideale vent wel degene die lief, hoffelijk en attent is, die betaalt voor je drankjes, die de deur voor je open houdt, die een bloemetje meeneemt als hij je komt ophalen en die aan het eind van de avond zijn broek open trekt en zegt "nu zuigen kreng". Mijn man is heel lief en attent etc. maar af en toe wil een vrouw wel eens gewoon ouderwets door het bed heen geneukt worden. Volgens mij mis jij gewoon een macho-genen....hence GAY
OK niet gay dan. Mij heb je overtuigd, nu de rest van de XX-chromosomen nog. Hoffelijkheid etc. is goed, maar te lief en beschaafd is niet OK. Deep inside zoekt een vrouw af en toe macho gedrag. Kan je aan werken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Errrr.. ik ben dat wel, wat je daar beschrijft...
Maar ik ben idd geen macho, ik moet het niet zo hebben van mijn uiterlijk, meer van mijn goedaardigheid, en hofefelijkheid.
Ik ben van nature zachtaardig, door opvoeding goedaardig en hoffelijk, mischien te ouderwets opgevoed.
Zeker niet gay
ah ja, dat is me vaker verteld..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:02 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
OK niet gay dan. Mij heb je overtuigd, nu de rest van de XX-chromosomen nog. Hoffelijkheid etc. is goed, maar te lief en beschaafd is niet OK. Deep inside zoekt een vrouw af en toe macho gedrag. Kan je aan werken.
Te beginnen met je usernaam veranderen... avatar veranderen... spelling schrijfwijze en ideeen veranderen.. tevens andere meningen hebben... tevens andere topics posten.. tevens een vliegcursus nemen.. tevens aangenomen worden bij Kazachstan Air.. Tevens de route Kazachstan-Bermuda bevliegen.. Tevens in de bekende driehoek neerstorten..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:02 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
OK niet gay dan. Mij heb je overtuigd, nu de rest van de XX-chromosomen nog. Hoffelijkheid etc. is goed, maar te lief en beschaafd is niet OK. Deep inside zoekt een vrouw af en toe macho gedrag. Kan je aan werken.
Ach, dan moet je maar een extroverte vrouw zoekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
ah ja, dat is me vaker verteld..
Maar dat zit gewoon niet in me :S
Tenmisnte, niet án públic, alleen ja dan wel, 'zuigen kreng' is een term die ook wel eens gebruikt heb.
Maar in een kroeg... ben ik timide...
Dat ben im zowizo, in alles, rustig, timide, achterhoudend..
Het absolute tegenovergestelde van een extrovert persoon.
Baby seems we never ever agreequote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:08 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ach, dan moet je maar een extroverte vrouw zoeken
Ja zoietsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Baby seems we never ever agree
You like the movies
And I like T.V.
I take things serious
And you take 'em light
I go to bed early
And I party all night
Our friends are sayin'
We ain't gonna last
Cuz I move slowly
And baby I'm fast
I like it quiet
And I love to shout
But when we get together
It just all work out
I take-2 steps forward
I take-2 steps back
We come together
Cuz opposites attract
And you know-it ain't fiction
Just a natural fact
We come together
Cuz opposites attract
We should get togetherquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:13 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ik ben heel extrovert![]()
Nodig me maar een keer uit, kan ik zien hoe hoffelijk je bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |