Beste Fokkers,
Zit met een klein dilemma, wat op het moment steeds groter begint te worden. Ben een 23jarige vrijgezelle man (lang, slank, en ik mag er best wezen).
En tot nu toe ben ik nog steeds single. En heb nog niet echt een serieuze relatie gehad (een serieuze vrouw "vinden" wil mij om de een of andere manier niet lukken). Vind dat het nu voor mij wel eens tijd mag worden, om ook aan de vrouw te gaan, om het zo maar even uit te drukken.
Ben zelf niet een actieve stapper en ga niet vaak uit, vind er helemaal niets aan. Een keer iets drinken of een avond poolen, geen probleem, altijd leuk. Een hoop mensen vinden dat raar, en dat soort dingen, niet dat ik mij daaraan stoor, maar dat is een ander verhaal.
Nu heb ik de afgelopen tijd een aantal dates gehad, met een verschillende dames en het komt er op neer, dat ze uiteindelijk zeggen van: "Je bent een leuke jongen, maar meer zit er niet in, ik voel geen klik...", of iets in de trant van: "je bent mijn type niet" / "Het ligt niet aan jou, maar aan mij" (jaja, vast....).
Echter zou ik zo niet aan kunnen wijzen waar het probleem aan zou kunnen liggen. Ok, ik ben wat verlegen bij onbekende mensen (maar naarmate ik iemand beter ken, dan kom ik pas "los"), maar daar zal ik vast niet de enige in zijn op deze aardbol. Daarnaast heb ik wel wat moeite met het initatief nemen..
Iemand die enig advies heeft, of mij een duw zou kunnen geven in de juiste richting?