abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45944070
Beste Fokkers,

Zit met een klein dilemma, wat op het moment steeds groter begint te worden. Ben een 23jarige vrijgezelle man (lang, slank, en ik mag er best wezen).

En tot nu toe ben ik nog steeds single. En heb nog niet echt een serieuze relatie gehad (een serieuze vrouw "vinden" wil mij om de een of andere manier niet lukken). Vind dat het nu voor mij wel eens tijd mag worden, om ook aan de vrouw te gaan, om het zo maar even uit te drukken.

Ben zelf niet een actieve stapper en ga niet vaak uit, vind er helemaal niets aan. Een keer iets drinken of een avond poolen, geen probleem, altijd leuk. Een hoop mensen vinden dat raar, en dat soort dingen, niet dat ik mij daaraan stoor, maar dat is een ander verhaal.

Nu heb ik de afgelopen tijd een aantal dates gehad, met een verschillende dames en het komt er op neer, dat ze uiteindelijk zeggen van: "Je bent een leuke jongen, maar meer zit er niet in, ik voel geen klik...", of iets in de trant van: "je bent mijn type niet" / "Het ligt niet aan jou, maar aan mij" (jaja, vast....).

Echter zou ik zo niet aan kunnen wijzen waar het probleem aan zou kunnen liggen. Ok, ik ben wat verlegen bij onbekende mensen (maar naarmate ik iemand beter ken, dan kom ik pas "los"), maar daar zal ik vast niet de enige in zijn op deze aardbol. Daarnaast heb ik wel wat moeite met het initatief nemen..

Iemand die enig advies heeft, of mij een duw zou kunnen geven in de juiste richting?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:55:49 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45945010
Sexueel getinte opmerkingen maken.
Thinking about thinking of you.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:57:15 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45945051
niet over nadenken, genieten van het leven. Vooral niet "op zoek" gaan.
En geduld hebben.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_45945071
Je moet er niet zo achteraan zitten, dat het je dwars zit, ga je uiteindelijk ook
uitstralen omdat het te pusherig is. Vrouwen merken dat..
Dus mijn advies, laat het los, dan komt het vanzelf wel
pi_45945083
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef shifto het volgende:
dat

en
aanrakerig zijn, flirten, gepassioneerd zoenen en leuk kunnen praten helpen ook wel.
pi_45945135
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef Twizla het volgende:
Je moet er niet zo achteraan zitten, dat het je dwars zit, ga je uiteindelijk ook
uitstralen omdat het te pusherig is. Vrouwen merken dat..
Dus mijn advies, laat het los, dan komt het vanzelf wel
ja, maar als je op een date overkomt alsof je geen interesse hebt, tja

overigens... na je date een tijdje niks meer van je laten horen is ook best werkzaam
pi_45945158
Je wilt te graag en maakt je daarom te druk.
Wie wil nou iets met iemand die je ieder moment wanhopig lijkt te gaan bespringen en dus waarschijnlijk meteen een verkering wil en dan zsm verloven en trouwen en kinderen.
Je zegt nou vast dat je dat niet wilt, maar wanhopige mensen komen zo wel over en zijn daarom onaantrekkelijk.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_45946046
je kunt internet daten proberen. en dan de vrouwen een beetje leren kennen voordat je afspeekt, dat zou je verlegenheid kunnen genezen. (goede gratis sites zijn paiq, one-hello, relatieklik of knuz)

Over controle krijgen over je lichaamstaal en uitstraling kan ik je het boek "how to become an alpha male" aanraden. heeft iemand laatst een download link naar gepost op fok, maar ik kan het ff niet vinden, en ik heb het niet op deze computer staan dus kan het je ook niet sturen.
pi_45946075
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:01 schreef Spacehamster het volgende:
Je wilt te graag en maakt je daarom te druk.
Wie wil nou iets met iemand die je ieder moment wanhopig lijkt te gaan bespringen en dus waarschijnlijk meteen een verkering wil en dan zsm verloven en trouwen en kinderen.
Je zegt nou vast dat je dat niet wilt, maar wanhopige mensen komen zo wel over en zijn daarom onaantrekkelijk.
Yess dat dus. Bedoel je bent blijkbaar niet te "lomp" dat je niet eens een date weet te fixen, of hoe kom je daar aan? Gewoon zo'n avond niet bekijken alsof je toekomst er vanaf hangt. Is het beste geval houd je er een leuk meisje aan over, anders pech. Niet teveel nadenken over wat je zegt, en héél cliché: wees jezelf.
Over dat stukje met uitgaan enz; niet teveel aandacht aanschenken, vind ik nog steeds de lastigste plek om iemand te vinden waarmee het écht klikt.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45946235
Dank voor alle adviezen tot nu toe . Zal even opzoek gaan naar het betreffende boek. En de adviezen ter harte nemen. Het is niet zo, dat ik de betreffende vrouw meteen wil bespringen, verre van zelfs.. Tuurlijk heb ik ook de behoefte naar sex (als je met bespringen daarnaar refereerde ), maar dat hoeft niet meteen met de eerste de beste..
pi_45946863
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef Countach het volgende:
(...)

Nu heb ik de afgelopen tijd een aantal dates gehad, met een verschillende dames en het komt er op neer, dat ze uiteindelijk zeggen van: "Je bent een leuke jongen, maar meer zit er niet in, ik voel geen klik...", of iets in de trant van: "je bent mijn type niet" / "Het ligt niet aan jou, maar aan mij" (jaja, vast....).
Hoeveel dates heb je dan gehad? Twee? tien? twintig?
En voelde jij zelf bij al die vrouwen wel de klik?
quote:
Echter zou ik zo niet aan kunnen wijzen waar het probleem aan zou kunnen liggen.
Het probleem is misschien je verwachtingspatroon?
Het lijkt me logisch dat niet alle vrouwen die jij leuk vindt hetzelfde voelen voor jou. Jij valt toch ook niet op alle vrouwen?
Door veel te daten vergroot je je kansen, maar tegelijk je risico's; je zult dan vaker te horen krijgen dat iemand geen klik met je voelt. Je krijgt dan het gevoel dat je iets fout doet. Instinker dus.
Ga je nooit daten, dan krijg je ook nooit een afwijzing. Dat is dan wel lekker rustig.

pi_45948677
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef Bladergroen het volgende:

[..]
Dat is dan wel lekker rustig.
wel erg saai
pi_45949087
Hmm ja, dat van dat flirteriger zijn helpt wel hoor.
Mannen-vrienden van mij die knuffelig zijn naar meisjes (en gesprekken al beginnen met drie zoenen op de wangen), veroorzaken vaak tranen bij allerlei meisjes die wel een klik voelden.

En op zich kunnen er ook meisjes tussen zitten waarbij ook jij een klik hebt.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_45949208
noob

zoek op internet in plaats topic 100000 over hetzelfde onderwerp te posten
1 tip:
seduction op google

[ Bericht 57% gewijzigd door Originele_Naam op 03-02-2007 19:42:11 ]
pi_45949312
Probeer wat minder gereserveerd te zijn. Dat is voor veel vrouwen toch wel een iets waarop ze afknappen. En daarbij; als zij de klik niet voelen, dan voel jij hem toch ook niet? Waarom wil je dan uberhaubt nog iets van die vrouw. Tenzij je wilt neuken. Dan is een klik inderdaad niet nodig.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:32:36 #16
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_45949402
Kan fok geen praatgroep voor deze gasten oprichten?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:33:29 #17
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_45949433
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef type_29 het volgende:
Kan fok geen praatgroep voor deze gasten oprichten?
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_45956110
Je moet inderdaad vooral niet op zoek gaan, dat werkt sowieso niet.
Je komt vast wel iemand tegen.
pi_45999292
Waarom zo'n haast? Je komt de ware persoon vanzelf wel tegen. Afdwingen werkt niet en dan blijft het nooit goed gaan. Neem gewoon de tijd en wat doet je leeftijd ertoe?.
pi_46002837
Je wil te graag, je komt geforceerd over, ze kunnen niet met je chillen, je bent te happig. Vrouwen voelen dat feilloos aan. Neem na een date eens gewoon afscheid met dat het gezellig was en je verder wel even ziet. Bel vervolgens een paar dagen niet en als ze je wel leuk vinden, bellen ze vanzelf wel. Als ze je verder niet zien zitten, heb JIJ een leuke avond gehad. Focus op ZELF een leuke avond hebben.

Een klik ja, voel je hem zelf wel dan of is het een egoding?
Verbaal terrorist
pi_46004431
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef teamlead het volgende:
niet over nadenken, genieten van het leven. Vooral niet "op zoek" gaan.
En geduld hebben.
En bier.
pi_46005757
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:55 schreef shifto het volgende:
Je slaat de spijker op zijn kop
pi_46009407
als je al 23 jaar single bent, en je wil dat eigenlijk niet zijn, ben je niet goed bezig ...

" gewoon afwachten en niet zoeken" lijkt me dan echt niet de goede attitude. Ik zeg niet dat je achter elke vrouw moet gaan lopen, maar een beetje actiever zoeken lijkt me toch wel aangewezen. Anders ben je 43 en trappel je nog altijd ter plaatse.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46009930
Hij is waarschijnlijk niet echt de player/regelaar, anders was het em toch wel gelukt inmiddels! Als ik hem was zou ik dus ook niet proberen die vent uit te hangen. Wees gewoon jezelf, zoek een leuk meisje dat je misschien al wat langer kent.
Verbaal terrorist
pi_46020592
Ok, laat ik het zo zeggen.. nogmaals dank voor alle adviezen, al beginnen ze nu wel tegenstrijdig te worden... de een zegt, niet zoeken, de ander zegt van wel.. Humor heb ik wel, soms zelfs lekker sarcastisch of grof / sexueel getint. En zoals Verloren_onschuld zegt, nee ik ben geen player... En dan zou ik best een Sexueel getinte opmerking kunnen maken (mijn potje met humor heeft genoeg ervaring daarin), maar dat uiten richting een vrouw... Iets met een barriere ofzo, wat mij tegenhoudt. Kan moeilijk zeggen van.. ehm, neuken? Of is dat te direct??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')