hehehe, je hebt al aangegeven dant je een vent hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:15 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nodig me maar een keer uit, kan ik zien hoe hoffelijk je bent
Nou, daar liggen volgens mij wat uitdagingen voor je. Ik merk het welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
hehehe, je hebt al aangegeven dant je een vent hebt
daarbij, weet iik niets van je
Leeftijd, woonplaats etc
Anders had ik het zekers gedaan
lol, ben geen computer noob, maar het tracen van een IP is beyond mequote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:19 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nou, daar liggen volgens mij wat uitdagingen voor je. Ik merk het wel
Dat bedoelde ik ook niet, tracen van een IP is niet romantisch en bovendien is dit een pc op mijn werk, dus die zal je niet naar mijn identiteit leiden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
lol, ben geen computer noob, maar het tracen van een IP is beyond me
Oh iemand die van wanten weet kan het naar je pc op het werk leiden en daarna kunnen uitvinden wie van die pc gebruik heeft gemaakt tussen welke tijdenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:24 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, tracen van een IP is niet romantisch en bovendien is dit een pc op mijn werk, dus die zal je niet naar mijn identiteit leiden.
En trouwens, niet romantisch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:24 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, tracen van een IP is niet romantisch en bovendien is dit een pc op mijn werk, dus die zal je niet naar mijn identiteit leiden.
Nou dan moet je wel heel erg van wanten weten. Inbreken in het netwerk van politie Utrecht en dan op grond van een dienstnummer achterhalen wie er gewerkt heeft en dan vervolgens ook nog de adresgegevens bij P&O hacken. Dat kan makkelijker, geloof me. Ik ben niet zo moeilijk te verleiden hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Oh iemand die van wanten weet kan het naar je pc op het werk leiden en daarna kunnen uitvinden wie van die pc gebruik heeft gemaakt tussen welke tijden
Helaas ben ik niet 1 van die personen
Daar heb ik wel een mannetje voorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:31 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel heel erg van wanten weten. Inbreken in het netwerk van politie Utrecht en dan op grond van een dienstnummer achterhalen wie er gewerkt heeft en dan vervolgens ook nog de adresgegevens bij P&O hacken. Dat kan makkelijker, geloof me. Ik ben niet zo moeilijk te verleiden hoor![]()
Doeiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een mannetje voor
Maar lieverd, ik duik me nest in
Goede verdere dienst, en een goede .... Dagrust
Fout. Door het 50/50 te doen krijg je wel wat beter resultaat door dan in je romantische wereldje te blijven als man.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:42 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ook de reden waarom je sinds die tijd nooit meer neukt?![]()
![]()
We geloven je knulquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fout. Door het 50/50 te doen krijg je wel wat beter resultaat door dan in je romantische wereldje te blijven als man.![]()
Heeft het ooit echt geleefd dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Feminisme is dood.
Dat bedoel ik, feminisme is voor potten met een tuinbroek en harige benen en ongeschoren okselsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Voor de meeste vrouwen niet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:42 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, feminisme is voor potten met een tuinbroek en harige benen en ongeschoren oksels
scherpquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
voor elke potje past een deksel.
Maar goed vrouwen zijn compleet achterlijk.
Een vrouw die kind loos is zoek een man die stoer en sterk en enz voor de voorplanting. (hebben ze niet eens door)
Een vrouw die een kind heeft zoekt juist een man die zachtaardige is die het kind mee opvoed.
(en mee betaald met de kosten ook dat hebben ze niet eens door)
Voor de mannen het zelfde
Stoer man is op uit om zijn zaad door te geven voor voortplanting (ook dat hebben ze niet eens door)
Zacht aardige man zoek juist een vrouw om een gezin te stichten en op tevoeden.
Daarom zie je ook meestal een zachtaardige man met een vrouw die meestal al een kind van een vorrige huwelijk of wat dan ook hebben een gelukkige gezin zijn.
blijkbaar wil ze dat en kon jij haar dat niet biedenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef BasOne het volgende:
Maar kom op, nooit meegemaakt?
Leuke meid, probeert haar het hof te maken door drankjes te betalen (en zij vleid lief tegen je aan), uit eten nemen, een filmpje pakken, bosje bloemen.
En ze loopt weg met een grootmuil 'die d'r wel 's effe lekker gaat pakken'.....
valt me soms ook wel op ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef Flashwin het volgende:
[..]
blijkbaar wil ze dat en kon jij haar dat niet bieden
ja daar zal jij veel last van hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:33 schreef cultheld het volgende:
Je druk maken om één vrouw... daar ben ik eigenlijk best jaloers op. Het is kut als je moet kiezen.
ja maar, ja maar... da's toch nie romantisch genoeg.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef Shadowlyse het volgende:
Zeg BasOne je hoeft toch niet helemaal haar ip de tracen en weet ik veel wat? Gewoon PM'en is veul makkelijker![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:07 schreef immortalsean het volgende:
waarom staat dit niet in R&P? dan konden we tenminste de TS aanraden van een flat te springen!
Oi, ik mag dan wel van borduren houdenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die zichzelf heel erg romantisch noemen.
sad.
Als je nou eens naar de jaren 70 gaat kijken..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:42 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, feminisme is voor potten met een tuinbroek en harige benen en ongeschoren oksels
Nee, jij danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:38 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja daar zal jij veel last van hebben
Ja, zeker. Vrouwen vallen op foute mannen. Vrouwen vinden het vaak leuk als een man stoer is. Als je zo aardig doet als jij (en zoals ik ook altijd doe bij meisjes die ik leuk vind) ben je niet echt een challenge.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef BasOne het volgende:
Maar kom op, nooit meegemaakt?
Leuke meid, probeert haar het hof te maken door drankjes te betalen (en zij vleid lief tegen je aan), uit eten nemen, een filmpje pakken, bosje bloemen.
En ze loopt weg met een grootmuil 'die d'r wel 's effe lekker gaat pakken'.....
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Vrouwen vallen op foute mannen. Vrouwen vinden het vaak leuk als een man stoer is. Als je zo aardig doet als jij (en zoals ik ook altijd doe bij meisjes die ik leuk vind) ben je niet echt een challenge.
Ok..quote:Op zondag 25 februari 2007 00:41 schreef The_Dogfather het volgende:
dude vrouwen vallen pas initieel op softies nadat ze zijn aangerand, verkracht of vernederd
hey daar heb ik wel 20 euro voor overquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef The_Dogfather het volgende:
wehehehehehe, dat gaat je doekoes kosten
Wellicht proberen de juiste vrouw in de juiste kring te zoeken? Een wild vreemde het hof maken omdat je afgaat op d'r uiterlijk is zowieso doelloos...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:45 schreef BasOne het volgende:
Wat is er mis met de vrouwen van tegenwoordig?
Ik ben een nogal romantisch aangelegd persoon, noem het opvoeding of karakter of whatever.
Je probeert 'close' te worden met een leuk meidje, betaald haar drankjes in een cafe, begeleid haar naar huis etc.
En wat blijkt na een tijdje, ze ziet je als een grote broer O.O
WTF bitch...
Heb je al die tijd, al die moeite gedaan om haar het hof te maken, en an ben je haar grote broer????
En dan komt er een nobody langs, die zei niet kent, behandelt er ruw, en ze ligt binnen de korste keren met hem in het nest???
WTF...
En dan hebik het niet over 14 jarige sltejes die lamlazerus zijn van de breezers, maar over vrouwen van tussen de 22 en 30 jaar.
Wat is dat nou?
Geen vrouw meer die een beetje romantiek meer kan vertragen, avondje uit, bloemen, bonbons... betekent niets meer als er iemand met een grote bek ertussen komt.
Waar doe je in godsnaam dan al die moeite voor.
Ah unlike most other guys, is het uiterlijk van secundair belang, heb teveel vrouwen meegemaakt die bloedmooi waren maar met een ijskoud hart.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:34 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Wellicht proberen de juiste vrouw in de juiste kring te zoeken? Een wild vreemde het hof maken omdat je afgaat op d'r uiterlijk is zowieso doelloos...
Doe geen moeite... Jou kennende, zal je wel met haar aanpappen en praten.. En praten.. En praten.. En aan het eind heb je niks van haar gedaan gekregen dan een knuffel bij afscheidquote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ok..
Laten we dan ff wat regelen, jij duikt de bosjes in en verkracht een meid en ik kom dan langs als redder in nood
waarom mag die niet? dat is kunst ... !! barbaar !!!quote:Op zondag 25 februari 2007 05:06 schreef Janetje het volgende:
Sow, creatief modden.
Topic opgeschoond. Doe eens lief
Ik heb alweer genoeg reacties van je verwijderd in dit topic, doe normaal of post hier niet alstjesblieft.quote:Op zondag 25 februari 2007 05:11 schreef Consigliere het volgende:
[..]
waarom mag die niet? dat is kunst ... !! barbaar !!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |