Welke koekwaus verdiept zich nou in bananen? Nee, dan heb je écht geen leven. .quote:Op maandag 24 mei 2010 15:01 schreef Dropdown het volgende:
Als je je in bananen had verdiept, wist je ook dat het kruiden is, en niet fruit .
Nou, ik dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welke koekwaus verdiept zich nou in bananen? Nee, dan heb je écht geen leven. .
En want dacht je van de toffe peer.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat wist ik ja, je hebt gelijk.
Een appel kan trouwens ook erg leuk uit de hoek komen.
Nou dan heb jij nog niet veel topics gezien!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:
dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Mandarijn is het daar niet mee eensquote:Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou dan heb jij nog niet veel topics van Federer-fan gezien!
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
De kwiwi is een elegante, levendige, vrucht met een kwistig krullende vacht.
Interessant, in de passievrucht had ik m nog niet verdiept.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:46 schreef -Datdus- het volgende:
Hij heeft een zeer zacht karakter, is ook intelligent en actief. Passievrucht is een grote kindervriend, die zeer veel genegenheid vertoont voor het hele gezin. Ook tegenover andere vruchten en ten opzichte van andere passie vruchten gedraagt hij zich heel behoorlijk. Hij is zeer gemakkelijk af te richten en wordt ook soms opgeleid voor blindenbegeleiding. Het is zeker één van de allerbeste gezinspassievruchten. Hij mag zich werkelijk de titel ‘ideale vrucht’ toemeten.
De Passievrucht is zelfs nog meer populair in Noord-Amerika en Scandinavië dan in zijn land van oorsprong. Zijn geduld met kinderen is dan ook voorbeeldig.
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar kun je misschien een bron noemen? Naar aardbeien is volgens mij nauwelijks onderzoek gedaan.
quote:
Wat heb je gegeten dan?quote:
Interessant...quote:Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat is harig van buiten, nat van binnen, begint met een k en eindigt met een t?
Juist, de kokosnoot. De geilste vrucht op aarde.
Wat vind je er niet goed aan?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Wat een faal topic niet normaal gewoon
Het gaat over fruit dat kan denkenquote:
Bedankt.quote:
Ja, klopt, maar het is heel beperkt hoor. Ik zeg niet dat bananen heel slim zijn, alleen dat ze een rudimentair inlevingsvermogen hebben en dat ze slimmer zijn dan andere fruitsoorten.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Het gaat over fruit dat kan denken
Ja, daar zit wat in. Toch denk ik dat mensen misschien toch iets meenemen uit dit topic over fruit in het algemeen en de banaan in het bijzonder.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef Niemand.. het volgende:
Hier moet je niet mee aankomen op FOK!, fok!kers komen nooit buiten en denken alleen na als ze in een levensbedreigende situatie zitten.
Dat is aardig. Maar wat misschien beter is, is om te proberen je te verplaatsen in de banaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:18 schreef Niemand.. het volgende:
De volgende keer als ik een banaan eet zal ik aan jou denken
Wat is er?quote:
De volgende keer als ik een banaan eet, zal de banaan aan jouw denken. Zo beter?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is aardig. Maar wat misschien beter is, is om te proberen je te verplaatsen in de banaan.
quote:
Ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat een bazentopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
[...]
"Hij [de banaan] is begiftigd met een rudimentair inlevingsvermogen, heeft het grootste inzicht van alle fruitsoorten en heeft een bescheiden en rustig karakter."
[...]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Nietquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef moonmovies het volgende:
Aardbeien daarentegen zijn arrogante klootzakken.
Kersen lijken best wel veel op Zweedse chicksquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet
Hij bloost alleen maar om zn puntjes
Daarom bloost aardbei ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kersen lijken best wel veel op Zweedse chicks
Ligt er maar net aan hoe ver die van de boom valt en of deze boom op een hoekje staat.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat wist ik ja, je hebt gelijk.
Een appel kan trouwens ook erg leuk uit de hoek komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |