quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Als Penisbaard begin 2009 registreerde, en Rectum begin 2010, ze hebben allebei dezelfde voorliefde voor platte burgelijkheid en ik zie ze zelden vlak achter elkaar in één topic. Snelle wissel van account zou goed mogelijk zijn door twee pc's en twee IP's. Is het vreemd dat ik een mogelijk verband tussen Penisbaard en Rectum/GewoonRia als logisch ervaar?Jij bent vele malen irritanter dan AP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er bij iedereen wel een Rectum in de buurt zit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Rectum is een plaatsje hier in de buurt
Tru.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal een kloon van HSG.
Omdat jij Penisbaard bent en die doet altijd dingen die men niet verwachtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam een kloon maken om vervolgens met die kloon ongeveer dezelfde dingen te posten als ik met mijn normale account doe?
Die komt in m'n sigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jij bent vele malen irritanter dan AP.
Belachelijk dit, ProRail laat dit zomaar toe terwijl de gewone treinhobbyist niet meer normaal naar treinen kan kijken. Geeft wel weer aan dat we in een politiestaat leven waar je als gewone hardwerkende burger niks meer mag. Ik tril nu van woede, werkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij iedereen wel een Rectum in de buurt zit.
Verkapte Socios-postquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb hier nog een uitermate diepgravend & volkomen correct onderzoeksrapport over Penisbaard:
De waarheid achter Penisbaard en familie Roubos?
Misschien kan je zoiets over Rectum maken.
Mooie man wel.quote:
Wat voor bewijs dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Bewijs voor Rectum's kloonzijn hier:
Nieuwe UI Rectum
De focus op de Duitse band.quote:
Duits.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
De focus op de Duitse band.
Serieus man, je steelt m'n theorie!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Mr.NuTCHRuSHeR_X het volgende:
Iedereen weet toch dat Rectum en Gewoonria kloons van Penisbaard zijn
Ik dacht dat jij Europese eenheid steundequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Duits.Een belediging voor de superieure Oostenrijkse volksmuziek.
Zeg het is een poll in de derde persoon hoorquote:
Welkom op FOK!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |