Iddquote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef TC03 het volgende:
Ik erger me hier dood aan. Voor elk persoon die vroegtijdig overlijdt en hierdoor in het nieuws komt wordt tegenwoordig wel een stille toch georganiseerd. In Den Haag was iemand onder de tram gelopen: meteen weer een stille toch. Echt, kap met die onzin.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef knnth het volgende:
Behalve na die doden bij de vierdaagse, toen kwam er geen stille tocht
Whehequote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef knnth het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef knnth het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef TC03 het volgende:
Ik erger me hier dood aan. Voor elk persoon die vroegtijdig overlijdt en hierdoor in het nieuws komt wordt tegenwoordig wel een stille toch georganiseerd. In Den Haag was iemand onder de tram gelopen: meteen weer een stille toch. Echt, kap met die onzin.
Zelfs voor dode criminelen...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik irriteer me er ook al een poosje aan...
En juist omdat de laatste tijd voor ieder wissewasje zo'n stille tocht wordt georganiseerd, schiet het nu ondertussen helemaal z'n doel voorbij...
Het maakt geen indruk meer![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef TC03 het volgende:
Stille toch voor TC03!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef TC03 het volgende:
Ik erger me hier dood aan.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jezelf onder de tram fietsen struikelen en dan die arme tram de schuld geven![]()
www.stille-tochen-de-hype.nlquote:Op maandag 26 februari 2007 10:56 schreef knnth het volgende:
Zou handig zijn als er een website voor kwam, dat je precies weet waar en wanneer stille tochten zijn. Weer 'ns wat anders dan kroeg, bioscoop of discotheek.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef wolferl het volgende:
Ik voel een nieuw formatvoor Tien, SBS6 en RTL4.
Stille tochten met Sterren.
Jijbakquote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Pompsnol het volgende:
Als er mensen behoefte aan hebben, waarom je er dan druk om maken, stelletje zieligerds
Misschien loop je zelf ook wel mee als er een goede vriend van je overhoop wordt gestoken door een of andere idioot.
Ik steek dan nog liever die gast overhoop dan met een stille tocht meehuppelenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Pompsnol het volgende:
Als er mensen behoefte aan hebben, waarom je er dan druk om maken, stelletje zieligerds
Misschien loop je zelf ook wel mee als er een goede vriend van je overhoop wordt gestoken door een of andere idioot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |