abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46677727
laten we beginnen bij het begin.
een tijdje geleden (lees jaren geleden) toen ik nog uitging danste ik vaak met een meisje met de letter L.
dit meisje had nog een vriendin met de letter S.
met S. ging ik voor de rest niet om en schonk alleen aandacht aan L. dit omdat ik haar wel leuk vondt toen die tijd.
echter kreeg ik in de tussentijd met een ander meisje wat na verloop van tijd weer uitging.
ondertussen was het contact met L. ook verwaterd en ik vroeg mij toch wel enigzins af hoe het met haar ging.
Op een site kwam ik een profiel tegen van S. waarop ik haar een berichtje stuurde hoe het met L. ging en zij vertelde me dat het contact tussen hun ook verwaterd is.
Hierop volgde nog een berg met berichten van zowel S. als mij, ik vroeg hierop dus ook haar email adres wat zij gaf.
Ze zei vroeg mij echter om een duidelijkere foto dan die ik op mijn profiel had staan...
Waarop ik dus zei dat ik niet zo van foto's houd..
Toen zei ze dat ze haar email adres niet aan een creep zou hebben gegeven als ze dus negatief over mij dacht.
Hierna heb ik een heel gesprek met haar gehad, en nou zit ik dus met het probleem dat ik best vaak aan haar denk en aan de woorden die ze tegen mij zei.
Ik zou haar zo graag beter willen leren kennen, juist omdat het volgens haar meer om het innerljk draaid maar het uiterlijk het eerste is waar men vaak op afstapt.
Ben gewoon bang om een blauwtje bij haar te lopen...
life is like a present you never know what is in it
  zondag 25 februari 2007 @ 23:17:10 #2
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_46677793
Vraagje.. weet S dan helemaal niet wie je bent?
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_46677842
ze heeft je toch gezien al
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46677845
Wat is het probleem nu precies? Dat je gewoon bang bent om een blauwtje te lopen ?

(En eh, dat ze je geen creep vindt betekent sowieso niet automatisch dat je superleuk bent ... Hmm, wacht, I see the point )
pi_46678024
jawel S. weet wel wie ik ben
en inderdaad dat wat ze zei betekend nog niet gelijk dat ze me superleuk vindt of zelfs maar iets wat daar dichtbij komt.
pi_46678169
Maarrrr dan is dat nog steeds niet echt een probleem , dan zou iedereen een topic over elk meisje/jongen die hij of zij leuk vindt openen

Niet dat ik dit erg vind om te lezen hoor helemaal niet
pi_46678308
jah moest het gewoon even van me afschrijven
ik denk dat ik mijn stoute schoentjes maar een keer aan ga trekken en ga vragen of ze wilt daten gewoon.
dan maar recht doorzee wezen en op mijn snuffert gaan als het gebeurd
pi_46680053
Niet zo druk over maken...
Gewoon een keer mee uit vragen, om even een cliché uit de kast te trekken: "Ja heb je, nee kun je krijgen"
pi_46680142
uuuh, Locusta.......

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46680253
Ik snap je probleem niet helemaal helemaal niet.
pi_46681135
waarom zijn mensen toch altijd zo bang voor een blauwtje?
naja
in de praktijk valt het bijna altijd mee!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_46681200
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:28 schreef Stampurtjuh het volgende:
jah moest het gewoon even van me afschrijven
ik denk dat ik mijn stoute schoentjes maar een keer aan ga trekken en ga vragen of ze wilt daten gewoon.
dan maar recht doorzee wezen en op mijn snuffert gaan als het gebeurd
Jep ff uitschrijven helpt met alles op een rijtje zetten. Oh en dat daten hou het wel subtiel he haha

Succes
pi_46685470
Gewoon keer emt haar uitgaan.
Probleem opgelost.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

On-topic: Als je een blauwtje bij haar loopt weet je waar je aan toe bent en dat het sowieso niets kan worden. Is zekerheid zo eng?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')