quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Pune het volgende:
Serveerster tegen mijn broertje: "En wil je je biefstuk dan medium?"
Broertje: "Extra large, graag."
Tijdens mijn vakantie in Zuid Amerika liep ik door een "rosse buurt", de dames van plezier riepen ons na:quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Pune het volgende:
Zelfde collega, tegen beller voor mij: "Nee, ze is er morgen weer."
Beller: "Ah, mañana!"
Collega: "Mañana? Nee, die werkt hier niet. Ze heet Pune."
Das echt dom van die vriend, want het moet zijn: 'Ik heet geen Rico..'!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie in Zuid Amerika liep ik door een "rosse buurt", de dames van plezier riepen ons na:
"Rico, rico, rico...." (oftewel: lekker, lekker, lekker)
Zegt een vriend van me
"Ik heet niet Rico..."
Een andere vriend durfde zelfs in Oostenrijk "ein Schpa" te bestellen.
Pune? Dat ligt toch in India....
kweenie, in mijn versie is het Frans...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Pune? Dat ligt toch in India....
Weer wat geleerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Punequote:Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef Pune het volgende:
[..]
kweenie, in mijn versie is het Frans...
Dan kan toch ook nu hij gewoon 'Golden Retriever' (Gouden Terugvinder) heet?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Meisje pas geleden aant praten over een hond.
Jah wat voor merk hond is dat eigenlijk?![]()
Nu ik het over honden heb... kheb een paar jaar lang Golden Retrieval gezegd omdat ik er van overtuigd was dat het te maken had met het feit dat die honden altijd als een dolle achter een stok aangingen dus vandaar 'retrieval'...![]()
![]()
Niet logisch gezien het engelsquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kan toch ook nu hij gewoon 'Golden Retriever' (Gouden Terugvinder) heet?
Gek he.. maar zolang het intern is, kan dit best..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Pune het volgende:
Ik, aan de telefoon tegen helpdesk-medewerker:"Hoi, ons netwerk ligt er hier uit, geen internet etc."
Helpdesk-medewerker: "Ons beleid is dat je eerst moet mailen naar ons, dat weet je, hè?"
Ik: "".
Waarom kijk jij bij je zus daarnaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef Veletta het volgende:
Mijn zus van 17 kwam in haar onderbroek (!) de kamer binnen lopen..
Ik: 'Jij mag je bikinilijn ook wel eens scheren zeg'
Zij: *kijkt naar haar oksels* 'Hoezo?'![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef Veletta het volgende:
Mijn zus van 17 kwam in haar onderbroek (!) de kamer binnen lopen..
Ik: 'Jij mag je bikinilijn ook wel eens scheren zeg'
Zij: *kijkt naar haar oksels* 'Hoezo?'![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Pune het volgende:
Serveerster tegen mijn broertje: "En wil je je biefstuk dan medium?"
Broertje: "Extra large, graag."
Veeg me opquote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Meisje pas geleden aant praten over een hond.
Jah wat voor merk hond is dat eigenlijk?![]()
Nu ik het over honden heb... kheb een paar jaar lang Golden Retrieval gezegd omdat ik er van overtuigd was dat het te maken had met het feit dat die honden altijd als een dolle achter een stok aangingen dus vandaar 'retrieval'...![]()
![]()
quote:Ilse zegt:
lol we hadden het vandaag over een item over fixatiegel testen
Ilse zegt:
zegt een gozer zo: nou je kan nog ozveel gel erin doen, dit haar krijg je niet omhoog
Ilse zegt:
zeg ik zo: Wij krijgen bij jou alles omhoog!
Hitler is niet dood man. Hij woont bij Elvis!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Pune het volgende:
Mijn reeds eerder genoemde collega, altijd goed voor een lach of wat: "Wat vind jij daar nou van, dat Saddam wordt opgehangen?"
Ik: "Nou, van mij hadden ze hem ook de rest van zijn leven op een onbewoond eiland mogen laten creperen."
Collega: "Oh ja, zoals bij Hitler!"
Ik: ". Dat was niet Hitler, dat was Napoleon."
Collega: "Pff, das wel echt Hitler hoor. Jij had zeker een slecht punt voor geschiedenis?"
Tja, en dan op zo'n toon van "da's algemene ontwikkeling, hoor".quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hitler is niet dood man. Hij woont bij Elvis!
Ja daar geloof ik natuurlijk niks vanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef DuranK het volgende:
Ik hoorde deze van een vriend van mij
Hij kende een meisje die er om bekend staat dat ze erg dom is. Die kwam hij tegen en zij had haar haren geverfd.
C: Heeey! Wat van vind je van mijn haren?!
S: Leuk, zo zie je er intelligent uit!
's avonds zijn ze beiden op een feest
C tegen andere mensen: Ja ik krijg allemaal complimentjes over mijn haren, S vond dat ik er, itel, inel, ehm. S! Wat voor woord was dat ook alweer!?
S: INTELLIGENT!
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:42 schreef Federer-fan het volgende:
Of een vrouwelijke collega van 18 ofzo waar ik mee werkte in de horeca. Ik zei op een gegeven moment over een bepaalde manager: "Hij lijkt een beetje op Jerom uit Suske en Wiske."
Zegt ze "Ja! Inderdaad! Hij kwam me ook al zo bekend voor."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |