abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:07:54 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_45937600
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."

Heeft iemand andere voorbeelden van superdomme opmerkingen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:09:47 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45937640
Geen ervaringen mee, ik laat alleen maar mensen tot mij vriendengroep toe met een IQ hoger dan 70.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_45938201
Wellicht wilde ze een garpje maken... en faalde...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:49:51 #4
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_45938348
ok...
pi_45938406
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."

De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.

En de zon schijnt trouwens altijd, die is pas over een tijdje opgebrand.

Dus ja, ze had gelijk...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_45938661
Wellicht gaat Henk alleen voor de sex.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_45938797
pi_45938895
leuk man nu kappe
off the wall
pi_45938916
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef jors het volgende:
leuk man nu kappe
ben jij henk
pi_45939019
Een vriendin van een vriend is bij ons altijd goed voor een paar leuke anekdotes.

Zoals bijvoorbeeld haar vraag: "Hoe heette die Duitse man ook al weer, met die snor?"

En dat ze wel een keer naar Madame Tussauds in het klein zou willen gaan. Madurodam

Of die keer dat ze de volgens de aanwijzing op het pak de rijst droog moest laten koken.

En toen ze een test moest doen bij een sollicitatie waar in de hele geschiedenis van dat bedrijf nog maar één iemand ooit voor gezakt was. Nu dus twee.

Bij de persiflage van Kopspijkers: "Dat is toch Peter van Balkenende?"

En de opmerking toen een vriendin zei dat ze pijn had in haar lies. "Oh, dan heb je een liesbreuk!"

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45939035
Wat een domme geit .
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:22:05 #12
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45939058
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:38:47 #13
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_45939404
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.

En de zon schijnt trouwens altijd, die is pas over een tijdje opgebrand.

Dus ja, ze had gelijk...
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.

De zon straalt volgens mij.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:42:30 #14
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45939467
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.

De zon straalt volgens mij.
jaja, probeer je er maar uit te lullen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:45:57 #15
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_45939556
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
pi_45939885
quote:

Ken dr zooooveel dat ik dr nu geen kan verzinnen .
Ben dr wel aan gewend onderhand..
pi_45939900
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:09 schreef Pracissor het volgende:
Geen ervaringen mee, ik laat alleen maar mensen tot mij vriendengroep toe met een IQ hoger dan 70.
Zodat het gemiddelde in je groep op 80 komt?
Ehm... ok
pi_45939978
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.

"Please thank your cock for this lovely dinner!"
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_45940010
Whehe, TS is owned.
De zon scheen inderdaad nog.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:15:03 #20
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45940140
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef Joachim het volgende:

[..]

Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.

"Please thank your cock for this lovely dinner!"
pi_45940173
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
pi_45940373
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:30:55 #23
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45940446
quote:

Rot eens een eind weg met je gespam van topics
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_45940448
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
omg
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:55:28 #25
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_45942324
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is dit echt gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')