De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."
![]()
![]()
Heeft iemand andere voorbeelden van superdomme opmerkingen?
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.
En de zon schijnt trouwens altijd, die is pas over een tijdje opgebrand.
Dus ja, ze had gelijk...
jaja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.
De zon straalt volgens mij.
Ken dr zooooveel dat ik dr nu geen kan verzinnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."
![]()
![]()
Zodat het gemiddelde in je groep op 80 komt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:09 schreef Pracissor het volgende:
Geen ervaringen mee, ik laat alleen maar mensen tot mij vriendengroep toe met een IQ hoger dan 70.
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.
"Please thank your cock for this lovely dinner!"
Rot eens een eind weg met je gespam van topicsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
![]()
omgquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
Is dit echt gebeurd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |