De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."
![]()
![]()
Heeft iemand andere voorbeelden van superdomme opmerkingen?
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De maan kan niet schijnen hoor, die reflecteert de zon.
En de zon schijnt trouwens altijd, die is pas over een tijdje opgebrand.
Dus ja, ze had gelijk...
jaja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.
De zon straalt volgens mij.
Ken dr zooooveel dat ik dr nu geen kan verzinnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was een tijd geleden bevriend met een jongen die ik even Henk noem. Henk had sinds een paar eeen vriendin, die toen 21 was. Op een gegeven moment waren we 's avonds met z'n drieën naar de bioscoop geweest. Toen we na afloop van de film rond middernacht over straat liepen zei dat meisje opeens: "Hé, de zon schijnt ook nog." Dus ik zei "Oh, je bedoelt de maan." Zei ze: "Oh ja, dat had Henk weleens gezegd."
![]()
![]()
Zodat het gemiddelde in je groep op 80 komt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:09 schreef Pracissor het volgende:
Geen ervaringen mee, ik laat alleen maar mensen tot mij vriendengroep toe met een IQ hoger dan 70.
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef Joachim het volgende:
[..]
Je hebt een boek vol van dat soort zinnetje.
"Please thank your cock for this lovely dinner!"
Rot eens een eind weg met je gespam van topicsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
![]()
omgquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
Is dit echt gebeurd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo waren er op de camping ergens in zuid europa een jong NL's stel naast ons waar vooral het jonge wicht niet erg opgelet had tijdens haar schooluurtjes. Op een avond waren we naar de heldere hemel aan het kijken waar meer sterren te zien zijn dan in NL. Vraagt die muts "goh, hebben ze hier ook sterren?". Zeg ik, "maar natuurlijk, die hebben ze hier geïmporteerd uit NL" waar zij op antwoordde, "ik wist niet dat ze hier ook spullen uit NL kopen". Uiteraard bestierven wij het van het lachen maar zij bleef ons schaapachtig aankijken en snapte er niets van. Nog geen kwartier later zeg ik kijkend naar de sterrenhemel "kijk, daar heb je de Grote Beer", vliegt die muts uit haar stoel en rennend roept ze "waarwaar waar". Hilarisch dat er zulke domme mensen bestaan.
Sorry?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Rot eens een eind weg met je gespam van topics![]()
![]()
![]()
How do you do, and how do you do your wife?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Nederlandse tourist die hoffelijk wil zijn tegen een Engelse dame door haar voor te laten gaan: 'go your gang'![]()
Die staat ook al in een eerdere post van Marietje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:59 schreef Sextreme het volgende:
[..]
How do you do, and how do you do your wife?
![]()
![]()
![]()
leuk, moet jij geen topics gaan spammen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die staat ook al in een eerdere post van Marietje.![]()
Waar heb je het over? Over het feit dat ik een dubbel topic heb geplaatst?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef Sextreme het volgende:
[..]
leuk, moet jij geen topics gaan spammen?
Yep, van datzelfde stel heb ik nog een paar anekdotes en gedragingen maar dat is niet geschikt in dit draadje.quote:
Hoe oud was dat meisje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep, van datzelfde stel heb ik nog een paar anekdotes en gedragingen maar dat is niet geschikt in dit draadje.
Ben jij gigolo ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef heiden6 het volgende:
Een klant die mij vertelt dat de het even zal duren voor alle benodigde papieren voor een aanvraag bij me binnen zijn, omdat hij zijn legitimatiebewijs niet in de fax kreeg.
Beroep: Accountmanager Binnendienst / Horeca (oproepbasis)quote:
Het is een vraag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:26 schreef heiden6 het volgende:
De zoveelste poging die je doet om grappig te zijn, waarbij je volkomen faalt.
Toen was ze 18 jaar. Ze was samen met haar vriend op vakantie. Hij was ook niet het lichtend voorbeeld van intelligentie maar in verhouding tot die muts was hij Einstein.quote:
Heel kortzichtig idd, staren zich stuk op de korting.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef wolferl het volgende:
joehoe mevrouw, het is 1.10 euro per uur parkeren, u heeft zojuist voor 12 euro een uur gartis parkeren gekocht
zei ik zo. Mevrouw was not amused.
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is schijnen hetzelfde als reflecteren. Zo zie ik het althans.
De zon straalt volgens mij.
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:30 schreef KosLooney het volgende:
Zat pas geleden in de trein richting Breda. Zitten er 2 meisjes tegenover me, die in de krant een stukje lezen over de Chinese kalender en de dieren die daarbij horen.
Dus 1 begint een paar van die dieren op te noemen: aap, varken, hond, draak, tijger.
Maakt het andere meisje de opmerking: "Nemen alle Chinezen dan elk jaar, het dier van dat jaar als huisdier?". Een draak of tijger als huisdier![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:30 schreef KosLooney het volgende:
Zat pas geleden in de trein richting Breda. Zitten er 2 meisjes tegenover me, die in de krant een stukje lezen over de Chinese kalender en de dieren die daarbij horen.
Dus 1 begint een paar van die dieren op te noemen: aap, varken, hond, draak, tijger.
Maakt het andere meisje de opmerking: "Nemen alle Chinezen dan elk jaar, het dier van dat jaar als huisdier?". Een draak of tijger als huisdier![]()
Maar degene die die opmerkingen maken hebben meestal geen fotoboekquote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef GiGra het volgende:
Hier op fok kun je genoeg domme opmerkingen vinden...als men het niet eens is met jouw mening is het heel normaal met kreten als 'kankerhoer' en 'wat heb jij een lelijke kop' te komen...dat getuigt pas van weinig verstand!
In de buurt van mijn ouders gaat er toch echt een dicht om 10 uur 's avonds... Dan komt mooi iemand met de auto het rolluik dicht doen (uiteraard wel met afstandbediening zodat hij niet uit zijn auto hoeft te stappen)quote:Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef Soempie het volgende:
Broertje van een vriend:
'Tot hoe laat zijn de pinautomaten open?'
wel strakke opmerkingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef paradoXical het volgende:
Bad Boys 2 in de scene waar een auto met "lijken" bekogelen;
"dat ze voor zoiets acteurs kunnen vinden"
Zelfde blondje een week later, vriend is pissen;
Wij:
"Waar is henk?"
Blondje:
"Die is naar de plassa"
Zeldzaam![]()
een tijdschrift van 12 euro? ... volgens mij lul je uit je nek, vooral ook omdat er maar 6 euro bij hoefdequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:27 schreef wolferl het volgende:
Mischien geen domme opmerking, maar ik werk als beveiliger/toezichthouder in een parkeer garage. En aangezien Albert Heijn er een winkel heeft naast staan, krijg je bij Albert Heijn 1 uur gratis parkeren bij minimaal 20 Euro besteding aan boodschappen. Nu ging ik laatst naar de AH toe om een boodschapje te doen. Er stond een vrouw voor me, die had voor 14 euro boodschappen gedaan, de vrouw vroeg waarom ze geen 1 uur gratis parkeer bonnetje kreeg. Dat was vanaf 20 euro aan boodschappen zei de cassiere. Nou zegt de vrouw, ik moet die uur gratis hebben want ik sta er maar een half uur. Dan moet u nog minimaal 6 euro aan boodschappen bij doen. Pakt de vrouw een willekeurig tijdschrift van 12 euro, ja zegt de cassiere nu heeft u inderdaad genoeg voor een gratis uur parkeren bonnetje.
joehoe mevrouw, het is 1.10 euro per uur parkeren, u heeft zojuist voor 12 euro een uur gartis parkeren gekocht
zei ik zo. Mevrouw was not amused.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |