-doe maar niet-quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef M-I-L-F het volgende:
tvp zeg ik.
bespaar je de moeite, die hype hebben we dagen geleden al gehadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
MODS, verwacht maar een hoop lemmings gebaseerd op jongste/oudste ... overleden.
Zo te zien is die nog niet voorbijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, die hype hebben we dagen geleden al gehad
typ ik daar het hele verhaal voor?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, die hype hebben we dagen geleden al gehad
jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:54 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
typ ik daar het hele verhaal voor?
Dit hierboven zeg ik graag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef M-I-L-F het volgende:
tvp zeg ik.
Ga me niet vertellen dat het geen leuk topic is gewordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
ja jij gaat meteen naar het FB subforum
ja ik heb ze slechter gezienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat het geen leuk topic is geworden
nee, ksssst scheer je weg hierquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:52 schreef Takkesteeg het volgende:
Of een willekeurige handleiding??
bemoei je niet met ONZ, je hebt het waarschijnlijk niet eens in je MyAT staanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:55 schreef Takkesteeg het volgende:
eerst slotje van topic, dan laat'k je met rust...
hmmm, in jouw subforum mag ik de etters niet doodwensen toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Remlof, zullen we van subforum wisselen?
Mwa, ik zit er zelf niet ver vanaf dus ach, van mij mag jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
hmmm, in jouw subforum mag ik de etters niet doodwensen toch?
Mag nergens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Eeej lulquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
je moest eens weten hoevaak ik hier offtopic geouwehoer hier verwijderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eeej lulniet mijn post gaan verwijderen he
, alleen ff stoer doen omdat er een fok(king)
collega van je op bezoek komt
ok, roep maar als ik er een paar over het randje moet duwenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik zit er zelf niet ver vanaf dus ach, van mij mag je.
Kiek wel uut.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
bemoei je niet met ONZ, je hebt het waarschijnlijk niet eens in je MyAT staan
thanksquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nevermind, ik neem terug wat ik zei, jij hebt het hier al zwaar genoeg.
Zou je ontopic willen blijven, dit is FB voor slowchat of vragen heb je PM, msn of nachtbrakerstopicquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nevermind, ik neem terug wat ik zei, jij hebt het hier al zwaar genoeg.
dat is mijn mening, geen feedback over de moderatie.... en nu OPROTTENquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou je ontopic willen blijven, dit is FB voor slowchat of vragen heb je PM, msn of nachtbrakerstopic![]()
Zo nu ontopic....Feedback, remlof geef mij een feedback over jouw leukste ONZ topic dat je bent tegengekomen hier op FOK
is dichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog eendje dan... kan deze gesloten worden, dit is bagger en geen onzin
Zie je ontopic in ONZ FB
Ik slaap zowieso morgen uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:24 schreef Sander170 het volgende:
-ga vooral zo door, dan kan je morgen uitslapen want dan kan je niet meer posten op fok-
ik heb geen enkele FB vraag van jou gezien, ga slapenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik slaap zowieso morgen uit.![]()
Maar ik mag je best een ''normale'' vraag stellen en dat deed ik ook.
Dus geef aub gewoon antwoord???? , en er is geen reden om mij eraf te gooien, jezelf wel !
Ik heb wat verwijderd, ik hoop dat het de goede warenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef murp het volgende:
zou iemand de laatste 5 berichten willen wissen??
Het Rokershoekje 55; was passiert da? eine Gauloises?
bedankt
Nu ben ik toch wel benieuwd wat daar stondquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef murp het volgende:
zou iemand de laatste 5 berichten willen wissen??
Het Rokershoekje 55; was passiert da? eine Gauloises?
bedankt
Piovan met postkrikkerij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd wat daar stond.
Jup, een regelrechte boender.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een doerak is het ook..
Hoi,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoi.
Is er nog een vacature vrij?
Groetjes,
Kan je van 'user' ook seekfam maken?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je van 'user' ook seekfam maken?.
Is dicht. Volgende keer graag een TR gebruiken, die zien we sneller.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen populaire topic!!!!!!!1111einz-dt
een potentieel kuttopic,weg ermee?
Welnee, chaos management heet dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef lienelien het volgende:
het gaat allemaal een beetje mis hier
mja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, chaos management heet dat.![]()
Ja, zeg dan wat jij denkt dat er mis gaat.quote:
en ondertussen laat je een user jouw werk opknappenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, zeg dan wat jij denkt dat er mis gaat.![]()
Nu zit ik een beetje te nuecken met een slappe lul.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
en ondertussen laat je een user jouw werk opknappen
Ik snapput nie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
en ondertussen laat je een user jouw werk opknappen
quote:
Die 2 a 3 users waren de enige posters waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
2 á 3 users maakten van een heerlijk uniek óntopic onzintopic één grote baggerzooi door verwensingen over elkaars moeders rond te stooien enzo
, kon je niet van het bier afblijvenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die 2 a 3 users waren de enige posters waarschijnlijk.![]()
Geef eens een link, ik heb echt geen idee waar je het over hebt.![]()
je hebt m'n link zelfs allang gequotequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die 2 a 3 users waren de enige posters waarschijnlijk.![]()
Geef eens een link, ik heb echt geen idee waar je het over hebt.![]()
Toedels.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:28 schreef Angelotus het volgende:
Ben toch al een tijdje lid en heb toch al vele discuzeuries meegemaakt, maar begin het langzamerhand toch echt een baggerforum te vinden! En e.e.a te wijten aan de kutmoderators etc.
Waarvoor moet dit nou weer?
Pleurt op, ga wel lekker terug naar http://forum.klifix.nl, http://forum.flabber.nl en geensteyl punt bagger enzo! Beter dan dit kilo utreg tangastring froum!
Nog steeds?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:15 schreef Snakey het volgende:
Leef je uit.
Waarvan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ben ook lid !
Wel waar, je zal hem wel verwijderd hebben dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb geen enkele FB vraag van jou gezien, ga slapen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geen ONZ-mods!![]()
Maak hier het kutste topic van!![]()
Meeste rommel is al weg. Welliswaar ook zonder sluitpost, maar goed...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Isabeau en The_T sluiten nu alles
Ik vind een paar oke maar niet 20 topic zoals netquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
klikspaan !
Die heeft een snipperdag opgenomen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:49 schreef Sander170 het volgende:
Is Moderator Remlof er vandaag / vannacht niet aanwezig ?
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die heeft een snipperdag opgenomen.
We zouden hem idd eens door een houtversnipperaartsts moeten gooienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die heeft een snipperdag opgenomen.
Dat zou zelfs verplicht moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We zouden hem idd eens door een houtversnipperaartsts moeten gooien![]()
Je krijgt ervoor betaald, ongeveer 2¤ per slotje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:54 schreef meneer_beer het volgende:
Krijg je betaald dan als je moderator bent? dat er vakantiedagen zijn? heb je dan ook vakantiegeld enzo of mag dat niet van de belastingdienst of is het zwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |