-doe maar niet-quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef M-I-L-F het volgende:
tvp zeg ik.
bespaar je de moeite, die hype hebben we dagen geleden al gehadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
MODS, verwacht maar een hoop lemmings gebaseerd op jongste/oudste ... overleden.
Zo te zien is die nog niet voorbijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, die hype hebben we dagen geleden al gehad
typ ik daar het hele verhaal voor?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, die hype hebben we dagen geleden al gehad
jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:54 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
typ ik daar het hele verhaal voor?
Dit hierboven zeg ik graag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef M-I-L-F het volgende:
tvp zeg ik.
Ga me niet vertellen dat het geen leuk topic is gewordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
ja jij gaat meteen naar het FB subforum
ja ik heb ze slechter gezienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat het geen leuk topic is geworden
nee, ksssst scheer je weg hierquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:52 schreef Takkesteeg het volgende:
Of een willekeurige handleiding??
bemoei je niet met ONZ, je hebt het waarschijnlijk niet eens in je MyAT staanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:55 schreef Takkesteeg het volgende:
eerst slotje van topic, dan laat'k je met rust...
hmmm, in jouw subforum mag ik de etters niet doodwensen toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Remlof, zullen we van subforum wisselen?
Mwa, ik zit er zelf niet ver vanaf dus ach, van mij mag jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
hmmm, in jouw subforum mag ik de etters niet doodwensen toch?
Mag nergens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Eeej lulquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
je moest eens weten hoevaak ik hier offtopic geouwehoer hier verwijderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eeej lulniet mijn post gaan verwijderen he
, alleen ff stoer doen omdat er een fok(king)
collega van je op bezoek komt
ok, roep maar als ik er een paar over het randje moet duwenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik zit er zelf niet ver vanaf dus ach, van mij mag je.
Kiek wel uut.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
bemoei je niet met ONZ, je hebt het waarschijnlijk niet eens in je MyAT staan
thanksquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nevermind, ik neem terug wat ik zei, jij hebt het hier al zwaar genoeg.
Zou je ontopic willen blijven, dit is FB voor slowchat of vragen heb je PM, msn of nachtbrakerstopicquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nevermind, ik neem terug wat ik zei, jij hebt het hier al zwaar genoeg.
dat is mijn mening, geen feedback over de moderatie.... en nu OPROTTENquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou je ontopic willen blijven, dit is FB voor slowchat of vragen heb je PM, msn of nachtbrakerstopic![]()
Zo nu ontopic....Feedback, remlof geef mij een feedback over jouw leukste ONZ topic dat je bent tegengekomen hier op FOK
is dichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog eendje dan... kan deze gesloten worden, dit is bagger en geen onzin
Zie je ontopic in ONZ FB
Ik slaap zowieso morgen uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:24 schreef Sander170 het volgende:
-ga vooral zo door, dan kan je morgen uitslapen want dan kan je niet meer posten op fok-
ik heb geen enkele FB vraag van jou gezien, ga slapenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik slaap zowieso morgen uit.![]()
Maar ik mag je best een ''normale'' vraag stellen en dat deed ik ook.
Dus geef aub gewoon antwoord???? , en er is geen reden om mij eraf te gooien, jezelf wel !
Ik heb wat verwijderd, ik hoop dat het de goede warenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef murp het volgende:
zou iemand de laatste 5 berichten willen wissen??
Het Rokershoekje 55; was passiert da? eine Gauloises?
bedankt
Nu ben ik toch wel benieuwd wat daar stondquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef murp het volgende:
zou iemand de laatste 5 berichten willen wissen??
Het Rokershoekje 55; was passiert da? eine Gauloises?
bedankt
Piovan met postkrikkerij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd wat daar stond.
Jup, een regelrechte boender.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een doerak is het ook..
Hoi,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoi.
Is er nog een vacature vrij?
Groetjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |