Bakje chips dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef SwJ het volgende:
Op het moment dat we over popcorn gaan beginnen, is het klaar.
Gadverdamme
Hee!quote:Op maandag 14 juli 2025 13:55 schreef Sally het volgende:
Nou ja sorry... My 2 cents: ik vond het ook overdreven om dit naar boven te halen.
Maar ik zei er nu maar niets van.
Dit keer wel.
Want dit was niet nodig.
/pseudo-mod-modeOut.
Hoor jij hier te modden, dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee!
* TheStigsDutchCousin op Sally's vingers tikt
Nee. Heb ik dat gedaan dan?quote:
#offtopic:quote:Op maandag 14 juli 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Heb ik dat gedaan dan?
Iedere mod mag overal moddenquote:
Jaja.quote:
Alleen in nood toch?quote:
Bij alle zaken die niet volgens policy zijn is het geoorloofd om te modden.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen in nood toch?Ik weet niet beter dan dat mods buiten hun eigen subforum ook eigenlijk users zijn. Of dat moet tegenwoordig anders zijn.
Dat is het altijd tochquote:Op maandag 14 juli 2025 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord over dat glas water en die storm ook alweer![]()
Volgens mij was het veel gedoe om veel weinig
Ik heb geen storm en helemaal geen glas gezien.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord over dat glas water en die storm ook alweer![]()
Volgens mij was het veel gedoe om veel weinig
Dat doe je zelf ook, en je bent niet eens mod hahaquote:Op maandag 14 juli 2025 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja.
Ik voelde me niet aangesproken door Stig in dit geval. Weet toch wel wie het zegt.
Maar als ook een A er wat van zegt hier, terwijl ik denk: nah... Ouwe Koeien... laat ze lekker zitten?!
Dan ik ook maar wat zeggen, ter verdediging.
Maar het zou dan wel 'pseudomodden' (kunnen??) zijn.
Hoi.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef Shii het volgende:
Iemand gaat een keertje los met achter elkaar posten in ONZ / DTS en krijgt daarvoor een ban? Het is niet alsof deze user altijd aan het spammen is. Waarom daar niet doorheen prikken, maar meteen zo'n maatregel?
Ik dacht dat dit een ONZ-deel van het forum was waar niet serieus gedaan hoeft te worden.
Het was meer een opmerking over de wijze van modereren. Daar is FB toch voor?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:13 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hoi.
Bans worden niet besproken op het forum.
Mocht je een vraag hebben over je eigen ban, dan kun je terecht bij een (F)A of mailen naar forum@fok.nl.
Mods geven geen bans. Dus het was geen opmerking over de moderatie in ONZ.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was meer een opmerking over de wijze van modereren. Daar is FB toch voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |