Hey!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef BeeDee het volgende:
Ja, was leuk met je gerookt te hebben![]()
* is ook aan het werkquote:
Nee, je bent gestopt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef Stommie het volgende:
ik heb de hele dag nog maar 1 peuk gerookt, ben ik nu een heiden?
Als je even een vliegticket voor me koopt kom ik je een vol pakje brengen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Stommie het volgende:
[..]
nee, ik ben een pauper, want ik heb geen geld voor peuken![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je even een vliegticket voor me koopt kom ik je een vol pakje brengen.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef murp het volgende:
oja, voor de liefhebbers
http://www.youtube.com/watch?v=3gPAVDistks
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef murp het volgende:
oja, voor de liefhebbers
http://www.youtube.com/watch?v=3gPAVDistks
En je kleren van je af te scheuren en dan je lange jan rond te slingeren?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer om op te masturberen.
Ik denk dat ik dat nummer op ga zetten als ik binnenkort een meisje mee naar huis neem.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je kleren van je af te scheuren en dan je lange jan rond te slingeren?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nummer op ga zetten als ik binnenkort een meisje mee naar huis neem.
Gatver, een film die zo nep is dat je er droevig van word.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PjuCOqkcSlY
OP VAKANTIE, VOLGENDE WEEK HEB IK LEKKER VAKANTIEquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:35 schreef Piovan het volgende:
WAAR IS TEZZ
IK HEB DEZE WEEK VAKANTIE, MAAR OMDAT IK GESTOPT BEN HEB IK VAKANTIE TOT SEPTEMBERquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OP VAKANTIE, VOLGENDE WEEK HEB IK LEKKER VAKANTIE
IK EBN BEST JALOURS OP JEquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
IK HEB DEZE WEEK VAKANTIE, MAAR OMDAT IK GESTOPT BEN HEB IK VAKANTIE TOT SEPTEMBER
om jou kunsten te vereeuwigen in een filempie..quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Piovan het volgende:
HE MURP WAAROM HEB JE MIJN MURP FANART GEBRUIKT BIJ JOUTUUB
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef maaike1987 het volgende:
nog even en dan mag ik eindelijk weer roken![]()
was toen nog aan t werkquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
waarom mag je nu niet roken?
![]()
Ik heb ongeveer 25 minuten naar mijn screensaver gestaard.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Oh trouwens wat mij vanavond toch overkwam.
Ik heb standaard 2 pakjes sigaretten bij mij, nu was er één leeg dus ik 2 nieuwe pakjes halen. Het lege pakje had ik nog in mijn jaszak zitten toen ik voorbij een prullebak kwam, want ja zo ben ik nu eenmaal. Dus ik deponeer mijn lege pakje sigaretten in de afvalbak zoals mijn moeder me dat vroeger altijd geleerd heeft, althans dat dacht ik. Eenmaal thuis aangekomen wil ik mijn al geopende pakje waar er nog 6 inzaten op tafel leggen. Maar wat bleek toen, ik had mijn halfvolle (lege voor de pessimisten onder ons) weggegooid.
sloeg er een pilletje in ofwatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 25 minuten naar mijn screensaver gestaard.
dat ben ik nu aan het doenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:25 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh.
Heerlijk dat eerste peukje van de dag altijd hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |