sorry maar ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Ja man fokkop! ik kon erna wel om lachen.
Grappig, onze bussen kunnen niet met open deuren rijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef BonJovi het volgende:
Dus steeds als de bus open ging, kon de deur niet dicht en reed met open deuren weg. Ik deed net alsof er niks aan de hand was
Ik kan er niks aan hebben dat je een stomme boerin bent die zelf geen buskaartje kan betalenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Grappig, onze bussen kunnen niet met open deuren rijden.
Blijf van QB af!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan hebben dat je een stomme boerin bent die zelf geen buskaartje kan betalen![]()
Oh, wat heb jij mij goed te pakken. Ik ga nu even in een hoekje huilen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan hebben dat je een stomme boerin bent die zelf geen buskaartje kan betalen![]()
Zullen we knuffelen? Is veul beterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, wat heb jij mij goed te pakken. Ik ga nu even in een hoekje huilen.
Ja en nu oprottenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, wat heb jij mij goed te pakken. Ik ga nu even in een hoekje huilen.
Goed idee welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:37 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zullen we knuffelen? Is veul beter
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Goed idee welDit hoekje is ook maar saai
Wat, ben ik je moeder ofzo? Nee hè, dus watch your mouth.quote:
Nee, neem me hard, neem me nu.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]Moet het bij knuffelen blijven?
praat niet over me moeder, niemand zegt dat tegen mij. Zelf op stage niet toen ik me stage begeleider ff heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet tegen kan. Ik flipte hem dood en gooide hem omver.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat, ben ik je moeder ofzo? Nee hè, dus watch your mouth.
Komt door je moeder denk ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
praat niet over me moeder, niemand zegt dat tegen mij. Zelf op stage niet toen ik me stage begeleider ff heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet tegen kan. Ik flipte hem dood en gooide hem omver.![]()
Metroseksuelen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
ow... ik wilde eerst je MSN vragen
Ok... neuken?kom hier, broek uit en neuken jijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Metroseksuelen van tegenwoordigDoe gewoon waar je goed voor bent
JOnge maak me niet boos, je kent me moeder niet. Als je over mij wilt lullen ga je gang, maar haal me moeder er niet bij. En waarom help je haar? Ze diste je net al dat is al erg genoeg rot maar opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Komt door je moeder denk ik
En dan maak ik je boos, wat dan nogquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
JOnge maak me niet boos, je kent me moeder niet. Als je over mij wilt lullen ga je gang, maar haal me moeder er niet bij. En waarom help je haar? Ze diste je net al dat is al erg genoeg rot maar op![]()
Je komt vast niet in de tenten waar ik komquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En wel nu.
Gebeurde dit in RL maar eens hè
Whahah je bent zo een loser ik zei niks tegen je en kom je een vrouw helpen, kan je in het echt geen meisje krijgen ofzo? dat je dan op een forum komt en dames gaat verdedigen voor aandacht. En trouwens als je boven scrolled ging ze mij eerst aanvallenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En dan maak ik je boos, wat dan nogGa toch fietsen ofzo op je moeder
Ik val jou aan? Ik zeg dat bussen niet met open deuren rijden. Daarna kwam jij met aanvallen hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah je bent zo een loser ik zei niks tegen je en kom je een vrouw helpen, kan je in het echt geen meisje krijgen ofzo? dat je dan op een forum komt en dames gaat verdedigen voor aandacht. En trouwens als je boven scrolled ging ze mij eerst aanvallen![]()
Ik mag van mijn vriendin geen ruzie met je maken omdat je dat niet waard bent, sorry.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah je bent zo een loser ik zei niks tegen je en kom je een vrouw helpen, kan je in het echt geen meisje krijgen ofzo? dat je dan op een forum komt en dames gaat verdedigen voor aandacht. En trouwens als je boven scrolled ging ze mij eerst aanvallen![]()
Als je goed leest kon je lezen dat ik de deur had gemold omdat ik me eigen wou bevrijden uit de bewarde situatiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik val jou aan? Ik zeg dat bussen niet met open deuren rijden. Daarna kwam jij met aanvallen hoor
Dan nog viel ze je niet aanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als je goed leest kon je lezen dat ik de deur had gemold omdat ik me eigen wou bevrijden uit de bewarde situatie
Dan nog kan een bus zo niet rijdenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:58 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan nog viel ze je niet aan
Bek houwe, mij op msn toevoegen en afspreken om te neukenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar goed.
BonJovi, doe een keer normaal, niet iedereen is er op uit om jou het leven ziek te maken, echt.
Zit k dalijk net als je vriendin ook aan zon mormel vastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Bek houwe, mij op msn toevoegen en afspreken om te neuken
Zo, wat produceer jij veel lucht danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef n8 het volgende:
- zit je in de trein, gaat ie stil staan want "het aankomstperon is nog niet vrij". wil ie verder rijden, lukt t niet omdat ie op een helling staatmoest ie dus eerst achteruit rijden om vaart te maken.... GAST!!
- van Groningen naar Assen heb je net genoeg tijd om je vriendje een lekkere zuigbeurt te geven. Niet vergeten dat als je in Assen aankomt de hele coupe naar seks ruikt!!!
(men, ik heb nog nooit zo'n rood hoofd gehad)
Zeur niet, zuigenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zit k dalijk net als je vriendin ook aan zon mormel vastEn dan heb ik het niet over jou
Oud Gastel, altijd gezellig..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef 2cv het volgende:
- Het beter weten dan 9292ov.nl en vanaf 1 of ander klein plaatsje vlak voor Roosendaal terug reizen met de bus om dan op de trein te stappen naar Roosendaal. Achja, ik had OV ...
BBA, of zijn andere maatschappijen ook al complete mongolen op dat gebied geworden..?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef Gizmore het volgende:
En natuurlijk alle keren dat de bus gewoon helemaal maar niet meer komt (gebeurt ook echt wel om de week)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef BaggerBoer het volgende:
'n hail verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |