Na een aantal dagen begint Driezel alweer sneller in te zakken dan voorheen
Vandaag gezocht waar de octopus lekt. Vermoedelijk ergens op het subframe, bij allemaal vertakkingen. Ik heb de precieze locatie van het lek niet vastgesteld en het ook niet gerepareerd want ik ben bang dat ik dan de octopus echt sloop. Ik heb wel de beslissing genomen dat op en later tijdstip er een andere octopus in komt. Niet een orginele, maar een van Nanko.
De rijhoogte achter heb ik ook afgesteld. Volgens de Haynes staat Driezel nu op de minimale rijhoogte maar ik heb het idee dat die maten niet kloppen.
Ook heb ik eindelijk de motorolie + de filters (voor lucht, brandstof en uiteraard olie) vervangen.
Ik zou ook nog een 2e claxon installeren (de orginele doet het niet altijd) maar die was op het laatste moment spoorloos verdwenen.
De veerpoten voor gaan vrij stroef. Zijn daar revisiesets voor te krijgen ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/