quote:Amanda bedankt voor je wijsheid
haha leuk, maar die huub is ook zo erritand, en dat wijf ookquote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat ze vertrekt, en er een mooie dame voor in de plaats komt. Nogmaals, Basic Instinct stijl, niet a la Tokkie.
Net het filmpje gekeken op youtube, GENIAAL![]()
![]()
![]()
![]()
Veel kijkplezier.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rNwdV_k5Qh8
Die Natasia heeft ook boter op haar hoofd; beste vriend Brain doet ook niet anders dan de spullen van een ander laten verdwijnen; toen met de koffer van Huub en met die bjoetiekees van dinges.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef One_conundrum het volgende:
Natasia: waarom moet je stelen?
Huub: gewoon, had ik zin in.
Precies, maar zij is een expert in ontkennen. Ze gelooft zichzelf ook altijd.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef doeka het volgende:
[..]
Die Natasia heeft ook boter op haar hoofd; beste vriend Brain doet ook niet anders dan de spullen van een ander laten verdwijnen; toen met de koffer van Huub en met die bjoetiekees van dinges.
Duh, en dat maakt het nou net zo leukquote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef vosss het volgende:
Ik heb net even dat filmpje gekeken, maar mijn god.........als dit toch een reeële afspiegeling is van onze maatschappij, dan schaam ik me de ogen uit mn kop.
Jezus, wát een stel malloten zitten daar bij elkaar zeg
Zelfs Bonnie Sint Clair heeft meer klasse dus dat moet geen probleem zijnquote:Exit en inderdaad iemand erin met meer klasse!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |