quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef JohnDoeTeh2nd het volgende:Nou ja de pijn houd nog steeds aan maar de dokter kan niks vinden en denkt dat het door stress komt omdat ik er ook veel spierpijn bij heb bij mijn rug enzo.
Oke en nu?
De dokter zegt dat ik het wat rustiger aan moet doen maar volgens mij doe ik dat al. Ik pieker nog wel maar eet gezond en slaap normaal dus wat moet ik verstaan onder rustiger aan?
Dit is al de 4e maand dat ik elke dag weer pijn heb dus zijn er ook nog mensen die ook spierpijn en steken in de buik hadden van stress en hoe hebben julie dat aangepakt?
Ben erg benieuwd.
Als je zelf niet denkt dat het door stress komt, zou ik je dat niet zo snel aan laten praten.
Dachten ze bij mij ook, terwijl ik elke paar weken crepeerde van de pijn in mijn 'maag' die doorstraalde naar mijn rug en nachten kotsend wakker lag. Dus ze gingen zoeken naar maagzweren ed, maar toen ze die niet vonden was het gewoon stress.
Bleken het galstenen te zijn. "ja, maar normaal zit die pijn niet in het midden!''. Dus ik heb meer dan een half jaar pijn geleden omdat ze er niet aan dachten dat het dat kon zijn. Toen ze er eenmaal achter waren was het 1 operatie, even wachten, nooit meer last van gehad.
Dus: blijf doorzeuren! Artsen zijn er heel makkelijk in om iets af te schrijven als 'stress'. Je moet echt stampen en eisen dat je onderzocht wordt tegenwoordig
Verder: beterschap!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.