abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 00:50:05 #1
137326 JohnDoeTeh2nd
y Helo thar Biatches
pi_46681471
OKe ik heb al enige tijd(vanaf november) pijn onderaan mijn linkerzij dat soms naar de rechterkant trekt en soms ook midden in de onderbuik maar voornamelijk zit de pijn linksonder. Laat ik even vooropstellen dat het geen EXTREEM pijn doet zodat ik niet kan slapen ofzo en het belet me ook niet om te lopen of wat dan ook alleen het is wel erg irritant en ook nog zorgelijk omdat ik er al bijna 3 maanden last van heb.

Ik ben dus naar de dokter geweest twee weken geleden en hij had niet echt een idee wat het zou kunnen zijn. Hij dacht mischien een probleem met de milt of een verstopping in de darmen en hij heeft me spul voorgeschreven wat de darmen schoonmaakt. 7 zakjes en ik moest er elke dag eentje oplossen in water en opdrinken maar de pijn is nog steeds niet weg.
Ik heb alweer een afspraak staan bij de dokter(als ik 2 week na de zakjes nog last had moest ik weer een nieuwe afspraak maken en dan word er waarschijnlijk een echo gemaakt) maar ik me maak me zo onderhand toch bestwel druk over die last en mijn vraag is dus ook of iemand anders hier iets dergelijks heeft meegemaakt en wat de diagnose dan uiteindelijk was.

Dus:

- Pijn in mijn linkerzij.(helemaal onderaan)

- Trekt soms helemaal naar rechts en in het midden en soms naar mijn buik.

- 3 maand last .(pijn word niet erger maar ook niet minder)

- Voel me verder gezond.(geen braakneigingen, gezonde ontlasting, gezonde eetlust)

- Geen problemen om te lopen en de pijn word niet minder of erger als ik van zit, sta of lighouding verander.

- Pijn is het savonds het ergst.

Alvast heel erg bedankt

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnDoeTeh2nd op 26-02-2007 00:56:03 ]
It is Purpose That Created us
pi_46681548
Eet je wel genoeg vezels?
  maandag 26 februari 2007 @ 00:53:56 #3
137326 JohnDoeTeh2nd
y Helo thar Biatches
pi_46681610
Jazeker ik eet erg gezond. Geen vette troep of wat dan ook en drink ook geen alchohol.
pi_46681743
het lijkt op wat een vriendin van me had en dat was psychosomatisch....
maja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_46681960
t klinkt mij toch echt als een soort verstopping hoor, maar bijv. een spastische darm kan ook. Nou ik zou gewoon t advies van je dokter opvolgen..
  maandag 26 februari 2007 @ 01:09:32 #6
137326 JohnDoeTeh2nd
y Helo thar Biatches
pi_46682053
ja dat ben ik wel van plan alleen moet nog 12 dagen wachten voor ik weer terechtkan dus vandaar wou ik even zien of iemand dit msichien herkende. En een vestopte darm en/of spastische darm zorgen toch voor slechte ontlasting en extreme pijn? Ik ervaar beiden niet.
pi_46719902
nou ja, extreme pijn denk t niet. En aangezien links onderaan niet veel meer zit dan darm, rectum en evt. eierstok denk ik toch dat t je darm is :p vooral omdat t ook naar het midden van je buik en naar rechts trekt, daar zitten ook darmen. En als het aan je darm ligt kan het eigenlijk vooral verstopping zijn of inderdad die spastische darm, maar t zou ook iets zeldzamers kunnen zijn, omdat t nu al best lang aanhoudt en je vezels hebt geslikt..
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:44:35 #8
137326 JohnDoeTeh2nd
y Helo thar Biatches
pi_46726691
Nou ja wat het ook is er is in ieder geval wat verbetering. Bij het opstaan en vlak voor het slapengaan heb ik net zoveel last als normaal maar een uurtje na het opstaan tot ik ga slapen is de pijn bijna helemaal weg. Mijn maag borrelts en doet en er is een soort drukkend gevoel maar geen pijn meer.
Met een beetje mazzel verdwijnt de rest van de pijn ook de komende week.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:56:46 #9
167723 sanni
Acima de seu
pi_46728963
Nu laten we dat maar hopen met deze laatste reactie...
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:30:59 #10
137326 JohnDoeTeh2nd
y Helo thar Biatches
pi_47031777
Nou ja de pijn houd nog steeds aan maar de dokter kan niks vinden en denkt dat het door stress komt omdat ik er ook veel spierpijn bij heb bij mijn rug enzo.
Oke en nu?
De dokter zegt dat ik het wat rustiger aan moet doen maar volgens mij doe ik dat al. Ik pieker nog wel maar eet gezond en slaap normaal dus wat moet ik verstaan onder rustiger aan?
Dit is al de 4e maand dat ik elke dag weer pijn heb dus zijn er ook nog mensen die ook spierpijn en steken in de buik hadden van stress en hoe hebben julie dat aangepakt?

Ben erg benieuwd.
pi_47042553
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef JohnDoeTeh2nd het volgende:
Nou ja de pijn houd nog steeds aan maar de dokter kan niks vinden en denkt dat het door stress komt omdat ik er ook veel spierpijn bij heb bij mijn rug enzo.
Oke en nu?
De dokter zegt dat ik het wat rustiger aan moet doen maar volgens mij doe ik dat al. Ik pieker nog wel maar eet gezond en slaap normaal dus wat moet ik verstaan onder rustiger aan?
Dit is al de 4e maand dat ik elke dag weer pijn heb dus zijn er ook nog mensen die ook spierpijn en steken in de buik hadden van stress en hoe hebben julie dat aangepakt?

Ben erg benieuwd.
Als je zelf niet denkt dat het door stress komt, zou ik je dat niet zo snel aan laten praten.
Dachten ze bij mij ook, terwijl ik elke paar weken crepeerde van de pijn in mijn 'maag' die doorstraalde naar mijn rug en nachten kotsend wakker lag. Dus ze gingen zoeken naar maagzweren ed, maar toen ze die niet vonden was het gewoon stress.
Bleken het galstenen te zijn. "ja, maar normaal zit die pijn niet in het midden!''. Dus ik heb meer dan een half jaar pijn geleden omdat ze er niet aan dachten dat het dat kon zijn. Toen ze er eenmaal achter waren was het 1 operatie, even wachten, nooit meer last van gehad.

Dus: blijf doorzeuren! Artsen zijn er heel makkelijk in om iets af te schrijven als 'stress'. Je moet echt stampen en eisen dat je onderzocht wordt tegenwoordig

Verder: beterschap!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:06:17 #12
137326 JohnDoeTeh2nd
y Helo thar Biatches
pi_47051424
Ik heb een echo gehad en daar konden ze niks vinden en andere onderzoeken leken mijn dokter dus overbodig.
Maar inderdaad ik wacht het nog even een week of 2 af en daarna eis ik gewoon een nieuw onderzoek. De pijn is namelijk niet zo extreem als bij jou dat ik echt lig te creperen ofzo maar fijn is ook anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')