Een blije rijger om mee af te trappen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:49 schreef keterp het volgende:
Bijde stellingen zijn bewezen en juist, ()
Alsof het een ketting is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 @ 18:49 schreef Angelotus het volgende:
Vieze gore stinkpedo! Omhangen die klootzak!
En boycotten heeft de poster zelf al aangegeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef daanski82 het volgende:
GVD ik drink altijd pepsi cola a 0.79 euro cent per 1.5L
en nu kom ik in de winkel en schrik me de tievus raten gif uit mijn lijn 1.27 eurodit is echt van de zotte dat is een verhoging van 0.52 cent.
dit slaat echt nergends op.
en tevends dit heeft helemaal NIETS meer met de invoering van de euro te maken maar gewoon een Ordinaire prijs verhoging.
als ik godverdome aan mijn baas een loonsverhoging vraag dan word ik keihard de deur uitgetrapt.
we moeten pepsi en ook coca colaboycoten want die heeft dit geflikt.
Dat lijkt wel Brian van De Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef jpg97 het volgende:
We hebben bij ons op de zaak iemand die verbastert werkelijk álles!
En ook nog per ongeluk en dan denkt ie dat dat zo hoort
Enkele voorbeelden:
- " Ach jij denkt in hoekjes " ipv " Ach jij denkt in hokjes "
- " Zeg, heb jij een blauwtje opgelopen? " ipv " Zeg, heb jij een blauwtje gelopen? "
- " Hij tapt de moppen zó uit zijn mouw " ipv " Hij schudt de moppen zó uit zijn mouw "
enz. enz.
Elke dag komen er weer een paar nieuwe bij
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef dahei het volgende:
Een lang stuk hout of een verwarmingsbuis hebben hetzelfde affect. Worden die ook als wapens gezien?
Dat "me" overal waar "mijn" wordt bedoeld stoort me ook mateloosquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gewoon een balk in me auto liggen die niet te dik is, dus kan hem als slagwapen gebruiken, ligt achter me stoel, ben al meerdere keren aangehouden en ben er meewegkomen als ik zeg dat ik aan het verbouwen ben en dat dat nog in mijn auto ligt
quote:heey ondanks ik vind dat ik te veel katten heb wil ik er een paar weg doen aan iemand die er goed voor is de katten die ik weg doe zijn goed verzorgt en gegastereert en gesterliseert ze zijn vanaf 1 jaar aud heb je interessen dan kun je mij bellen
Slap lullen met pijnlijke prostituees.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:19 schreef Ginji het volgende:
Er werkt een meisje bij de C1000 hier in de buurt, waar ik altijd een beetje mee loop te auwehoeren (suffe one-liners enzo, je kent het wel) als ik mijn sigaretten haal.
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
medeleiden
Ah, een minimalistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:24 schreef Catch22- het volgende:
Op Tweakers komt iemand in een reactie aan met een nieuwe variant op sowieso
zoiso
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=1937255
Was het kwaad niet al geschoten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef alpha100 het volgende:
...
Het kwaad was echter al geschiet...
Rosé, roze, U zegt het maar...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet de betreffende uitspraken in het licht van de context zien. Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen, maar dit terzijde. Dat Marokko één grote rose buurt is, daarmee chargeer ik bewust, ik bedoel daarmee dat het de verkeerde kant opgaat, de dubelle moraal in Marokko is angstaanjagend.²
Rosse zeg ik dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Rosé, roze, U zegt het maar...
Nog redelijk goed voor marktplaats wat betreft spellingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Het mag wel niet, maar ik wilde jullie dit juweeltje van Marktplaats niet onthouden:
En dit dan,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
is dat een nieuwe uitspraak die ik nog niet ken?quote:Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen
Bemerk ook:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dubelle letters blijven moeilijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet de betreffende uitspraken in het licht van de context zien. Ik ga er dan ook vanuit dat je torso mans genoeg is om dit te begrijpen, maar dit terzijde. Dat Marokko één grote rose buurt is, daarmee chargeer ik bewust, ik bedoel daarmee dat het de verkeerde kant opgaat, de dubelle moraal in Marokko is angstaanjagend.²
Tja, de prijzen schieten omhoog. Kijk eens wat de oorspronkelijke prijs was; dat is niet duur!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:31 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En boycotten heeft de poster zelf al aangegeven.
En dat het niets met de invoering van de euro te maken heeft, anno 2007, is ook een scherpe analyse.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef daanski82 het volgende:
GVD ik drink altijd pepsi cola a 0.79 euro cent per 1.5L
Ik heb wel een leuke uitspraak voor je: "The problem with the French is, they don’t have a word for ‘entrepreneur’..."quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef Elseetje het volgende:
Oh, als dat toch eens zou mogen, taalfouten van Bush! Die zijn leuk
en dan staat er:quote:Het werk
aanstuuren van allround logistiek medewerkers verantwoordelijk voor de kwaliteit reach en heftruck kunnen reiden is een pre! urenregistratie van zijn team beihouden
quote:Talenkennis
Nederlands : mondeling Uitstekend, schriftelijk Uitstekend
Vertraagde romantiekquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:45 schreef BasOne het volgende:
(...)
Je probeert 'close' te worden met een leuk meidje, betaald haar drankjes in een cafe, begeleid haar naar huis etc.
En wat blijkt na een tijdje, ze ziet je als een grote broer O.O
WTF bitch...
Heb je al die tijd, al die moeite gedaan om haar het hof te maken, en an ben je haar grote broer????
En dan komt er een nobody langs, die zei niet kent, behandelt er ruw, en ze ligt binnen de korste keren met hem in het nest???
WTF...
En dan hebik het niet over 14 jarige sltejes die lamlazerus zijn van de breezers, maar over vrouwen van tussen de 22 en 30 jaar.
Wat is dat nou?
Geen vrouw meer die een beetje romantiek meer kan vertragen, avondje uit, bloemen, bonbons... betekent niets meer als er iemand met een grote bek ertussen komt.
Waar doe je in godsnaam dan al die moeite voor.
Een wàt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
We zouden hem idd eens door een houtversnipperaartsts moeten gooien![]()
l-l-l-l-l-l-l-mallotische maloot!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 malloot van deze maloten club maloot genoeg te zijn om dit als een "bevel" tot actie te zien. Het is eerder gebeurt![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder wordt bedoeld dat onder andere het dierenleed niet opweegt tegen de estitische motieven.
'Kwaliteit' was goed geschreven!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:01 schreef D.Rose het volgende:
Niet van het forum, maar van een vacaturesite
[..]
en dan staat er:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef JohnDope het volgende:
Elseetje ga eens echt de wereld verbeteren en ga je niet zitten druk maken over dat kleine bondkraagje aan mijn jas......
Ook niet bepaald vrouwvriendelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
Een vroegere vriending van me ging op een verre vakantie met haar vriend, in een poging om hun relatie te redden.
't Is een bekend (maar flauw) grapje. Geen fout dus, maar opzet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:20 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ook niet bepaald vrouwvriendelijk
O? nooit eerder gehoord/ gelezen in elk geval.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is een bekend (maar flauw) grapje. Geen fout dus, maar opzet.
Ik denk dat het nog erger is dan steenkolenengels, dat bloemkolenengels.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:28 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Vorig jaar naar London geweest voor een concert en moest toen mijn creditcard laten zien bij het ophalen van het kaartje. Mijn handtekening was haast niet te zien dus moest ff in bloemkolen engels uitleggen dat mijn handtekening er echt wel opstond.
Aah, een speelfout!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef koffiegast het volgende:
(Ik vroeg vertaling voor de zin omdat ik de speling wou weten achter de zin desondanks dat ik wist dat het 'ik wist het niet' betekende.)
Althans handig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding]
het mooiste station van Nederland... en houtencastellum is echt te lelijkste... brrrrr
althands de kleinste
Droog, heeft ie de D en T omgedraaidquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:13 schreef Arcee het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilters
Wilders met een T, dan ook maar stam + D. [afbeelding]
Over de inhoud maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
voor elke potje past een deksel.
Maar goed vrouwen zijn compleet achterlijk.
Een vrouw die kind loos is zoek een man die stoer en sterk en enz voor de voorplanting. (hebben ze niet eens door)
Een vrouw die een kind heeft zoekt juist een man die zachtaardige is die het kind mee opvoed.
(en mee betaald met de kosten ook dat hebben ze niet eens door)
Voor de mannen het zelfde
Stoer man is op uit om zijn zaad door te geven voor voortplanting (ook dat hebben ze niet eens door)
Zacht aardige man zoek juist een vrouw om een gezin te stichten en op tevoeden.
Daarom zie je ook meestal een zachtaardige man met een vrouw die meestal al een kind van een vorrige huwelijkof wat dan ook hebben een gelukkige gezin zijn.
Wie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Elseetje het volgende:
Niet van fok, maar vanavond bij zo'n 'de 100 meest...' op RTL5: "Zij is één van de meest aantrekkelijkste actrices..."
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef DaDemoMan het volgende:
Alleen ze kijkt graag Pouw en Witteman dat vind ik nou net een links programma.
Eh, da's een beetje mijn schuld. TS is alleen schuldig aan de stam+d.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:13 schreef Arcee het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilters
Wilders met een T, dan ook maar stam + D. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef sigme het volgende:
Sterk bekritiseerd motie Wilders
Met een t graag.
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Wouser het volgende:
Swalmen heeft nog niet eens een dak dus... Swalmen wind
Laptop met waterkoeling en een schutsluis.quote:Op zondag 25 februari 2007 @ 00:45 schreef gias het volgende:
je moet wel dom zijn om een dichte doos te kopen, die klotst als je hem schut
laptop met waterkoeling zeker![]()
Doet me denken aanquote:Op zondag 25 februari 2007 10:19 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Laptop met waterkoeling en een schutsluis.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frank de Grave is het eeuwige talend
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De foto's staan volgtens mij gewoon overal verspreid op gratis plaatjeshosts
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:29 schreef vbmot het volgende:
Lig je lekker in het water en dan komt er zo'n vatsig nijlpaard aanbanjeren met de intentie om het water in te gaan. Ik krijg altijd kotsnijgingen bij het idee dat ik me in hetzelfde water bevind als die vetkwab.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef jaoka het volgende:
[..]
Huilhuil klaag klaag.
Het is Wilders goed recht om dingen aan de kaart te stellen.
Van Daan, van Joost, van Ali... Van Allah?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
Mij lijkt het nou juist wel eens handig om politici te hebben die banden hebben met een land als Marokko, waar veel nieuwe Nederlanders van daan komen - net als met Suriname maar ook net als dat er Friezen en Twenten in de politiek zitten.
We zijn hier van de originele taal- en spelfouten.quote:
het was ook een verkapte tvpquote:Op zondag 25 februari 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We zijn hier van de originele taal- en spelfouten.
Marietje_34 moet nog een hoop leren. Eteleren welteverstaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
precies, maar ts laat de kans niet voorbij gaan om zijn moslimhaat weer ff te kunnen eteleren![]()
Whehe, viel mij ook op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef buachaille het volgende:
Op Tros vermist: het is al zo lang geleden dat we geen contact meer met elkaar hebben gehad![]()
Kan ik niet fout noemen. Is een geval van geoorloofde weglating.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef D.Rose het volgende:
Wendy van Dijk gisteravond:
[...]
"met één druk op de knop gaat het dak open en dicht"
Ik vind het fout, het is immers onjuistquote:Op zondag 25 februari 2007 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan ik niet fout noemen. Is een geval van geoorloofde weglating.
Met een stempel op haar reet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En het aantal mannen met een gekeurde vriendin dan?
Ubermenschideologie.
Nee, dan ga je voorbij aan de weglating. Het lijkt me duidelijk dat wordt bedoeld "met één druk op de knop gaat het dak open en (met één druk op de knop gaat het dak ) dicht" .quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het fout, het is immers onjuist
Yoda?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Staat nergens wat ik vinden iets over.
De Duitser in 'm komt naar boven..quote:Op zondag 25 februari 2007 19:05 schreef skippy22 het volgende:
()
De einige rede waarom ik hem niet iets aan doe is dat ik geen zin heb om in de gevangenis te zitten
Dat is een stuk van m,n slechte duitsere kant die in dit geval na lange tijd "naar boven komt"
Dus we bewaren die agent in burger?!?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]we gaan nu voor jou ook een stille toch houden
![]()
'Happerend' taalgebruik.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Longhorn nog 2 jaar geleden van de tafel is geveegd en helemaal weer van "ground up" is opgebouwd. Uiteindeljik hebben ze en jaar effectief zitten coden. De eerste Beta's waren dus niks waard. En verder je kan iig nog wel minmaal 2 Service Packs verwachten voordat het een beetje fatsoenlijke ondersteuning wil en basis kan leggen voor de gebruikers. Bedrijven zijn over het algemeen niet zo happerig om snel over te stappen.
Het is mij ook duidelijk wat er bedoeld werd, de tekst leent zich echter ook voor een andere opvatting, en ik ben nooit te beroerd iets anders op te vattenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan ga je voorbij aan de weglating. Het lijkt me duidelijk dat wordt bedoeld "met één druk op de knop gaat het dak open en (met één druk op de knop gaat het dak ) dicht" .
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:08 schreef Locusta het volgende:
Niet zo druk over maken...
Gewoon een keer mee uit vragen, om even een cliché uit de kast te trekken: "Ja heb je, nee kun je krijgen"
Het begint me steeds meer op te vallen dat savonds de nieuwe spelling voor 's avonds is.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef JohnDoeTeh2nd het volgende:
(...)
- Pijn is het savonds het ergst.
quote:
De vervoeging van bijvoeglijke naamwoorden is ook best lastig.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef Gimmick het volgende:
Dat werd naar luidt protest uit de markt weer teruggedraaid.
Eventjes de lokale economie spekkenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:04 schreef Melktap het volgende:
over 1 meter bestemming berijkt.
Nah zo goed smaak ik ook niet hoor.
Sjokking!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bron
Ik open nooit zulke topics, maar ik vond dit wel een heel erg schokkerend bericht.
*dumpreden/afknapper; slegt sgrijven en spelluquote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef dvunz het volgende:
not done/afknappers/dumpreden';
-slegt pijpen,kaken niet ver genoeg open,tanden over je eikel
contineu zelfde bewegingen,geen tong gebruiken
-sokken aan houe in bed
en 'morguh' gaat door voor 'goedenmorgen'quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het begint me steeds meer op te vallen dat savonds de nieuwe spelling voor 's avonds is.
Ik heb ook wel moeite met d/t, maar sommige mensen maken het wel heel bondquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is echter wel heel belangrijk wil je uitspraken doen over de welvaardsverdeling en de armoede.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:06 schreef piepster het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog erger is dan steenkolenengels, dat bloemkolenengels.
En dan die verbale halve hersencel.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef INCTRL het volgende:
Amanda heeft vannochtend kokend heette koffie over het gezicht gegooid van Huub. Haar verbale halve hersencel liet haar weer even in de steek........ binnenkort mag ze weer de echte wereld in, waar het werk voor haar in sommige Amsterdamse tenten voor het oprapen zal liggen. Echter zal Brian weer spieren in zijn rechterhand moeten gaan kweken.....Amanda bedankt voor je wijsheid we hebben van je genoten!!![]()
![]()
is dat Nederlands?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dit is echt zo nep, strap er dus niet in.
Je verdient dus 625 per dag met standaard reply's nou duhhhhhvoor 625 kunnen ze per dag 50 sociaal werkplaats gasten mailtjes laten beantwoorden.
Ik wist tot voor kort niet dat die uitdrukking zo verkort kon worden weergegeven.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat van de Eerste Kamer wist ik tot verkort niet totdat ik dat las hier op Fok.
Je hebt een fout over het hoofd gezien:quote:
het moet een woord zijn: hetzelfdequote:Voor de mannen het zelfde
Ik ga dit jaar maar eens op vakantie naar Itilië. Daar schijnen ze namelijk Frans te spreken.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:05 schreef DoimeN het volgende:
Het was een itiliaans nummer(?)
Tu Es Foutu van ene Ingrid
quote:Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Letterlijk en verguurlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
DOOR ZIJN GEWICHT EN OMVANG ZAL HET MOEILIJK WORDEN OM LETTERLIJK MET IEMAND ANDERS DOOR ÉÉN DEUR TE KUNNEN
maar als ze verguurlijk bedoelen dan gok ik op huub en erik
(is natuurlijk ook stille hoop)
quote:Dat kan best zo zijn, maar dat is oud nieuws dat constant wordt herkauwd. Dit is nieuw nieuws. Heel schokkend nieuws. Het ANP publiceert een incorrect onderzoek en ongeveer 75 reageerder nemen het voor koek en ei aan. Het ANP zegt 25% meer diep armen, de werkelijkheid zegt helemaal niet meer. En dat heeft bijna een monopolie over het nieuws in Nederland.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
Ik had vandaag hoge noot dus ik ging pissen op het station in nijmegen.
Ik had nog 50 cent dus ik ging daar naar het toiliet,
kom ik daaris het helemaal perfect aangekleed met gordijntjes en kaarsjes en zelfs een vissenkom echt gemutlich.
zeker een aanrader
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef buachaille het volgende:
Bloemkolenengels:
Zegt mijn date: "I love you".
Mijn antwoord: "me too"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(denkt aan zelfmoord)
Sorry voor het taalgebruikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef mrdjey het volgende:
Kijkhard in d'r kont neuken en dan weer buiten zetten midden in de nacht of zo.
http://www.nu.nl/news/990(...)lag_van_Taliban.htmlquote:Cheney ongedeerd door aanslag van Taliban
Harrie Jekkersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.
Ik hou van mij wordt nooit gezegd.
Maar ik hou van mij ga ik toch zingen.
Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt.
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen.
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan.
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen.
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan.
Ik blijf bij mij en niet voor even.
Ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd.
Ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven.
Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt.
Ik hou van jou zeg ik soms ook wel.
Ik hou van jou schat en ik meen het echt.
Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel.
Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht.
Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander.
Want ik ben verreweg de leukste die ik ken.
Ik hoef mezelf zonodig ook voor mij niet te veranderen.
Ik blijf bij mij mezelf, gewoon zoals ik ben.
Want ik hou van jou betekent meestal.
Schat hier heb je mijn problemen los maar op.
Leef in een hel en verwacht van jou de hemel.
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op.
Want houwen van een ander.
Dat heb jij alleen maar nodig.
Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf.
Hou van jou joh, maak de ander overbodig.
Ware liefde, geloof me, begint altijd bij jezelf.
Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander.
Maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht.
Want wie van zichzelf houdt.
Die geeft pas echt iets kostbaars.
Als-ie ik hou van je tegen een ander zegt.
Tekst en muziek van Harrie Jekkers.
Benieuwd waar ze van plan waren naartoe te gaan met dat provinciehuis.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En er was nog de kaping van het provinciehuis in Assen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Benieuwd waar ze van plan waar naartoe te gaan met dat provinciehuis.
Ben je gek, Gellius!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:41 schreef Gellius het volgende:
Denk je dan dat ik jouw postgeschiedenis aan het uitspitten was om taalfoutjes te vinden, lienekien?!
quote:Maar neem dan de tijd om een initiatiefwetsvoorstel te schrijven en dit door de Tweede Kamer te lootsten.
quote:Als je echter de verpakking leest dan staat er altijd op dat je ze niet in de gehoorgang moet spreken.
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:53 schreef bpi het volgende:
ook eens bij een collega gebeurd: een stapel mat aluminium ronde schalen omgevallen van 2,5 meter hoog met 1500 liter product in. alles over hem gekregen en de man had zijn heup gebreuken en was direct op pensioen. waren zijn laatste weken dat hij bezig was. als er zo eentje valt kun je wel zorgen dat je vlug uit een kamer bent. want het is een enorme hoeveelheid product dat achter je aan komt.
'gebeurd' is niet fout.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef zwaaibaai het volgende:
Ok ok ok, nu ben ik alles behalve een taalpurist, maar zo af en toe kom je gedrochten tegen:
[..]
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?
Dat zag ik ook net te laat....quote:
Heb ik ze zo allemaal?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef KD-fotografie het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat ze gelukkig wordt, hoe dan ook met wat ze ook besluit te doen, maar geluk is niet in 1 woordt te vatten.
Ik hoop dus voor mijn dochter dat als haar leven over is (wat hopenlijk nog heel lang duurt) dat ze terugkijkt op haar leven en trots op haar eigen is. Dat ze geleerd heeft van haar fouten die ze geheid zal maken en dat ze veel plezier en genot heeft gehad.
Uit je quote: ook eens bij een collega gebeurd: een stapel mat aluminium ronde schalen omgevallen van 2,5 meter hoog met 1500 liter product in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef zwaaibaai het volgende:
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?
'Tomatencomplot tegen Iran'quote:In januari kreeg Ahmadinejad ook al kritiek over de gestegen prijzen van tomaten, maar die wierp hij van de hand.
Binnen een dag hebben ze deze advertentie weggehaald, ik denk dat het wel duidelijk is waarom...quote:Nieuwe kamer in Almelo
Plaats: Adriaen van Ostadestraat, Almelo
Oppervlakte: 24 m2
Prijs: EUR 200 incl.
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 20-1-2007
Kijkavond: 20-1-2007
Heb wwel 2 poezen,eventueel ook goedkoper door huishoudelijke werkzaamheden te doen ,ik werk zelf 4 dagen ma t/m do en altijd lang weekend vrij,ben vrijgezel,internet is tegen vergoeding verkrijgbaar.
Priveslaapkamer Afsluitbaar,rest van voorzieningen moeten we delen,ben je man niet reageren alleen meiden/vrouwen die het niet breed hebben als student
Haha, hij is vrijgezel en hij wil per se een studentequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Extraordinare het volgende:
Ik weet niet of ik dit in het goede topic zet, maar naast de verschrikkelijk slechte interpunctie kon ik jullie deze vanwege de inhoud niet onthouden.
Enkele maanden geleden ontving ik de volgende kameralert van kamernet.nl:
[..]
Binnen een dag hebben ze deze advertentie weggehaald, ik denk dat het wel duidelijk is waarom...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef Hanstin het volgende:
Ik raak telkens meer ge irriteerd door mensen die de hele tijd moeten zeuren over alles
mensen en mijn muziek
Ik vind zelf dat ik naar normale muziek luister(eigen mening!) verschilt van hinder tot devildriver.
ik gebruik mijn koptelefoon zodat niemand anders mijn muziek kan hooren maar dan vinden mensen het nog leuk om mijn stekker van mijn koptelefoon eruit te trekken zodat ik weer reacties krijg van: GAST LUISTER NAAR BETERE MUZIEK, of GAST JE LUISTER NAAR KUT MUZIEK.
ik denk zo van GOZER ik luister naar ik wil jij luisterd naar hip hop je hebt freaking identiteits problemen je bent blank en dan ga je naar zwarte muziek luisteren.(hip hop mag er zijn en iedereen mag er naar luisteren maar iedereen dan bedoel ik ook IEDEREEN die daar naar luisterd moet altijd zijn/haar muziek zo hard aan zetten)
Ik zit in een bus die 2 keer per dag naar amersfoort rijdt en 3 keer terug blijkt dus dat ik 1 van de 3 ben die niet geloven ik dacht echt vandus ze vroegen een keer naar mijn muziek waar ik naar luister wat doe ik: trek mijn stekker van mijn koptelefoon eruiten ja hoor, reacties: SATANIST!!11
ik denk zo van hoeven chillen je vroeg er zelf naar.
mensen en regen:
95% van de mensheid vind regen gewoon bagger ik vind het chill regen niks mis mee eigenlijk best lekker. maar dan zeg ik het tegen iemand anders en dan vind zo'n beetje de rest van mijn werk mij een freak ik denk zo vangodverdomme hier ga ik nog zooooo veel shit over te horen krijgen.
allochtonen:
GROOTSTE IRRITATIE
op getyft met 99% van ze
Reden 1: geen nieuwbouw meer voor nederland er zouden ongeveer 10 miljoen huisen nu vrij staan vanwegen alle legale allochtonen en illegale allochtonen die eindelijk weg zijn
Reden 2: geen gekloot meer op mijn huidige werk, ik werk bij de albert heijn dan komt zo'n marrokaan naar me toe waar staat chalamereadaed(weet niet wtf hij zei maar ik denk dat dit in de buurt komt) nou ik zeg kunt u dat even wat duidelijker zeggen ik verstond het niet zo goed x5
na 5 keer zegt hij ik heb het gewoon in mijn hand en dan ligt hij helemaal dubbel ik stond daar echt zo![]()
(begrijp me niet verkeerd er zijn heus wel een paar goede allochtonen maar grotendeels moet weg )
Pauze's
op mijn school heb ik 3 pauze's
pauze 1 10:00 tot 10:15 gaan we altijd naar de alberthein eten te halen voor de rest van de dag enzo
pauze 2 11:45 tot 12:30 ik heb net 1uur 30 min geleden al pauze gehad ik zit serieus tijdens deze pauze zoaltijd zo saai maak niet uit hoe vaak je moppert telkens moeten we het lokaal uit zitten we bijvoorbeel 1 van de weinige keren te werken is het FOCKING KUT PAUZE!!
pauze 3 14:00 tot 14:30moet in totaal afgeschaft worden
VAKANTIE'S
dit is waarschijnlijk 1 van mijn grootste irritatie's
zomervakantie: kut vakantie altijd die klote zon altijd zo freaking warm ik word telkens gekker en gekker
vakantie tussen zomervakantie en kerst vakantie: weet niet hoe die heet maar 1 week lang saai moet afgeschaft worden
Kerst vakantie: begrijp ik 2 weken kan ook wel maar dat is het maximum(enigste tijd van het hele jaar dat het lekker weer is)
vakantie vorige week(in het utrechtse deel hadden ze vorige week vakantie): neegewoon nee
![]()
er zijn nog wel 3000 andere dingen maar dit kwam me het eerst op
Sorry @ the poster below heb last van dyslexie
Waar een mens zich allemaal wel niet druk om kan maken. En het dan zo slecht kunnen verwoorden, dat is ook wel een beetje sneuquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef Robinho90 het volgende:
Hoe oud ben je knul?
En ja ze lichen te neuken!
Afrechts... Ik probeer me daadwerkelijk voor te stellen wat voor effect dat op Wilders kan hebben... Dat hij opeens links wordt? Dan moeten we 'm vooral de mond snoeren!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef michiel_merk het volgende:
Tja gewoon in discussie gaan met hem, hem de mond 'snoeren' werkt alleen maar afrechts en hij zet zichzelf uiteindelijk toch wel buitenspel
[..]
![]()
quote:Maar waarom zijn boterhammen dan in hemelsnaam zo heileg?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
Geldt voor mij ook, alleen dan zonder The Rakes. Moet alleen het Maximo kaartje dat iemand over heeft mijzelf toe eigenen.. Die zit nu alleen een beetje in Engeland, maar ik mag hem vast wel hebben
Anders hoop ik dat ze nog beschrikbaar zijn als hij terug is (hij komt dit weekend terug)
Originele FOK!vocabulaire-fout.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb het forum afgezocht maar zag voor deze serie geen USA topic, bij deze dus
De serie gaat over een FBI unit die met behulp van 2 wiskundingen zaken oplossen.
Als er meer animo is zal ik een mooie TS maken
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef DaCrash het volgende:
De lelijkste halte van Nederland moet wel het stijgerbuisperron van Almere Strand zijn:
[afbeelding]
Verder vind ik het nieuwe station van Houten ook niet mooi, het bijzondere is echter dat het mooie oude station nog bestaat, dit staat een eindje verder langs het spoor. Waarom het nou vervangen moest is me een raadsel. Kijk en vergelijk:
Oud:
[afbeelding]
Nieuw:
[afbeelding]
Omdat het spoor verdubbeld wordt, gaan ze het oude station op wielen zetten en 150 meter verhuizen zodat het behouden blijft (het is het enige van dit type dat nog bestaat).![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef arneaux het volgende:
In principe is zon torenhoren schuld een levenslange gevangenisstraf voor die moeder.
Ik oplaat lappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ja, als ik die zak hooi op mijn motorkap had gehad, had ik nog meer gezeik.
Iig, ik kan mijn velg oplaten lappen bij een goede vriend, maar ik baal wel.![]()
Ja, heel normaal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef BitchCrew het volgende:
maar heb ook nog een iets spannendere passie, snowboarden. het is gewoon het gevoel van snelheid, de kick, de vrijheid, ...
ik kan ook een moto kopen en dan krijg ik dat ook, maar dan rij ik me dood.
in de oto kan ik me ook erg uitleven in die zin.
Iedereen sta wel eens zot van iets da maar heel tijdelijk is, das normaal he.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef Levitation het volgende:
Reactie van Stormqueen op een ander forum:
[..]
![]()
Hij heeft een gewillige studente gevonden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Extraordinare het volgende:
Binnen een dag hebben ze deze advertentie weggehaald, ik denk dat het wel duidelijk is waarom...
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef piepster het volgende:
Demo voor het conservatorium, graag als het kan wat coments
Demo voor het conservatorium, graag als het kan wat coments
Als je geen Engels spreekt of schrijft, doe het dan ook maar niet ofzo.
Wie zonder zonde is, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijkquote:
Wat zit jij nou ineens genuanceerd te doen? Tuurlijk, iedereen kan een foutje maken, maar dit topic is niet bedoeld om daar begripvol over te zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.
'Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.'quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijk. Maar het is "die".
Die van ulieden zonder zonde is, werpe eerst den steen op haar.
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijk. Maar het is "die".
Ja, da's de Statenvertaling...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze topic.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Frollo het volgende:
Wat zit jij nou ineens genuanceerd te doen? Tuurlijk, iedereen kan een foutje maken, maar dit topic is niet bedoeld om daar begripvol over te zijn.
Ah, dus als het goed is ken jij inderdaad de statenvertalingquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)![]()
Zegt je dominee ook dat wie de Bijbel beter kent dan jij niet automatisch de duivel is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)![]()
Dat doet Van Dale per definitie, dus dat hoeven we Van Dale niet euvel te duiden.quote:
Dus jij zegt ook 'de topic'?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doet Van Dale per definitie, dus dat hoeven we Van Dale niet euvel te duiden.
Multatuli doet dat, dat lijkt me voldoende reden.quote:
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.
Engelsen zeggen ook 'the cake', 'the e-mail' en ''the computer'...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.
Juist wel, ik vind het een sluitende redenering!quote:
Sterker nog, Engelsen hébben maar één bepaald lidwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Engelsen zeggen ook 'the cake', 'the e-mail' en ''the computer'...
Werkelijk?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Sterker nog, Engelsen hébben maar één bepaald lidwoord.
Wat betreft de d's en de t's heeft 'ie blijkbaar wel de klok horen luiden, maar hij is er nog niet achter waar de klepel nou precies hangt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:45 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich op een concert van lily Allen verheugd eerlijk gezegt
Dat geldt ook voor hemquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef MrVVD het volgende:
[..]
en zeker niet Turkije een land in Azie. moet je nagaan als je zo'n gedrocht in de EU hebt. Een hoop gemekker kun je verwachten. Zaken als integratie zullen straks en nu al steeds meer vanuit de EU geregeld worden en als je er een land als Turkije bij hebt zal die kost wat kost en logisch ook ten gunste van zijn onderdanen oordelen en dus altijd tegenstemmen. Dus nog maar eens GEEN EU voor Turkije. Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
Nee, da's helemaal goed.quote:
Uiteraard wordt hier betekenis 3 bedoeld.quote:geld
het
1· g.mv.
(verzamelnaam) papieren of metalen betaalmiddel dat uitwisseling van goederen mogelijk maakt zonder directe ruil
2· g.mv.
geldelijk vermogen
synoniem: geldmiddelen, vermogen, middelen
3· -en
(concreet) een zekere hoeveelheid geld, een geldsom
4· -en
de hoeveelheid geld die iets kost
synoniem: prijs
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef AbeSapien het volgende:
Toenet op de radio hoorde ik een leuk Nederlandstalig nummer.
Het enigste wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
Maak me blij
Er stond nog een fout in, maar ik besloot dat het niet echt spel- of taalfouten waren, maar dat die jongen uit Brabant komtquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef morgane het volgende:
Het enige wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
edit: oh, dan is mijn reactie ook niet erg zinnig meer![]()
Da's dus die anderequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag 'toenet'. Die is wel leuk.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef Terpentin07 het volgende:
Cool zeg.Een van de leukste topics van de laatste tijd.Ik beb benieuwd op het volgende update.
Ik post eigenlijk geen verkeerd geschreven namen, maar de man heet Atzo Nicolaï.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heb je ook ooit iemand over Adso Nocolai gehoord?
Ik las 'Theatermongolenverkoopplaats'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef freako het volgende:
Theatermonologenverkoopplaats gezocht
Dit is zeker geen fout, maar ik vind het zo'n mooi woord.. Eindelijk iemand zonder Engelse ziekte.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Dark_Killah het volgende:
En wat zij de bestuurder dan?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:47 schreef computermistake het volgende:
Wat verdient een beugeltjes tandarts? .... ff naam kwijt....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik las 'Theatermongolenverkoopplaats'.
Dat is dus fout.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, da's helemaal goed.
[..]
Uiteraard wordt hier betekenis 3 bedoeld.
jij zegt dat het derde begrip wordt bedoeld:quote:Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
Maar er wordt geen zekere hoeveelheid geld genoemd, maar Europees geld.quote:geld
het
1· g.mv.
(verzamelnaam) papieren of metalen betaalmiddel dat uitwisseling van goederen mogelijk maakt zonder directe ruil
2· g.mv.
geldelijk vermogen
synoniem: geldmiddelen, vermogen, middelen
3· -en
(concreet) een zekere hoeveelheid geld, een geldsom
4· -en
de hoeveelheid geld die iets kost
synoniem: prijs
Die hele post is erg, en ook de OP van dat topic, maar op hangende pootjes terugkomen lijkt me best lastig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:57 schreef siekman het volgende:
[..]
en dat het toch enigsinds beschamend is dat ze eert groot een huis gaan kopen en dan op hangende pootjes weer terug komen om te huren en dat terijl ze zo groot deden
Straks komt siekman met hoge poten klagen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die hele post is erg, en ook de OP van dat topic, maar op hangende pootjes terugkomen lijkt me best lastig.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef Revenge2005 het volgende:
hij is te bijdehand soms lol
inmiddles zijn ze een week verder en vele kwade uren ( door de oogzalf ) verder
en hij is alweer beter - het oog ziet er weer normaal uit en hij is al weer zo wierig als eerst
1 plupsuntje - hij is aanhaliger geworden in de laatste week
uhmmm ja.. domme vraag.. (moeilijke vraag)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:42 schreef furian het volgende:
-knip-
Sex gebeurt zobiezo niet heel erg vaak.. ze voelt hier niets voor.. (ze kan dus ook niet klaarkomen van de act zelf..) dus meestal blijft het bij vingeren/beffen (wat ik best wel vaak dan doe) en soms dat ze mij aftrekt.. en nog minder vaak dat er echt sex bij komt kijken...
-knip-
Furian
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:06 schreef boekenworm het volgende:
Herkenbaar probleem...
Het is een probleem dat zij met zichzelf moet oplossen, waarbij je enkel steun kan bieden. Seks is heel eng als je misbruikt bent (en vaak link je dat weer terug naar de misbruik). Dus het is logies dat ze er niks voor voelt. Maar door het voorzichtig en rustig aan te doen, dan kun je waarschijnlijk de grootste problemen mee overbruggen.
Misschien kun je een keer profecionele hulp aankaarten? Dit is niet iets wat een mens alleen kan, en wat jij als vriend ook niet kan oplossen. En op dit moment lijkt het me niet erg een gelijkwaardige relaties... Het is logies dat zij het moeilijk heeft, maar ze moet wel leren dat een vriendje geen zondebok is.
Ik wens jullie beide veel geduld en succes.
Neen, in het vocabulaire wordt er gerept van een zekere hoeveelheid omdat de exacte hoeveelheid niet bekend is. Het kan om 25 euro gaan, of 6000 yen, of drie miljoen Kamaui-schelpen, dat doet er kennelijk op het moment niet zoveel toe omdat het te afleidend of niet relevant is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:36 schreef Stark het volgende:
[..]
Dat is dus fout.
[..]
jij zegt dat het derde begrip wordt bedoeld:
[..]
Maar er wordt geen zekere hoeveelheid geld genoemd, maar Europees geld.
Als het een zekere hoeveelheid geld bedoeld zou worden, dan zou het bijvoorbeeld 50 euro zijn.
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Flaccid het volgende:
er staat idd iets in van oproepen, maar ik zit nog op school en ik denk dat ik best wat vakantie heb, dus vind ik 4 weken wat weinig. Ik hoop niet in de klit te raken met mn baas.
Belans, ballans, het is maar lastig hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:23 schreef hierissiedan het volgende:
klinkt mij als een persoonlijkheids stoornis....
Maar misschien hard, als het zo niet gaat, moeten jullie wegen maar schijden.... In een relatie moet je een evenwichtige belans hebben van vertrouwen en steun. Die ballans is er niet, zij gebruikt jou en jij kunt niets van haar terug verwachten. Nu zal je waarschijnlijk zeggen dat dat niet uitmaakt, doet het nu ook niet, maar over een paar maanden/jaar wel en dan word het een drama. Zet er nu een punt achter. Of las een stop in waarin zij in de tussen periode hulp gaat zoeken...
Overigens, kunnen ondanks alle omstandigheden, mensen ook in een slachtofferrol gaan zitten. Bijv. als iemand tegen mij zegt dat ik een lul ben, kan ik mij dat heel erg aantrekken en mij zo voelen dat er mij heel veel onrecht is aangedaan is. Ik kan ook zeggen: zak in de strond en verder gaan met mijn leven.
Uit dat topic:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:30 schreef Sjeen het volgende:
Hadden we deze al?
[..]
uhmmm ja.. domme vraag.. (moeilijke vraag)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef furian het volgende:
mjah... ze wil dus geen hulp.. heb het al over gehad.. heb zelfs een keer toen ik boos was een vriendin van mij gevraagd om sown nummer van een hulp instancie.. waar zij zelf heen ging.. maar die heeft ze toen gewist... : ze wil het gewoon echt niet..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
PS2 chip niet in de Europese versie van de PS3,
dus het aantal PS2 games dat compatible zal zijn zit zo en zo onder 50% van de games.
HDMI aansluiting zelf bijkopen
Hij is zo en zo duurder.
Conclusie: Inferieure hardware tegen een duurdere prijs en minder support.
Tip: Koop een Xbox360 en wacht op de PS4.
Sony e3 2006 Press Conference in 1 minute
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 @ 17:10 schreef Tha_Super_Devil het volgende:
Dan stel ik me echt van die stereotyperende voorbeelden voor. Ik bedoel, waarom ziet een terrorist er anders uit dan de rest van de mensen die daar loopt? Hadden ze zeker 8 mensen met een tulband en een baard lopen en dan hebben ze er 1 gemist omdat ze dachten dat ze die al hadden
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 @ 17:11 schreef mahlah het volgende:
Hoe doe je je voor als terrorist? Vals baartje en kufi en dan heel gemeen kijken?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef carpediem23 het volgende:
Mijn kat Mr. Oscar (2) heeft sinds 1 maand de brokjes van de C1000 (topkat) Nu loopt hij 1 a 2 keer per dag te kuggen: Tongetje uit zijn bek, kuggen, maar er komt niets uit, hij gaat dan laag naar de grond, knijpt zijn oogjes dicht,
Direkt haal ik dan zijn water, maar daar heeft hij niet direkt behoofte aan. Vooral het geluid wat hij maakt vind ik best wel eng. In Januari is hij nog bij de dierenarts geweest niks aan de hand. Kan door het kattenvoer de maagwand van een kat irriteren? Heeft iemand hier ervaring mee??
Stereotyperen is een werkwoord. Dus dit lijkt me niet fout.quote:
Het is wél fout. Zoals het er nu staat zouden de voorbeelden zelf actief stereotyperen, maar wat bedoeld wordt is dat de voorbeelden stereotype zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stereotyperen is een werkwoord. Dus dit lijkt me niet fout.
Dat kun je best zo zeggen. Een verduidelijkend voorbeeld of een illustrerend voorbeeld zou anders ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef gday het volgende:
[..]
Het is wél fout. Zoals het er nu staat zouden de voorbeelden zelf actief stereotyperen, maar wat bedoeld wordt is dat de voorbeelden stereotype zijn.Of zit ik er nou naast?
Wat een viespeuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef ruudbackus het volgende:
Dit zou wel betekenen dat Inge met opzet de gebarentaal doet om ons in het ooitje te nemen.
Ja, maar dat zijn nou eenmaal de vormen van het attribute adjectief voor verduidelijken en illustreren. Hoe wil je dat anders omschrijven? Een verduidelijkig voorbeeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kun je best zo zeggen. Een verdhttp://forum.fok.nl/rde/edit_message/46856460/5/50
Wijzig bericht in: TTK / Originele taal- en spelfouten #10uidelijkend voorbeeld of een illustrerend voorbeeld zou anders ook niet kunnen.
Dan kent hij het uurtarief van die advocaat nog niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef TomatensapBiertje het volgende:
(...) Advocaat is nu niet meer berijkbaar, (...)
Meningen verschillen natuurlijk, maar ik heb wel leukere/mooiere tabellen gezien...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Yup, dat is inderdaad de enigste tabel, de rest van de pagina bestaat uit div's. En tja, ik vind tabellen wel makkelijk (al zijn ze er inderdaad niet voor). Tabellen kun je lekker makkelijk centreren en indelen, bij layers is dat een rotwerk. En heb het wel eens met layers geprobeerd hoor, maar om even snel een pagina in elkaar te knutselen wil ik me met het gekloot eromheen niet eens bezig houden.
Als het zo zijn dan zou al het geld een ''(concreet) zekere hoeveelheid geld'' zijn. Al het geld is op den duur van de hele wereld. En dat kan naderhand als je het heel goed onderzoekt nog op een zekere hoeveelheid uitkomen. En dan zou de woorden '' concreet, zekere hoeveelheid'' geen waarde hebben. En dus is het bij de zin niet zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef Lyr het volgende:
[..]
Neen, in het vocabulaire wordt er gerept van een zekere hoeveelheid omdat de exacte hoeveelheid niet bekend is. Het kan om 25 euro gaan, of 6000 yen, of drie miljoen Kamaui-schelpen, dat doet er kennelijk op het moment niet zoveel toe omdat het te afleidend of niet relevant is.
Bij uitgave van geld dat door een organisatie als de EU wordt verzameld, is er over het algemeen sprake van meerdere uitgavenposten met ieder een zekere hoeveelheid. Het is op dat moment onbelangrijk hoeveel geld welke post nu exact krijgt, dus wordt er gesproken van 'Europese gelden'.
Uit het bericht dat je quotete:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:29 schreef Stark het volgende:
[..]
Als het zo zijn dan zou al het geld een ''(concreet) zekere hoeveelheid geld'' zijn. Al het geld is op den duur van de hele wereld. En dat kan naderhand als je het heel goed onderzoekt nog op een zekere hoeveelheid uitkomen. En dan zou de woorden '' concreet, zekere hoeveelheid'' geen waarde hebben. En dus is het bij de zin niet zo.
Ook blijkt het uit de context dat het niet het geld van EU is, maar het geld dat in de Europese landen in omloop is. Dus ook het geld dat jij en ik in onze zakken hebben.
Kan iemand dit bevestigen?
De Turkse ogen zijn volgens de schrijver dus gericht (tenminste, dat begrijp ik zo) op Europese geldpotjes (gelden).quote:Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
En ik denk dat je het te strikt ziet. Ik denk dat de notie passief/actief hier niet van toepassing is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn nou eenmaal de vormen van het attribute adjectief voor verduidelijken en illustreren. Hoe wil je dat anders omschrijven? Een verduidelijkig voorbeeld?Een illustrerig voorbeeld? Een voorbeeld kan op zichzelf verduidelijkend zijn, aangezien het adjectief van die werkwoorden passief en actief dezelfde vorm hebben. Een voorbeeld kan mijns inziens niet stereotyperend zijn, want dan zijn de actieve en passieve vorm verschillend.
Overigens kan ik er nog steeds naast zitten, maar dit is hoe ik het quasi-semantisch zie.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen Danielle heeft fatsoendelijke tieten
Jade
Altijd als ze haar advies geven zie je haar zo nee knikken...
Een linkse softie is hij zeker niet. In die zin kun je wel spreken van rechtsspraak.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 @ 00:46 schreef OguzHan het volgende:
Als ik de Vader van dat kind zou zijn zou ik die gozer persoonlijk op een zeer gruwelijke wijze een Honkbalknuppel in zijn ars steken en een bowlingbal erachteraan.
Als de rechtsspraak mijn recht niet kan verdedigen, doe ik het wel persoonlijk!
De term stereotyperend bestaat inderdaad wel, maar; in onderhavig geval zijn de voorbeelden niet aan het stereotyperen (een stereotype ontwikkelen) maar voldoen ze aan een reeds bestaand stereotype.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik denk dat je het te strikt ziet. Ik denk dat de notie passief/actief hier niet van toepassing is.
Edit: even gezocht of het woord 'stereotyperend' überhaupt gangbaar is en vond dit artikel van een hoogleraar semantiek (!), warin hij spreekt over stereotyperend taalgebruik.
Daar kun je nog over twisten. Hoe dan ook, gday betoogde dat het woord überhaupt niet zou kunnen in de context van 'een stereotyperend voorbeeld'. En je bent dus met mij eens dat dat niet klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:06 schreef IBAZ het volgende:
[..]
De term stereotyperend bestaat inderdaad wel, maar; in onderhavig geval zijn de voorbeelden niet aan het stereotyperen (een stereotype ontwikkelen) maar voldoen ze aan een reeds bestaand stereotype.
Nee GDAY betoogt exact hetzelfde als ik. lees maar,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kun je nog over twisten. Hoe dan ook, gday betoogde dat het woord überhaupt niet zou kunnen in de context van 'een stereotyperend voorbeeld'. En je bent dus met mij eens dat dat niet klopt.
quote:Het is wél fout. Zoals het er nu staat zouden de voorbeelden zelf actief stereotyperen, maar wat bedoeld wordt is dat de voorbeelden stereotype zijn.
Nee, hij trekt het breder. Lees maar:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:32 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nee GDAY betoogt exact hetzelfde als ik. lees maar,
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef gday het volgende:
[..]
Een voorbeeld kan mijns inziens niet stereotyperend zijn, want dan zijn de actieve en passieve vorm verschillend.
[...]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:53 schreef Lempicka het volgende:
Behalve de honger, en de chagerijn igheid gaat het TOP!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:44 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Mijn idee blijft dat jou "schatting" bizar hoog is. En nergens op gebasseerd.
Ik snap dat ook niet. Iemand kan toch niet zó'n beroerde aandachtspanne hebben dat hij na enkele woorden alweer vergeten is wat hij zojuist geschreven heeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap het nooit als mensen een woord in één zin op twee of meer verschillende manieren spellen. Als je het dan niet weet, zoek het dan op.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef flyingdutchman2 het volgende:
[..]
ach dat bord voor je hoofd verdwijnt nog wel een keer je beledigt m,n intelleigentie
Nou, dan ben ik het toch in ieder geval gedeeltelijk eens met IBAZ.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hij trekt het breder. Lees maar:
[..]
Nee, ik vind de quote, ongeacht of het nou wel of niet fout zou zijn, ook niet zo heel spannend.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind/vond het een boeiende discussie, maar uiteindelijk vind ik de kwalificatie 'originele taalfout' niet erg passen.
Ah, hij gaat hem nog verbeteren dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef poldergeist het volgende:
[afbeelding]
Ik was gisteren naar The Good Shephard geweest. Ik vond het een langdradige film, ik snap de grote lijnen van de film, maar ik snap niet alles in detail. Ik moet hem eens een keer herzien.
Herzien:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ah, hij gaat hem nog verbeteren dus.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik snoepte voordat ik ging afvallen al sowieso weinig en nu met afvallen eigenlijk helemaal niet meer, ben niet zo'n zoetekou
[...]
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
niet onder de noemer vrijheid van nieuwsgadering ; wat jij wilt doen is auteursrecht claimen over een verzameling posts, maar dat kan alleen als het auteursrecht van iedere post ook bij jou ligt (en dat ligt het niet).
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:31 schreef SunChaser het volgende:
Het gaat om het principe. Kan een publicerend schrijver naar harteloos quoten, citeren en overnemen zonder toestemming
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mjah, als ik niet bang was dat de velg binnen een dag volledig naar de gort is zou ik het nog doen ook.
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:05 schreef senseo_ het volgende:
[..]
ik heb hem niet laten wegrijden
hij heeft ons de bus uitgeduuwt heeft de deur dichtgeklapt en het gas ingeduuwt
Je hebt gelijk, toch vraag ik me dat af.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Dit lijkt me niet het topic voor die discussie, Piet.
Dat dus. En daarbij, met Fok!kers die niet kunnen rekenen worden wij niet dagelijks geconfronteerd.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Dit lijkt me niet het topic voor die discussie, Piet.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
dit was 2 jaar terug toch al een hiepe
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ze is er erg blij meevindt die dingen eigenlijk wel wat op een maatverband lijken
precies dat vorm..
Sorry, Piet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom winden mensen zich zo op over het juiste gebruik van d’s en t’s, die zelf echter nauwelijks in staat zijn om te vatten wat een lening ze uiteindelijk kost, of hoe je BTW berend.
Hij heeft het gelukkig 'verbeterd'.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom winden mensen zich zo op over het juiste gebruik van d’s en t’s, die zelf echter nauwelijks in staat zijn om te vatten wat een lening ze uiteindelijk kost, of hoe je BTW berekend.
Nee, Piet is zeker geen Pietje Precies.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Gros van de mensen die doorgeleerd hebben weten het verschil niet tussen procent en procentpunt, en daar schamen ze zich niet voor, sterker nog, veel zijn er min of meer trots op.
Nee, hij doet het goed. Hij heeft het over het gros van 'de mensen die doorgeleerd hebben'. Hij heeft het over een groep mensen waarvan iedereen doorgeleerd heeft, en niet over een groep waarvan een gedeelte heeft doorgeleerd. In dit geval dus mijns inziens geen congruentiefout.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, Piet is zeker geen Pietje Precies.
Maar Piet had dat vast nooit zo mooi uit kunnen leggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef gday het volgende:
[..]
Nee, hij doet het goed. Hij heeft het over het gros van 'de mensen die doorgeleerd hebben'. Hij heeft het over een groep mensen waarvan iedereen doorgeleerd heeft, en niet over een groep waarvan een gedeelte heeft doorgeleerd. In dit geval dus mijns inziens geen congruentiefout.
Dat is inderdaad weer een ander verhaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar Piet had dat vast nooit zo mooi uit kunnen leggen.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het: Gros van de mensen die doorgeleerd hebben weet het verschil niet tussen procent en procentpunt, en schaamt zich daar niet voor.
Ik denk dat Lienekien de juiste variant te pakken heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat dus.
Zo kan de zin taaltechnisch ook, maar dit zou impliceren dat het gros van de mensen heeft doorgeleerd, en dat is niet wat Piet bedoelt:
Gros van de mensen dat doorgeleerd heeft weet het verschil niet tussen procent en procentpunt, en schaamt zich daar niet voor.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef Elseetje het volgende:
Ik denk dat Lienekien de juiste variant te pakken heeft.
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef Norro-tje het volgende:
groente taart/lasaga maken is simpel en lekker, iets bijzonder moet je tap pas maken maar das wel bewerkelijker
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:50 schreef Adurothiel het volgende:
Bij hem droop het carcasme er vanaf.
Heb je wel door dat jij en Lienekien niet dezelfde variant propageren?quote:
Hij had het inderdaad over een groep binnen een groep, maar de kwalificatie wat betreft het doorleren hoort bij de omvattende groep. Jouw variant vind ik daarom incorrect. Pietverdrieft doet namelijk een bewering over een subgroep, die onderdeel uitmaakt van een grotere groep van mensen die doorgeleerd hebben.quote:Het gros van de mensen die doorgeleerd hebben weet het verschil niet tussen procent en procentpunt, en schaamt zich daar niet voor.
Ja, en de variant van Lienekien vind ik met afstand de beste.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:07 schreef gday het volgende:
Heb je wel door dat jij en Lienekien niet dezelfde variant propageren?
Ik heb dan ook enkel beweerd dat mijn variant taaltechnisch wel correct is, maar inhoudelijk gezien niet.quote:Ik ben het eens met de variant van Lienekien:
Hij had het inderdaad over een groep binnen een groep, maar de kwalificatie wat betreft het doorleren hoort bij de omvattende groep. Jouw variant vind ik daarom incorrect. Pietverdrieft doet namelijk een bewering over een subgroep, die onderdeel uitmaakt van een grotere groep van mensen die doorgeleerd hebben.
Ah, ok. Ik heb iets verkeerd gelezen dan. In deze post had ik de dubbele punt over het hoofd gezien. Ik dacht daarom dat je het had over de variant van Lienekien.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en de variant van Lienekien vind ik met afstand de beste.
[..]
Ik heb dan ook enkel beweerd dat mijn variant taaltechnisch wel correct is, maar inhoudelijk gezien niet.
Hoe dan ook, de variant van Piet is in ieder geval niet correct.
Dat dacht ik ook, zag net pas wat er echt stondquote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef gday het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb iets verkeerd gelezen dan. In deze post had ik de dubbele punt over het hoofd gezien. Ik dacht daarom dat je het had over de variant van Lienekien.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef warrel het volgende:
Dat dusWaar moet ik nu op koken? Ik wist wel dat alle pannen en potten van haar waren, en die had ondertussen ook voor mezelf aangeschaft. Maar die slet heeft er nooit bijgezegd dat ze ook het gasfornhuis mee zou nemen
Diepvriespizza's zijn ook geen optie, de oven is ook weg
![]()
Ik voel me nu dus heel erg zielig en ik heb het koud en kan nu vast ook niet meer slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meki, meki, meki wanneer leer je het nou dat die geiten wollen sokken moslim landen een te grote achterstand hebben om toe te treden tot de EU
Doorgaans neemt men de doorgaande weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doorgaands als er spullen (behalve die bolletjes) middels het menselijk lichaam worden gesmokkeld worden die in een condoom geknoopt en doorgeslikt. Kleinere items kunnen gewoon via de natuurlijk weg weer naar buiten komen zonder problemen. En de condoom zorgt ervoor dat het apparaat nog functioneert als het naar buiten komt. Het zal niet prettig zijn om zo'n hoeking geval als een mobieltje naar buiten te persen, maar een klein model van Samsung (zo'n clamshell geval) moet niet al te pijnlijk zijn.
Ja, erg storend. 'Ik ga morgen na het zwembad.' Dat soort zinnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:12 schreef Freeflyer het volgende:
na, da, wa en dat moet dan naar, daar en waar zijn.
Waarschijnlijk bedoelt hij een Flodderfeestje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef josvr het volgende:
Kan die Christiano25 geen IP-ban krijgen. Kijk iedereen stelt weleens vragen, maar als je al zijn topics bekijkt, is het wel zo'n grote ONZIN. Volgens mij is Christiano gewoon een enorme fantast en schrizofeen, en droomt hij van pokeren in Las Vegas, vakantie op de Maladiven en gigilo worden.
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Chicklit is gewoon een modern woord voor doktersstuiverrommanetje
quote:[quote]Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die witte icoontjes horen zo, want als je goed kijkt zie je dat bv IE wel normaal mee is gekleurd met de achtergrond, behalve het E'tje dan.
Geldt trouwens ook voor de rest van de iconen.
De doorzichtbaarheid van de menu's kan je aanpassen naar je eigen wensen.
O, en wanneer je een pagina van je krant tegen het licht houdt zie je ook dingen door heen.
Chewie is hardleers...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef Chewie het volgende:
Het gaat me dan ook niet alleen om deze president, genoeg wetenschappers die twijffelen aan de oorzaken van de opwarming die nogal op de persoon aangevallen worden i.p.v. met argumenten wat uiteraard simpel zou moeten zijn als er een wetenschappelijk consensus zou zijn.
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:58 schreef ravurion het volgende:
Hoi,
Afgelopen woensdag heb ik de sleutel gehad van mijn eerste eigen huis (nou ja, half. Mijn vriendin heeft ook een helft) Die dag begonnen met opknappen en spullen halen.
We zijn enkele zaken tegengekomen die de vorige bewoner niet netjes heeft achtergelaten en die wij niet gezien hadden. Ik wilde van jullie horen in hoeverre dat ik dit als verborgen gebreken kan betitelen.
Het gaat om de volgende zaken:
- Een (handmatige bediend) rolluik gaat niet dicht (loopt vast) (reden: naar binnen geduwde reel)
- trap zit los (hierdoor lichte schade aan het plafond, dat laaste was bekend, dat eerste niet)
- Lekkage in de meterput. [Een lekkage die al enkele jaren moet hebben gelopen hebben wij gefixed que??.
- kapotte (board)deur (hier zat een spiegel voor om een gat te verbergen. (ons nooit verteld))
Is dit alles te verhalen via verborgen gebreken? Moet dit via een andere manier? Draai ik er zelf voor op (vooral de trap zorgt voor hoge kosten, aangezien we die zullen gaan vervangen hierdoor...)
bedankt voor de response
Mag ik een krop koeien van u?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef misslady83 het volgende:
Beesten opgekropt in een hokje zonder beweging enz dan hebben ze geen stress? de hele dag dezelfde positie en geen stress?
quote:
Niks fout aan dus.quote:opkroppen
op·krop·pen
overgank. werkw.; kropte op; h. opgekropt
1·(eigenlijk) doen ophopen (in een beperkte ruimte)
synoniem: opstuwen
Hmm je hebt gelijk.quote:
De vervoeging van ophouden is een gewone d/t fout.quote:Op zondag 4 maart 2007 @ 16:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Enschede in Twente?
Volgens mij is het nog altijd Overijssel??????????
Maarja dat krijg je met di mensen die in de randstand wonen en denken dat nederland ophoud boven Utrecht.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:27 schreef DonSauza het volgende:
Kansloos misschien, maar altijd leuk om ergens mazen in het net te vinden
Maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:00 schreef Isegrim het volgende:
In de meeste netten zitten best veel mazen, hoef je niet lang te zoeken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef faberic het volgende:
30+? jongeren al helemaal hoor. Oke mierenneuken over taal is ook uit den boze, maar wiskunde kunnen is voor blonde giegeldozen toch echt taboe. Stond ook iets over in de nrc, dat het gebrekkige rekenvermogen van vrouwen gewoon sociaal bepaald is. Ze zijn er inderdaad zelfs trots op. Ik heb er een bloedhekel aan.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef Hijacking het volgende:
ik werk zelf bij een supermarkt![]()
maar vaak als je echt heel veel haalt kun je het wel op een akkoortje gooien
iedergeval hier in de winkel hebben we wel eens turkse handelaren die bepaalde producten voor een beterere prijs kopen
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef suusmake-up het volgende:
Amanda zecht wel dat ze over het trugtrek voorstel nadenkt, maar ze is dronken! en we weten dat dat betekend dat ze er dus echt niet over na gaat denken! plus ze is zo wispelturig! hoe vaak heeft ze nou al niet gezecht dat ze geen sex meer zou hebben met brian maar zelfs na het onveilig sex avontuurtje in de doushe heeft ze al weer sex met hem gehad!
Huub moet ff goede argumenten verzinnen warom het handig zou zijn voor Amanda om 8 vreemde mensen uit te nodigen, want opzig heeft ze daar niet echt iets aan...
Eric vind ik echt onbetrouwbaar! ik weet het nog zo net niet of hij Huub er in laat, volgens mij gaan er veel snode plannetjes in zijn koppie om, dus zijn kansen sprijden is nu ook wel belangrijk!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef outcast_within het volgende:
muahaha is het ook goed als ik er soches naar toe fiets?![]()
Eerste kan gewoon heel erg grappig overkomen, het tweede is foutjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
schoonmaakspray... lui-wijvensop heet dat volgens mijn buurman, hij kijkt dan nadrukkelijk naar mij, een knappe vent van 38 , ik smeld meteen en schaf meteen 6 flessen aan, niks mis mee, [ met hem ] ook niet voor planten, zeepzop emmers leeggooien over Hortensia's was een must. geen last van wolwit, een schimmel die je alleen kwijt raakt door alles tot de grond toe afteknippen
maak je geen zorgen. lui wijvensop is overal goed voor,![]()
Net zoiets als saves.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat champagne soches waren... hoe champangne soches drinkbaar maken? En champagne is ook al een moeilijk woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |