abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46876105

Ik was gisteren naar The Good Shephard geweest. Ik vond het een langdradige film, ik snap de grote lijnen van de film, maar ik snap niet alles in detail. Ik moet hem eens een keer herzien.

Interessant in deze film vond ik ook de documentatie van de Amerikaanse geheime orde: Skulls and Bones en ik dacht open er eens een topic van (in de hoop dat er nog geen mayor topic van is).

Ik heb op wikipedia een beetje erover gelezen, maar er is vrij weinig van deze orde bekend. Wel is het een feit dat Bush en Kerry bij deze orde lid waren. In de film te Good Shephard wordt ook beweerd dat vele politici, zakenlui e.d. die op Yale gestudeerd hebben lid zijn (geweest). Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.

Dit is een punt waar het topic voor gebruikt kan worden. Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.

Achtergrondinformatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones

[ Bericht 3% gewijzigd door poldergeist op 03-03-2007 14:08:58 (logo toegevoegd) ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:10:35 #2
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46876174
Satanisten zijn het, schijnt heel veel invloed te hebben op met name de Amerikaanse politiek.
pi_46876757
Heb hem net effe op dvd bekeken maar heb hem naar 45 minuten afgezet. Vond hem veelste langdradig en veelste veel tijdverschillen.....
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:51:57 #4
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46877471
Er zijn heel veel films over.
A.F.C. Ajax
pi_46877550
de hollywoodfilm 'The Skulls' gaat hier ook over. Ik geloof wel dat het daadwerkelijk bestaat en invloed uitoefent, maar daarvoor heb ik geen onderbouwing ofzo. Gewoon gevoel
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:16:26 #6
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_46878166
Zoek maar eens verder op de "new world order' en je komt een stukje dichterbij waar deze organisatie voor staat.
http://www.homepages.hetn(...)e%20in%20opkomst.htm
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:36:29 #7
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_46878799
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef poldergeist het volgende:
Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.
Nul. Het is gewoon een fijne ouwelullen club die zichzelf een geheime code toedient omdat ze daar een harde pik van krijgen. Meer zit er niet aan en het is natuurlijk allemaal heel mysterieus maar je hoeft je niet druk te maken hoor.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_46878907
Toen ik het Skulls and Bones logo zag moest ik ook hieraan denken

Verder wordt er nog een logo gebruikt door de vrijmetselarij met een schedel met botten. Op graven van vrijmetselaars wordt dit ook gebruikt.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:42:46 #9
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46878925
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:41 schreef poldergeist het volgende:
[afbeelding]
Verder wordt er nog een logo gebruikt door de vrijmetselarij met een schedel met botten. Op graven van vrijmetselaars wordt dit ook gebruikt.
Op vlaggen van piraten vroegah ook, so what?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_46878989
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Oosthoek het volgende:Het is gewoon een fijne ouwelullen club die zichzelf een geheime code toedient omdat ze daar een harde pik van krijgen.
Lijkt mij niet. Denk dat mensen van Yale wel betere dingen te doen hebben en wat meer inhoud willen dan een erectie van een geheime code.
Die rituelen, ook bij andere ordes zien er misschien onzinnig uit, maar hebben een achterliggende boodschap denk ik.
pi_46879070
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:42 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Mag het toch wel plaatsen, so what?

Waarom bezoek je dit topic en het The truth is in here forum als het je niks boeit en als je de nuchtere Nederlander wilt uithangen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:48:13 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46879084
het zijn gewoon mondiale piraten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:50:21 #13
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879146
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
het zijn gewoon mondiale piraten.
Piraten zonder schip
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:50:22 #14
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46879147
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:47 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Mag het toch wel plaatsen, so what?

Waarom bezoek je dit topic en het The truth is in here forum als het je niks boeit en als je de nuchtere Nederlander wilt uithangen.
Omdat het gewoon echt gelul is. Het zijn gewoon een groepje over het paard getilde kwasten die een beetje elkaar gaan zitten bevestigen en daar graag heel geheimzinnig over doen. Denk je nou echt dat een paar van dat soort figuren de toekomst van de wereld in hun handen hebben? Dat ze 'een nieuwe wereldorde' gaan vormen? Op het moment dat iemand ze ziet in hun pakjes met puntmutsen worden ze zo hard uitgelachen dat je ze nooit meer ziet.
Ik hang niet de nuchtere Nederland uit, ik denk gewoon na.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:50:33 #15
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46879156
quote:
en die gebruiken ook het getal 322 (SS werd ook wel "Totenkopf' benaamd)

de oorsprong van de orde komt dan ook uit duits occultisme
quote:
en die hebben het gejat van...juist
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:52:14 #16
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879207
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Omdat het gewoon echt gelul is. Het zijn gewoon een groepje over het paard getilde kwasten die een beetje elkaar gaan zitten bevestigen en daar graag heel geheimzinnig over doen. Denk je nou echt dat een paar van dat soort figuren de toekomst van de wereld in hun handen hebben? Dat ze 'een nieuwe wereldorde' gaan vormen? Op het moment dat iemand ze ziet in hun pakjes met puntmutsen worden ze zo hard uitgelachen dat je ze nooit meer ziet.
Ik hang niet de nuchtere Nederland uit, ik denk gewoon na.
Of je verdiept je er niet in, hoe kan je nou een oordeel geven zonder dat je ook maar 1 seconde in hebt verdiept.
Ga met je poppenhuis spelen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:53:10 #17
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46879224
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef wolferl het volgende:

[..]

Of je verdiept je er niet in, hoe kan je nou een oordeel geven zonder dat je ook maar 1 seconde in hebt verdiept.
Ga met je poppenhuis spelen.
En waar staat precies dat ik me nooit verdiept heb in deze shit?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:53:44 #18
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879243
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef merlin693 het volgende:

[..]

en die gebruiken ook het getal 322 (SS werd ook wel "Totenkopf' benaamd)

de oorsprong van de orde komt dan ook uit duits occultisme
[..]

en die hebben het gejat van...juist
Wat Latijn is voor Verborgen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:54:32 #19
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879264
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan in een TRU topic.
pi_46879416
Lijkt me gewoon een soort foute studentenvereniging.
pi_46879643
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:03 schreef Oosthoek het volgende:
Volgens mij zijn het juist de TRU figuren die zichzelf zo godvergeten intelligent vinden.
Ik ben geen messias of een intellectueel, dat heb ik nooit gezegd. Het mooie aan Fok is dat je kunt discussiëren over zaken die niet in de mainstream media te vinden zijn, dingen die tegen de bestaande maatschappij ingaan.

Ik vind het gewoon zielig en kinderachtig om van die berichtjes te plaatsen van 'het is allemaal maar onzin' en mensen die zich ervoor interesseren af te schilderen als kneusjes.

Kijk, ik interesseer me voor dit soort dingen net zoals conspiracy's en andere geheime ordes en oudheden. Ik interesseer me bijvoorbeeld niet voor getunede auto's, dan ga ik toch ook niet naar zo'n forum en alles afschilderen als zielig gedoe bla bla bla.

Als het je geen fuck boeit blijf dan weg uit het TRU zou ik zeggen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:08:16 #22
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46879644
quote:
Overigens wil ik ook best face to face komen uitleggen dat dit geheime gezelschap alleen maar over zuipen gaat.
nou ga je gang....je weet er schijnbaar alles van...verlicht ons onwetende

en verder sluit ik me geheel bij het bovenstaande aan.
pi_46879952
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee, meteen roepen dat het waarheid is en zeggen dat iemand met z'n poppen moet gaan spelen als-ie niet meegaat in jouw paranoïde wereldbeeld, dat is normaal.
Ik heb helemaal niet gezegd dat het 'de waarheid' is
quote:
Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.
Met andere woorden ik weet er nog weinig van af, en ik verkondig zo'n organisatie niet direct als de waarheid.
pi_46879964
Ik word een beetje moe van dat overdreven hippe sceptisch gedrag hier op fok.
pi_46880057
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef poldergeist het volgende:
[afbeelding]

Ik was gisteren naar The Good Shephard geweest. Ik vond het een langdradige film, ik snap de grote lijnen van de film, maar ik snap niet alles in detail. Ik moet hem eens een keer herzien.

Interessant in deze film vond ik ook de documentatie van de Amerikaanse geheime orde: Skulls and Bones en ik dacht open er eens een topic van (in de hoop dat er nog geen mayor topic van is).

Ik heb op wikipedia een beetje erover gelezen, maar er is vrij weinig van deze orde bekend. Wel is het een feit dat Bush en Kerry bij deze orde lid waren. In de film te Good Shephard wordt ook beweerd dat vele politici, zakenlui e.d. die op Yale gestudeerd hebben lid zijn (geweest). Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.

Dit is een punt waar het topic voor gebruikt kan worden. Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.

Achtergrondinformatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
Wat ik heb begrepen is dat Skull & Bones de Amerikaanse tak van de Beierse Illuminati is. Het wordt ook wel 'Russel Trust' of 'The Brotherhood of Death' genoemd. 322 staat voor 'hoofdstuk 322 van de Illuminati'. Bij skull & bones dien je trouw te zweren aan de organisatie en de leden, deze trouw staat boven elke wet. Zo'n vorm van trouw aan elkaar en de vereniging.heeft natuurlijk grote gevolgen als beide presidentskandidaten leden zijn . Er worden mensen gerecruteerd op basis van connecties, capaciteiten en erfelijkheid, vervolgens worden ze doorgesluisd naar allerlei top posities in politiek, financiele wereld, industrie, geheime diensten, mediabedrijven etc. Achter de schermen hebben zij samen met andere organisaties/ridderordes in de VS zo'n beetje de touwtjes in handen, maar worden zelf nog wel gedirigeerd door 'hogere' genootschappen. De schedel + botten is een symbool voor Jupiter.

Skull & Bones is als volgt georganiseerd (van kern naar buiten): er is een centrale kern, een binnencirkel, buitencirkel, atlantische cirkel. Op het niveau van de atlantische cirkel vind je leden in de volgende organisaties: Bohemian Club, Pilgrim Society, The Penumbra of the Order, Chapter 322 of the order, Trilateral Commission, Council on Foreign Relations, Bilderbergers.

Er is ook nog een Britse tak deze heet 'The Group' en is gevestigd in Oxford.

Bron: Antony Sutton,

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-03-2007 16:36:40 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:24:25 #26
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46880074
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee, meteen roepen dat het waarheid is en zeggen dat iemand met z'n poppen moet gaan spelen als-ie niet meegaat in jouw paranoïde wereldbeeld, dat is normaal.
Je doelt op mij, ik zeg niet dat je er niet in hoeft te geloven. Er valt niks te geloven zolang je er niks vanaf weet.
Het is wel intressant om er meer over te weten te komen, vind ik. Nou bij deze mijn excuus voor het reageren op jou mening.

Ik respecteer je mening.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:33:07 #27
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46880319
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Nul. Het is gewoon een fijne ouwelullen club die zichzelf een geheime code toedient omdat ze daar een harde pik van krijgen. Meer zit er niet aan en het is natuurlijk allemaal heel mysterieus maar je hoeft je niet druk te maken hoor.
Nee, het stelt niks voor, vandaar dat ze ook enorm vertegenwoordigd zijn op alle echt belangrijke posities, waaronder president VS .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46880466
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef TrenTs het volgende:
Geheime ordes. Mannen van over de 50 die in gewarden in door kaarslicht verlichte ruimtes gaan brabbelen over 'de toekomst van de wereld'.
Studenten. Ik snap niet dat je zo'n reactie plaatst hoor, je weet er helemaal niks van, doet net of het allemaal triest en onzin is, wat schiet je daar nou mee op.
pi_46882889
Hier staat trouwens gewoon hele hele boek van Sutton over Skull & Bones online Ik had slechts een soort samenvatting.

America's Secret Establishment: An Introduction to the Order of Skull & Bones
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:06:01 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46882912
het is gewoon een clubje mannen dat het interessant vindt zich geheim te voelen.
pi_46882956
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:06 schreef zoalshetis het volgende:
het is gewoon een clubje mannen dat het interessant vindt zich geheim te voelen.
Hoe weet je dat?
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 18:11:27 #32
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46883029
Enkele reacties verwijderd.
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Je hebt je er niet in verdiept, gelooft er niet in en vind het allemaal maar onzin. En in die volgorde blijkbaar. Dan is een keer je geweldigd onderbouwde mening geven wel voldoende. Zeker als de rest alleen bestaat uit ridiculiseren en anderen voor gek verklaren, waarvoor een note is gezet. Dus graag ophouden hiermee.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:12:51 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46883048
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
niet, maar dat denk ik.
ik heb natuurlijk wel erg veel docus op googlevideo gezien.
pi_46883062
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-03-2007 18:21:27 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:14:28 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46883091
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ach die mensen willen niks weten, lekker verder blijven slapen, alles wat ze niet kennen voor gek verklaren, oogkleppen ophouden, het zou allemaal maareens hun veilige eigen wereldje vol zekerheden in gevaar kunnen brengen. Maaaaarja. Ik heb dat boek van Sutton nu gepost iedereen die geinteresseerd is kan het lezen. Via wikipedia kan je nog meer boeken van hem vinden, zoals de links tussen wall street en de USSR en Hitler.
wat wil je nog meer vrind?

ik heb er veel docus over gezien. meesten blonken uit in paranoïa.
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 18:18:36 #36
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46883193
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ach die mensen willen niks weten, lekker verder blijven slapen, alles wat ze niet kennen voor gek verklaren, oogkleppen ophouden, het zou allemaal maareens hun veilige eigen wereldje vol zekerheden in gevaar kunnen brengen.
Doe nou niet. poldergeist heeft dit topic geopend om het over geheime genootschappen en S&B te hebben. Hier help je hem niet mee.
pi_46883202
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat wil je nog meer vrind?

ik heb er veel docus over gezien. meesten blonken uit in paranoïa.
Was de informatie nogal paranoide of de stijl van de docu? Dat stoort mij vaak namelijk ook, de mysterieuze muziekjes etc mogen ze wel achterwege laten. Maar dat boek heeft in ieder geval een hoop goeie informatie, ledenlijsten etc.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:20:33 #38
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46886695
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef wolferl het volgende:

[..]

Je doelt op mij, ik zeg niet dat je er niet in hoeft te geloven. Er valt niks te geloven zolang je er niks vanaf weet.
Het is wel intressant om er meer over te weten te komen, vind ik. Nou bij deze mijn excuus voor het reageren op jou mening.

Ik respecteer je mening.
Dankjewel.
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Studenten. Ik snap niet dat je zo'n reactie plaatst hoor, je weet er helemaal niks van, doet net of het allemaal triest en onzin is, wat schiet je daar nou mee op.
Ja joh! Laten we het vooral op studenten gooien. Studenten weten niks, die zijn dom, komen net kijken, zijn lui, enz, enz. Het is wel duidelijk dat jij niet snapt waarom zo'n reactie geplaatst wordt. Het merendeel van de wereld heeft nog steeds een 'eerst zien, dan geloven'-houding, ik behoor tot die groep mensen. Je kunt er wel vanuit gaan dat er allerlei geheime genoot- en broederschappen zijn die met een knop op hun bureau het AIDS-probleem kunnen oplossen of al het licht op aarde uit kunnen doen, maar zolang er geen enkel bewijs is voor dit soort grappen maak je jezelf alleen maar belachelijk door steeds te roepen dat het wel eens zo zou kunnen zijn.
Je kunt er vanuit gaan dat deze "organisatie" ( ) gewoon een groep oud-studenten zijn die van tijd tot tijd samenkomen en gaan zitten ouwehoeren en zuipen. Een studentenvereniging, alleen voor ex-studenten van die bepaalde school. Ja, deze school heeft veel kopstukken voortgebracht. Nou en? Er zijn op aarde nog wel meer scholen waar dit het geval bij is, die komen zonder twijfel ook van tijd tot tijd bij ellaar om eens gezellig te gaan zitten ouwehoeren. De sfeer van 'spanning' en 'geheimzinnigheid' die er voor de buitenwereld omheen hangt is alleen maar leuk, dat houdt het exclusief. Aangezien ze allemaal hoge functies bekleden zal er ook wel van tijd tot tijd gesproken worden over hun werk, maar ik denk dat het toch vooral gaat over bier en tieten. Net zoals bij elke gelegenheid waar veel mannen samen zijn.
Maar van deze kant heb jij het waarschijnlijk nog nooit bekeken.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:23:59 #39
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46886801
- commentaar mag in Truth Feedback -

[ Bericht 38% gewijzigd door NorthernStar op 03-03-2007 20:48:12 ]
pi_46887440
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dankjewel.
[..]

Ja joh! Laten we het vooral op studenten gooien. Studenten weten niks, die zijn dom, komen net kijken, zijn lui, enz, enz.
Het is een studentensocieteit! Op een Universiteit, Yale, weetjewel, daar worden de leden vandaan gehaald en klaargestoomd.
quote:
Het is wel duidelijk dat jij niet snapt waarom zo'n reactie geplaatst wordt. Het merendeel van de wereld heeft nog steeds een 'eerst zien, dan geloven'-houding, ik behoor tot die groep mensen. Je kunt er wel vanuit gaan dat er allerlei geheime genoot- en broederschappen zijn die met een knop op hun bureau het AIDS-probleem kunnen oplossen of al het licht op aarde uit kunnen doen, maar zolang er geen enkel bewijs is voor dit soort grappen maak je jezelf alleen maar belachelijk door steeds te roepen dat het wel eens zo zou kunnen zijn.
Ik heb net een link naar een heel boek geplaatst en de schrijver is niet de eerste de beste. Hier issie nog een keer: http://sandiego.indymedia.org/media/2006/10/119639.pdf
quote:
Je kunt er vanuit gaan dat deze "organisatie" ( ) gewoon een groep oud-studenten zijn die van tijd tot tijd samenkomen en gaan zitten ouwehoeren en zuipen. Een studentenvereniging, alleen voor ex-studenten van die bepaalde school. Ja, deze school heeft veel kopstukken voortgebracht. Nou en? Er zijn op aarde nog wel meer scholen waar dit het geval bij is, die komen zonder twijfel ook van tijd tot tijd bij ellaar om eens gezellig te gaan zitten ouwehoeren. De sfeer van 'spanning' en 'geheimzinnigheid' die er voor de buitenwereld omheen hangt is alleen maar leuk, dat houdt het exclusief. Aangezien ze allemaal hoge functies bekleden zal er ook wel van tijd tot tijd gesproken worden over hun werk, maar ik denk dat het toch vooral gaat over bier en tieten. Net zoals bij elke gelegenheid waar veel mannen samen zijn.
Maar van deze kant heb jij het waarschijnlijk nog nooit bekeken.
Dit is allemaal gelul in de ruimte dus daar ga ik niet op in. Zo te zien heb je het zelf bedacht want het is echt nergens op gebaseerd, misschien de gemiddelde studentenzuipvereniging waar jij deel van uit maakt.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:50:31 #41
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46887625
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is een studentensocieteit! Op een Universiteit, Yale, weetjewel, daar worden de leden vandaan gehaald en klaargestoomd.
[..]

Ik heb net een link naar een heel boek geplaatst en de schrijver is niet de eerste de beste. Hier issie nog een keer: http://sandiego.indymedia.org/media/2006/10/119639.pdf
[..]

Dit is allemaal gelul in de ruimte dus daar ga ik niet op in. Zo te zien heb je het zelf bedacht want het is echt nergens op gebaseerd, misschien de gemiddelde studentenzuipvereniging waar jij deel van uit maakt.
Nee je moet er ook vooral niet op ingaan. Je moet gewoon precies hetzelfde roepen als de mensen die er niet mee eens zijn, alleen er nog 'hou je ogen maar dicht' bij roepen. Dat is toch vooral het soort discussie die het het best doet.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:54:15 #42
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46887747
En de reden dat ik dat boek niet ga lezen: ik heb de afgelopen jaren tientallen van dat soort "boeken" doorgelezen en het is toch vooral het aan elkaar breien van een hoop halve waarheden, dingen die ooit ergens gehoord zijn en andere kolder die snel bij elkaar geharkt is.
pi_46887829
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:54 schreef TrenTs het volgende:
En de reden dat ik dat boek niet ga lezen: ik heb de afgelopen jaren tientallen van dat soort "boeken" doorgelezen en het is toch vooral het aan elkaar breien van een hoop halve waarheden, dingen die ooit ergens gehoord zijn en andere kolder die snel bij elkaar geharkt is.
nou ga dan weg uit dit topic, het gaat immers over iets wat niet bestaat.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 21:20:15 #44
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46888426
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

nou ga dan weg uit dit topic, het gaat immers over iets wat niet bestaat.
Dat is nou precies het fascinerende, mensen die mensen bewijs te hebben voor de wereldheerschappij van een groep mensen die niets anders doet dan gewoon af en toe wat ouwehoeren.
pi_46898689
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:20 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dat is nou precies het fascinerende, mensen die mensen bewijs te hebben voor de wereldheerschappij van een groep mensen die niets anders doet dan gewoon af en toe wat ouwehoeren.
het zal wel komen omdat het zondagochtend is maar hier kan ik geen touw aan vastknopen. Ga gewoon weg joh, in plaats van alles een beetje te bagatelliseren. Dit schiet niet op.
  zondag 4 maart 2007 @ 13:57:26 #46
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46903625
Anonieme brief van een vrijmetselaar

Onderstaande brief werd in juli 2002 anoniem verstuurd aan de auteur van 'De evolutie van de democratie'.

Nederland, juli 2002

Beste lezer,

Ik ben een vrijmetselaar (maçon) met een hoge rang. Uitgezonderd de cosmetische randactiviteiten van de vrijmetselarij, is het ons verboden over al datgene te praten, wat wij bespreken, besluiten en doen. Wellicht staat het u bij wat Wolfgang Amadeus Mozart en Paus Johannes Paulus I is overkomen. Derhalve ben ik gedwongen onderstaande anoniem met u te delen.

De vrijmetselarij is een wereldwijde organisatie. De belangrijkste componenten van onze organisatie zijn de Rotary en de Lions. Officieel houdt de vrijmetselarij zich in het kort bezig met individuele zelfontplooiing en liefdadigheidsacties. Veel mensen worden echter een vrijmetselaar omdat zij hopen carrière te maken door gebruik te kunnen maken van het krachtige maçonnieke netwerk. Echter, de organisatie en de mensen achter de vrijmetselarij hebben ook een eigen (verborgen) doelstelling: zoveel mogelijk macht bezitten en uitoefenen. Daarom kan niet iedereen een vrijmetselaar worden. De maçonnieke wereld is alleen geïnteresseerd in talentvolle mensen die in hun vakgebied grote prestaties (kunnen) leveren. Hoe meer mensen met een maatschappelijk hoge positie lid zijn, des te groter de macht van de vrijmetselarij is.

Over de gehele wereld is de vrijmetselarij goed vertegenwoordigd in de media, de ambtenarij, de politiek, de ministeries van justitie, de grote concerns, de financiële instellingen, de religieuze en spirituele bewegingen, de politie, het leger en de verschillende geheime diensten. Vooral de media zijn voor ons van cruciaal belang. Het bovenvermelde wil niet zeggen dat de meeste mensen in die organisaties vrijmetselaren zijn, maar de sleutelposities zijn wel in handen van vrijmetselaren, waardoor wij die organisaties controleren. Zoveel mogelijk macht, met liefst zo min mogelijk mensen is daarbij ons devies. Veel mensen bij die organisaties en zelfs bij de vrijmetselarij, zijn zich niet eens bewust van het feit dat zij slechts onze instrumenten zijn die onze doelen dienen.

Ook in Nederland heeft de maçonnieke orde veel macht. Belangrijke besluiten worden door ons genomen. In de hierboven genoemde organisaties en instellingen worden onze beslissingen slechts bekrachtigd. Geen enkel, voor ons belangrijk besluit kan worden genomen en uitgevoerd zonder onze goedkeuring.

Bij belangrijke beslissingen gaan wij als volgt te werk:

Allereerst wordt er door ons een beslissing genomen. Vervolgens wordt er een probleem(/situatie) gecreëerd waarvoor wij de oplossing (lees: de reeds genomen beslissing) al hebben. De media en/of de "onafhankelijke" organisatie attenderen de samenleving dan op het 'grote' probleem en vragen de betrokken instanties om met oplossingen te komen. Dan wordt de beslissing die wij reeds genomen hadden, ook officieel door die 'onafhankelijke' instanties genomen.

De Nederlandse vrijmetselarij heeft een vooraanstaande rol in de wereld. Ook het Koninklijk Huis van de Oranjes is een belangrijke naam bij internationale topconferenties, zoals de Bilderberg vergaderingen, die door de vrijmetselarij worden georganiseerd. De professor die Maxima wegwijs maakte in 'Nederlan'" is overigens ook een goede bekende van deze bijeenkomsten. Bill Clinton en Tony Blair kwamen pas na hun deelname aan deze vergaderingen aan de macht. Ook Ad Melkert was na zijn deelname bestemd om premier te worden. Voor hem persoonlijk liep het echter anders dan gepland, o.a. door de opkomst van Fortuyn.

Zonder overdrijven en met een gemengd gevoel van trots en schaamte, kan ik u zeggen dat wij de ware heersers zijn van de wereld, maar de vrijmetselarij wil de totale macht. Een belangrijk obstakel daarbij is het feit dat er veel landen zijn. Dit betekent ook dat er veel landen gecontroleerd moeten worden. Daarom wil de vrijmetselarij dat de landen zich heel geleidelijk aan, zonder dat de burgers het beseffen, verenigen in federaties waarbij veel bevoegdheden worden overgedragen aan een liefst niet (rechtstreeks) door de burgers gekozen orgaan van de federatie. In de EU is dit de Europese Commissie. Het zal u niet verbazen dat veel commissieleden, zoals de heer Bolkestein die voor zijn diensten door ons met deze functie beloond is, heel goed naar ons luisteren. Op de lange duur moeten de verschillende federaties samensmelten tot één unie die wij achter de coulissen zullen besturen. Bestuur de bestuurders.

Om dit doel te bereiken, hanteren wij verschillende middelen en tactieken. Een belangrijke tactiek is het op verschillende niveaus tegen elkaar opzetten en uitspelen van mensen en groeperingen. Verdeel en heers is onze strategie. Zo kan de vrijmetselarij, achter de schermen, het meeste invloed uitoefenen. Indien er geen tegenstellingen of tegen elkaar staande groeperingen zijn, worden er tegenstellingen en vijanden gecreëerd. Zo laten wij bijvoorbeeld veel linkse organisaties geloven dat de armoede in de wereld ontstaat doordat, niet wij, maar multinationals de wereld globaliseren. Indien manipulatie door de media niet voldoende bleek te zijn, hebben we niet geschuwd daden tegen een groep te verrichten en dit vervolgens door een andere groepering te laten opeisen. Waar wij vooral beducht voor zijn, zijn sterke groeperingen of partijen. Indien een partij of groepering te sterk wordt, wordt die groepering verzwakt en worden de anderen ondersteund.

De ontwikkelingslanden worden in onze strategie opzettelijk arm gehouden. Dit doen wij voornamelijk met het IMF en de door ons neergezette regeringsleiders. Indien een land of gebied toch te sterk dreigt te worden, zorgen wij voor conflicten en onrusten. Vooral in de arme gebieden in de wereld zijn er vele regeringen en staten gekomen en gegaan. Maar veel is er niet veranderd en zolang de vrijmetselarij dat niet wil ,zal er ook niks veranderen.

Begin jaren '90 kozen wij een nieuwe vijand waarvan wij dachten dat het voor onze doeleinden het grootste obstakel zou zijn. Met alle mogelijke middelen bestrijden wij deze beweging. Wij laten zelfs een land als proefobject fungeren. Niet zelden gaan wij met onze tegenstanders mee om ze zodoende in een door ons gewenste richting te duwen. Zo richten wij met behulp van de inlichtingendiensten zelf ook verwante groeperingen van deze beweging op en laten wij deze groepering allerlei handelingen verrichten. Ook heeft de vrijmetselarij in deze beweging leden. Wij vernietigen vaak onze tegenstanders van binnenuit. Wat zich in de beginjaren '90 zich in de wereld heeft afgespeeld en wat de toestand van de vijand is, zal u snel duidelijk worden als u alles vanuit een vogelperspectief bekijkt.

Wij werken ook soms met individuen samen, totdat wij ze niet meer kunnen gebruiken. In het verleden hebben we bijvoorbeeld in Chili Pinochet gebruikt. Toen wij hem niet meer nodig hadden, hebben wij hem aan de kant gezet. Maar onze macht in Chili (en Zuid-Amerika) hebben wij nog steeds. Ook hadden wij met Milosevic gezamenlijke interessen. Daarom hebben we pas nadat hij het karwei geklaard had, hem laten arresteren. Andere Servische kopstukken hadden echter minder geluk. Zij werden geliquideerd. Milosevic speelde niet voor niets met de gedachte Clinton en Blair te laten verhoren door het Internationale Gerechtshof. Denkt u ook dat het toeval is dat juist het Nederlandse leger naar een gebied werd verstuurd waar later een genocide werd gepleegd?

In Nederland was er Fortuyn. Hij begreep goed dat wij een beweging tot vijand hadden uitgeroepen en maakte daar handig gebruik van. Hij was niet te beroerd om daarbij ook onze belangen te dienen. Nadat sommige van zijn ideeën tot gemeengoed waren geworden hadden wij hem echter niet meer nodig. Hij zou door zijn open en directe houding en werkwijze zelfs een groot gevaar voor ons, de internationale gevestigde orde, zijn geworden. Zijn dood kwam voor mij dan ook niet als een verassing. De oproep van Mens, meteen na de aanslag, om op de VVD te stemmen spreekt voor zich.

De hele waarheid over de dood van Fortuyn kan alleen in de openbaarheid komen als er een open en door een breed publiek gedragen onafhankelijk onderzoek komt, dat ook het Koninklijk Huis, de geheime diensten en de vrijmetselarij onderzoekt. Het is ook evident dat de individuele onderzoeksleden ook daadwerkelijk onafhankelijk zijn. Zo niet dan zullen, net als in het verleden bij sommige onderzoeken, de 'daders' achter gesloten deuren zelf wel eens de daad moeten onderzoeken. Indien de vrijmetselarij en andere organisaties nader worden onderzocht, zullen ook diverse mysterieuze en andere historische gebeurtenissen over de hele wereld opgehelderd kunnen worden. Men kan daarbij bijvoorbeeld denken aan de Bijlmerramp en de laatste verkiezingen in de Verenigde Staten.

Net als bij eerdere tegenstanders besloten ook wij met de partij LPF mee te gaan en die stroming van binnenuit te neutraliseren. De partij mag, net zoals D'66, blijven bestaan als wij daarin invloed kunnen uitoefenen. Het is de taak van Herben om, zo onopvallend mogelijk, niet alleen de partij te verzwakken, maar ook de bevolking te demoraliseren en hun hoop op vernieuwing, cru gezegd, de grond in te boren. Herben hoeft zich over zijn eigen toekomst geen zorgen te maken. Trouwe dienaren worden door de vrijmetselarij altijd beloond. Net zoals Ruud Lubbers beloond werd met een functie bij de VN, nadat hij Brinkman en zijn eigen partij had getorpedeerd, weet Herben dat zijn kamikaze niet zonder beloning zal blijven.

Een grote hindernis voor ons is internet. Door de opkomst van internet verloren de traditionele media en daarmee de gevestigde orde, macht. Nu kunnen immers ook individuele burgers met elkaar communiceren zonder dat wij ze beïnvloeden. De communicatiemogelijkheden en daarmee de intellectuele vrijheden zijn vergroot. We hebben in het begin geprobeerd internet te stoppen. Zo deed 'ons' bedrijf Microsoft niet mee aan internet. Toen desondanks internet toch was doorgebroken, besloten wij Netscape te vernietigen en zelf mee te doen aan internet om zodoende de mogelijkheden van dit medium te beperken. Veel innovatie is er van Microsoft dan ook niet gekomen.

Internet ondersteunt democratie, terwijl wij eigenlijk geen democratie willen hebben. Daarom proberen wij onze greep op internet te vergroten. Veel grote hacks en DOS-aanvallen zijn met onze instemming gepleegd. Wij creëerden met onze media een gevoel dat internet onveilig en gevaarlijk is, en dat internet vooral gebruikt wordt door criminelen, zedendelinquenten en terroristen. Tevens hadden wij hiermee een argument om controle op en over internet uit te oefenen. Ook zorgden wij ervoor dat er op lokaal en internationaal niveau, veel wetgeving kwam die de vrijheden van internetters beperkte.

Toen wij de macht uit handen wilden nemen van bestaande machthebbers, hebben wij de mensen van de bestaande machtsblokken losgeweekt met het individualisme. Nu wij de macht hebben, is het individualisme een gevaar voor ons. Mede om die reden worden de rechten van de (individuele) burgers beperkt en zaaien we angst onder de bevolking om zodoende ook groepssaamhorigheid en gehoorzaamheid te krijgen.

U begrijpt dat we een belangrijke periode in de wereldgeschiedenis in gaan. Ik ben ervan overtuigd dat u nu de wereld door een andere bril zult bekijken en dat u de gebeurtenissen om u heen beter zal kunnen doorgronden. Als een vrijmetselaar die u kent, het bovenstaande niet kan onderschrijven, kunt u hem/haar op zijn/haar woord geloven. Zij weten niet beter. Door de organisatiestructuur van de vrijmetselarij zijn alleen de hoogste rangen van deze feiten op de hoogte. Het woord 'wij' en 'ons' heb ik taalkundig gebruikt om het een en ander aan u duidelijk te maken en niet omdat ik trots ben maçon te zijn. Ik vraag u allen om vergiffenis voor mijn bijdrage aan dit geheel.

Voor een mooiere wereld

(was niet ondertekend)laatste aanpassing 1 juni 2006 11:13
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 4 maart 2007 @ 14:21:51 #47
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46904257
vrijmetselaars, macons, freemasonry een geheime ondergrondse sekte. Bestaan voornamelijk uit mensen met Macht. Politici, journalisten, ambtenaren ,het Leger enzovoort. Ze gaan wereldwijd te werk. Alleen de mensen in de hogere rangen, alleen de top van de vrijmetselaars , weten waar ze mee bezig zijn, je hebt ook nog de normale mensen die lid zijn van deze beweging, en deze normale mensen , worden door de top als instrumenten gebruikt, maar dat hebben deze normale mensen niet door.
Deze beweging kiest altijd een vijand uit. Hun doel is, CONTROLE OVER DE HELE WERELD. NEW WORLD ORDER

op deze link zie je een aantal NEW WORLD ORDER QUOTES..

http://www.theforbiddenknowledge.com/quotes/index.htm
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:25:57 #48
169739 Prometheus-Rising
Was Neotribalist
pi_46904370
Het waffen SS logo is exact dezelfde, best opmerkelijk:

zondag 4 maart 2007 @ 14:30:23 #49
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46904510
zoals ik al eerder zij...dit komt omdat bijde ontsprongen zijn uit duits occultisme

zie het getal 322 gebruikt in bijde
  zondag 4 maart 2007 @ 14:33:55 #50
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_46904622
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:25 schreef Prometheus-Rising het volgende:

[afbeelding]
Maar hier wordt het pas echt griezelig:

Het is echt een groot complot waar we inzitten. De omvang is voor ons stervelingen nog maar moeilijk vast te stellen.
lege ton
  zondag 4 maart 2007 @ 14:38:06 #51
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46904749
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef nonzz het volgende:

[..]

[afbeelding]
Het is echt een groot complot waar we inzitten. De omvang is voor ons stervelingen nog maar moeilijk vast te stellen.
een typische reactie van een gebrainwashde domghouden simpele burger
  zondag 4 maart 2007 @ 14:38:31 #52
169739 Prometheus-Rising
Was Neotribalist
pi_46904760
Ja, maar het heeft verder geen zin om je leven er door te laten vergallen. I'l take the blue pill
  zondag 4 maart 2007 @ 14:39:44 #53
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46904803
en waar hebben de piraten de jolly roger van...juist

als je er niks vanaf weet of je het niet intereseert reageer dan normaal of blijf uit de draad
  zondag 4 maart 2007 @ 14:40:10 #54
169739 Prometheus-Rising
Was Neotribalist
pi_46904819
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:38 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

een typische reactie van een gebrainwashde domghouden simpele burger
Ridiculisatie van het hele onderwerp is meer een "typische reactie"
pi_46905202
Teenwolf bedankt. Je post van 13:57 was rete-interessant en misschien wel verhelderend. Ik ga wel denk ik de bron nog eens checken.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:58:50 #56
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46905501
veel mensen denken dat de nwo onmogelijk 6.000.000.000 kan manipuleren.

maar dat hoeft ook niet. david icke legde eens in een roadshow uit hoe da t in zen werk gaat. dmv van schaapjes.

je hebt er altijd dappere tussen , de rest volgt die leiders.

ze hoeven dus alleen maar de leiders te controleren. deze leiders worden vaak al in een vroeg stadium gerecruteerd dmv verschillende organisaties zoals skull @ bones.

alleen de beste paar van elk jaar op yale worden ingewijd in skull @ bones. deze mensen zullen later top posities bekleden.

alle presidenten van amerika zijn lid van deze schimmige organisaties zoals cfr, bilderbergers of the round table .
  zondag 4 maart 2007 @ 15:03:51 #57
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46905652
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef huupia het volgende:
veel mensen denken dat de nwo onmogelijk 6.000.000.000 kan manipuleren.

maar dat hoeft ook niet. david icke legde eens in een roadshow uit hoe da t in zen werk gaat. dmv van schaapjes.

je hebt er altijd dappere tussen , de rest volgt die leiders.

ze hoeven dus alleen maar de leiders te controleren. deze leiders worden vaak al in een vroeg stadium gerecruteerd dmv verschillende organisaties zoals skull @ bones.

alleen de beste paar van elk jaar op yale worden ingewijd in skull @ bones. deze mensen zullen later top posities bekleden.

alle presidenten van amerika zijn lid van deze schimmige organisaties zoals cfr, bilderbergers of the round table .
en nog meer dark clans/freemasonry organisations als rotary club, lions club, cfr en noem maar op
  zondag 4 maart 2007 @ 15:06:25 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46905751
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

en nog meer dark clans/freemasonry organisations als rotary club, lions club, cfr en noem maar op
  zondag 4 maart 2007 @ 15:40:54 #59
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46906811
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

leuke smiley

pi_46906901
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef huupia het volgende:
6.000.000.000
Wij zijn onderdeel van een systeem, staande gehouden door opionleaders die ons aan het lijntje houden. We houden onszelf ook aan het lijntje en controleren ook onze medemens op gedrag en opvatting. Wij zijn individuen in een systeem waar socialisatie en integratie plaatsvindt. Het is niet verleidelijk om van het 'gewone' af te wijken, daardoor houdt dat systeem stand. Wil je de macht hebben in het systeem, dan moet je als elite zijnde de waarden en normen creeëren, of beter gezegd forceren, en die in stand houden onder het gros van de bevolking, dat heeft de geschiedenis ons al vaak laten zien.

ps: wie houden die opionleaders aan het lijntje?

[ Bericht 1% gewijzigd door poldergeist op 04-03-2007 16:22:02 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 16:32:04 #61
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_46908873
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:43 schreef poldergeist het volgende:
ps: wie houden die opionleaders aan het lijntje?
Wilders?
lege ton
pi_46908996
pi_46915052
Ik post ze maar weer, een beter compleet verhaal heb ik immers nog niet kunnen vinden
-hier 1,5 uur secret societies: http://video.google.nl/videoplay?docid=3802649594045389359&q=total+onslaught

En 1,5 uur revoluties, dictators, oorlogen, uitgelegd van uit het perspectief van secret societies en de hegeliaanse filosofie zoals die in de brief ook wordt genoemd ('verdeel en heers, maak een beslissing en creeer de ideale situaties door tweedeling om steun te krijgen')
http://video.google.nl/url?docid=2838228991033701401&esrc=sr1&ev=v&q=total+onslaught+revolutions&vidurl=http://video.google.nl/videoplay%3Fdocid%3D2838228991033701401%26q%3Dtotal%2Bonslaught%2Brevolutions&usg=AL29H208W_PVdL8307CZVxOnAvsUHjpeGw
pi_46916080
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:51 schreef poldergeist het volgende:
Ik ga wel denk ik de bron nog eens checken.
Doe je best, alleen al in Bakhuizen staan twintig anonieme vrijmetselaars in het telefoonboek.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46916131
quote:
en de hegeliaanse filosofie zoals die in de brief ook wordt genoemd ('verdeel en heers, maak een beslissing en creeer de ideale situaties door tweedeling om steun te krijgen')
Dat is geen Hegeliaanse filosofie.
pi_46916738
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Doe je best, alleen al in Bakhuizen staan twintig anonieme vrijmetselaars in het telefoonboek.
Ik bedoel de site
pi_46917856
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

ouwelullen?

Ik neem aan dat je het niet over leeftijd hebt?

Bush George Walker 1968.
http://www.biblebelievers.org.au/bones.htm

Toen was hij ? 22.

ach ja..
waarom zou je je er druk om maken dat de machtigste mannen van de wereld in 'n geheim genootschap zitten..
quote:
"Secret political organizations can be-and have been-extremely dangerous to the social health and constitutional validity of a society. In a truly free society the exercise of political power must always be open and known."
http://www.biblebelievers.org.au/intro1.htm
Maar maak je niet druk hoor...
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_46920784
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat is geen Hegeliaanse filosofie.
these antithese synthese. verdeel en heers. komt allemaal ophetzelfde neer
pi_46920874
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

these antithese synthese. verdeel en heers. komt allemaal ophetzelfde neer
Nee, het komt niet op hetzelfde neer, Hegel's bewering is namelijk geen imperatief maar een poging om de werkelijkheid te beschrijven en dat is een wezenlijk verschil.
pi_46921492
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, het komt niet op hetzelfde neer, Hegel's bewering is namelijk geen imperatief maar een poging om de werkelijkheid te beschrijven en dat is een wezenlijk verschil.
OKE dan NIET.

De mensen die het toepassen zeggen zelf de hegeliaanse filosofie te gebruiken. Zij vereren hem zelfs, samen met Kant. maar goed, als jij het zegt is het vast niet waar.
pi_46921572
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

OKE dan NIET.

De mensen die het toepassen zeggen zelf de hegeliaanse filosofie te gebruiken.
Waar zeggen ze dat? Het kan best zijn dat ze dat zeggen, maar het is geen zuiver Hegeliaanse filosofie, aangezien ze kennelijk iets heel anders op het oog hebben dan Hegel zelf. Eerder een slordige parafrase.
quote:
Zij vereren hem zelfs, samen met kant. maar goed, als jij het zegt is het vast niet waar.
Hegel en Kant, da's nogal een bont gezelschap. Waarom vereren ze Kant?
  zondag 4 maart 2007 @ 22:27:33 #72
81237 releaze
best of both worlds
pi_46922951
nuja goed, wat ik nog steeds niet helemaal snap is waarom die new world order bestaat. wat is het hogere doel? ze zeggen een mooiere wereld, maar wat is dan die mooiere wereld? gewoon een plek waar zij macht hebben, het voor hun mooi is, en voor de rest van de wereld een rampenplek bij wijze van?
quote:
beste releaze,
UTFS!
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 22:43:23 #73
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46923811
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef releaze het volgende:
nuja goed, wat ik nog steeds niet helemaal snap is waarom die new world order bestaat. wat is het hogere doel? ze zeggen een mooiere wereld, maar wat is dan die mooiere wereld? gewoon een plek waar zij macht hebben, het voor hun mooi is, en voor de rest van de wereld een rampenplek bij wijze van?

[..]
"The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto determination practiced in past centuries".

David Rockefeller.

Hij zelf hoort natuurlijk bij die ruling elite die hij nastreeft.

Een beetje zoals Bush zijn opmerking, "If this were a dictatorship, it would be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator."

Ze streven een nieuwe orde na waarin een kleine elite het voor het zeggen heeft. (Het nieuwe eraan is dat zij de elite zijn). Andere machtsstructuren, de zogenaamde oude wereldorde, moeten dus worden afgebroken.
pi_46926870
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waar zeggen ze dat? Het kan best zijn dat ze dat zeggen, maar het is geen zuiver Hegeliaanse filosofie, aangezien ze kennelijk iets heel anders op het oog hebben dan Hegel zelf. Eerder een slordige parafrase.
De filosofie is dialectisch, je creeert these vs antithese, zet ze tegen elkaar op, zorgt dat er conflict komt en vanuit dat conflict komt de synthese die je vantevoor al lang gepland had. Misschien verwoordde Hegel het zelf niet letterlijk zo, of heb je het niet uit zijn woorden kunnen halen, maar dit is wel waar het in de praktijk op neerkomt. Een voorbeeld is kapitalisme in west europa, communisme in oost europa (Marx noemde nota bene coummunisme de antithese van kapitalisme, hoe letterlijk wil je het hebben), WO2 het conflict en een verenigd Europa, Navo, VN etc als synthese. De opgezette tweedeling is niet goed, het volk wil vrede, dus alles onder enkele overkoepelende organen met steeds groter wordende macht brengen.

Wat Kant betreft kan ik zo snel niet meer terugvinden, als ik t tegenkom zal ik t ff posten.
pi_46926928
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto determination practiced in past centuries".

David Rockefeller.

Hij zelf hoort natuurlijk bij die ruling elite die hij nastreeft.

Een beetje zoals Bush zijn opmerking, "If this were a dictatorship, it would be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator."

Ze streven een nieuwe orde na waarin een kleine elite het voor het zeggen heeft. (Het nieuwe eraan is dat zij de elite zijn). Andere machtsstructuren, de zogenaamde oude wereldorde, moeten dus worden afgebroken.
Bush heeft het ook weleens over 'A 1000 points of Light' gehad, oftewel 'the illuminated ones'. Hoe kant en klaar wil je het hebben?
pi_46926967
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef releaze het volgende:

[..]
Het is een klotewereld met dictatoriale regering en 2 klassen, slaven en superrijken, geen rechten op privebezit, volledige controle vd staat, geen vrijheid van denken, etc. Stel je een hel voor en de NWO is het.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:11:10 #77
81237 releaze
best of both worlds
pi_46936074
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is een klotewereld met dictatoriale regering en 2 klassen, slaven en superrijken, geen rechten op privebezit, volledige controle vd staat, geen vrijheid van denken, etc. Stel je een hel voor en de NWO is het.
en dat is een betere wereld omdat...? zij macht hebben dus?
Terug naar de middeleeuwen dus.
pi_46943358
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:11 schreef releaze het volgende:

[..]

en dat is een betere wereld omdat...? zij macht hebben dus?
Terug naar de middeleeuwen dus.
Inderdaad terug naar de middeleeuwen. Maar dan met meer technologie die allerlei vervelende dingen mogelijk maakt. Ook gaat het inderdaad om macht, zowel politiek als spiritueel. Er wordt niet alleen 1 politiek systeem uitgewerkt, maar ook 1 religie, heidendom, de new age beweging is hier het bekendste fenomeen van. Op dit moment worden alle religies samengevoegd, er wordt niet langer gekeken naar de verschillen maar de overeenkomsten, omdat dat beter zou zijn om samen te kunnen werken. Dit heeft als gevolg dat je als extremist/fundamentalist beschouwd wordt als je aan je eigen denkbeelden vasthoudt, je dient immers alles wat anderen geloven ook te respecteren. Het klinkt allemaal mooi en leuk als ze vertellen dat we alles samen moeten voegen voor betere samenwerking (vooral als er dingen als 9/11 opgezet worden met als gevolg een soort godsdienstoorlog, des te sneller zijn mensen bereid tot concessies) maar het is gewoon een totalitair systeem.
pi_46944321
Alex Jones verkracht en versterkt het stereotype complottheorist zo erg dat welke boodschap hij ook heeft het nooit over zal komen. Ik geloof zelf heilig in het "feit" dat er iets compleet fout is rondom 9/11.
Maar die gast verpest het voor iedereen omdat de media hem enkel zien als voor wat hij is, een irritant over-amerikaans texaanse radio-maker. Zo amateuristisch als de best.

De hele Skulls en Bones theorie vind ik wel interessant, maar te ver gaan om daar uberhaupt conclusies over te trekken.
pi_47045766
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef nonzz het volgende:

[..]

[afbeelding]
Grijnz
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:37:10 #81
81237 releaze
best of both worlds
pi_47050271
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Inderdaad terug naar de middeleeuwen. Maar dan met meer technologie die allerlei vervelende dingen mogelijk maakt. Ook gaat het inderdaad om macht, zowel politiek als spiritueel. Er wordt niet alleen 1 politiek systeem uitgewerkt, maar ook 1 religie, heidendom, de new age beweging is hier het bekendste fenomeen van. Op dit moment worden alle religies samengevoegd, er wordt niet langer gekeken naar de verschillen maar de overeenkomsten, omdat dat beter zou zijn om samen te kunnen werken. Dit heeft als gevolg dat je als extremist/fundamentalist beschouwd wordt als je aan je eigen denkbeelden vasthoudt, je dient immers alles wat anderen geloven ook te respecteren. Het klinkt allemaal mooi en leuk als ze vertellen dat we alles samen moeten voegen voor betere samenwerking (vooral als er dingen als 9/11 opgezet worden met als gevolg een soort godsdienstoorlog, des te sneller zijn mensen bereid tot concessies) maar het is gewoon een totalitair systeem.
ik vind het allemaal moeilijk voorstelbaar, als ik die brief in mn achterhoofd hou. dan weer een ruk deze kant op, dan weer een ruk die kant op, etc etc. alsof ze niet weten wat nou eigenlijk die betere wereld is maar gewoon en alleen voor het grote geld/macht gaan, puur voor zichzelf.

ik geloof best dat heel veel (grote) zaken in de wereld niet bepaald fris ruiken, maar als complot voor een 'betere wereld', dat vind ik moeilijk te geloven. De grootste mensen in de history of man kunnen toch niet ZO DOM/kortzichtig/beestachtig primitief geweest zijn? Of hebben ze een voor de rest van de mensheid ondoorgrondelijk 1000 jaren plan liggen?

moeilijk, maar ook wel scary. ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat er zulke gekken rondlopen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat daar 'de groten' tussen zitten op de een of andere manier.
pi_47052633
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef releaze het volgende:

[..]

ik vind het allemaal moeilijk voorstelbaar, als ik die brief in mn achterhoofd hou. dan weer een ruk deze kant op, dan weer een ruk die kant op, etc etc. alsof ze niet weten wat nou eigenlijk die betere wereld is maar gewoon en alleen voor het grote geld/macht gaan, puur voor zichzelf.

ik geloof best dat heel veel (grote) zaken in de wereld niet bepaald fris ruiken, maar als complot voor een 'betere wereld', dat vind ik moeilijk te geloven. De grootste mensen in de history of man kunnen toch niet ZO DOM/kortzichtig/beestachtig primitief geweest zijn? Of hebben ze een voor de rest van de mensheid ondoorgrondelijk 1000 jaren plan liggen?

moeilijk, maar ook wel scary. ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat er zulke gekken rondlopen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat daar 'de groten' tussen zitten op de een of andere manier.
Ik snap dat het moeilijk voorstelbaar is, had ik zelf ook nogal last van. Vooral toen ik er achter kwam dat de bijbel wel heel accuraat leek te zijn, dat was wel een grote schok voor me. Maar toen ik voor het eerst de complottheorien over 9/11 en de vrijmetselarij tegenkwam was het ook van 'onzin, dat kan niet'. Maar als je doorzoekt blijkt alles in elkaar te passen. Zelf had ik in ieder geval geen rust tot ik eindelijk wist waar we nou eigenlijk heen gaan, wie waar voor verantwoordelijk is, wat nou de waarheid is en ik denk dat ik die nu heb gevonden. Er is nog niets wat het tegendeel heeft kunnen bewijzen. Ik weet niet of die brief wel authentiek is, zou best kunnen, maar zoiets geloof ik nooit op het woord. Het is namelijk niet de vrijmetselarij die overal achter zit, al zijn de mensen die er achter zitten wel allemaal vrijmetselaars. Stel je sluit je aan bij de vrijmetselarij zul je nooit tot de absolute top komen, daarvoor moet je je ook bij andere organisaties aansluiten.

Die mensen weten heel goed wat ze willen. Het klinkt allemaal nogal bizar en ongelooflijk maar in wezen is het de oude strijd tussen God en de duivel. De duivel wil als God zijn, hij wil regeren. Zijn rijk is hier op aarde en de enige manier waarop hij kan regeren is door alles en iedereen onder 1 macht te brengen en te controleren. De mensen die ons nu leiden zijn satanisten, luciferianen, duivel-aanbidders, geef ze maar een naam. Sommigen van hen geven het zelf toe, anderen weten van zichzelf niet dat zij in de geest van de duivel werken en geloven echt dat zij met goede dingen bezig zijn om wereldvrede te berijken. Maar de mensen aan de absolute top, die werkelijk de touwtjes in handen hebben weten heel goed wat ze doen.

Zij zijn ook niet dom/beestachtig/primitief, gewoon misleid en op een ontzettende egotrip. Als je nagaat blijken alle grote filosofen, politiek leiders, generaals etc zo ongeveer sinds de 16e eeuw wel lid te zijn geweest van een of ander geheim genootschap of een jezuit te zijn geweest. Voor de 16e eeuw had je het vaticaan wat de dienst al uitmaakte. Daarna kreeg je de protestanten die uit de weg geruimd moesten worden op alle mogelijke manieren en dit is nog steeds aan de gang, tot uiteindelijk heel het christendom van de planeet is geveegd aangezien zij het werkelijke probleem zijn. De andere godsdiensten komen allemaal van dezelfde valse bron. Want het zijn de heidenen, degenen die God niet willen en zelf de dienst uit willen maken die hier mee bezig zijn en dat is al aan de gang sinds Babylon toen alle volken verenenigd werden. In Babylon ligt de oorsprong van het 'georganiseerde heidendom', onder leiding van Nimrod, de rebel tegen God. Sinds God ingreep met de spraakverwarring en de volkeren uiteen gingen zijn ze bezig geweest om alles onder 1 macht te krijgen. Na duizenden jaren van moord en bedrog lijkt het erop dat het ze gelukt is, maar God zal wederom ingrijpen en nu voor eens en altijd.

Het is niet zo makkelijk om dit allemaal te doorzien aangezien het zo vernuftig in elkaar zit. Het is allemaal bedrog en leugens en misleiding en geheimhouding, niets in de openheid. We worden van kinds af aan al geindoctrineerd met een bepaald wereldbeeld waarin alles toevallig verloopt en waarin we van sommige dingen helemaal niets weten die echter wel de sleutel zijn tot het begrijpen van deze wereld. Jammergenoeg verklaren mensen je daarom eerder voor gek als je dit soort dingen zegt dan dat ze je serieus nemen, het klinkt allemaal te bizar om te geloven. Ik verkondig het nu ook alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar ik heb er ook jaren over moeten doen om dit alles stapje voor stapje te kunnen bevatten Maar uiteindelijk is het wel een bevrijding geweest.

Hier een leuk voorbeeldje van de planning, misschien ken je deze text al. Hij komt van Albert Pike, de meest geeerde vrijmetselaraar in de VS, heeft een standbeeld in Washington DC, is schrijver van morals & dogma, zo'n beetje de bijbel van vrijmetselarij die je op de hoogste graad als geschenk krijgt en na je dood terug naar de loge moet. Dit is dus duidelijk 1 van de groten als zul je hem nooit tegenkomen in de geschiedenisboekjes.

Albert Pike received a vision, which he described in a letter that he wrote to Mazzini, dated August 15, 1871. This letter graphically outlined plans for three world wars that were seen as necessary to bring about the One World Order, and we can marvel at how accurately it has predicted events that have already taken place.
quote:
"The First World War must be brought about in order to permit the Illuminati to overthrow the power of the Czars in Russia and of making that country a fortress of atheistic Communism. The divergences caused by the "agentur" (agents) of the Illuminati between the British and Germanic Empires will be used to foment this war. At the end of the war, Communism will be built and used in order to destroy the other governments and in order to weaken the religions." 2

Students of history will recognize that the political alliances of England on one side and Germany on the other, forged between 1871 and 1898 by Otto von Bismarck, co-conspirator of Albert Pike, were instrumental in bringing about the First World War.

"The Second World War must be fomented by taking advantage of the differences between the Fascists and the political Zionists. This war must be brought about so that Nazism is destroyed and that the political Zionism be strong enough to institute a sovereign state of Israel in Palestine. During the Second World War, International Communism must become strong enough in order to balance Christendom, which would be then restrained and held in check until the time when we would need it for the final social cataclysm." 3

After this Second World War, Communism was made strong enough to begin taking over weaker governments. In 1945, at the Potsdam Conference between Truman, Churchill, and Stalin, a large portion of Europe was simply handed over to Russia, and on the other side of the world, the aftermath of the war with Japan helped to sweep the tide of Communism into China.

(Readers who argue that the terms Nazism and Zionism were not known in 1871 should remember that the Illuminati invented both these movements. In addition, Communism as an ideology, and as a coined phrase, originates in France during the Revolution. In 1785, Restif coined the phrase four years before revolution broke out. Restif and Babeuf, in turn, were influenced by Rousseau - as was the most famous conspirator of them all, Adam Weishaupt.)

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4
Als Skull & Bones een onderdeel is van de Illuminati en George W Bush een bonesman is is hij 1 van de agentur waar Pike het hier over heeft. Alles loopt zo te zien volgens schema.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-03-2007 14:45:11 ]
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:55:15 #83
81237 releaze
best of both worlds
pi_47053190
Mja, ik vind het allemaal nogal vaag. Je verhaal maakt het er ook niet helderder op, maar dat komt vast door de complexiteit/vernuftigdheid van het systeem, en ook omdat ik nog niet echt wat af weet over de vrijmetselarij. (met al die boeken van dan brown, zo'n megahype, dan haak ik dus af en 'zal het allemaal wel'.) misschien moet ik ze toch maar gaan lezen en wat oude topics hier rondspeuren om wat meer erover te weten, maar toch, zoals hierboven ook gezegd is, ik heb meer de voorkeur wat betreft de blauwe pil begin ik net m'n leven op orde te krijgen, krijg ik dit weer En wat doet die kennis met mij?

Nee, wat doet die kennis met jou? Jij hebt je er helemaal in verdiept, maar hoe is het nou om die kennis te hebben? Kort gezegd, slaap je er beter of slechter door? Daar ben ik wel in geinteresseerd eigenlijk...
pi_47053338
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef releaze het volgende:
Mja, ik vind het allemaal nogal vaag. Je verhaal maakt het er ook niet helderder op, maar dat komt vast door de complexiteit/vernuftigdheid van het systeem, en ook omdat ik nog niet echt wat af weet over de vrijmetselarij. (met al die boeken van dan brown, zo'n megahype, dan haak ik dus af en 'zal het allemaal wel'.) misschien moet ik ze toch maar gaan lezen en wat oude topics hier rondspeuren om wat meer erover te weten, maar toch, zoals hierboven ook gezegd is, ik heb meer de voorkeur wat betreft de blauwe pil begin ik net m'n leven op orde te krijgen, krijg ik dit weer En wat doet die kennis met mij?

Nee, wat doet die kennis met jou? Jij hebt je er helemaal in verdiept, maar hoe is het nou om die kennis te hebben? Kort gezegd, slaap je er beter of slechter door? Daar ben ik wel in geinteresseerd eigenlijk...
Ik ben VRIJ na jaren verwarring. Ik wilde per se weten hoe alles zat en uiteindelijk heeft het me naar God geleid en dat is het mooiste wat me overkomen is.

Zonder achtergrondkennis is het inderdaad nogal moeilijk. In mijn topic 'de NWO ontmaskerd' staan links naar video's die voor mij de laatste cruciale dingetjes op hebben gevuld. Ik denk dat je er een goed beeld van het totaalplaatje van kan krijgen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:10:26 #85
81237 releaze
best of both worlds
pi_47053667
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ben VRIJ na jaren verwarring. Ik wilde per se weten hoe alles zat en uiteindelijk heeft het me naar God geleid en dat is het mooiste wat me overkomen is.

Zonder achtergrondkennis is het inderdaad nogal moeilijk. In mijn topic 'de NWO ontmaskerd' staan links naar video's die voor mij de laatste cruciale dingetjes op hebben gevuld. Ik denk dat je er een goed beeld van het totaalplaatje van kan krijgen.
maar nog heel even kort. de vrijmetselaars zijn tools van de duivel?
pi_47053910
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:10 schreef releaze het volgende:

[..]

maar nog heel even kort. de vrijmetselaars zijn tools van de duivel?
Hehe dat is zo kort door de bocht, ongenuanceerd, maar eigenlijk is het wel zo. Alleen de ingewijde top weet wie de god van vrijmetselarij is, de rest van de leden wordt bewust misleid (woorden van albert pike). Daarmee zijn ze dus eigenlijk tools van de duivel ja, of in ieder geval volgelingen van de duivel zonder dat ze zich daar bewust van zijn.
pi_47055362
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De filosofie is dialectisch, je creeert these vs antithese, zet ze tegen elkaar op, zorgt dat er conflict komt en vanuit dat conflict komt de synthese die je vantevoor al lang gepland had. Misschien verwoordde Hegel het zelf niet letterlijk zo, of heb je het niet uit zijn woorden kunnen halen, maar dit is wel waar het in de praktijk op neerkomt.
Hegel biedt geen advies aan heersers zoals Machiavelli dat deed, zijn ''these-antithese-synthese'' (ik geloof niet dat hij deze trits zo vaak gebruikt heeft) is naar zijn mening het functioneren van de wereld. Dat heeft allemaal met filosofisch idealisme en Weltgeist enz. te doen, en bijzonder weinig met de hapsnapformules van politieke malversaties.
pi_47055512
quote:
Students of history will recognize that the political alliances of England on one side and Germany on the other, forged between 1871 and 1898 by Otto von Bismarck, co-conspirator of Albert Pike, were instrumental in bringing about the First World War
.

Dit is onzin, de belangrijke allianties komen pas na Bismarck's vertrek tot stand.
pi_47055683
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, een leven waar je gelooft in een hoger systeem is gemakkelijker, zodat je je angst en onzekerheid lekker kan wegschuiven.
pi_47055728
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hegel biedt geen advies aan heersers zoals Machiavelli dat deed, zijn ''these-antithese-synthese'' (ik geloof niet dat hij deze trits zo vaak gebruikt heeft) is naar zijn mening het functioneren van de wereld. Dat heeft allemaal met filosofisch idealisme en Weltgeist enz. te doen, en bijzonder weinig met de hapsnapformules van politieke malversaties.
Zeg dat tegen de mensen die zelf zeggen de filosofie van hegel te gebruiken.. Die geloof ik eerder dan jou.
pi_47055788
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zeg dat tegen de mensen die zelf zeggen de filosofie van hegel te gebruiken.. Die geloof ik eerder dan jou.
Wat heeft de filosofie van Hegel nou te maken met dit?
pi_47055791
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Die luciferisten zijn dus onfeilbaar ? Heb je zelf wel eens iets van Hegel gelezen? Dit lijkt namelijk wel de quantummechanicapoeha van Baaj.
pi_47055852
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Ja, een leven waar je gelooft in een hoger systeem is gemakkelijker, zodat je je angst en onzekerheid lekker kan wegschuiven.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:04:54 #94
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_47055861
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:25 schreef Prometheus-Rising het volgende:
Ja wat denk je nou? Hoezo opmerkelijk?

Je hebt een schedel en 2 knoken. Daar kun je toch niet veel anders mee dan het MEGA-OUDE logo make van 2 kruisbotjes en een schedel erboven? Dat heeft geen rek te maken met SS logos.

Hoeveel variatie had je nou gewild dan?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_47055890
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Die luciferisten zijn dus onfeilbaar ? Heb je zelf wel eens iets van Hegel gelezen? Dit lijkt namelijk wel de quantummechanicapoeha van Baaj.
Ik denk dat jij denkt onfeilbaar te zijn. Nogmaals, ik geloof dat de mensen die het hanteren er meer van begrepen hebben dan jij.

edit misschien gebruikt hegel het alleen om dingen te beschrijven, maar de mensen die het hanteren creeeren zelf de situaties om hun doelen te bereiken. dat is misschien het verschil.
pi_47055943
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik denk dat jij denkt onfeilbaar te zijn.
Ik denk dat jij een belabberd psycholoog bent.
quote:
Nogmaals, ik geloof dat de mensen die het hanteren er meer van begrepen hebben dan jij.
En hoe dacht jij dit te beoordelen?
pi_47055963
Trouwens, Ali:
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

.

Dit is onzin, de belangrijke allianties komen pas na Bismarck's vertrek tot stand.
Hoe zit dat?
pi_47055982
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik denk dat jij denkt onfeilbaar te zijn. Nogmaals, ik geloof dat de mensen die het hanteren er meer van begrepen hebben dan jij.

edit misschien gebruikt hegel het alleen om dingen te beschrijven, maar de mensen die het hanteren creeeren zelf de situaties om hun doelen te bereiken. dat is misschien het verschil.
Hegel Als je nou over Nietzsche praat, dan snap ik het nog wel, maar Hegel?
pi_47056014
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een belabberd psycholoog bent.
quote:
En hoe dacht jij dit te beoordelen?
Dat vind ik logischer. Maar ik heb mijn vorige post net geedit. Het verschil is mssn dat de mensen waar i khet over heb de situaties zelf creeeren ipv dat ze vanzelf zo lopen zoals hegel waarschijnlijk uitlegt.
pi_47056093
Goed nog 1 x dan.

These = situatie 1
Antithese = situatie 2
Bedie gecreeerd door dezelfde mensen.

conflict tussen these en antithese, gevolg = synthese, datgene wat de mensen die verantwoordelijk waren voor these en antithese vantevoor al voor ogen hadden.
pi_47056147
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef Apropos het volgende:
Trouwens, Ali:
[..]

Hoe zit dat?
Geen idee, ik heb het niet geschreven en ik heb geen zin om daar nu achteraan te gaan. De rest klopt wel.
pi_47056182
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
. Het verschil is mssn dat de mensen waar i khet over heb de situaties zelf creeeren ipv dat ze vanzelf zo lopen zoals hegel waarschijnlijk uitlegt.
Precies. Dit terwijl Hegel dacht dat de geschiedenis zich ''bedient'' van de grote mannen.
pi_47056229
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef Apropos het volgende:

[..]

Precies. Dit terwijl Hegel dacht dat de geschiedenis zich ''bedient'' van de grote mannen.
Moet je daar nou werkelijk zo'n ophef over maken... is toch totaal niet relevant.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:14:24 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47056286
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als Communisme.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:15:43 #105
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47056346
quote:
Die mensen weten heel goed wat ze willen. Het klinkt allemaal nogal bizar en ongelooflijk maar in wezen is het de oude strijd tussen God en de duivel. De duivel wil als God zijn, hij wil regeren. Zijn rijk is hier op aarde en de enige manier waarop hij kan regeren is door alles en iedereen onder 1 macht te brengen en te controleren. De mensen die ons nu leiden zijn satanisten, luciferianen, duivel-aanbidders, geef ze maar een naam. Sommigen van hen geven het zelf toe, anderen weten van zichzelf niet dat zij in de geest van de duivel werken en geloven echt dat zij met goede dingen bezig zijn om wereldvrede te berijken. Maar de mensen aan de absolute top, die werkelijk de touwtjes in handen hebben weten heel goed wat ze doen.
Dit stuk komt toch niet recht uit je hart? Je kijkt serieus teveel films. Besteed die tijd eens aan betrouwbare literatuur. Gelukkig is Apropos al bezig de boel weer een beetje te relativeren (in een topic vol conspiracy geile mannetjes) want als ik dit topic door lees dan zijn er weer genoeg mensen die DENKEN te weten hoe het precies werkt zonder ooit in aanraking te zijn geweest met vrijmetselarij in het algemeen of de Skull in Bones in zijn totaal.

@ Ali-K.: Ik hoop toch echt dat je je eigen verhalen niet serieus neemt. Je stopt ontzettend veel tijd in dit soort onderwerpen je pompt topic werkelijk vol met gezwam en lucht. Lucht gebaseerd op je eigen mening en onbetrouwbare literatuur.

Het feit blijft dat we ontzettend weinig weten van de Skulls. Je weet minder over de organisatiestructuur en de directie van het Wereld Natuur Fonds en daar ga je ook niet over lopen fantaseren. Hou er rekening mee dat er naieve mensen zijn die je post gewoon als waarheid zien.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_47056357
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als Communisme.
Nee het word een synthese van kapitalisme en communisme. Verder was communisme atheistisch (al waren alle leiders trouwe katholieken, rara hoe kan dat) en zal de NWO heidens (ook een godsdienst) worden.
pi_47056384
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Moet je daar nou werkelijk zo'n ophef over maken... is toch totaal niet relevant.
Nee,na tuurlijk niet. Als een terrorist zich van verkrachte Bijbelpassages bedient, zullen we hem ook maar op z'n woord geloven.
pi_47056415
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef ImmovableMind het volgende:

[..]

Dit stuk komt toch niet recht uit je hart? Je kijkt serieus teveel films. Besteed die tijd eens aan betrouwbare literatuur. Gelukkig is Apropos al bezig de boel weer een beetje te relativeren (in een topic vol conspiracy geile mannetjes) want als ik dit topic zo eens door lees dan zijn er weer genoeg mensen die DENKEN te weten hoe het allemaal precies zit zonder ooit in aanraking te zijn geweest met vrijmetselarij in het algemeen of de Skull in Bones in zijn totaal.

@ Ali-K.: Ik hoop toch echt dat je je eigen verhalen niet serieus neemt. Je stopt ontzettend veel tijd in dit soort onderwerpen je pompt topic werkelijk vol met gezwam en lucht. Lucht gebaseerd op je eigen mening en onbetrouwbare literatuur.

Het feit blijft dat we ontzettend weinig weten van de Skulls. Je weet minder over de organisatiestructuur en de directie van het Wereld Natuur Fonds en daar ga je ook niet over lopen fantaseren. Hou er rekening mee dat er naieve mensen zijn die je post gewoon als waarheid zien.
Ja ik geloof dit wel want het klopt. Ik was ook bang dat ik in een of andere psychose beland was toen ik dit allemaal accepteerde, maar check het na en het klopt.

edit Als de mensen die lid zijn van bepaalde genootschappen topposities bekleden, en de grote denkers van die genootschappen zelf aangeven Lucifer als god te beschouwen en Yahweh als de duivel, en in de bijbel staat dat de duivel over de aarde wil regeren, en we stormen op een 1 wereld regering af onder leiding van die leden van die genootschappen, dan kan ik niets anders dan het uiteindelijk allemaal accepteren hoor.

Verder VERZIN ik dit niet allemaal. Daar heb je zo weinig aan wat dit onderwerp betreft, zelf bedenken hoe het allemaal zou kunnen zijn. Je hebt informatie nodig anders is er echt geen touw aan vast te knopen en dat is het enige wat ik heb gedaan, informatie zoeken totdat alles in overeenstemming met elkaar is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-03-2007 16:35:39 ]
pi_47056465
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:16 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee,na tuurlijk niet. Als een terrorist zich van verkrachte Bijbelpassages bedient, zullen we hem ook maar op z'n woord geloven.
Tja die mensen hanteren het zelf hoor, ik heb er die stempel 'hegeliaans' niet opgeplakt. Dat doen ze zelf.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:40:52 #110
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47057381
The Skull and Bones Society

This is an important society within the Elite pyramid which has tremendous
influence within the United States. It is run with the strictest secrecy from its
headquarters at Yale University, in a windowless mausoleum appropriately known
as 'The Tomb' where the members meet twice a week during term time. The
detailed history of the Skull and Bones is a mystery, but it is believed to have been
introduced into the US more than 150 years ago as Chapter 322 of a German secret
society and was also known at one time as the Brotherhood of Death. The Illuminati
in disguise. The symbolism of the initiation ceremony would appear to indicate at
least close links with Freemasonry. It was started in 1832-1833 by General William
Huntington Russell and Alphonso Taft, a famous American family name. In 1876,
Taft was to be the Secretary of War in the Grant Administration and his son, William
Howard Taft, was the only man to be both President and Chief Justice of the United
States. The Skull and Bones Society is deeply racist and was founded on the fortune
made from illegal drugs. The society was incorporated in 1856 as the Russell Trust
and by a special act of state legislation, its trustees are exempted from filing
corporate reports to the Connecticut authorities.
The initiation ceremonies for the Skull and Bones still take place at Deer Island in
the St Lawrence River. The island is owned by the Russell Trust Association, along
with most of the land on which Yale University stands. The Russell family made its
enormous wealth from the opium trade in the nineteenth century through the drug
syndicate known as Russell and Company. Its business was to take opium from
Turkey and transport it illegally to China. Their only rivals were the Perkins
pyramid power 197
syndicate, based in Boston, which had intermarried with other families of the
British genetic line who had previously been involved in the slave trade.
The Russells eventually bought out the Perkins and became the centre of the US
opium racket, in league with other 'blueblood' families like Coolidge and Delano
(Comm 300 family designate), both of which produced Presidents of the United
States. The head of Russell and Co in Canton while all this drug racketeering was
going on was Warren Delano Jr, the grandfather of Franklin Delano Roosevelt.
These American families also connected with British families involved in the opium
trade like the Keswicks (Jardine Matheson) and many others supported by the
British governments of Lord Palmerston, the symbolic head of Grand Orient
Freemasonry. The Keswicks and Jardine Matheson have been members of the
Committee of 300. Given the source of its creation, therefore, it was only right that
the Skull and Bones Society was launched with a pirate's flag as its symbol.
The link between the Skull and Bones and the families of the Eastern
Establishment named throughout this book was to continue to the present
day...names like Bush, Rockefeller, Harriman, Whitney, Payne, Vanderbilt, Bundy,
and so on. The writer, Anthony C. Sutton, acquired copies of Skull and Bones
membership lists going back to 1832.15 About 20-30 families, overwhelmingly from
the Eastern seaboard, dominate the Order. Most claim ancestry with the British
aristocracy or have a genetic line going back to the English Puritan families who
arrived in America around 1630-1660. These families either secured financial power
themselves or married into wealth via the sons of the moguls like the Rockefellers
and Harrimans. One side had the money; the other had the genes from the
perceived elite bloodlines of the 'Mother Country'. It is not only in Asia that they
have arranged marriages. In these Anglo-American families it is done to protect or
'advance' the genetic lines of the pseudo-bluebloods who owe the origins of their
inherited wealth and influence to drug running, slavery, and carefully chosen
marriage partners. These intermingled families help and support each other in their
quest for financial, political, and genetic dominance.
A big Skull and Bones family is the Lords of the well known New York law firm,
Lord, Day, and Lord. Their present clients include the New York Times and the
Rubin Foundation, which funds the Elite's Institute for Policy Studies in Washington.
Winston Lord (TC, Bil) became the chairman of the Council on Foreign Relations in
1983. The Bush clan are well represented, too, in the Skull and Bones. Prescott Bush
was initiated in 1917 and then married into the family of financiers and wheeler
dealers, the Walkers.16 George Herbert Walker Jr was another Skull and Bones man.
In 1948, Prescott's son, George Herbert Walker Bush, joined the Order, a move that
would be exceedingly helpful in his climb to become head of the CIA and president
of the United States. Pat Buchanan, one of Bush's challengers at the Presidential
election, accused him of running "a Skull and Bones Presidency". Yale and the Skull
and Bones are also recruiting grounds for the CIA and it was from his student days
that Bush almost certainly began his career with the Elite-controlled spy agency.
His father Prescott Bush is most famous within the Order for raiding the grave of
the Native American Apache leader, Geronimo. In May 1918, Bush and five other
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:45:44 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47057555
Ja, goed idee, lekker hele lappen tekst copy pasten zonder bron of commentaar, en dan ook nog een zin aan het eind die niet af is.
Puik, laat duidelijk zien dat je diepgang zoekt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:56:13 #113
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_47589187
excerpt
quote:
The Skull and Crossbones: The Untold Tale of the Templar Shining Ones

Philip Gardiner, author of Gnosis: The Secret of Solomon's Temple Revealed, reveals what lies behind the mysterious symbol of the skull and crossbones.

The enigmatic image of the skull and crossbones is deeply entrenched in the minds of millions around the world as the symbol of piracy, death and even poison. It was an image that has kept cropping up in my researches, whether Masonic or Templar or even as the symbol that the Christian Jesuits found themselves being inaugurated on, and so I decided that I needed to look deeper into the mysterious rise of this peculiar image.

Whenever we see a pirate ship on television, cinema or in comic books we also see an extremely ancient symbol the skull and crossbones. This however, was not a symbol of death or indeed poison but instead it profoundly symbolized life in so many aspects.

Many researchers of Templar and Masonic history have pointed out the links between this symbol and the one used by the Knights Templar on their ships. If we take into account the fact that the Templars had the worlds biggest fleet in the 13th century, and that they were well known for acts that we would call today piracy then there is no wonder. The latter Knights of Malta were also well known for piracy and we find that these Maltese Knights were in fact the very same as the Templars having been formed or joined by the remnant of the dissolved Templars. These new Templars or Knights of Malta were accused on several occasions of piracy and henceforth we have tales of piracy on the high seas. There is a direct link therefore between the creation or use of the skull and crossbones by the Knights Templar and our modern day idea of it being a symbol of piracy.
http://www.esolibris.com/(...)skull_crossbones.php
pi_47632491

ja ze hebben de ufo's,ressistence is futille,we will crush the enemy
ga leven mensen dit is allemaal bullshit!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_47641780
quote:
Op zondag 25 maart 2007 04:23 schreef Double-Helix het volgende:

ja ze hebben de ufo's,ressistence is futille,we will crush the enemy
ga leven mensen dit is allemaal bullshit!
toon eens aan dat het bullshit is
pi_47641808
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

toon eens aan dat het bullshit is
Toon eens aan dat het echt is en ik bedoel met een stevige bron geen een of andere conspiracy idioot.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_47642051
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:58 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Toon eens aan dat het echt is en ik bedoel met een stevige bron geen een of andere conspiracy idioot.
5 posts eerder heb ik een link naar een boek van Antony Sutton gepost. Ik kan hem niet als conspiracy idioot wegwuiven. Ben er nu in bezig en het is de beste bron die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Antony Cyril Sutton (February 14, 1925 - June 17, 2002) was a British-born economist, historian, and writer. He was educated at the universities of London, Göttingen, and California. He was a research fellow at Stanford University's Hoover Institution from 1968 to 1973.

Sutton published many books, including Wall Street and the Rise of Hitler, Western Technology and Soviet Economic Development (in three volumes), and The Best Enemy Money Can Buy and was (in Sutton's own words) "persecuted but never prosecuted" for his research and subsequent publication of his findings.

In 1968, Sutton wrote Western Technology and Soviet Economic Development, which was first published by the Hoover Institution at Stanford University. Sutton alleged that the Soviet Union's technological and manufacturing base -- which was then engaged in supplying the Viet Cong -- was built by United States corporations and largely funded by US taxpayers. Steel and iron plants, the GAZ automobile factory, and many other Soviet industrial enterprises were, according to Sutton, built with the help or technical assistance of the United States or U.S. corporations. He alleged further that the Soviet Union's acquisition of MIRV technology was made possible by receiving (from U.S. sources) machining equipment for the manufacture of precision ball bearings, necessary to mass-produce MIRV-enabled missiles.

In the early 1980s, using membership lists purportedly revealing the historical membership of Yale's Skull and Bones society, dating from 1832 -- which Sutton said he received from an anonymous source -- he speculated about political and economic relationships underlying significant historical events, from which he extrapolated the apparent purpose of these relationships. He published these conclusions as America's Secret Establishment: An Introduction to the Order of Skull and Bones -- which, according to Sutton, was his most important work.

Professor Richard Pipes, of Harvard, said in his book, Survival Is Not Enough: Soviet Realities and America's Future (Simon & Schuster;1984):

"In his three-volume detailed account of Soviet Purchases of Western Equipment and Technology ... "Sutton comes to conclusions that are uncomfortable for many businessmen and economists. For this reason his work tends to be either dismissed out of hand as 'extreme' or, more often, simply ignored."
  zondag 25 maart 2007 @ 19:13:05 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47647957
Bovendien hebben Al Gore en George Bush niet toeggeven dat ze lid zijn?!
Maar dat ze er niet over mogen spreken. Maar ontkennen hebben zeer zeker niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47648061
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:13 schreef Lambiekje het volgende:
Bovendien hebben Al Gore en George Bush niet toeggeven dat ze lid zijn?!
Maar dat ze er niet over mogen spreken. Maar ontkennen hebben zeer zeker niet.
kerry en bush ja. in dat boek staan nog meer namen, hele ledenlijsten.
pi_47648607
tvp!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_47648746
mijn inziens is S&B een elite dispuut, opgericht door duitsers, nederlanders en engelsen in de 19e eeuw, voortvloeiend uit de bavariaanse Order of Death.. met als doel de overheid van Amerika over te nemen en europese controle terug te brengen in de Nieuwe Wereld Orde.
Is ze gelukt .
We zijn een stel duivels met z'n allen.
I don't like anagrams.
  zondag 25 maart 2007 @ 20:42:42 #122
52357 Lambiekje
pi_47650657
Waarom raporteert de Volkskrant niet dat als Beatrix weer eens op een Bilderberg Conferentie is ?!
Waarom is dat?
Kennelijk worden dat zaken stevast uit de kranten geweerd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47653264
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:33:41 #124
52357 Lambiekje
pi_47655141
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:53 schreef Resonancer het volgende:
[afbeelding]
Ja ik weet dat het in de Canadeesche krant heeft gestaan. Maar waarom wordt het vermeden in onze eigen kranten ?
Wat is daar de rede achter? Iedereen weet dat zij daar lid van is.? Maar waarom wordt de bijkomst verzwegen in onze mainstream media?
pi_47655381
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het in de Canadeesche krant heeft gestaan. Maar waarom wordt het vermeden in onze eigen kranten ?
Wat is daar de rede achter? Iedereen weet dat zij daar lid van is.? Maar waarom wordt de bijkomst verzwegen in onze mainstream media?
Hoewel ik ernstige vermoedens heb dat jij je gewoon dom houdt en ik mijn tijd dus verspil, is het een genoegen om iets beter te weten:
quote:
Een andere belangrijke informatiebron voor Beatrix zijn de jaarlijkse Bilderberg-conferenties, waar de top van de internationale politiek, het bedrijfsleven en instellingen elkaar informeel treft voor debatten over de wereldproblematiek. Ze woont die conferentie altijd bij.
http://www.volkskrant.nl/(...)jd_binnen_de_grenzen

Nu niet meer zeuren, he?
  zondag 25 maart 2007 @ 22:47:38 #126
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47655833
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja maar lees goed wat er in de krant staat: "SECRET MEETING"
pi_47656639
Het is bekend dat niets wat besproken wordt bij bilderbergconferenties naar buiten gebracht wordt, of het nou in de krant staat of niet. Maar laten we het bij skull & bones houden ipv bilderberg. Feit is dat zowel Bush als Kerry er niks over loslieten maar wel toegaven dat ze leden zijn. En dat is echt wel iets om druk over te maken als beide figuren voor een functie als president gaan.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:18:47 #128
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47657263
Op de foto links van Beatrix in de krant, is dat niet Richard Perle oud adviseur van het Pentagon en beter bekend als de "Prins der Duisternis" wegens zijn leugencampagnes?
  maandag 26 maart 2007 @ 10:48:38 #129
52357 Lambiekje
pi_47664882
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ja maar lees goed wat er in de krant staat: "SECRET MEETING"
oh dan is de krant verboden het te melden. ach ja NL is ook zo braaf.
  maandag 26 maart 2007 @ 11:49:23 #130
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47666840
Beatrix haar functie binnen de groep is puur symbolisch, uit respect voor het verleden. Dit soort nieuws hoeft van mij zeker niet in het nieuws.
pi_47669868
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:49 schreef ImmovableMind het volgende:
Beatrix haar functie binnen de groep is puur symbolisch, uit respect voor het verleden. Dit soort nieuws hoeft van mij zeker niet in het nieuws.
hoe kom jij aan die wijsheid? Het zou best kunnen hoor, maar zo'n statement kun je niet maken als er geen informatie naar buiten wordt gebracht.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:25:50 #132
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47670039
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

hoe kom jij aan die wijsheid? Het zou best kunnen hoor, maar zo'n statement kun je niet maken als er geen informatie naar buiten wordt gebracht.
Klopt, het is inderdaad geen feit maar een vermoeden. Had het er inderdaad even bij moeten zetten
pi_47670271
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:25 schreef ImmovableMind het volgende:

[..]

Klopt, het is inderdaad geen feit maar een vermoeden. Had het er inderdaad even bij moeten zetten
Timo!
  maandag 26 maart 2007 @ 13:43:06 #134
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47670598
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Timo!
Henk
pi_47676506
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is bekend dat niets wat besproken wordt bij bilderbergconferenties naar buiten gebracht wordt, of het nou in de krant staat of niet. Maar laten we het bij skull & bones houden ipv bilderberg. Feit is dat zowel Bush als Kerry er niks over loslieten maar wel toegaven dat ze leden zijn. En dat is echt wel iets om druk over te maken als beide figuren voor een functie als president gaan.
het is gewoon een elitenetwerk, meer niet, uiteraard zullen er wel paar dingen besproken worden. Maaar dat is met alle verenigingen.

En als iemand claimt dat de lions of rotary vrijmetselaars zijn, sorry In Nederland willen ze alleen de elite in hun netwerk, das logisch, maar om nou in conspiracyverhalen te gaan geloven
pi_47677019
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

het is gewoon een elitenetwerk, meer niet, uiteraard zullen er wel paar dingen besproken worden. Maaar dat is met alle verenigingen.

En als iemand claimt dat de lions of rotary vrijmetselaars zijn, sorry In Nederland willen ze alleen de elite in hun netwerk, das logisch, maar om nou in conspiracyverhalen te gaan geloven
'Gewoon een elitenetwerk', dat in het geheim van alles bespreekt, vind je dat niet zorgwekkend in iets wat als democratie zou moeten gelden? Al dit soort 'verenigingen' zijn met elkaar verbonden. Ik snap niet zo goed dat mensen hier zo makkelijk over kunnen denken, alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat zo'n beetje iedereen die werkelijk wat betekent in de wereld verbonden is met organisaties, denktanks, verenigingen, societeiten en ridderordes waarvan trouw aan elkaar boven elke wet staat en waarin strikte geheimhoudingscodes toegepast worden. Als dan ook nog blijkt dat veel van deze organisaties satanistisch zijn, wordt het helemaal een beetje te gek natuurlijk. Maarja, de een zal zich er wel gewoon eerder druk om maken dan de ander ik vind het te gek voor woorden in ieder geval.

De rotary en de lions stellen volgens mij ook niet zo heel veel voor, staan laag in de hierarchie en dienen waarschijnlijk meer voor het binnenhalen van geld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 26-03-2007 16:41:42 ]
pi_47678922
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef Stupiditeit het volgende:

Een netwerk van elite.. wat moeten ze nog meer doen om ze als 'conspiracy-aanhangers' te kunnen aanwijzen?

Maar goed.. even the most darkest secret will eventually see the light of day..

Noem het een conspiracy, noem het onderling afspraken maken.. het zijn wel veelal mensen die de wereld besturen, dus dan snap ik dat ze overleg nmodig hebben. Maar door hun zwijgende houding creëert men juist de voedingsbodem voor samenzweringsverhalen - zodat het echte samenzweringsverhaal open en bloot op straat ligt, aangezien er toch niemand naar kijkt
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_47680138
Hier een lijstje van de presidenten die lid waren van dergelijke organisaties of er banden mee hadden, de bron zegt niet met alles eens te zijn maar met het meeste wel. Grappig dat Arnold Schwarzenegger er al bijstaat als nieuwe president dat zullen we nog even af moeten wachten. Opmerkelijk veel skull & bones ook.

44 Arnold Schwarzenegger, 2009- R
Bohemian Club, Nazi

43 George Walker Bush, 2001-2009 R
Bohemian Club, Skull and Bones

42 William (Bill) Jefferson Clinton, 1993-2001 D
Skull and Bones, The Bilderberg Group, Trilateral Commission, Rhodes Scholars (1968), Council on Foreign Relations, Mason

41 George Herbert Walker Bush, 1989-1993 R
Bohemian Club, 33rd Degree Masons, Skull and Bones, Council on Foreign Relations, Trilateral Commission, Order Of The Garter

40 Ronald Wilson Reagan, 1981-1989 R
Bohemian Club, Mason

39 James (Jimmy) Earl Carter, 1977-1981 D
Trilateral Commission (founding member), Council on Foreign Relations

38 Gerald R. Ford, 1974-1977 R
Bohemian Club, The Bilderberg Group, honorary Mason of the DeMolay-Legion of Honor, Council on Foreign Relations

37 Richard Milhous Nixon, 1969-1974 R
Bohemian Club, Council on Foreign Relations

Trilateral Commission started in 1973.

36 Lyndon Baines Johnson, 1963-1969 D
Entered Apprentice Mason, Council on Foreign Relations

35 John Fitzgerald Kennedy, 1961-1963 D, Assnd
* Skull and Bones, Council on Foreign Relations, Illuminati

34 Dwight David Eisenhower, 1953-1961 R
Bohemian Club, Council on Foreign Relations

33 Harry S Truman, 1945-1953 D
33rd Degree Masons, Skull and Bones, Council on Foreign Relations

32 Franklin Deleno Roosevelt, 1933-1945 D, died
33rd Degree Masons, Skull and Bones, Council on Foreign Relations

31 Herbert Clark Hoover, 1929-1933 R
Bohemian Club, Skull and Bones

Bilderberg Group started in 1932.

30 John Calvin Coolidge, 1923-1929 R
Skull and Bones

29 Warren Gamaliel Harding, 1921-1923 R, died
Mason

Council on Foreign Relations started in 1921.

28 Thomas Woodrow Wilson, 1913-1921 D
American Institute of International Affairs (CFR today)

27 William Howard Taft, 1909-1913 R
Skull and Bones, Mason

26 Theodore (Teddy) Roosevelt, 1901-1909 R
Mason

Rhodes Scholars started in 1902.

Note: Mason power put in Vice Presidency prior to 1901, before a President dies.

25 William McKinley, 1897-1901 R, Assnd
Mason

24,22 Grover Cleveland, 1893-1897, 1885-1889 D

23 Benjamin Harrison, 1889-1893 R

21 Chester Alan Arthur, 1881-1885 R

20 James Abram Garfield, 1881 R, Assnd
Mason, Knights Templar

19 Rutherford Birchard Hayes, 1877-1881 R
Skull and Bones

18 Ulysses Simpson Grant, 1869-1877 R

Bohemian Club started in 1872.

17 Andrew Johnson, 1865-1869 D
Degree Master Masons

16 Abraham Lincoln, 1861-1865 R, Assnd
* Mason

15 James Buchanan, 1857-1861 D
Master Masons

14 Franklin Pierce, 1853-1857 D
Mason, Knights Of The Garter

13 Millard Fillmore, 1850-1853 W

12 Zachary Taylor, 1849-1850 W
Mason, Knights Of The Garter

11 James Polk, 1845-1849 D
Master Masons

10 John Tyler, 1841-1845 W

09 William Henry Harrison, 1841 W, died

08 Martin Van Buren, 1837-1841 D
Mason

07 Andrew Jackson, 1829-1837 D
Grand Master of Masons

Skull and Bones started in 1832 with the help of the Taft family.

06 John Quincy Adams, 1825-1829 DR

05 James Monroe, 1817-1825 DR
Grand Master of Masons, Knights Of The Garter

04 James Madison, 1809-1817 DR

03 Thomas Jefferson, 1801-1809 DR
Illuminati

02 John Adams, 1797-1801 F
Illuminati

01 George Washington, 1789-1797 F
Master Masons, Knights Of The Garter

The Illuminati started May 1, 1776.

Knights Templar started in 1118 (33rd degree masons).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')