Het hangt er erg van af wat voor nieuws en welke bron. NWS is voornamelijk 'mainstream nieuws'.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:46 schreef Daniel.J het volgende:
Ik vind het wel weer erg cliche Fok!forum dat alle topics die over u.f.o's gaan in NWS direct naar truth gesmeten worden, alsof het onderwerp niet met de realiteit maar aanname te maken heeft
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:17 schreef Elvi het volgende:
Mag er een nieuw topic komen over reïncarnatie-weigering? In dit topic: Spiritueel of ? ging het er in het begin wel over maar zoals zo vaak hier in TRUTH word het weer een discussie over hoe goedgelovig men is om daarin te geloven en hoe slim en intelligent de sceptici wel niet zijn![]()
Ik zou zeggen!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:21 schreef Elvi het volgende:
Is het trouwens een idee om een derde TRUTH-mod erbij te nemen? Want net als gister was er dus een hele dag niemand 'aanwezig' zeg maar![]()
Ow ik zou best Mod willen worden hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen!!!
Solliciteer naar die functieGewoon een open sollicitatie-brief schrijven
Jij liever dan ik, mocht je die ambitie tot modden hebben
Go for itquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ow ik zou best Mod willen worden hoorIk heb geen leven; ik ben héél erg vaak online. Vaker dan de huidige modjes volgens mij
![]()
Ahhh... Is het zo erg?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou geen blauw willen zijn al kreeg ik fok! erbijAls user al genoeg zeik aan de kop, als mod zal dat helemaal een grote berg stress betekenen.
Weet je het zeker? Fokkers kunnen volgens mij 100 keer erger zijn dan kinderen en peutersquote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ahhh... Is het zo erg?![]()
Naja ik ben leidster kinderopvang van oorsprong... Peuters, fokkers... is toch hetzelfde volgens mij![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef merlin693 het volgende:
Ga je ze ze ook goed gedrag stckertjes geven ?![]()
![]()
![]()
Zo, ben weer Back in Town (jaja ook modjes hebben naast Fok een levenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:17 schreef Elvi het volgende:
Mag er een nieuw topic komen over reïncarnatie-weigering? In dit topic: Spiritueel of ? ging het er in het begin wel over maar zoals zo vaak hier in TRUTH word het weer een discussie over hoe goedgelovig men is om daarin te geloven en hoe slim en intelligent de sceptici wel niet zijn![]()
Het is nogal offtopic daar en ik snap ook eerlijk gezegd niet dat er geen mod ingrijpt![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef merlin693 het volgende:
Ga je ze ze ook goed gedrag stckertjes geven ?![]()
![]()
![]()
Heel vriendelijk aangeboden van je maar nee hoor, het lukt zo ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb trouwens nog geen reactie gehad van de huidige modjes op mn vraag of ik mee moet helpen ofzo?![]()
In het topic over chemtrails.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:03 schreef smash789 het volgende:
Damnnnnn... DIe DizzyDizzer is echt een fucking FREAK. Niet te geloven dit. Wat een weirdo.
Hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef DizzyDizzer het volgende:
Is de mod met vakantie ofzo?
is al opgelost..dus..quote:Lilith-Wicca(Moderator) - zondag 28 januari 2007 @ 20:58
Ouwehoeren hoort erbij maar twee topics is een beetje te veel van het goede.
slotje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |