abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46876105

Ik was gisteren naar The Good Shephard geweest. Ik vond het een langdradige film, ik snap de grote lijnen van de film, maar ik snap niet alles in detail. Ik moet hem eens een keer herzien.

Interessant in deze film vond ik ook de documentatie van de Amerikaanse geheime orde: Skulls and Bones en ik dacht open er eens een topic van (in de hoop dat er nog geen mayor topic van is).

Ik heb op wikipedia een beetje erover gelezen, maar er is vrij weinig van deze orde bekend. Wel is het een feit dat Bush en Kerry bij deze orde lid waren. In de film te Good Shephard wordt ook beweerd dat vele politici, zakenlui e.d. die op Yale gestudeerd hebben lid zijn (geweest). Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.

Dit is een punt waar het topic voor gebruikt kan worden. Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.

Achtergrondinformatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones

[ Bericht 3% gewijzigd door poldergeist op 03-03-2007 14:08:58 (logo toegevoegd) ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:10:35 #2
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46876174
Satanisten zijn het, schijnt heel veel invloed te hebben op met name de Amerikaanse politiek.
pi_46876757
Heb hem net effe op dvd bekeken maar heb hem naar 45 minuten afgezet. Vond hem veelste langdradig en veelste veel tijdverschillen.....
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:51:57 #4
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46877471
Er zijn heel veel films over.
A.F.C. Ajax
pi_46877550
de hollywoodfilm 'The Skulls' gaat hier ook over. Ik geloof wel dat het daadwerkelijk bestaat en invloed uitoefent, maar daarvoor heb ik geen onderbouwing ofzo. Gewoon gevoel
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:16:26 #6
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_46878166
Zoek maar eens verder op de "new world order' en je komt een stukje dichterbij waar deze organisatie voor staat.
http://www.homepages.hetn(...)e%20in%20opkomst.htm
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:36:29 #7
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_46878799
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef poldergeist het volgende:
Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.
Nul. Het is gewoon een fijne ouwelullen club die zichzelf een geheime code toedient omdat ze daar een harde pik van krijgen. Meer zit er niet aan en het is natuurlijk allemaal heel mysterieus maar je hoeft je niet druk te maken hoor.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_46878907
Toen ik het Skulls and Bones logo zag moest ik ook hieraan denken

Verder wordt er nog een logo gebruikt door de vrijmetselarij met een schedel met botten. Op graven van vrijmetselaars wordt dit ook gebruikt.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:42:46 #9
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46878925
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:41 schreef poldergeist het volgende:
[afbeelding]
Verder wordt er nog een logo gebruikt door de vrijmetselarij met een schedel met botten. Op graven van vrijmetselaars wordt dit ook gebruikt.
Op vlaggen van piraten vroegah ook, so what?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_46878989
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Oosthoek het volgende:Het is gewoon een fijne ouwelullen club die zichzelf een geheime code toedient omdat ze daar een harde pik van krijgen.
Lijkt mij niet. Denk dat mensen van Yale wel betere dingen te doen hebben en wat meer inhoud willen dan een erectie van een geheime code.
Die rituelen, ook bij andere ordes zien er misschien onzinnig uit, maar hebben een achterliggende boodschap denk ik.
pi_46879070
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:42 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Mag het toch wel plaatsen, so what?

Waarom bezoek je dit topic en het The truth is in here forum als het je niks boeit en als je de nuchtere Nederlander wilt uithangen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:48:13 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46879084
het zijn gewoon mondiale piraten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:50:21 #13
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879146
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
het zijn gewoon mondiale piraten.
Piraten zonder schip
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:50:22 #14
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46879147
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:47 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Mag het toch wel plaatsen, so what?

Waarom bezoek je dit topic en het The truth is in here forum als het je niks boeit en als je de nuchtere Nederlander wilt uithangen.
Omdat het gewoon echt gelul is. Het zijn gewoon een groepje over het paard getilde kwasten die een beetje elkaar gaan zitten bevestigen en daar graag heel geheimzinnig over doen. Denk je nou echt dat een paar van dat soort figuren de toekomst van de wereld in hun handen hebben? Dat ze 'een nieuwe wereldorde' gaan vormen? Op het moment dat iemand ze ziet in hun pakjes met puntmutsen worden ze zo hard uitgelachen dat je ze nooit meer ziet.
Ik hang niet de nuchtere Nederland uit, ik denk gewoon na.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:50:33 #15
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46879156
quote:
en die gebruiken ook het getal 322 (SS werd ook wel "Totenkopf' benaamd)

de oorsprong van de orde komt dan ook uit duits occultisme
quote:
en die hebben het gejat van...juist
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:52:14 #16
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879207
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Omdat het gewoon echt gelul is. Het zijn gewoon een groepje over het paard getilde kwasten die een beetje elkaar gaan zitten bevestigen en daar graag heel geheimzinnig over doen. Denk je nou echt dat een paar van dat soort figuren de toekomst van de wereld in hun handen hebben? Dat ze 'een nieuwe wereldorde' gaan vormen? Op het moment dat iemand ze ziet in hun pakjes met puntmutsen worden ze zo hard uitgelachen dat je ze nooit meer ziet.
Ik hang niet de nuchtere Nederland uit, ik denk gewoon na.
Of je verdiept je er niet in, hoe kan je nou een oordeel geven zonder dat je ook maar 1 seconde in hebt verdiept.
Ga met je poppenhuis spelen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:53:10 #17
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46879224
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef wolferl het volgende:

[..]

Of je verdiept je er niet in, hoe kan je nou een oordeel geven zonder dat je ook maar 1 seconde in hebt verdiept.
Ga met je poppenhuis spelen.
En waar staat precies dat ik me nooit verdiept heb in deze shit?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:53:44 #18
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879243
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef merlin693 het volgende:

[..]

en die gebruiken ook het getal 322 (SS werd ook wel "Totenkopf' benaamd)

de oorsprong van de orde komt dan ook uit duits occultisme
[..]

en die hebben het gejat van...juist
Wat Latijn is voor Verborgen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:54:32 #19
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46879264
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef TrenTs het volgende:

[..]

En waar staat precies dat ik me nooit verdiept heb in deze shit?
Waarom reageer je dan in een TRU topic.
pi_46879416
Lijkt me gewoon een soort foute studentenvereniging.
pi_46879643
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:03 schreef Oosthoek het volgende:
Volgens mij zijn het juist de TRU figuren die zichzelf zo godvergeten intelligent vinden.
Ik ben geen messias of een intellectueel, dat heb ik nooit gezegd. Het mooie aan Fok is dat je kunt discussiëren over zaken die niet in de mainstream media te vinden zijn, dingen die tegen de bestaande maatschappij ingaan.

Ik vind het gewoon zielig en kinderachtig om van die berichtjes te plaatsen van 'het is allemaal maar onzin' en mensen die zich ervoor interesseren af te schilderen als kneusjes.

Kijk, ik interesseer me voor dit soort dingen net zoals conspiracy's en andere geheime ordes en oudheden. Ik interesseer me bijvoorbeeld niet voor getunede auto's, dan ga ik toch ook niet naar zo'n forum en alles afschilderen als zielig gedoe bla bla bla.

Als het je geen fuck boeit blijf dan weg uit het TRU zou ik zeggen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:08:16 #22
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46879644
quote:
Overigens wil ik ook best face to face komen uitleggen dat dit geheime gezelschap alleen maar over zuipen gaat.
nou ga je gang....je weet er schijnbaar alles van...verlicht ons onwetende

en verder sluit ik me geheel bij het bovenstaande aan.
pi_46879952
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee, meteen roepen dat het waarheid is en zeggen dat iemand met z'n poppen moet gaan spelen als-ie niet meegaat in jouw paranoïde wereldbeeld, dat is normaal.
Ik heb helemaal niet gezegd dat het 'de waarheid' is
quote:
Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.
Met andere woorden ik weet er nog weinig van af, en ik verkondig zo'n organisatie niet direct als de waarheid.
pi_46879964
Ik word een beetje moe van dat overdreven hippe sceptisch gedrag hier op fok.
pi_46880057
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef poldergeist het volgende:
[afbeelding]

Ik was gisteren naar The Good Shephard geweest. Ik vond het een langdradige film, ik snap de grote lijnen van de film, maar ik snap niet alles in detail. Ik moet hem eens een keer herzien.

Interessant in deze film vond ik ook de documentatie van de Amerikaanse geheime orde: Skulls and Bones en ik dacht open er eens een topic van (in de hoop dat er nog geen mayor topic van is).

Ik heb op wikipedia een beetje erover gelezen, maar er is vrij weinig van deze orde bekend. Wel is het een feit dat Bush en Kerry bij deze orde lid waren. In de film te Good Shephard wordt ook beweerd dat vele politici, zakenlui e.d. die op Yale gestudeerd hebben lid zijn (geweest). Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.

Dit is een punt waar het topic voor gebruikt kan worden. Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.

Achtergrondinformatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
Wat ik heb begrepen is dat Skull & Bones de Amerikaanse tak van de Beierse Illuminati is. Het wordt ook wel 'Russel Trust' of 'The Brotherhood of Death' genoemd. 322 staat voor 'hoofdstuk 322 van de Illuminati'. Bij skull & bones dien je trouw te zweren aan de organisatie en de leden, deze trouw staat boven elke wet. Zo'n vorm van trouw aan elkaar en de vereniging.heeft natuurlijk grote gevolgen als beide presidentskandidaten leden zijn . Er worden mensen gerecruteerd op basis van connecties, capaciteiten en erfelijkheid, vervolgens worden ze doorgesluisd naar allerlei top posities in politiek, financiele wereld, industrie, geheime diensten, mediabedrijven etc. Achter de schermen hebben zij samen met andere organisaties/ridderordes in de VS zo'n beetje de touwtjes in handen, maar worden zelf nog wel gedirigeerd door 'hogere' genootschappen. De schedel + botten is een symbool voor Jupiter.

Skull & Bones is als volgt georganiseerd (van kern naar buiten): er is een centrale kern, een binnencirkel, buitencirkel, atlantische cirkel. Op het niveau van de atlantische cirkel vind je leden in de volgende organisaties: Bohemian Club, Pilgrim Society, The Penumbra of the Order, Chapter 322 of the order, Trilateral Commission, Council on Foreign Relations, Bilderbergers.

Er is ook nog een Britse tak deze heet 'The Group' en is gevestigd in Oxford.

Bron: Antony Sutton,

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-03-2007 16:36:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')