Nul. Het is gewoon een fijne ouwelullen club die zichzelf een geheime code toedient omdat ze daar een harde pik van krijgen. Meer zit er niet aan en het is natuurlijk allemaal heel mysterieus maar je hoeft je niet druk te maken hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef poldergeist het volgende:
Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.
Op vlaggen van piraten vroegah ook, so what?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:41 schreef poldergeist het volgende:
Toen ik het Skulls and Bones logo zag moest ik ook hieraan denken
[afbeelding]
Verder wordt er nog een logo gebruikt door de vrijmetselarij met een schedel met botten. Op graven van vrijmetselaars wordt dit ook gebruikt.
Lijkt mij niet. Denk dat mensen van Yale wel betere dingen te doen hebben en wat meer inhoud willen dan een erectie van een geheime code.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Oosthoek het volgende:Het is gewoon een fijne ouwelullen club die zichzelf een geheime code toedient omdat ze daar een harde pik van krijgen.
Mag het toch wel plaatsen, so what?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Op vlaggen van piraten vroegah ook, so what?
Piraten zonder schipquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
het zijn gewoon mondiale piraten.
Omdat het gewoon echt gelul is. Het zijn gewoon een groepje over het paard getilde kwasten die een beetje elkaar gaan zitten bevestigen en daar graag heel geheimzinnig over doen. Denk je nou echt dat een paar van dat soort figuren de toekomst van de wereld in hun handen hebben? Dat ze 'een nieuwe wereldorde' gaan vormen? Op het moment dat iemand ze ziet in hun pakjes met puntmutsen worden ze zo hard uitgelachen dat je ze nooit meer ziet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:47 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Mag het toch wel plaatsen, so what?
Waarom bezoek je dit topic en het The truth is in here forum als het je niks boeit en als je de nuchtere Nederlander wilt uithangen.
en die gebruiken ook het getal 322 (SS werd ook wel "Totenkopf' benaamd)quote:Toen ik het Skulls and Bones logo zag moest ik ook hieraan denken
en die hebben het gejat van...juistquote:Op vlaggen van piraten vroegah ook, so what?
Of je verdiept je er niet in, hoe kan je nou een oordeel geven zonder dat je ook maar 1 seconde in hebt verdiept.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Omdat het gewoon echt gelul is. Het zijn gewoon een groepje over het paard getilde kwasten die een beetje elkaar gaan zitten bevestigen en daar graag heel geheimzinnig over doen. Denk je nou echt dat een paar van dat soort figuren de toekomst van de wereld in hun handen hebben? Dat ze 'een nieuwe wereldorde' gaan vormen? Op het moment dat iemand ze ziet in hun pakjes met puntmutsen worden ze zo hard uitgelachen dat je ze nooit meer ziet.
Ik hang niet de nuchtere Nederland uit, ik denk gewoon na.
En waar staat precies dat ik me nooit verdiept heb in deze shit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of je verdiept je er niet in, hoe kan je nou een oordeel geven zonder dat je ook maar 1 seconde in hebt verdiept.
Ga met je poppenhuis spelen.![]()
Wat Latijn is voor Verborgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef merlin693 het volgende:
[..]
en die gebruiken ook het getal 322 (SS werd ook wel "Totenkopf' benaamd)
de oorsprong van de orde komt dan ook uit duits occultisme
[..]
en die hebben het gejat van...juist
Waarom reageer je dan in een TRU topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En waar staat precies dat ik me nooit verdiept heb in deze shit?
Ik ben geen messias of een intellectueel, dat heb ik nooit gezegd. Het mooie aan Fok is dat je kunt discussiëren over zaken die niet in de mainstream media te vinden zijn, dingen die tegen de bestaande maatschappij ingaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:03 schreef Oosthoek het volgende:
Volgens mij zijn het juist de TRU figuren die zichzelf zo godvergeten intelligent vinden.
nou ga je gang....je weet er schijnbaar alles van...verlicht ons onwetendequote:Overigens wil ik ook best face to face komen uitleggen dat dit geheime gezelschap alleen maar over zuipen gaat.
Ik heb helemaal niet gezegd dat het 'de waarheid' isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, meteen roepen dat het waarheid is en zeggen dat iemand met z'n poppen moet gaan spelen als-ie niet meegaat in jouw paranoïde wereldbeeld, dat is normaal.
Met andere woorden ik weet er nog weinig van af, en ik verkondig zo'n organisatie niet direct als de waarheid.quote:Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.
Wat ik heb begrepen is dat Skull & Bones de Amerikaanse tak van de Beierse Illuminati is. Het wordt ook wel 'Russel Trust' of 'The Brotherhood of Death' genoemd. 322 staat voor 'hoofdstuk 322 van de Illuminati'. Bij skull & bones dien je trouw te zweren aan de organisatie en de leden, deze trouw staat boven elke wet. Zo'n vorm van trouw aan elkaar en de vereniging.heeft natuurlijk grote gevolgen als beide presidentskandidaten leden zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef poldergeist het volgende:
[afbeelding]
Ik was gisteren naar The Good Shephard geweest. Ik vond het een langdradige film, ik snap de grote lijnen van de film, maar ik snap niet alles in detail. Ik moet hem eens een keer herzien.
Interessant in deze film vond ik ook de documentatie van de Amerikaanse geheime orde: Skulls and Bones en ik dacht open er eens een topic van (in de hoop dat er nog geen mayor topic van is).
Ik heb op wikipedia een beetje erover gelezen, maar er is vrij weinig van deze orde bekend. Wel is het een feit dat Bush en Kerry bij deze orde lid waren. In de film te Good Shephard wordt ook beweerd dat vele politici, zakenlui e.d. die op Yale gestudeerd hebben lid zijn (geweest). Ik vraag me dan ook af wat zo'n geheime orde dan voor effect heeft in de (wereld)politiek.
Dit is een punt waar het topic voor gebruikt kan worden. Discussie en informatie rondom Skulls and Bones is ook welkom.
Achtergrondinformatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |