Ik ga dit jaar maar eens op vakantie naar Itilië. Daar schijnen ze namelijk Frans te spreken.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:05 schreef DoimeN het volgende:
Het was een itiliaans nummer(?)
Tu Es Foutu van ene Ingrid
quote:Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Letterlijk en verguurlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
DOOR ZIJN GEWICHT EN OMVANG ZAL HET MOEILIJK WORDEN OM LETTERLIJK MET IEMAND ANDERS DOOR ÉÉN DEUR TE KUNNEN
maar als ze verguurlijk bedoelen dan gok ik op huub en erik
(is natuurlijk ook stille hoop)
quote:Dat kan best zo zijn, maar dat is oud nieuws dat constant wordt herkauwd. Dit is nieuw nieuws. Heel schokkend nieuws. Het ANP publiceert een incorrect onderzoek en ongeveer 75 reageerder nemen het voor koek en ei aan. Het ANP zegt 25% meer diep armen, de werkelijkheid zegt helemaal niet meer. En dat heeft bijna een monopolie over het nieuws in Nederland.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
Ik had vandaag hoge noot dus ik ging pissen op het station in nijmegen.
Ik had nog 50 cent dus ik ging daar naar het toiliet,
kom ik daaris het helemaal perfect aangekleed met gordijntjes en kaarsjes en zelfs een vissenkom echt gemutlich.
zeker een aanrader
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef buachaille het volgende:
Bloemkolenengels:
Zegt mijn date: "I love you".
Mijn antwoord: "me too"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(denkt aan zelfmoord)
Sorry voor het taalgebruikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef mrdjey het volgende:
Kijkhard in d'r kont neuken en dan weer buiten zetten midden in de nacht of zo.
http://www.nu.nl/news/990(...)lag_van_Taliban.htmlquote:Cheney ongedeerd door aanslag van Taliban
Harrie Jekkersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.
Ik hou van mij wordt nooit gezegd.
Maar ik hou van mij ga ik toch zingen.
Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt.
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen.
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan.
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen.
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan.
Ik blijf bij mij en niet voor even.
Ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd.
Ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven.
Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt.
Ik hou van jou zeg ik soms ook wel.
Ik hou van jou schat en ik meen het echt.
Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel.
Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht.
Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander.
Want ik ben verreweg de leukste die ik ken.
Ik hoef mezelf zonodig ook voor mij niet te veranderen.
Ik blijf bij mij mezelf, gewoon zoals ik ben.
Want ik hou van jou betekent meestal.
Schat hier heb je mijn problemen los maar op.
Leef in een hel en verwacht van jou de hemel.
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op.
Want houwen van een ander.
Dat heb jij alleen maar nodig.
Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf.
Hou van jou joh, maak de ander overbodig.
Ware liefde, geloof me, begint altijd bij jezelf.
Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander.
Maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht.
Want wie van zichzelf houdt.
Die geeft pas echt iets kostbaars.
Als-ie ik hou van je tegen een ander zegt.
Tekst en muziek van Harrie Jekkers.
Benieuwd waar ze van plan waren naartoe te gaan met dat provinciehuis.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En er was nog de kaping van het provinciehuis in Assen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Benieuwd waar ze van plan waar naartoe te gaan met dat provinciehuis.
Ben je gek, Gellius!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:41 schreef Gellius het volgende:
Denk je dan dat ik jouw postgeschiedenis aan het uitspitten was om taalfoutjes te vinden, lienekien?!
quote:Maar neem dan de tijd om een initiatiefwetsvoorstel te schrijven en dit door de Tweede Kamer te lootsten.
quote:Als je echter de verpakking leest dan staat er altijd op dat je ze niet in de gehoorgang moet spreken.
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:53 schreef bpi het volgende:
ook eens bij een collega gebeurd: een stapel mat aluminium ronde schalen omgevallen van 2,5 meter hoog met 1500 liter product in. alles over hem gekregen en de man had zijn heup gebreuken en was direct op pensioen. waren zijn laatste weken dat hij bezig was. als er zo eentje valt kun je wel zorgen dat je vlug uit een kamer bent. want het is een enorme hoeveelheid product dat achter je aan komt.
'gebeurd' is niet fout.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef zwaaibaai het volgende:
Ok ok ok, nu ben ik alles behalve een taalpurist, maar zo af en toe kom je gedrochten tegen:
[..]
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?
Dat zag ik ook net te laat....quote:
Heb ik ze zo allemaal?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef KD-fotografie het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat ze gelukkig wordt, hoe dan ook met wat ze ook besluit te doen, maar geluk is niet in 1 woordt te vatten.
Ik hoop dus voor mijn dochter dat als haar leven over is (wat hopenlijk nog heel lang duurt) dat ze terugkijkt op haar leven en trots op haar eigen is. Dat ze geleerd heeft van haar fouten die ze geheid zal maken en dat ze veel plezier en genot heeft gehad.
Uit je quote: ook eens bij een collega gebeurd: een stapel mat aluminium ronde schalen omgevallen van 2,5 meter hoog met 1500 liter product in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef zwaaibaai het volgende:
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?
'Tomatencomplot tegen Iran'quote:In januari kreeg Ahmadinejad ook al kritiek over de gestegen prijzen van tomaten, maar die wierp hij van de hand.
Binnen een dag hebben ze deze advertentie weggehaald, ik denk dat het wel duidelijk is waarom...quote:Nieuwe kamer in Almelo
Plaats: Adriaen van Ostadestraat, Almelo
Oppervlakte: 24 m2
Prijs: EUR 200 incl.
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 20-1-2007
Kijkavond: 20-1-2007
Heb wwel 2 poezen,eventueel ook goedkoper door huishoudelijke werkzaamheden te doen ,ik werk zelf 4 dagen ma t/m do en altijd lang weekend vrij,ben vrijgezel,internet is tegen vergoeding verkrijgbaar.
Priveslaapkamer Afsluitbaar,rest van voorzieningen moeten we delen,ben je man niet reageren alleen meiden/vrouwen die het niet breed hebben als student
Haha, hij is vrijgezel en hij wil per se een studentequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Extraordinare het volgende:
Ik weet niet of ik dit in het goede topic zet, maar naast de verschrikkelijk slechte interpunctie kon ik jullie deze vanwege de inhoud niet onthouden.
Enkele maanden geleden ontving ik de volgende kameralert van kamernet.nl:
[..]
Binnen een dag hebben ze deze advertentie weggehaald, ik denk dat het wel duidelijk is waarom...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef Hanstin het volgende:
Ik raak telkens meer ge irriteerd door mensen die de hele tijd moeten zeuren over alles
mensen en mijn muziek
Ik vind zelf dat ik naar normale muziek luister(eigen mening!) verschilt van hinder tot devildriver.
ik gebruik mijn koptelefoon zodat niemand anders mijn muziek kan hooren maar dan vinden mensen het nog leuk om mijn stekker van mijn koptelefoon eruit te trekken zodat ik weer reacties krijg van: GAST LUISTER NAAR BETERE MUZIEK, of GAST JE LUISTER NAAR KUT MUZIEK.
ik denk zo van GOZER ik luister naar ik wil jij luisterd naar hip hop je hebt freaking identiteits problemen je bent blank en dan ga je naar zwarte muziek luisteren.(hip hop mag er zijn en iedereen mag er naar luisteren maar iedereen dan bedoel ik ook IEDEREEN die daar naar luisterd moet altijd zijn/haar muziek zo hard aan zetten)
Ik zit in een bus die 2 keer per dag naar amersfoort rijdt en 3 keer terug blijkt dus dat ik 1 van de 3 ben die niet geloven ik dacht echt vandus ze vroegen een keer naar mijn muziek waar ik naar luister wat doe ik: trek mijn stekker van mijn koptelefoon eruiten ja hoor, reacties: SATANIST!!11
ik denk zo van hoeven chillen je vroeg er zelf naar.
mensen en regen:
95% van de mensheid vind regen gewoon bagger ik vind het chill regen niks mis mee eigenlijk best lekker. maar dan zeg ik het tegen iemand anders en dan vind zo'n beetje de rest van mijn werk mij een freak ik denk zo vangodverdomme hier ga ik nog zooooo veel shit over te horen krijgen.
allochtonen:
GROOTSTE IRRITATIE
op getyft met 99% van ze
Reden 1: geen nieuwbouw meer voor nederland er zouden ongeveer 10 miljoen huisen nu vrij staan vanwegen alle legale allochtonen en illegale allochtonen die eindelijk weg zijn
Reden 2: geen gekloot meer op mijn huidige werk, ik werk bij de albert heijn dan komt zo'n marrokaan naar me toe waar staat chalamereadaed(weet niet wtf hij zei maar ik denk dat dit in de buurt komt) nou ik zeg kunt u dat even wat duidelijker zeggen ik verstond het niet zo goed x5
na 5 keer zegt hij ik heb het gewoon in mijn hand en dan ligt hij helemaal dubbel ik stond daar echt zo![]()
(begrijp me niet verkeerd er zijn heus wel een paar goede allochtonen maar grotendeels moet weg )
Pauze's
op mijn school heb ik 3 pauze's
pauze 1 10:00 tot 10:15 gaan we altijd naar de alberthein eten te halen voor de rest van de dag enzo
pauze 2 11:45 tot 12:30 ik heb net 1uur 30 min geleden al pauze gehad ik zit serieus tijdens deze pauze zoaltijd zo saai maak niet uit hoe vaak je moppert telkens moeten we het lokaal uit zitten we bijvoorbeel 1 van de weinige keren te werken is het FOCKING KUT PAUZE!!
pauze 3 14:00 tot 14:30moet in totaal afgeschaft worden
VAKANTIE'S
dit is waarschijnlijk 1 van mijn grootste irritatie's
zomervakantie: kut vakantie altijd die klote zon altijd zo freaking warm ik word telkens gekker en gekker
vakantie tussen zomervakantie en kerst vakantie: weet niet hoe die heet maar 1 week lang saai moet afgeschaft worden
Kerst vakantie: begrijp ik 2 weken kan ook wel maar dat is het maximum(enigste tijd van het hele jaar dat het lekker weer is)
vakantie vorige week(in het utrechtse deel hadden ze vorige week vakantie): neegewoon nee
![]()
er zijn nog wel 3000 andere dingen maar dit kwam me het eerst op
Sorry @ the poster below heb last van dyslexie
Waar een mens zich allemaal wel niet druk om kan maken. En het dan zo slecht kunnen verwoorden, dat is ook wel een beetje sneuquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef Robinho90 het volgende:
Hoe oud ben je knul?
En ja ze lichen te neuken!
Afrechts... Ik probeer me daadwerkelijk voor te stellen wat voor effect dat op Wilders kan hebben... Dat hij opeens links wordt? Dan moeten we 'm vooral de mond snoeren!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef michiel_merk het volgende:
Tja gewoon in discussie gaan met hem, hem de mond 'snoeren' werkt alleen maar afrechts en hij zet zichzelf uiteindelijk toch wel buitenspel
[..]
![]()
quote:Maar waarom zijn boterhammen dan in hemelsnaam zo heileg?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
Geldt voor mij ook, alleen dan zonder The Rakes. Moet alleen het Maximo kaartje dat iemand over heeft mijzelf toe eigenen.. Die zit nu alleen een beetje in Engeland, maar ik mag hem vast wel hebben
Anders hoop ik dat ze nog beschrikbaar zijn als hij terug is (hij komt dit weekend terug)
Originele FOK!vocabulaire-fout.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb het forum afgezocht maar zag voor deze serie geen USA topic, bij deze dus
De serie gaat over een FBI unit die met behulp van 2 wiskundingen zaken oplossen.
Als er meer animo is zal ik een mooie TS maken
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef DaCrash het volgende:
De lelijkste halte van Nederland moet wel het stijgerbuisperron van Almere Strand zijn:
[afbeelding]
Verder vind ik het nieuwe station van Houten ook niet mooi, het bijzondere is echter dat het mooie oude station nog bestaat, dit staat een eindje verder langs het spoor. Waarom het nou vervangen moest is me een raadsel. Kijk en vergelijk:
Oud:
[afbeelding]
Nieuw:
[afbeelding]
Omdat het spoor verdubbeld wordt, gaan ze het oude station op wielen zetten en 150 meter verhuizen zodat het behouden blijft (het is het enige van dit type dat nog bestaat).![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef arneaux het volgende:
In principe is zon torenhoren schuld een levenslange gevangenisstraf voor die moeder.
Ik oplaat lappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ja, als ik die zak hooi op mijn motorkap had gehad, had ik nog meer gezeik.
Iig, ik kan mijn velg oplaten lappen bij een goede vriend, maar ik baal wel.![]()
Ja, heel normaal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef BitchCrew het volgende:
maar heb ook nog een iets spannendere passie, snowboarden. het is gewoon het gevoel van snelheid, de kick, de vrijheid, ...
ik kan ook een moto kopen en dan krijg ik dat ook, maar dan rij ik me dood.
in de oto kan ik me ook erg uitleven in die zin.
Iedereen sta wel eens zot van iets da maar heel tijdelijk is, das normaal he.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef Levitation het volgende:
Reactie van Stormqueen op een ander forum:
[..]
![]()
Hij heeft een gewillige studente gevonden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Extraordinare het volgende:
Binnen een dag hebben ze deze advertentie weggehaald, ik denk dat het wel duidelijk is waarom...
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef piepster het volgende:
Demo voor het conservatorium, graag als het kan wat coments
Demo voor het conservatorium, graag als het kan wat coments
Als je geen Engels spreekt of schrijft, doe het dan ook maar niet ofzo.
Wie zonder zonde is, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijkquote:
Wat zit jij nou ineens genuanceerd te doen? Tuurlijk, iedereen kan een foutje maken, maar dit topic is niet bedoeld om daar begripvol over te zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.
'Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.'quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijk. Maar het is "die".
Die van ulieden zonder zonde is, werpe eerst den steen op haar.
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijk. Maar het is "die".
Ja, da's de Statenvertaling...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze topic.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Frollo het volgende:
Wat zit jij nou ineens genuanceerd te doen? Tuurlijk, iedereen kan een foutje maken, maar dit topic is niet bedoeld om daar begripvol over te zijn.
Ah, dus als het goed is ken jij inderdaad de statenvertalingquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)![]()
Zegt je dominee ook dat wie de Bijbel beter kent dan jij niet automatisch de duivel is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)![]()
Dat doet Van Dale per definitie, dus dat hoeven we Van Dale niet euvel te duiden.quote:
Dus jij zegt ook 'de topic'?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doet Van Dale per definitie, dus dat hoeven we Van Dale niet euvel te duiden.
Multatuli doet dat, dat lijkt me voldoende reden.quote:
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.
Engelsen zeggen ook 'the cake', 'the e-mail' en ''the computer'...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.
Juist wel, ik vind het een sluitende redenering!quote:
Sterker nog, Engelsen hébben maar één bepaald lidwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Engelsen zeggen ook 'the cake', 'the e-mail' en ''the computer'...
Werkelijk?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Sterker nog, Engelsen hébben maar één bepaald lidwoord.
Wat betreft de d's en de t's heeft 'ie blijkbaar wel de klok horen luiden, maar hij is er nog niet achter waar de klepel nou precies hangt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:45 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich op een concert van lily Allen verheugd eerlijk gezegt
Dat geldt ook voor hemquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef MrVVD het volgende:
[..]
en zeker niet Turkije een land in Azie. moet je nagaan als je zo'n gedrocht in de EU hebt. Een hoop gemekker kun je verwachten. Zaken als integratie zullen straks en nu al steeds meer vanuit de EU geregeld worden en als je er een land als Turkije bij hebt zal die kost wat kost en logisch ook ten gunste van zijn onderdanen oordelen en dus altijd tegenstemmen. Dus nog maar eens GEEN EU voor Turkije. Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
Nee, da's helemaal goed.quote:
Uiteraard wordt hier betekenis 3 bedoeld.quote:geld
het
1· g.mv.
(verzamelnaam) papieren of metalen betaalmiddel dat uitwisseling van goederen mogelijk maakt zonder directe ruil
2· g.mv.
geldelijk vermogen
synoniem: geldmiddelen, vermogen, middelen
3· -en
(concreet) een zekere hoeveelheid geld, een geldsom
4· -en
de hoeveelheid geld die iets kost
synoniem: prijs
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef AbeSapien het volgende:
Toenet op de radio hoorde ik een leuk Nederlandstalig nummer.
Het enigste wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
Maak me blij
Er stond nog een fout in, maar ik besloot dat het niet echt spel- of taalfouten waren, maar dat die jongen uit Brabant komtquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef morgane het volgende:
Het enige wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
edit: oh, dan is mijn reactie ook niet erg zinnig meer![]()
Da's dus die anderequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag 'toenet'. Die is wel leuk.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef Terpentin07 het volgende:
Cool zeg.Een van de leukste topics van de laatste tijd.Ik beb benieuwd op het volgende update.
Ik post eigenlijk geen verkeerd geschreven namen, maar de man heet Atzo Nicolaï.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heb je ook ooit iemand over Adso Nocolai gehoord?
Ik las 'Theatermongolenverkoopplaats'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef freako het volgende:
Theatermonologenverkoopplaats gezocht
Dit is zeker geen fout, maar ik vind het zo'n mooi woord.. Eindelijk iemand zonder Engelse ziekte.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Dark_Killah het volgende:
En wat zij de bestuurder dan?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:47 schreef computermistake het volgende:
Wat verdient een beugeltjes tandarts? .... ff naam kwijt....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik las 'Theatermongolenverkoopplaats'.
Dat is dus fout.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, da's helemaal goed.
[..]
Uiteraard wordt hier betekenis 3 bedoeld.
jij zegt dat het derde begrip wordt bedoeld:quote:Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
Maar er wordt geen zekere hoeveelheid geld genoemd, maar Europees geld.quote:geld
het
1· g.mv.
(verzamelnaam) papieren of metalen betaalmiddel dat uitwisseling van goederen mogelijk maakt zonder directe ruil
2· g.mv.
geldelijk vermogen
synoniem: geldmiddelen, vermogen, middelen
3· -en
(concreet) een zekere hoeveelheid geld, een geldsom
4· -en
de hoeveelheid geld die iets kost
synoniem: prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |