Nee, dan is het nacht, na 6:00 uur is het ochtend. En na je veertigste wordt er ook nog gewoon geneukt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef Beunhaas. het volgende:
Jonge denk je echt dat ze aan het neuken zijn ze zijn al 40 hoor dan doe je dat niet meer en trouwens na 0.00uu ris het toch ochtend of niet soms???
Kan niet eens op school zeiden ze es dat je dan in de overgang ben ofzo dat je niet meer kan sexen maar ehm ik denk dat ik zo ga slapen want volgens mij komen ze tenminste zo'n gevoel heb ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan is het nacht, na 6:00 uur is het ochtend. En na je veertigste wordt er ook nog gewoon geneukt.
In welke zin?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Beunhaas. het volgende:
[..]
Kan niet eens op school zeiden ze es dat je dan in de overgang ben ofzo dat je niet meer kan sexen maar ehm ik denk dat ik zo ga slapen want volgens mij komen ze tenminste zo'n gevoel heb ik
Niet zo over m'n ouders he want het zijn hele lieve mensen en Hij bedoelt is stam+T volgens mij moet je dat wel weten als je zo stoer praat... maarja wat heeft dat met komen te maken want als het klaar is gekomen waarom zou je dan nog meer veerkracht testenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij bedoeld je vader komt klaar in j moeders kutje
kuttopic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Beunhaas. het volgende:
[..]
Niet zo over m'n ouders he want het zijn hele lieve mensen en Hij ZIJ, dankuhartelijk- bedoelt is stam+T volgens mij moet je dat wel weten als je zo stoer praat... maarja wat heeft dat met komen te maken want als het klaar is gekomen waarom zou je dan nog meer veerkracht testen
slaat echt nergens op wat je nu lult gozer
als je nu gaat slapen is dat heel snelquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Beunhaas. het volgende:
maar hoelang moet ik nu nog wachten tto het morgen is
Als jij je vinger in je anus dauwt en wacht tot het bruin is dan is het ochtendquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Beunhaas. het volgende:
maar hoelang moet ik nu nog wachten tto het morgen is
Anders doe je niet zo stoerquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als jij je vinger in je anus dauwt en wacht tot het bruin is dan is het ochtend
..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Beetje respect voor de jongeren onder ons.
![]()
Blood Diamond, puike link trouwensquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
..
Raad mij eens een leuke film aan
Pricelessquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Beunhaas. het volgende:
Oké, ik was dus even aan het testen hoe triest dit forum is. Jammer dat er toch velen zijn die reageren op mijn onzinverhaal (welke mongool geloof je die zo'n verhaal loopt te vertellen?), maarja toch wel leuk hoe goedgelovig mensen zijn! Ik ga er weer vandoor, maar sluit af met een toplink:
www.thepounder.com/bag.html
Meer links in dit genre, vraag maar raak!
dude...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Beunhaas. het volgende:
Oké, ik was dus even aan het testen hoe triest dit forum is. Jammer dat er toch velen zijn die reageren op mijn onzinverhaal (welke mongool geloof je die zo'n verhaal loopt te vertellen?), maarja toch wel leuk hoe goedgelovig mensen zijn! Ik ga er weer vandoor, maar sluit af met een toplink:
www.thepounder.com/bag.html
Meer links in dit genre, vraag maar raak!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef Litso het volgende:
En al die mensen die er serieus op ingaan
Neen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 06:31 schreef Intrepidity het volgende:
Moguh
Oeps, zachtjes posten want julie slapen al allemaal natuurlijk
Nee man, juist een OP met pitquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:10 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen... slechte OP.
Ik heb goed nieuws, en ik heb slecht nieuws.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee man, juist een OP met pit
Pff what the hell heb ik vandaag
een extreem goede ochtendhumeur
de nummers die ik al in mn kop heb zitten:
Meisjes met rode haren, elke morgen wakker met een wijsje, in trein dacht ik aan: knekkedeng, knekkedeng
en natuurlijk: een vrijgezel die gaat pas slapen
aah heb ik echt aids?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws, en ik heb slecht nieuws.
Het goeie nieuws is dat je aids hebt.
het slechte is,, hey, wacht, ER WAS ALLEEN GOED NIEUWSd!: d1;!D:!D D!:D! D:!
sta in vervolg eerder op ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |